Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Згурівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360296 |
Місцезнаходження: | 07601, Україна , Київська обл., Згурівка, вулиця Українська, 10 |
Контактна особа: |
Третяк Дарина Олексіївна +380734688039 datrett@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 26 159 557,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 398,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 14:53 |
ТД Садочок 2.docx |
14 квітня 2020 14:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 квітня 2020 14:53 |
ТД Садочок 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
п. 2. Розділ 1 Тендерної документації містить інформацію про Замовника (розпорядника коштів) за оголошеним предметом закупівлі, повноваження на проведення тендеру з капітального ремонту дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області затверджено Рішенням тендерного комітету № 23 від 14 квітня 2020р.
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний замовнику!
Просимо Вас переглянути рішення щодо визначення переможця на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області ТОВ «КАСКАД-СД», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Невідповідність тендерної документації ТОВ «КАСКАД-СД» полягає в наступному:
1. Тендерною документацією вимагалося надати:
Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт, зазначених в Додатку № 5.
Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи).
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації у випадку, якщо згідно тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів, що входять до складу будь-якої частини тендерної пропозиції, повинні бути скріплені надписом «Згідно з оригіналом» з зазначенням дати посвідчення та посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника і його печаткою*. Для учасників – юридичних осіб додатково вказується найменування посади особи, яка засвідчує копію.
Нагадуємо Замовнику, що ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» було висунуте в якості порушення зауваження саме за невиконання вимоги стосовно способу завірення копій документів в тендері № UA-2020-02-28-000487-b (проводився Замовником), за яке ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» було дискваліфіковано.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник, ТОВ «КАСКАД-СД» не надав копії відповідних документів, на працівників які зазначені в довідці, а саме:
- Кравценюк М.І – надано фото диплому на скатертині, зроблене з телефону, а не методом копіювання. Фото диплому на скатертині, до того ж, не завірено відповідно до вимог п.1 розділу 3 тендерної документації та містить малюнки
- Пащенко Є.О. - надано фото диплому на скатертині, зроблене з телефону, а не методом копіювання. Також, копія зроблена та завірена не з оригіналу, а з фотографії, отриманої зі сховища в інтернеті, про що свідчить напис у верхньому колонтитулі фотографії з реквізитами фотографії у форматі jpg та напис у нижньому колонтитулі з реквізитами скачування фотографії зі сховища drive.google.com. Учасник завірив скопійовану з інтернету фотографію написом «Згідно з оригіналом», т.б. надав неправдиву інформацію.
Фото диплома з телефона на працівників Кравценюк М.І., Пащенко Є.О.. не може бути прийняте Замовником як належним чином оформлений документ, що вимагався тендерною документацією: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів (скановані файли в форматі .pdf., а не копії з фотографій в форматі jpg)
- Козенко Є.В. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації бетоняра від 18.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації
- Канюка Ю.О. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації монтажника від 20.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації
- Харватов О.Г. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації муляра від 13.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації
- Бобік Є.О. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації ізолювальника від 13.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації
- Руднєв Ю.В. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації арматурника від 13.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації.
- Рябчук А.В. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації покрівельника від 13.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації
- Коробков П.М. – надано посвідчення про проходження навчання та присвоєння кваліфікації стропальника від 13.07.18р. Відповідно до діючого законодавства, працівники відповідних професій повинні щорічно проходити періодичну перевірку знань, про що відмітка в наданому посвідченні відсутня, т.б. воно є недіючим, відповідно і не наданим відповідно до вимог тендерної документації
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав копії відповідних документів, на працівників які зазначені в довідці, тому - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
2. Тендерною документацією вимагалося надати: по інженерно-технічним працівникам вказаним у цієї довідці додаються скановані копії документів щодо отримання ними відповідної освіти та кваліфікації (дипломи, посвідчення, сертифікати, тощо).
Учасником ТОВ «КАСКАД-СД» в довідці заявлено наявність інженера з охорони праці Смоловик В.Г., натомість підтвердження отримання ним відповідної кваліфікації не надано, диплом про вищу освіту відсутній, а, відповідно, дана особа не може бути інженером.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, ненадав документів по інженерно-технічним працівникам що підтверджують відповідну освіту та кваліфікацію - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
3. Тендерною документацією була передбачена вимога, щодо наявності в Учасника фахівця з охорони праці (документально підтвердити), стаж роботи не менше 3 років.
Учасником ТОВ «КАСКАД-СД» в довідці заявлено наявність інженера з охорони праці Смоловик В.Г., також надано копія посвідчення проходження навчання курсу з охорони праці від 18.09.18р.
По-перше: відповідно до Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженого наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (далі — КП). Кваліфікаційні вимоги — згідно з розділом 1 Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП) інженером з охорони праці може бути особа яка має диплом про закінчення повної або базової вищої освіти профільного напрямку підготовки (спеціаліст або бакалавр). Проте, надано диплом АР№021980, за яким Смоловик В.Г. закінчив Львівське пожежно-технічне училище та отримав кваліфікацію молодшого спеціаліста, а тому він не може обіймати посаду інженера з охорони праці.
По друге : Відповідно до наказу про прийняття на роботу №мК-008 від 10.04.18р., Смоловик В.Г. прийнятий на роботу з 11.04.18р., т.б. Учасник не надав ніяких доказів, що заявлений працівник має стаж роботи не менше 3 років, як того вимагали умови п.2 Додатку 1 тендерної документації.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не підтвердив документально наявність кваліфікованого інженера з охорони праці стаж якого не менше 3 років - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
4. Відповідно до п.2. Додатку 1 тендерної документації Учасником мають бути надані копії документів, які підтверджують, що працівники інженерний професій та працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копії першої та двох-трьох останніх заповнених сторінок трудової книжки з інформацією про працевлаштування, копію договору або контракту, діючих на весь період виконання робіт).
Учасником не надано копії наказів на наступних працівників:
- Згідно наданої довідки №759 від 28.04.20р. на підприємстві штукатуром-плиточником-лицювальником працює Харватов О.Г., а копію наказу надано на муляра
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, ненадав копії документів, які підтверджують, що працівники інженерний професій та працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
5. Відповідно до п.2. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку про працівників, що будуть залучені до виконання робіт за наступною формою
№
з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/спеціальність, розряд Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю
Учаснтком не виконані вимоги до надання інформації, а саме:
- За всіма працівниками зазначена тільки посада та відсутня інформація про спеціальність або розряд працівників
- Незрозумілий стаж роботи працівників, відсутня одиниця виміру, чи-то стаж становить певне число днів, місяців, років – незрозуміло. Неможливо з наданої інформації визначити вимоги тендерної документації, що висуваються до стажу роботи ІТП (не менше 5 років).
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав всю інформацію в довідці про працівників, що вимагалася тендерною документацією.
6. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 8, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
В якості субпідрядника було зазначено ТОВ «ЕФЕКТ-ПБ». В порушення зазначених вимог не надана копія ліцензії цього субпідрядника, яка, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3, мала бути скріплена надписом «Згідно з оригіналом» з зазначенням дати посвідчення та посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника і його печаткою та зазначенням найменування посади особи, яка засвідчує копію. Умовами тендерної документації вимагалося надати саме копію ліцензії, а не наказ про видачу ліцензії (завантажений учасником), який не є ліцензією.
Ще одним субпідрядником зазачено ТОВ «Центра буд». В порушення вимог не надана копія ліцензії цього субпідрядника, яка, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3, мала бути скріплена надписом «Згідно з оригіналом» з зазначенням дати посвідчення та посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника і його печаткою та зазначенням найменування посади особи, яка засвідчує копію.
Також, в порушення вимог до надання інформації, не зазначені працівники субпідрядників та перелік робіт, які вони мають виконувати
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав ліцензію субпідрядника на виконання робіт та працівників (з переліком робіт) - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
7. Відповідно до п.4 розділу 3 тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, на що надається гарантий лист.
В порушення зазначеної вимоги Учасник не надав гарантійний лист, натомість надана довідка, яка не має силу гарантійного листа відповідно до діючого законодавства, та й умовами тендерної документації вимагався саме гарантійний лист, а не довідка.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав гарантійний лист - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
8. Відповідно до п.4 розділу 3 Учасник повинен був надати заповнений проект договору (згідно Додатку № 7 тендерної документації). Учасник надав заповнений проект договору, але не заповнив календарний графік, який є невідємною частиною договору.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав в повному обсязі заповнений проект договру - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
9. Відповідно до додатку 1 Учасник повинен був надати копію витягу з реєстру платників ПДВ, скріплену надписом «Згідно з оригіналом» з зазначенням дати посвідчення та посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника і його печаткою*. Для учасників – юридичних осіб додатково вказується найменування посади особи, яка засвідчує копію.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав копію витягу з реєстру платників ПДВ відповідно до вимог тендерної документації - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
10. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на офіційному/фірмовому бланку (у разі наявності) та всі листи містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності).
В порушення зазначеної вимоги тендерної документації надані наступні документи, причому, зазначена помилка не відноситься до формальної – тендерною документацію взагаллі не передбачений перелік формальних помилок та можливість віднесення до них при розгляді заявок:
- На копії сертифікату інженера – проектувальника Якушкіної Т.В. відсутня дата завірення копії
- Надана копія статуту не містить дати завірення копії
- Надані копії дипломів інженерго-технічних працівників не містять дати завірення копій
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не завірив документи відповідно до вимог тендерної документації - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
11. Відповідно до додатку 1 тенедерної документації учасник мав надати інформаційну довідка за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
До довідки мають бути додані:
- завірені копії відповідних офіційних документів (технічних паспортів тощо) - на власні машини/механізми;
- завірені копії відповідних договорів на залучені (орендовані) машини і механізми.
Наявність в Учасника приміщень (складських та офісних), транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів, що зазначені у довідці, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних первинних документів (свідоцтва про право власності, договори або видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо).
ТОВ «КАСКАД-СД» надана така довідка, договори, але серед наданих документів відсутнє документальне підтвердження окремих механізмів, машин, обладнання, що зазначене в довідці, а саме:
- Розділ «Орендована техніка» - не надано документів в підтвердження наявності апарату для стикового зварювання Wezer PM-3 (п.4), асфальтоукладальників Pavijet MG6 (п.5), віброущільнювача ВУ-11-75 (п.9), машин бурильно-кранових БКМ-ЗУ (п.18), котла бітумного Б-800 (800 л) (п.35), трансформаторів зварювальних Патон СТШ-315 (п.46)
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не підтвердив документально наявність транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів, що зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
12. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердженням виконання аналогічних договорів (листи-відгуки-не менше двох) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами та копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Причому, таких договорів повинно бути не менше двох.
ТОВ «КАСКАД-СД» надана така довідка, в якій зазначено 5 аналогічні договори, але, в порушення вимог тендерної документації:
1). Договір №169 про закупівлю робіт за державні кошти від 22.07.19р. За цим договором, в порушення вимог тендерної документації, не надано лист-відгук по його виконання.
2). Договір про закупівлю (підряду) 1/21052018 від 21.05.18р. В довідці №786 від 28.04.20р., як і в договорі, зазначена сума договору 7 827 889,40 грн. Довідка за формою КБ-3 та акти за формою КБ-2В до договору підряду №220 від 01.06.17р. надані на загальну суму 3 888 941,80 грн. За цим договором, в порушення вимог тендерної документації, не надано документального підтвердження його виконання.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав не менше двох аналогічних договорів з документальним підтвердженням їх виконання формами КБ-з, актами КБ-2В та листами-відгуками - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
13. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за предметом закупівлі (під аналогічним договором розуміється сукупна аналогічність за складністю з технічним завданям в якості капітального ремонту, реконструкції, нового будівництва тощо). Враховуючи поправку на сукупну аналогічність, вбачається, що кожний з наданих договорів повинен відповідати за складністю з технічним завданням. Всі надані договори не можуть розглядатися як аналогічні за складністю з технічним завданням через:
1). Договір підряду №220 від 01.06.17р. (номер 1 в довідці). Цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Улаштування блискавкозахисту
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій
2). Договір про закупівлю (підряду) 1/21052018 від 21.05.18р. (номер 2 в довідці). Як видно з наданих актів КБ-2В, за цим договором виконувалося лише утеплення фасаду школи та влаштування покрівлі. Ці роботи становлять малу частину робіт і не включають практично всі роботи, які необхідно буде виконати за діючим технічним завданням, що вимагається тендерною документацією. Так, за вказаним договором ТОВ «КАСКАД-СД» не виконувало, а тому цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування підлог
- Улаштування систем опалення
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Виконання сантехнічних робіт
- Встановлення сантехнічного обладнання
- Виконання електротехнічних робіт із встановленням щитових та електрообладнання
- Улаштування блискавкозахисту
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій
3). Договір підряду №182 від 13.04.16р. (номер 3 в довідці). Як видно з наданих актів КБ-2В, за цим договором виконувалося лише утеплення фасаду школи. Ці роботи становлять малу частину робіт і не включають практично всі роботи, які необхідно буде виконати за діючим технічним завданням, що вимагається тендерною документацією. Так, за вказаним договором ТОВ «КАСКАД-СД» не виконувало, а тому цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування покрівель
- Улаштування підлог
- Улаштування систем опалення
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Виконання сантехнічних робіт
- Встановлення сантехнічного обладнання
- Виконання електротехнічних робіт із встановленням щитових та електрообладнання
- Улаштування блискавкозахисту
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій
4). Договір №143/07-6 від 12.07.16р. (номер 4 в довідці). Як видно з наданих актів КБ-2В, за цим договором виконувалося лише утеплення фасаду школи, ремонт покрівлі, блискавкозахист. Ці роботи становлять малу частину робіт і не включають практично всі роботи, які необхідно буде виконати за діючим технічним завданням, що вимагається тендерною документацією. Так, за вказаним договором ТОВ «КАСКАД-СД» не виконувало, а тому цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування підлог
- Улаштування систем опалення
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Виконання сантехнічних робіт
- Встановлення сантехнічного обладнання
- Виконання електротехнічних робіт із встановленням щитових та електрообладнання
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій
5). Договір №169 від 22.07.19р. (номер 5 в довідці). Як видно з наданих актів КБ-2В, за цим договором виконувалося лише ремонт даху, блискавкозахист. Ці роботи становлять малу частину робіт і не включають практично всі роботи, які необхідно буде виконати за діючим технічним завданням, що вимагається тендерною документацією. Так, за вказаним договором ТОВ «КАСКАД-СД» не виконувало, а тому цей договір не може розглядатися як аналогічний через відсутність робіт з:
- Улаштування підлог
- Улаштування систем опалення
- Улаштування систем вентиляції
- Улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- Виконання сантехнічних робіт
- Встановлення сантехнічного обладнання
- Виконання електротехнічних робіт із встановленням щитових та електрообладнання
- Улаштування систем пожежної безпеки
- Улаштування систем пожежної сигналізації
- Проведення робіт по вогнезахисту конструкцій
Таким чином, жоден з наданих договорів не є аналогічним за складністю з технічним завданям закупівлі.
Навіть, якщо припустити можливість взяти окремі види робіт з різних договорів і вважати це одним аналогічним договором, що не передбачено умовами тендерної документації, то і в цьому випадку дані договори не можуть прийматися до уваги через:
А) За всіма наданими договорами не виконувалися наступні роботи, т.б. Учасник не має досвіду їх виконання і порушується вимога аналогічного договору за складністю робіт:
- улаштування систем вентиляції
- улаштування та монтаж теплопункту із встановленням котла, що потребує певної кваліфікації
- улаштування систем пожежної безпеки
- улаштування систем пожежної сигналізації
- проведення робіт по вогнезахисту конструкцій
Б) Договір №169 від 22.07.19р. не можна приймати до уваги через відсутність листа-відгука
В) Договір 1/21052018 від 21.05.18р. не можна приймати до уваги через відсутність підтвердження його виконання відповідно до вимог тендерної документації
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав не менше двох аналогічних договорів - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
14. Відповідно до рішення Учасника ТОВ «КАСКАД-СД» від 20.04.20р. директору надані повноваження підготувати та підписати тендерну з очікуваною вартістю робіт — 26 159 557,20 грн. та надані необмежені повноваження робити цінові пропозиції в процесі торгів.
Директором ТОВ «КАСКАД-СД» перевищені повноваження, які йому надано на підставі рішення Учасника ТОВ «КАСКАД-СД» від 20.04.20р., адже: Учасник надав йому повноваженя подати тендерну пропозицію за очікуваною вартістю закупівлі - 26 159 557,20 грн., а директор подав пропозицію за ціною 24 499 998.61 грн., необмежені повноваження робити цінові пропозиції надані тільки в процесі торгів.
Учасник не виконав вимоги тендерної документації, не надав підтвердження повноважень участі в тендері, мало того, він не мав повноважень подавати тендерну пропозицію за поданою ціною - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вище викладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем на закупівлю Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області ТОВ «КАСКАД-СД». Визнати пропозицицію ТОВ «КАСКАД-СД» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи повязані з корупціїєю.
Генеральний директор
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» ___________________ Ширін В.Р.
1. Учасником, що визнаний переможцем, на підтвердження наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано скановані файли у форматі .pdf на адміністративний персонал, інженерно-технічних працівників та на працівників будівельних професій. Документ про освіту щодо Кравценюка М.І. не містить малюнки. Стосовно іншого працівника надано диплом про освіту та посвідчення зварника. Всі файли, надані учасником, є вільними для перегляду, що дозволяє замовнику з’ясувати їх зміст та дати оцінку. Спосіб виготовлення файлу не впливає на зміст пропозиції, на можливість для замовника ознайомитися з інформацією, що міститься у цьому файлі.
Тендерною документацією не визначено метод отримання копії (фотокопію, сканкопію тощо). Тендерна пропозиція учасника, містить копії документів що скріплені «Згідно з оригіналом» з зазначенням дати посвідчення та посвідчення прізвища, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника та його печатки. Відсутність деяких відбитків не є підставою для висновку про невідповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям закупівлі, отже комітет відносить до формальної помилки, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції і не може бути підставою для відхилення.
Стосовно посилань про ненадання копій відповідних документів через відсутність відмітки про щорічне проходження періодичної перевірки знань зазначаємо:
Учасником – ТОВ «Каскад-СД» - надано: копії посвідчень та дипломів, що підтверджують кваліфікацію по професії (із зазначенням розряду); копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці. При цьому, чинне законодавство не містить вимоги про обов’язкове щорічне проходження перевірки знань, що підтверджують кваліфікацію працівника за набутою професією. Натомість, така вимога щодо періодичної перевірки знань встановлена для питань охорони праці. Для кваліфікованих працівників таку перевірку необхідно проходити один раз на рік. Документальне підтвердження проходження такої перевірки учасником надано.
2. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається разом з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації). У відповідності із п. 2 додатку 1 тендерної документації по інженерно-технічним працівникам додаються скановані копії документів щодо отримання ними відповідної освіти та кваліфікації (дипломи, посвідчення, сертифікати, тощо). Учасником дана вимога дотримана. В тому числі це стосується й інженера з охорони праці, щодо якого надано диплом про освіту, чинне посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці (видане саме за цією посадою працівника) та наказ про прийняття на роботу. Проходження навчання з охорони праці саме як інженером з питань охорони праці, за відповідними напрямками (зазначені в посвідченні) у сукупності із дипломом про отримання освіти свідчать про достатність кваліфікації працівника учасника - інженера з охорони праці – для відповідності кваліфікаційному критерію, встановленому тендерною документацією.
3. Стосовно підтвердження стажу роботи працівників.
Тендерною документацією не встановлено вимогу стосовно підтвердження стажу роботи саме в учасника, який подав тендерну пропозицію. Також відсутня вимога щодо підтвердження стажу роботи працівників (кваліфікованих працівників, інженерно-технічних працівників) в інших організаціях, крім самого учасника. Для підтвердження відповідності пропозиції цьому кваліфікаційному критерію та вимогам тендерної документації учаснику необхідно було подати: довідку за встановленою формою, дипломи, сертифікати, посвідчення, що підтверджують кваліфікацію, документи про навчання з охорони праці, накази або виписки з трудових книжок працівників (або укладені договори). Зазначені документи учасником-переможцем надані. Інформація, що в них міститься, достатня для висновку про відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід.
4. Стосовно посилань на відсутність наказу на 1 працівника, зазначеного в довідці, тендерний комітет зазначає, що по цьому працівнику у складі тендерної пропозиції, окрім довідки за встановленою формою, надано копію посвідчення про присвоєння кваліфікації (муляр), копію наказу про прийняття на роботу (муляр), посвідчення про проходження навчання з охорони праці за відповідним напрямком. Наданої інформації по цьому працівнику, а також по інших працівниках учасника, як штатних, так і тих, що планується залучити, достатньо для висновку про відповідність тендерної пропозиції даному кваліфікаційному критерію та дотримання вимог тендерної документації. Зазначення в довідці №759 від 28.04.2020 р. іншої посади (штукатур-плиточник-лицювальник) – за обставин, викладених вище, - комітет відносить до формальної помилки, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції і не може бути підставою для відхилення.
5. Щодо довідки №759 від 28.04.2020 р.: учасником надано інформацію про працівників в обсягах та у формі, що передбачена тендерною документацію. Так, учасником зазначено посади всіх працівників, що є достатнім для виконання вимог тендерної документації, зважаючи на форму довідки, визначеною замовником торгів. Крім того, зазначаємо, що інформація про кваліфікацію, спеціальність та розряд (по кваліфікованих працівниках) зазначені у документах про освіту (кваліфікацію), що надані учасником. Стаж роботи, за загальним правилом, обчислюється у роках. Наведеної учасником інформації в довідці, у сукупності із іншими підтверджуючими документами, достатньо для належного підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
6. Стосовно інформації про субпідрядників:
У відповідності до п. 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція продається разом з інформацією про субпідрядника (субпідрядників) та інших документів (згідно з Додатком № 8 до тендерної документації).
Пунктом 7 розділу 3 тендерної документації передбачено, що у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 8, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
Учасником – ТОВ «КАСКАД-СД» - у складі документів тендерної пропозиції надано: довідку за формою згідно додатку 8, в якій розкрито інформацію про субпідрядників, що ним планується залучити до виконання робіт: ТОВ «ЕФЕКТ-ПБ» (в частині виконання робіт з вогнезахисту, блискавкозахисту, встановлення пожежної сигналізації) та ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» (в частині загально-будівельних робіт, ремонту систем опалення, каналізації, водопостачання). До довідки додається інформація про наявні у субпідрядників ліцензій. Наявність ліцензії у ТОВ «ЕФЕКТ-ПБ» (яка існує в електронній формі) підтверджується даними, що містяться у відкритому доступі, зокрема, в електронному реєстрі, що розміщений на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Ця інформація була перевірена тендерним комітетом і підтверджена її відповідність вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Стосовно ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», щодо якого надана інформація про залучення, як субпідрядника, учасником надано оригінали ліцензій та дозволів, виданих цьому підприємству. Інформація про їх наявність перевірена тендерним комітетом у відкритих джерелах і знайшла своє підтвердження.
Отже, інформація про субпідрядників надана учасником-переможцем у відповідності до вимог тендерної документації та в достатньому обсязі.
7. Подання інформації про строк дії тендерної пропозиції у формі довідки, а не гарантійного листа – за умов, коли відомості, що зазначені в документі, є чіткими та відповідають вимогам тендерної документації (зокрема, щодо строку дії тендерної пропозиції) – не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
8. Щодо заповнення календарного графіку у проекті договору зазначаємо, що учасником надано календарний графік у складі кошторису, який є невід’ємною частиною договору. Отже, графік наданий учасником у складі тендерної пропозиції і як частина проекту договору.
9. Щодо належного засвідчення копій: витягу з реєстру платників ПДВ, ліцензій, сертифікатів інженера проектувальника, статуту, - зазначаємо, що учасником надано оригінали цих документів. Крім того, інформація, що міститься у цих документах, може бути перевірена у відкритих джерелах.
10. Стосовно підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази тендерний комітет зазначає, що учасником у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, які підтверджують наявність у нього цього майна, в тому числі й зазначеного у вимозі (надано договір оренди техніки).
11. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасником надано інформацію про 5-ть договорів (оригінали та копії), до яких додані акти за формою №КБ-2в та довідки за формою №КБ-3. До 4-х договорів надано оригінали відгуків від замовників. При цьому надані договори у сукупності підтверджують наявність в учасника досвіду виконання договорів, аналогічних за видом, характером та складність роботам, що становлять предмет закупівлі. Зауважуємо також, що відносно частини робіт за предметом закупівлі учасником заявлено про залучення субпідрядних організацій. Це також враховано тендерним комітетом при оцінці тендерної пропозиції учасника.
12. Документи, що підтверджують повноваження директора учасника, який підписав тендерну пропозицію, є достатніми. На підтвердження цих повноважень учасником надано, а тендерним комітетом досліджено та надано оцінку положенням статуту учасника (в тому числі й щодо відсутності обмежень на вчинення правочинів, включаючи значних), рішення учасника від 20.04.2020р. У зазначеному рішенні зазначена очікувана вартість закупівлі з посиланням на її ідентифікатор у системі електронних закупівель «Прозорро» і не є свідченням обмеження повноважень директора, враховуючи, що цим же рішенням директор наділений необмеженими повноваженнями щодо формування ціни пропозиції (яку йому також доручено підготувати).
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2020 13:51
Дата подання: 17 травня 2020 21:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000059 ● 3ba1f26c9373428a8f75974d3e21e122
- Статус: вирішено ● Дата: 27 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2020 09:45 |
АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-04-14-003295-b 14.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-31 09:43:28
Запит про надання пояснень
Як перевірялась Замовником інформація щодо порушення учасником ТОВ «КАСКАД-СД» пункту 4 частини 2 статті 6 та пункту 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та пункту 4 частини 1 статті 17 Закон України «Про публічні закупівлі», оскільки згідно рішення Дніпропетровського обласного територіального відділення адмінколегії АМКУ від 14.05.2020 № 54/6-р/к учасника ТОВ «КАСКАД-СД» визнано порушником законодавства про захист економічної конкуренції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-02 09:39:38
Пояснення
Розкриття пропозицій учасників відкритих торгів згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відбулося 04 травня 2020 року.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція Учасника ТОВ «КАСКАД-СД».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Замовником було розглянуто пропозицію учасника ТОВ «КАСКАД-СД» протягом визначеного Законом строку. За результатами розгляду було встановлено, що даним учасником було виконано всі вимоги тендерної документації та надано всі документи передбачені тендерною документацією. В результаті 07 травня 2020 року було прийнято рішення про визначення даного учасника переможцем.
Відповідно до Закону замовник не вимагає від учасника документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а здійснює перевірку необхідної інформації самостійно.
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «КАСКАД-СД» замовником було самостійно здійснено перевірку щодо наявності підстав відхилення пропозиції даного учасника відповідно до статті 17 Закону, зокрема пункту 4 частини першої.
На офіційному сайті Антимонопольного комітету України розміщується інформація з Єдиного державного веб-порталу відкритих даних, зокрема Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (ознайомитися із даною відкритою інформацією можна за посиланням https://data.gov.ua/dataset/2d328664-7603-4a6e-acf2-15afb4e47c15/resource/7f50fac1-49a1-404e-8698-6c14fb400d66
Під час засідання тендерного комітету 07 травня 2020 року членами тендерного комітету була перевірена інформація по Зведених відомостях Антимонопольного комітету про суб'єктів господарювання, які визнані рішеннями органів Комітету порушниками, що спотворили результати торгів, тендерів станом на дату прийняття рішення (останні відомості станом на дату прийняття рішення були опубліковані від 05.05.2020 року) (зведені відомості додаються)
За результатами перевірки було встановлено, що учасник ТОВ «КАСКАД-СД» станом на 07 травня 2020 року не визнаний рішеннями органів Антимонопольного комітету України порушником, що спотворив результати торгів, тендерів. Інформація про даного учасника у зведених відомостях відсутня.
Підстав для відхилення тендерної пропозиції даного учасника не встановлені.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до Закону під час укладання договору з переможцем (в даному випадку 15 червня 2020 року) замовник не зобов’язаний повторно перевіряти інформацію по учаснику, який вже визнаний переможцем, зокрема на наявність підстав для відхилення передбачених пунктом 4 частини першої статті 17 Закону.
Під час проведення відкритих торгів згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Шевченка, 15 в смт Згурівка, Згурівського району Київської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) замовником було дотримано всі вимоги Закону, а всі дії були вчинені в межах і в спосіб визначений законодавством про закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Учасником-переможцем надано інформацію про наявних у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана довідка включає в себе штатних працівників та працівників , що планується залучити. Штатними працівниками Учасника є Адміністративно-управлінський персонал, до складу якого відносяться директор, головний бухгалтер, юрисконсульт, інженер-кошторисник та інженер-проектувальник, тобто фахівці, характер роботи яких не передбачає прямої участі в будівництві на об’єкті та Інженерно-технічний персонал, до складу якого відноситься фахівці інженерно-технічних професій та робітничих професій, тобто фахівці, характер роботи яких безпосередньо пов’язаний з перебуванням на об’єкті будівництва. Щодо наведеної у довідці інформації про наявність інженера-проектувальника є додатковою у складі пропозиції як штатний співробітник, та обов’язково необхідною не вимагалося тендерною документацією, у т.ч. і документального підтвердження, як фахівця який безпосередньо не бере участь в реалізації будівництва. З огляду на викладене вище, висновок, жодним чином не впливає не зміст тендерної пропозиції і не спотворює її та свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом надання вищезазначеної інфорації. Також зазначаємо, що дотримання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації під час визначення переможця відкритих торгів було предметом перевірки Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами розгляду прийняті рішення № 11191-р/пк-пз від 05.06.2020 р. та № 11190-р/пк-пз від 05.06.2020 р. Під час розгляду скарг інших учасників колегією зроблено висновок про відсутність підстав для їх задоволення.
2020-09-09 13:27:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-10-27 09:44:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО |
24 499 998,61
UAH з ПДВ
|
24 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
24 849 854,20
UAH з ПДВ
|
24 368 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
25 480 579,77
UAH з ПДВ
|
25 480 579,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО #33432911 |
Переможець |
24 300 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 08:27
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 08:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:21
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2022 08:41
|
Додаткова угода _7.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 08:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:33
|
Додаткова угода _6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 09:01
|
додаткова 2 садочок.PDF | зміни до договору |
24 червня 2020 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 08:54
|
додаткова 1 садочок.PDF | зміни до договору |
22 червня 2020 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 09:54
|
Договір | укладений |
16 червня 2020 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частин першої статті 23 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно ст. 23 (частина 1) Бюджетного Кодексу України. Фінансування робіт здійснюється Замовником по мірі надходження бюджетних коштів. Відповідно до пункту 12.1 Договору та в межах фактичних бюджетних асигнувань на 2020 рік сума цієї додаткової угоди до Договору, складає 13 341 202 грн. 00 коп. (тринадцять мільйонів триста сорок одна тисяча двісті дві гривні 00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% – 2 223 533 грн. 67 коп., що не збільшує суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт в звязку з розподілом фінансування робіт на 2020 рік та 2021 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |