Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту «Реконструкція котлотурбінного цеху за адресою: *************, м. Миколаїв, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на парових котлах ТКП-2 №1 та №2 на енергоефективні пальникові пристрої за технологією СНТ (І черга будівництва)»
Очікувана вартість
63 981 152,00 UAH
UA-2024-06-28-004697-a 2ed4bfa315804438a6a8079dd2cc92fe
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісайкін Микола

380965599995 pto11@ntec.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 30083966
Вебсайт: http://www.ntec.mk.ua/
Місцезнаходження: 00000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Вул. ***********
Контактна особа: Ісайкін Микола
380965599995
pto11@ntec.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 червня 2024 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2024 12:00
Початок аукціону: 16 липня 2024 11:02
Початок аукціону: 16 липня 2024 11:02
Очікувана вартість: 63 981 152,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 319 905,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи по об'єкту «Реконструкція котлотурбінного цеху за адресою : *************, м. Миколаїв, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на парових котлах ТКП-2 №1 та №2 на енергоефективні пальникові пристрої за технологією СНТ (І черга будівництва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50531100-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування котлів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Календарні 50
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2024 13:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

IMD файл
Дата подання: 09 липня 2024 14:16
Дата відповіді: 11 липня 2024 16:59
Шановний Замовнику, Просимо надати Imd файл для корректної оцінки обʼємів та формування кошторису. У разі не надання imd файлу, залишаємо за собою право звернутися до АМКУ для оскарження умов закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Замовником в складі тендерної документації на закупівлю роботи по об’єкту «Реконструкція котлотурбінного цеху за адресою : *************, м. Миколаїв, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на парових котлах ТКП-2 №1 та №2 на енергоефективні пальникові пристрої за технологією СНТ (І черга будівництва)» вкладені наступні документи: технічна специфікація (Додаток 2), відомість обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів. Зазначені документи включають повний перелік видів і обсягів робіт для повноцінного розрахунку і складання кошторису для визначення вартості робіт Учасниками. Учасник має самостійно розрахувати цінову пропозицію на основі вихідних даних, наданих у складі тендерної документації. Також, звертаємо увагу, що обов’язок надання інформації Замовником, саме в форматі IMD файлу, вказаної у Вашому запитанні, не передбачено нормами чинного законодавста України.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-06-000058 ● 7ea863534229408280535ad33a8502ee
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2025 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.01.2025 № 1-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.01.2025.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.01.2025 № 1-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 2 UA-2024-06-28-004697-a 28.06.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-07 10:25:42

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-09 13:43:05

Роботи по об'єкту «Реконструкція котлотурбінного цеху за адресою : *************, м. Миколаїв, шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на парових котлах ТКП-2 №1 та №2 на енергоефективні пальникові пристрої за технологією СНТ (І черга будівництва)»

Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.

1. Інформація та документи на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1.Попередній аналіз ринку здійснювався через аналіз досвіду встановлення даного типу технології (струменево-нишова технологія) такими компаніями як КП "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" та КП «ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО». Також, представниками ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» було відвідане КП "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" де були отримані аналогічні висновки експлуатації зазначеного обладнання. Проаналізувавши роботу котлів з пальниками струменево-нишового типу, комісією МТЕЦ було зроблено висновок, що встановлення даних пальників дозволить привести показники викидів в атмосферу після котлів ТКП-2 станційний №1, 2 до вимог законодавства з екології, а також підтримувати ці показники в процесі експлуатації в автоматичному режимі. Було визначено кілька ключових учасників ринку, проаналізовано їхні пропозиції та ціни (посилання: http://sn-technology.com/ua/, http://elius.com.ua/ru/), на підставі отриманої інформації було надіслано листи запити цінових пропозицій потенційним постачальникам на електронні адреси. На підставі отриманих комерційних пропозицій від постачальників було проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
1.2. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився Замовником відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» згідно розділу ІІІ пункту 1 «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін». Відповідно до цієї методики до постачальників (підрядників) було направлено письмові запити на отримання цінових пропозицій на які було надано відповіді від наступних контрагентів:
- ТОВ «НВК «СНТ» від 11.04.2024 на суму 65 399 340,69 грн. із урахуванням ПДВ;
- ТОВ «ЕЛІУС-М» від 27.03.2024р на суму 74 000 000,00 грн. із урахуванням ПДВ;
- ТОВ «НВО ТІНАС» від 10.04.2024р. на суму 78 947 890,50 грн. із урахуванням ПДВ.
Відповідно до отриманих комерційних пропозицій очікувану вартість предмету закупівлі попередньо визначено за показником найнижчої ціни комерційної пропозиції постачальника (підрядника), а саме: у розмірі 65 399 340,69 грн., (шістдесят п’ять мільйонів триста дев’яносто дев’ять тисяч триста сорок гривень 69 копійок) із урахуванням ПДВ.
Листи запити до постачальників та комерційні пропозиції а також розрахунок очікуваної вартості закупівлі (додаються).
Разом з тим, при перегляді технічними спеціалістами ПКД (проектно-кошторисна документація), виконано новий розрахунок очікуваної вартості (пояснювальна записка та уточнений розрахунок очікуваної вартості додається) в сторону зменшення на загальну суму 63 981 152,00 грн. з урахуванням ПДВ.

1.3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалось відповідно до затвердженої заявки № 197 від 06.06.2024р. (додається), технічного завдання (додається), протоколу №1п від 16.12.2022, акту дефектації №2 від 09.06.2022 (додається), пояснювальної записки щодо вибору технології (додається) та проєктно- кошторисної документації (додається).

1.4. Обґрунтування необхідності закупівлі
У 2019 році ПрАТ “ТЕХЕНЕРГО” проведено аудит технічного стану ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», за висновками якого, з-поміж іншого, було встановлено необхідність заміни застарілих пальникових пристроїв котлів ТКП-2 (висновок по результатах аудиту технічного стану та технічне завдання на розробку ТЕО на модернізацію (реконструкцію) ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» 18.03.327/B-T3, стор. 16, п. 3.1.3.1). За рекомендаціями проектувальників ПрАТ “ТЕХЕНЕРГО”, отриманими при проведенні аудиту технічного стану Миколаївської ТЕЦ, з метою модернізації котлоагрегатів розглядались низькоемісійні пальникові пристрої, що запроектовані ФХЦКБ “Энергопрогресс”, а також мікродифузійні пальникові пристрої типу МДГГ, які мають доволі високі показники економічної ефективності та низькі показники щодо викидів в атмосферу. Однак при докладному вивченні питання після проведених технічних нарад з різними компаніями виробниками та постачальниками пальникових пристроїв та котельного обладнання було виявлено, що для проведення заміни пальників необхідно виконати повну реконструкцію топкового простору, що значно підвищує вартість та термін виконання ремонтних робіт. Крім того, не було отримано відгуків щодо позитивного досвіду з ефективного використання пальникових пристроїв для реконструкції моделей котлів високої продуктивності, що працюють з пальниками із зустрічними потоками, які б в той же час не перекривали полум’я та забезпечували рівномірне прогрівання топки.
Відповідно до наказу Генерального директора головний інженер, член дирекції Сергій Риков, начальник КТЦ Анатолій Ганченко і керівник проектів та програм Анатолій Стрельников (далі - Комісія МТЕЦ) в період з 16 березня по 17 березня 2023 року з виробничою метою відвідали місто Вінниця, де провели перемовини з представниками і КП BMP «Вінницяміськтеплоенерго» з метою вивчення досвіду використання газових пальників струменево-нишевого типу, які встановлені на ТЕЦ підпорядкування зазначеного комунального підприємства. Дане підприємство було обране не випадково (звіт про службове відрядження та наказ на відрядження додається). Котел зазначеного підприємства має високу продуктивність (50 тон пари) та великогабаритну топку, яка конструктивно співвідноситься з паровими котлами середнього тиску, що експлуатуються на Миколаївській ТЕЦ. Оглянувши роботу котлів та ознайомившись з технічною документацією та наданими техніко-екологічними звітами після реконструкції з заміною пальників на пальники струменево-нишевого типу (ВРАД СНТ-55 Low NOx), Комісія МТЕЦ дійшла наступних висновків:
1. Встановлення пальників струменево-нишевого типу дозволяє отримати значне зниження викидів NOX, СО2, CO до рівня нижче обумовлених Національним планом скорочення викидів від великих опалювальних установок, Директив 2001/80/ЄС і 2010/75/ЄС;
2. Зазначений тип пальників дозволяє працювати в автоматичному режимі при зміні навантаження котлоагрегатів в широкому діапазоні.
Візуальний огляд режимів горіння в топці котла цілком задовільний. Перешкод роботі протилежно розташованих пальників немає. Горіння задовільне, ядра факелів правильної форми, нарікань на стан труб екранних поверхонь котлів після довгострокової експлуатації за заявами персоналу не було. Застосування системи рециркуляції димових газів за аналізом роботи котлів ніяк не впливає на ККД котла, що підтверджується наданими режимними картами до та після реконструкції.
Застосована система керування виконана на зручній платформі з можливістю налагодження відповідно до вимог замовника та з урахуванням екологічних вимог.
Також, представниками ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» було відвідане КП "Житомиртеплокомуненерго" де були отримані аналогічні висновки експлуатації зазначеного обладнання.
Проаналізувавши роботу котлів з пальниками струменево-нишового типу, комісією МТЕЦ було зроблено висновок, що встановлення даних пальників дозволить привести показники викидів в атмосферу після котлів ТКП-2 станційний №1, 2 до вимог законодавства з екології, а також підтримувати ці показники в процесі експлуатації в автоматичному режимі. Крім того, була відмічена необхідність передбачити встановлення газових фільтрів перед кожним із котлів у зв’язку з підвищеними вимогами до очищення газу для пальників струменево- нишового типу. Додаткового було запропоновано внести до проекту реконструкції заміну дуттьового вентилятора ДВ-2Б, так як свого часу штатний вентилятор був зруйнований, а на його місце був встановлений вентилятор, який не відповідає характеристикам штатного вентилятору, тому при виході з ладу вентилятора ДВ-2А значно знижується навантаження парового котла ст. №2.
На підтвердження висновків Комісії МТЕЦ було відправлено запит до відділу теплофізики енергоефективних технологій Інституту технічної теплофізики Національної академії наук України. В результаті отримано заключення, що технологія струменево-нишового типу повністю відповідає меті реконструкції.
Відгуки від теплопостачальних компаній від 15.03.2023 №20/463 та від 20.03.2023, а також лист від Інституту теплофізики від 11.01.2024 № 11-06/01-9 додаємо.


2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Відповідно до Статуту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є юридичною особою приватного права.
Метою діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є одержання прибутку на основі здійснення виробничої, комерційної, посередницької та іншої діяльності, в порядку та за умов, визначених чинним законодавством України і цим Статутом.
ПрАТ « МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» здійснює закупівлі за власні кошти отримані від господарчої діяльності (оскільки не є бюджетною установою).
Відповідно до ст 22. Господарського кодексу України держава здійснює управління державним сектором економіки відповідно до засад внутрішньої і зовнішньої політики. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Зазначені суб’єкти управління у державному секторі економіки можуть приймати рішення, необхідні для підготовки до реалізації та здійснення державно-приватного партнерства (концесії), які є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у сфері їх управління. Держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Держава застосовує до суб'єктів господарювання у державному секторі економіки усі засоби державного регулювання господарської діяльності, передбачені цим Кодексом, враховуючи особливості правового статусу даних суб'єктів.
Відповідно до Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Бюджетним кодексом України:
- головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
- розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;
- одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Згідно з Порядком формування переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави Фонд державного майна України наділений повноваженнями формування реєстру (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків).
Відповідно до цього реєстру, станом на 01.01.2025 р., в переліку суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не перебуває.
На підставі вищевикладеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не підпадає під дію Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
В свою чергу, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», згідно витягу з наказу Міністерства енергетики України від 16.12.2022 №4-ДСК віднесено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури.
Також, витягом з наказу Міністерства енергетики України від 08.05.2024 №182 підтверджується статус того, що ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» (код ЄДРПОУ 30083966) є критично важливим об’єктом для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану:
на веб-сайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо:
- місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення;
- величини коефіцієнтів завантаження трансформаторних підстанцій основної мережі, для трансформаторних підстанцій - кількість трансформаторів, їх тип та номінальна потужність, для ліній електропередачі - рівень напруги, протяжність лінії, нумерація опор, переріз провідників тощо, для газосховищ
- інформація про буферний об’єм газу, вільної потужності закачування, газотранспортної, газорозподільної системи, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення - діаметр, протяжність трубопроводу, інформація щодо споруд на них (ГРС, ГРП, ЦТП тощо);
- іншої наявної на вебсайтах інформації про енергетичне обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, включаючи всю наявну проектну документацію щодо таких мереж та трубопроводів;
- обсягів видобутку, споживання, зберігання, відвантаження ресурсів, в тому числі вугілля та вуглеводнів;
- відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі;
- кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства;
- іншої інформації, в тому числі чутливої інформації щодо захисту критичної інфраструктури, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України.
Виходячи з вище зазначеного, опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі на власному веб-сайті є ризиком для об’єкта критичної інфраструктури в умовах воєнного стану та порушенням заборони відкриття інформації щодо планової енергетичної потужності об’єкту критичної інфраструктури, визначеною постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022, яка є обов’язковою для виконання на ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-4

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2024 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" 63 181 152,00
UAH з ПДВ
63 181 152,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
"Науково-виробнича компанія "Струменево-нишова технологія" Товариство з обмеженою відповідальністю 63 390 654,00
UAH з ПДВ
63 390 654,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 серпня 2024 09:33
Електронний підпис
07 серпня 2024 12:21
Електронний підпис
07 серпня 2024 12:21
1. Витяг.pdf
07 серпня 2024 12:21
1 Файл підпису.p7s
23 липня 2024 10:34
Електронний підпис
15 липня 2024 11:14
Електронний підпис
15 липня 2024 11:14
Електронний підпис
13 липня 2024 15:41
Електронний підпис
13 липня 2024 15:41
Електронний підпис
13 липня 2024 15:40
Електронний підпис
13 липня 2024 15:38
Електронний підпис
13 липня 2024 15:28
Електронний підпис
13 липня 2024 15:28
Електронний підпис
13 липня 2024 15:28
4.6. Гарантійний лист.pdf
13 липня 2024 15:28
4.10. Копія Витягу ПДВ.pdf
13 липня 2024 15:28
4.9. Копія Статут+ опис.pdf

Публічні документи

15 липня 2024 11:56
Електронний підпис
15 липня 2024 11:55
SCAN0059.PDF
15 липня 2024 11:52
Електронний підпис
15 липня 2024 11:49
Електронний підпис
15 липня 2024 11:48
SCAN0064.PDF
15 липня 2024 11:39
Електронний підпис
15 липня 2024 11:22
Електронний підпис
15 липня 2024 11:15
2. Дод 1. Працівники.pdf
14 липня 2024 23:08
Електронний підпис
14 липня 2024 23:06
4. Наказ, Протокол.pdf
14 липня 2024 23:06
9. Бенефіціар.PDF
14 липня 2024 23:06
19. ISO 2025 UA.pdf.asice.zip
14 липня 2024 23:06
16. Дод.5 Лист-санкції.PDF
14 липня 2024 23:06
17. Паспорт пальника.PDF
14 липня 2024 23:06
3. Досвід.PDF
14 липня 2024 23:06
16. Дод.6 Лист-згода.PDF
14 липня 2024 23:06
11. Статут повний.pdf
14 липня 2024 23:06
14 ПДВ.pdf.asice.zip
14 липня 2024 23:06
1. Дод 1.п1.1. Матбаза.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

"Науково-виробнича компанія "Струменево-нишова технологія" Товариство з обмеженою відповідальністю

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#38622372
Переможець 63 181 152,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2024 08:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 13:41

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника подання яких передбачалося тендерною документацією. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. У Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації розділу 2, пункту 2 , підпункту 2.1 в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено працівника Заїченко Костянтина Миколайовича. В складі кваліфікаційних документів Учасника на даного працівника надано кваліфікаційне посвідчення, наказ, протокол з ОП та трудова книжка. В офіційному перекладі трудової книжки зазначено прізвище іншої особи. Офіційний переклад необхідно привести у відповідність прізвища згідно до паспортних даних вищезазначеного працівника. 2. У Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації розділу 2, пункту 2 , підпункту 2.1 в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, Учасником не вказано інженера з охорони праці Дуброва О. О., а також не надано на даного працівника наказ про прийняття на роботу та трудову книжку (при необхідності з перекладом на українську мову). 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником зазначено у Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації розділу 1, пункту 3 , підпункту 3.1.1., що аналогічним вважається договір на виконання капітальних ремонтів котлів потужністю від 50т пари з супутніми роботами з автоматизації, та/або реконструкцій котлів потужністю від 50т пари з супутніми роботами з автоматизації, та/або постачання і монтаж пальникових пристроїв котлів потужністю від 50т пари з супутніми роботами з автоматизації. Учасником, у складі тендерної пропозиції в наданому аналогічному за предметом договору №17/4 від 05.04.2021 не надано документального підтвердження виконання супутніх робіт з автоматизації. На підтвердження відповідності аналогічного договору необхідно надати документальне підтвердження (наприклад акт виконаних робіт або інший відповідний документ) виконання робіт з автоматизації за договором №17/4 від 05.04.2021 або надати інший аналогічний договір, який підтверджує виконання в повному обсязі аналогічних робіт згідно з вимогами Додатку 1 тендерної документації, включаючи роботи з автоматизації. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2024 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#38622372
63 181 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 12:21
Службова записка (обгрунтування).pdf зміни до договору
27 грудня 2024 12:20
Лист ТОВ СТМ ЕНЕРГО від 23.12.2024 №83-12-24.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 12:20
Додаткова угода №2 до договору №667 від 19.08.2024.PDF зміни до договору
27 грудня 2024 12:20
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Обгрунтування підстави.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Протокол наради аварійного штабу №4 від 17.10.2024.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Протокол засідання технічної ради №36 від 17.10.2024.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Наказ №327 від 10.10.2024 Про створення аварійного штабу.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Лист СТМ ЕНЕРГО №10710-24 від 28.10.2024 з додатками.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Лист ПРАТ МТЕЦ від 14.10.2024 №04-11-1-2766.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Додаткова угода №1 від 31.10.2024 до Договору №667 від 19.08.2024.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 09:57
Електронний підпис укладений
20 серпня 2024 09:10
Договір від 19.08.2024 №667 .pdf укладений
20 серпня 2024 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та з урахуванням затримки термінів виконання робіт за договором з причин пошкодження внаслідок збройної агресії російської федерації виробничих потужностей (обладнання) об’єкту критичної інфраструктури нафтогазового комплексу (ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКОЇ ТЕЦ») який зазнав руйнування 10.10.2024р., що зафіксовано у Витягу з Єдиного Реєстру досудових розслідувань за номером кримінального впровадження 22024150000000261 від 10.10.2024р. слідчого відділу УСБУ України в Миколаївській області та підтверджено Протоколом засідання технічної ради Товариства від 17.10.2024 №36 (додається), Протоколом наради аварійного штабу Товариства від 17.10.2024 №4 (додається) та керуючись пунктом 10.1. Договору № 667 від «19» серпня 2024 року у Замовника виникла необхідність у подовженні термінів виконання робіт, терміну дії Договору з реконструкції котлотурбінного цеху шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв за технологією СНТ (1 черга будівництва) з причин повного завантаження основного тепло-генеруючого обладнання станції з повною зупинкою парового котла ТКП-2 ст.№2 до закінчення опалювального сезону 2024-2025. Разом з тим, приймаючи до уваги, що в ході реалізації даного проєкту, відповідно до договору від 19.08.2024 №667 виникли об’єктивні обставини, що унеможливлюють виконання монтажних робіт та їх завершення в поточному році (лист ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» від 14.10.2024 №04-11/1/2766 додається). Також, зважаючи на ризики збільшення вартості, за рахунок зміни курсу валют на устаткування та матеріали закордонного виробництва, необхідно здійснити оплату за поставку устаткування й матеріалів, основну частину яких, буде поставлено до кінця 2024 року. Загальна сума Договору від 19.08.2024 №667 не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 667
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідністю приведення у відповідність договірної ціни, локальних кошторисів та специфікації: - виключення транспортної складової та заготівельно-складських витрат у відповідності з Додатком № 2 до Договору - «Локальний кошторис», на суму - 552 078,62 грн з ПДВ. - виключення із Додатку №5 Специфікація позицій 113-120 у зв’язку з технічною помилкою (задвоєння позицій) на суму - 89 203,50 грн з ПДВ. Потребою деталізації витрат на матеріали та обладнання. Оптимізацією фінансових витрат. Підстави для внесення змін: Лист СТМ-Енерго від 23.12.2024 №83/12-24 (додається). Виявлення можливостей здешевлення проекту. Необхідність більш прозорої структуризацїї витрат.
Номер договору про закупівлю: 667
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML