Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Вебсайт: | https://oood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Алла Пантеліївна Мєнасрія +380675803840 menasalla2442@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 17 778 450,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 177 784,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку в повному обсязі протягом 10-ти банківських днів після отримання рахунку ЗАМОВНИКОМ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 17:08 |
ТД (кейтерингові послуги).docx | |
13 грудня 2023 17:08 |
Додаток 3 - ПД.docx | |
13 грудня 2023 17:08 |
Додаток 2 КВ.docx | |
13 грудня 2023 17:08 |
Додаток 1 ТС.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерною документацією є документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тобто, саме Замовнику Законом надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі кваліфікаційні критерії, а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Згідно з приписами частин першої, другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Отже, Законом передбачена лише класифікація необхідних кваліфікаційних критеріїв з метою підтвердження їх відповідності учасників торгів. Проте Законом не встановлено жодних обмежень щодо переліку документів, які Замовник має право вимагати від учасників для доведення їх відповідності кваліфікаційним вимогам. Тобто вказана норма є диспозитивною у розумінні можливості на власний розсуд Замовнику визначати, які саме документи необхідно надати потенційним учасникам торгів для підтвердження їх відповідності кваліфікаційній частині тендерної документації.
Таким чином, Законом передбачено, що саме замовник визначає, яким чином учасник має підтвердити свою відповідність обраним замовником кваліфікаційним критеріям та які саме документи подати на їх підтвердження.
Критерії підтвердження досвіду виконання обсягів основних видів робіт по аналогічних договорах, а також відсутність претензій виконання умов таких договорів, є об`єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами (відповідна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 09.02.2023 у справі № 640/13818/19).
Учасник процедури закупівлі повинен надати замовнику документи на підтвердження виконання аналогічного договору. Обов`язок підтвердження кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції покладається на учасників торгів. Учасники тендеру повинні представляти докази своєї здатності виконати умови тендеру та відповідати критеріям, встановленим у тендерній документації. Цей процес забезпечує справедливість та конкурентну природу торгів (вказаних вісновків дійшов Верховний Суд у постанові від 21.09.2023 у справі № 260/3644/21).
2. Відповідно до частин першої, другої та третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», на підтвердження якому учасник процедури закупівлі повинен надати сканований оригінал/копію «Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)» або «Фінансова звітність малого підприємства» або «Фінансова звітність мікропідприємства» за 2022 рік та/або за останній звітній період 2023 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 № 39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382, відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Отже, вимога Додатку 2 до Тендерної документації про те, що фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі, не є дискримінаційною та повністю узгоджується з приписами частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Подібна ситуація вже була вирішена в АМКУ (РІШЕННЯ №15467-р/пк-пз від 12.08.2020), тож варто зазначити абсолютну правомірність дій Замовника щодо встановлення саме таких вимог в Тендерній документації.
3. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі серед іншого повинен надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал або завірену копію Акту перевірки виробничих приміщень (харчоблоку, приміщення для приготування страв тощо), зазначених у довідці, наданій учасником у своїй тендерній пропозиції, в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеного згідно вимог чинного законодавства та виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень.
Додаток 2 до Тендерної документації містить вимогу про надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тобто, в даному випадку Замовник вимагає надати сканований оригінал або завірену копію Акту перевірки виробничих приміщень (харчоблоку, приміщення для приготування страв тощо), складеного згідно вимог чинного законодавства та виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень.
Акт повинен бути виданий на ті потужності, які вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Для більш детального розуміння обладнання та МТБ варто зазначити, що частина перша статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» дає повне визначення наступним поняттям:
- обладнання та інвентар - устаткування, машини, кухонні прилади, кухонна техніка, столові прилади, інструменти та інші засоби, поверхні яких безпосередньо контактують з харчовим продуктом під час його виробництва та обігу;
- потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Просимо врахувати ці нормативи при підготовці тендерної пропозиції.
При цьому, відповідна вимога узгоджується з позицією Міністерства економіки України та Антимонопольного комітету України.
Враховуючи, що наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 визнано наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» таким, що втратив чинність, та затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, Замовник у Додатку 1 до Тендерної документації не визначав конкретну назву нормативно-правового акту через динамічність законодавчих змін, зазначивши, що такий акт має бути складено згідно вимог чинного законодавства та видано територіальними органами Держпродспоживслужби (в даному випадку згідно наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів»).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000028 ● 03fd166ec3de48bba1c3b535723bb1e4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2024 № 9-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.01.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10 UA-2023-12-13-019485-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 15:23:15
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого)за кодом ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-019485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 13:12:59
Пояснення на запит
Обґрунтування розміру витрат, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також середня орієнтовна кількість пацієнтів (250 осіб), для яких надаватимуться послуги за 1 добу на всі прийоми їжі, зазначені у Додатку 1 «Технічна специфікація».
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування до кінця поточного року (366).
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, Замовником 06 грудня 2023 року були надіслані запити до постачальників відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості послуг з надання лікувального харчування, в грудні 2023 року надійшли відповіді від постачальників відповідної продукції (відповіді додаються).
На підставі зібраної інформації, 07.12.2023 року Замовник звернувся до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації про погодження проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги з організації лікувального харчування хворих на 2024 рік з розрахунком очікуваної вартості. 11.12.2023 року Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації ради погоджено розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуги організації лікувального харчування (лист додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-12-13-019485-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://oood.com.ua/plan-zakupivli/257.html.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
17 751 000,00
UAH
|
17 751 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
17 751 000,00
UAH
|
25 грудня 2023 11:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:04
|
Договір № 01-0124 від 01.01.2024 р..pdf | укладений |
01 січня 2024 11:00
|