Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378
Очікувана вартість
1 759 500,00 UAH
UA-2025-01-20-002239-a ● 2efb809574bc49928f7f9f1fc2cf8e52
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03195808 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 9/5 |
Контактна особа: |
Ольга Орденова +380938592533 uman_tercentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378 - 10350 кг.
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12жовтня 2022 року зі змінами – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями та ст.11-2. - У разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Транспортна та споживча тара повинна бути чиста, неушкоджена, добре запакована, з відповідним маркуванням. Маркування: назва та адреса виробника, повна назва продукту, кінцева дата споживання або дата виробництва та строк придатності, умови зберігання, маса нетто, брутто, тара, номер партії, інформаційні дані про харчову цінність 100 г. продукту та ін. Транспорт повинен бути забезпечений санітарним паспортом автомобіля. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. - Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. - Упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим чинним законодавством вимогам. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару; - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу підпорядкованого Замовнику. Загальні умови поставки товарів: - поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника 1-2 рази на тиждень. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи за адресами 20300, Черкаська обл., м.Умань, вул. Небесної сотні, 13 та вул. Костельна, 12. На момент поставки термін придатності не повинен складати менш, ніж 80% від терміну для даного товару визначеного виробником.
Розгорнути
Згорнути
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12жовтня 2022 року зі змінами – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями та ст.11-2. - У разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Транспортна та споживча тара повинна бути чиста, неушкоджена, добре запакована, з відповідним маркуванням. Маркування: назва та адреса виробника, повна назва продукту, кінцева дата споживання або дата виробництва та строк придатності, умови зберігання, маса нетто, брутто, тара, номер партії, інформаційні дані про харчову цінність 100 г. продукту та ін. Транспорт повинен бути забезпечений санітарним паспортом автомобіля. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. - Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. - Упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим чинним законодавством вимогам. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару; - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу підпорядкованого Замовнику. Загальні умови поставки товарів: - поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника 1-2 рази на тиждень. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи за адресами 20300, Черкаська обл., м.Умань, вул. Небесної сотні, 13 та вул. Костельна, 12. На момент поставки термін придатності не повинен складати менш, ніж 80% від терміну для даного товару визначеного виробником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10350 кілограм
Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Небесної сотні, 13; вул. Костельна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2025
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
20 січня 2025 10:09 |
Риба свіжоморожена.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Розмірний ряд |
Можливі значення:
|
|
Частина |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2025 10:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Новожилова Тетяна Анатоліївна |
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "СМАЧНЕНЬКО" |
1 459 350,00
UAH з ПДВ
|
1 459 350,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кубліцька Світлана Іванівна |
1 500 750,00
UAH з ПДВ
|
1 500 750,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Новожилова Тетяна Анатоліївна #2729802027 |
Переможець |
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2025 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 14:41
|
Договір 44 від 24.01.2025 ФОП Новожилова.pdf | укладений |
24 січня 2025 14:41
|