Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо рідинне (БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)
Очікувана вартість
4 290 000,00 UAH
UA-2021-03-16-000251-c ● 2eb54fffb0f244b881aeb9f5dae935fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359760 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, Залізничне шосе, 61 |
Контактна особа: |
Михайленко Інеса Анатоліївна 380442848648 kp_uzn_pr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 08:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 11:01 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 4 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
мова - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
155000 літр
Паливо рідинне (БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, м. Київ, м. Київ, Залізничне шосе, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 10:19 |
ТД_відкриті_Бензин_2021 (31.03).docx | |
31 березня 2021 10:14 |
Зміни 31.03.docx | |
23 березня 2021 10:58 |
договір новий.docx |
31 березня 2021 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
31 березня 2021 10:19 |
ТД_відкриті_Бензин_2021 (31.03).docx
|
||||||||
31 березня 2021 10:14 |
Зміни 31.03.docx
|
||||||||
23 березня 2021 10:58 |
договір новий.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доброго дня!
Дата подання: 17 березня 2021 15:41
Дата відповіді: 19 березня 2021 08:44
Шановний Замовник!!! У Договорі п.п 3.4 збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційна збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю Додайти будь ласка "Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії" Для відповідності Закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: буде відкориговано документацію в дані частині, дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-16-000251-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОЛІС ОІЛ", Код ЄДРПОУ:40813124
Дата подання: 21 квітня 2021 21:36
щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ОЛІС ОІЛ"
ТОВ «ОЛІС ОІЛ» уважно вивчивши Протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 20.04.2021 №20/04/2021 (далі – Протокол), яким відхилено нашу тендерну пропозицію як учасника процедури відкритих торгів UA-2021-03-16-000251-c зазначає наступне.
Так в Протоколі Замовник зазначає, що ТОВ «ОЛІС ОІЛ» порушив ряд вимог тендерної документації (далі – ТД) та не надав в складі пропозиції відповідні документи або підтвердження.
Згідно першого зауваження Замовника: «- на порушення п.1. Розділу 2 ДТ відсутнє письмове підтвердження що відсутність будь-яких запитань або уточнень до змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що учасник процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.» зазначаємо наступне.
Оскільки ТД не визначено форми листа-погодження учасника з таким пунктом, ТОВ «ОЛІС ОІЛ» надало погодження наступним листом в складі пропозиції: Довідка (31.03.2021 №80/7тп) такого змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» погоджується з умовами поставки, вимогами до товарів, що будуть постачатися Учасником та іншими умовами, що викладені у вашій тендерній документації.».
Крім того, в документі Тендерна пропозиція від 31.03.2021 № 107/7тп пунктом 2 зазначено наступне: «Засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією».
Так нам не зрозуміло, з яких підстав замовник не прийняв до уваги наш лист та інформацію викладену в тендерній пропозиції, як погодження з умова ТД та відсутності будь-яких питань до неї?
Згідно другого зауваження Замовника: «- на порушення пп.2.4. п.2 Розділу 2 ДТ банківська гарантія не містить адресу банку бенефіціара та ЄДРПОУ» зазначаємо наступне.
Підпункт 2.4. п.2 Розділу 2 ТД відсутній (згідно ТД Розділ 2. – це Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, а п. 2. - це Внесення змін до тендерної документації.).
Вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено в п.2 Розділу 3 ТД. Також і в ньому Замовник вказав реквізити для перерахування коштів: «Перерахування коштів здійснюється на UA 553052990000026007006223951 в відділені «Третє столичне № 13» МФО 3005299, одержувач: КП УЗН Печерського району м. Києва, код ЄДРПОУ: 03359760.».
Так, надана нами Гарантія містить всі реквізити, визначені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (далі по тексту – Положення) та Тендерною документацією на закупівлю Паливо рідинне: (БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО) (ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ), оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-03-16-000251-c, ID у ЦБД 2eb54fffb0f244b881aeb9f5dae935fc, що розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-16-000251-c.
Крім цього, наголошуємо, що у Гарантії вказана вся необхідна ідентифікуюча Тендер інформація, яка унеможливлює її неоднозначне розуміння чи тлумачення, а саме: вказані номер оголошення про проведення відкритих торгів, ID у ЦБД Прозорро, які є унікальними і неповторними та ідентифікують кожний конкретний тендер; назву тендерної документації тощо; а також вказане посилання на веб-портал Уповноваженого органу, де розміщена вся офіційна/актуальна інформація та документи щодо Тендеру.
Крім того, відповідно до положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639, не передбачено зазначення адреси банку бенефіціара у банківській гарантії.
Так, нам не зрозуміло, з яких підстав замовник визначив недійсність наданої нами банківської гарантії?
Згідно третього зауваження Замовника: «- на порушення п.1 розділу 5. Учасник не надав обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької» зазначаємо наступне.
Так, в п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5 зазначено: 1) критерії та методика оцінки; 2) розмір мінімального кроку пониження ціни підчас аукціону; 3) визначення ціни учасником на товар; 4) строк розгляду пропозиції; 5) аномально низька ціна тендерної пропозиції та порядок дій при такій ціні.
Згідно тексту п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію не вказано вимогу щодо надання «обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької», а лише зазначено, що «…Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду…».
Так згідно цієї вимоги ТОВ «ОЛІС ОІЛ» надав в складі наступний документ, що передбачений ТД: Довідка (від 31.03.2021 №94/7) наступного змісту «Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» повідомляє, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несемо ми, як учасник.
Ми також визначили ціни на товари, які пропонуємо поставити за Договором з урахуванням: податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат про, що і підтверджуємо.
Зазначаємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій у разі необхідності відповідно до чинного законодавства України.»
Крім цього зазначаємо, що згідно вашої ТД та враховуючи лист Мінекономрозивтку України (https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=cac29852-519f-4c25-a295-592e45695db5&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA), згідно пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник повинен надати обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької.
На підставі вищевикладеного, ми бачимо, що аномально низька ціна визначається автоматично електронною системою, а учасник який надав таку пропозицію повинен надати підтвердження протягом одного дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Оскільки система не визначила пропозицію ТОВ «ОЛІС ОІЛ» як аномально низька і замовник акцептував наступного учасника, як переможця в той же день, в який і відхилив нашу пропозицію чим і підтвердив/погодився із тим що наша пропозиція не являється аномально низькою (у випадку, якщо замовник вважав, що учасник надав пропозицію з аномально низькою ціною він повинен очікувати день для отримання обґрунтування такої ціни від нас як учасника).
Так, нам не зрозуміло, з яких підстав замовник прийняв рішення що наша ціна тендерної пропозиції є аномально низькою?
Згідно четвертого зауваження Замовника «- порушення п.3 розділу 5 ДТ проект договору не заповнено (не зазначено ціни та загальна вартість в п. 3.3.)» зазначаємо наступне.
Пункт 3 розділу 5 ТД - це Відхилення тендерних пропозицій, де не зазначено вимог щодо оформлення та надання проекту договору в складі пропозиції.
Вимога щодо проекту договору про закупівлю викладено в п. 3. розділу 6 ТД.
Згідно даного пункту Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі заповненого та поданого учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (з додатком №1) згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником.
Так, ТОВ «ОЛІС ОІЛ» надав у складі пропозиції Проект договору із заповненими графами сторін та додатками. Ціна в проекті договору не зазначалася, оскільки відбувається аукціон з пониженням ціни і остаточна редакція заповнюється Замовником за результатами аукціону.
Крім того, ТОВ «БРИСТОН» також не зазначило ціну договору в проекті договору наданому в складі своєї пропозиції, а лише зазначило в графі з ціною «згідно з аукціоном», а ви як Замовник не визначили даний факт як порушення вимог ТД в своєму протоколі від 20.04.2021 №20/04/2021/1 чим порушили один із основних принципів – недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Так, нам не зрозуміло, чому замовник застосував різні критерії оцінки проекту договору до ТОВ «ОЛІС ОІЛ» та ТОВ «БРИСТОН»?
На підставі вищевикладеного, ТОВ «ОЛІС ОІЛ» вважає, що підготувало та подало свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог визначених вашою тендерною документацією та чинним законодавством України.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» прошу надати аргументовану (розширену із посиланням на відповідний текст в тендерній документації, який вказує на ту чи іншу вимогу для учасників) відповідь-пояснення по кожному з наведених вище питань ТОВ «ОЛІС ОІЛ» у встановлений законом термін.
Додатково інформуємо, що замовник може самостійно усунути виявлені порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення закупівлі, в іншому випадку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» залишає за собою право оскаржувати дії замовника в порядку передбаченому чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Так в Протоколі Замовник зазначає, що ТОВ «ОЛІС ОІЛ» порушив ряд вимог тендерної документації (далі – ТД) та не надав в складі пропозиції відповідні документи або підтвердження.
Згідно першого зауваження Замовника: «- на порушення п.1. Розділу 2 ДТ відсутнє письмове підтвердження що відсутність будь-яких запитань або уточнень до змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що учасник процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.» зазначаємо наступне.
Оскільки ТД не визначено форми листа-погодження учасника з таким пунктом, ТОВ «ОЛІС ОІЛ» надало погодження наступним листом в складі пропозиції: Довідка (31.03.2021 №80/7тп) такого змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» погоджується з умовами поставки, вимогами до товарів, що будуть постачатися Учасником та іншими умовами, що викладені у вашій тендерній документації.».
Крім того, в документі Тендерна пропозиція від 31.03.2021 № 107/7тп пунктом 2 зазначено наступне: «Засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією».
Так нам не зрозуміло, з яких підстав замовник не прийняв до уваги наш лист та інформацію викладену в тендерній пропозиції, як погодження з умова ТД та відсутності будь-яких питань до неї?
Згідно другого зауваження Замовника: «- на порушення пп.2.4. п.2 Розділу 2 ДТ банківська гарантія не містить адресу банку бенефіціара та ЄДРПОУ» зазначаємо наступне.
Підпункт 2.4. п.2 Розділу 2 ТД відсутній (згідно ТД Розділ 2. – це Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації, а п. 2. - це Внесення змін до тендерної документації.).
Вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено в п.2 Розділу 3 ТД. Також і в ньому Замовник вказав реквізити для перерахування коштів: «Перерахування коштів здійснюється на UA 553052990000026007006223951 в відділені «Третє столичне № 13» МФО 3005299, одержувач: КП УЗН Печерського району м. Києва, код ЄДРПОУ: 03359760.».
Так, надана нами Гарантія містить всі реквізити, визначені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (далі по тексту – Положення) та Тендерною документацією на закупівлю Паливо рідинне: (БЕНЗИН А-92, БЕНЗИН А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО) (ДК 021:2015 – 09130000-9 НАФТА І ДИСТИЛЯТИ), оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-03-16-000251-c, ID у ЦБД 2eb54fffb0f244b881aeb9f5dae935fc, що розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-16-000251-c.
Крім цього, наголошуємо, що у Гарантії вказана вся необхідна ідентифікуюча Тендер інформація, яка унеможливлює її неоднозначне розуміння чи тлумачення, а саме: вказані номер оголошення про проведення відкритих торгів, ID у ЦБД Прозорро, які є унікальними і неповторними та ідентифікують кожний конкретний тендер; назву тендерної документації тощо; а також вказане посилання на веб-портал Уповноваженого органу, де розміщена вся офіційна/актуальна інформація та документи щодо Тендеру.
Крім того, відповідно до положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639, не передбачено зазначення адреси банку бенефіціара у банківській гарантії.
Так, нам не зрозуміло, з яких підстав замовник визначив недійсність наданої нами банківської гарантії?
Згідно третього зауваження Замовника: «- на порушення п.1 розділу 5. Учасник не надав обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької» зазначаємо наступне.
Так, в п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5 зазначено: 1) критерії та методика оцінки; 2) розмір мінімального кроку пониження ціни підчас аукціону; 3) визначення ціни учасником на товар; 4) строк розгляду пропозиції; 5) аномально низька ціна тендерної пропозиції та порядок дій при такій ціні.
Згідно тексту п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію не вказано вимогу щодо надання «обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької», а лише зазначено, що «…Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду…».
Так згідно цієї вимоги ТОВ «ОЛІС ОІЛ» надав в складі наступний документ, що передбачений ТД: Довідка (від 31.03.2021 №94/7) наступного змісту «Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» повідомляє, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несемо ми, як учасник.
Ми також визначили ціни на товари, які пропонуємо поставити за Договором з урахуванням: податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат про, що і підтверджуємо.
Зазначаємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, свідоцтв та ліцензій у разі необхідності відповідно до чинного законодавства України.»
Крім цього зазначаємо, що згідно вашої ТД та враховуючи лист Мінекономрозивтку України (https://www.me.gov.ua/inforez/Print?id=cac29852-519f-4c25-a295-592e45695db5&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA), згідно пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник повинен надати обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької.
На підставі вищевикладеного, ми бачимо, що аномально низька ціна визначається автоматично електронною системою, а учасник який надав таку пропозицію повинен надати підтвердження протягом одного дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Оскільки система не визначила пропозицію ТОВ «ОЛІС ОІЛ» як аномально низька і замовник акцептував наступного учасника, як переможця в той же день, в який і відхилив нашу пропозицію чим і підтвердив/погодився із тим що наша пропозиція не являється аномально низькою (у випадку, якщо замовник вважав, що учасник надав пропозицію з аномально низькою ціною він повинен очікувати день для отримання обґрунтування такої ціни від нас як учасника).
Так, нам не зрозуміло, з яких підстав замовник прийняв рішення що наша ціна тендерної пропозиції є аномально низькою?
Згідно четвертого зауваження Замовника «- порушення п.3 розділу 5 ДТ проект договору не заповнено (не зазначено ціни та загальна вартість в п. 3.3.)» зазначаємо наступне.
Пункт 3 розділу 5 ТД - це Відхилення тендерних пропозицій, де не зазначено вимог щодо оформлення та надання проекту договору в складі пропозиції.
Вимога щодо проекту договору про закупівлю викладено в п. 3. розділу 6 ТД.
Згідно даного пункту Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі заповненого та поданого учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (з додатком №1) згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником.
Так, ТОВ «ОЛІС ОІЛ» надав у складі пропозиції Проект договору із заповненими графами сторін та додатками. Ціна в проекті договору не зазначалася, оскільки відбувається аукціон з пониженням ціни і остаточна редакція заповнюється Замовником за результатами аукціону.
Крім того, ТОВ «БРИСТОН» також не зазначило ціну договору в проекті договору наданому в складі своєї пропозиції, а лише зазначило в графі з ціною «згідно з аукціоном», а ви як Замовник не визначили даний факт як порушення вимог ТД в своєму протоколі від 20.04.2021 №20/04/2021/1 чим порушили один із основних принципів – недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Так, нам не зрозуміло, чому замовник застосував різні критерії оцінки проекту договору до ТОВ «ОЛІС ОІЛ» та ТОВ «БРИСТОН»?
На підставі вищевикладеного, ТОВ «ОЛІС ОІЛ» вважає, що підготувало та подало свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог визначених вашою тендерною документацією та чинним законодавством України.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» прошу надати аргументовану (розширену із посиланням на відповідний текст в тендерній документації, який вказує на ту чи іншу вимогу для учасників) відповідь-пояснення по кожному з наведених вище питань ТОВ «ОЛІС ОІЛ» у встановлений законом термін.
Додатково інформуємо, що замовник може самостійно усунути виявлені порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення закупівлі, в іншому випадку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» залишає за собою право оскаржувати дії замовника в порядку передбаченому чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2021 14:14
обгрунтовану відповідь надано у листі
Номер вимоги: UA-2021-03-16-000251-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОЛІС ОІЛ", Код ЄДРПОУ:40813124
Дата подання: 26 квітня 2021 21:16
щодо дискримінації учасників в процесі оцінки пропозицій
Згідно п. 3 розділу 6 ТД зазначено, що проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації Договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі заповненого та поданого учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (з додатком №1) згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником.
Так, відповідно до цієї вимоги ТОВ «БРИСТОН» надав проект договору з порушенням вимог, а саме незаповив обов’язкові реквізити проекту додатку №1 до проекту договору про закупівлю товару, а саме відсутні адреса та інші реквізити сторін для підпису даного додатку, що суперечить вимогам господарського та цивільного кодексу, вимогам проекту самого договору (п. 13.6 Усі додатки до Договору набирають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін (за наявності)), а також порушують принцип недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» (зважаючи на Протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 20.04.2021 №20/04/2021 яким прийнято рішення про невідповідність умовам тендерної документації проекту договору ТОВ «ОЛІС ОІЛ», а саме не заповнення ціни в проекті договору, або відсутності адреси банка бенефіціару в банківській гарантії).
Згідно вищевикладеного прошу надати роз’яснення: Чому проект договору ТОВ "БРИСТОН" з незаповненими реквізитами сторін в додатку №1, а також відсутності підписів в таких реквізитах відповідає тендерній документації, а проект договору із незначеною ціною ТОВ «ОЛІС ОІЛ» - не відповідає?
Також, відповідно до вимог Додатку 2 вашої тендерної документації учасник повинен подати скановані копії за підписом керівника та завірені печаткою (за наявності) Учасника:
- Дійсних сертифікатів відповідності та паспортів якості на кожен вид товару, що у разі укладення договору буде постачатися.
-У разі якщо сертифікати або паспорти надані не учаснику, а наприклад посереднику, то разом із ними учасником додатково надається Довідка в довільній формі з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати/ паспорти якості.
Так, ТОВ «БРИСТОН» у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікати та паспорти видані на ім’я ТОВ «БНК Україна» та ПАТ «УКРТАТНАФТА» та Довідку з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та осіб (без номеру та дати, якій видано сертифікати/паспорта якості). В даній довідці ТОВ «Бристон» зазначив договірні відносини посередників, але не вказав реквізитів договорів (дату та номер) жодного договору наведеного в довідці, а також не надав дані договори в складі своєї пропозиції, якими можна було б підтвердити юридичні правовідносини між учасником та посередниками. Крім того, звертаємо увагу замовника, що номер та дата договору є юридичними ідентифікаторами документа.
Згідно вищевикладеного прошу надати роз’яснення: Чому замовник вказуючи на помилку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» щодо начебто невірного застосування термінів «погодження» та «підтвердження» (згідно відповіді на попередню вимогу) не вказав на невідповідність наданої інформації ТОВ «БРИСТОН», а саме відсутності номерів та дат договорів про співпраці між ТОВ «БРИСТОН» та посередниками за предметом закупівлі, або відсутності таких договорів в складі пропозиції учасника, або листа підтвердження від контрагентів, щодо наявності або чинності даних договорів, щоб впевнитись в дійсності викладеної в листі інформації ТОВ «БРИСТОН», адже інформація викладена в даному листі має важливу роль в процесі поставки предмета закупівлі замовнику?
Розгорнути
Згорнути
Так, відповідно до цієї вимоги ТОВ «БРИСТОН» надав проект договору з порушенням вимог, а саме незаповив обов’язкові реквізити проекту додатку №1 до проекту договору про закупівлю товару, а саме відсутні адреса та інші реквізити сторін для підпису даного додатку, що суперечить вимогам господарського та цивільного кодексу, вимогам проекту самого договору (п. 13.6 Усі додатки до Договору набирають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін (за наявності)), а також порушують принцип недискримінації учасників при здійсненні публічних закупівель на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» (зважаючи на Протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 20.04.2021 №20/04/2021 яким прийнято рішення про невідповідність умовам тендерної документації проекту договору ТОВ «ОЛІС ОІЛ», а саме не заповнення ціни в проекті договору, або відсутності адреси банка бенефіціару в банківській гарантії).
Згідно вищевикладеного прошу надати роз’яснення: Чому проект договору ТОВ "БРИСТОН" з незаповненими реквізитами сторін в додатку №1, а також відсутності підписів в таких реквізитах відповідає тендерній документації, а проект договору із незначеною ціною ТОВ «ОЛІС ОІЛ» - не відповідає?
Також, відповідно до вимог Додатку 2 вашої тендерної документації учасник повинен подати скановані копії за підписом керівника та завірені печаткою (за наявності) Учасника:
- Дійсних сертифікатів відповідності та паспортів якості на кожен вид товару, що у разі укладення договору буде постачатися.
-У разі якщо сертифікати або паспорти надані не учаснику, а наприклад посереднику, то разом із ними учасником додатково надається Довідка в довільній формі з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати/ паспорти якості.
Так, ТОВ «БРИСТОН» у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікати та паспорти видані на ім’я ТОВ «БНК Україна» та ПАТ «УКРТАТНАФТА» та Довідку з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та осіб (без номеру та дати, якій видано сертифікати/паспорта якості). В даній довідці ТОВ «Бристон» зазначив договірні відносини посередників, але не вказав реквізитів договорів (дату та номер) жодного договору наведеного в довідці, а також не надав дані договори в складі своєї пропозиції, якими можна було б підтвердити юридичні правовідносини між учасником та посередниками. Крім того, звертаємо увагу замовника, що номер та дата договору є юридичними ідентифікаторами документа.
Згідно вищевикладеного прошу надати роз’яснення: Чому замовник вказуючи на помилку ТОВ «ОЛІС ОІЛ» щодо начебто невірного застосування термінів «погодження» та «підтвердження» (згідно відповіді на попередню вимогу) не вказав на невідповідність наданої інформації ТОВ «БРИСТОН», а саме відсутності номерів та дат договорів про співпраці між ТОВ «БРИСТОН» та посередниками за предметом закупівлі, або відсутності таких договорів в складі пропозиції учасника, або листа підтвердження від контрагентів, щодо наявності або чинності даних договорів, щоб впевнитись в дійсності викладеної в листі інформації ТОВ «БРИСТОН», адже інформація викладена в даному листі має важливу роль в процесі поставки предмета закупівлі замовнику?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2021 00:20
1. Проект договору ТОВ «Брістон» подано у вигляді єдиного документа із підписом уповноваженої особи, проект договору містить усі обов’язкові реквізити.
2. ТОВ «ОЛІС ОІЛ» не заповнено ціни в проекті договору, чим порушено вимоги ТД та в банківській гарантії відсутні адреси банка бенефіціару в банківській гарантії, які є обов’язковими як згідно вимог ТД так і вимог до банківських гарантій, про що було чітко зазначено в попередній відповіді на вимогу.
3. Згідно вимог ТД, у разі якщо сертифікати або паспорти надані не учаснику, а наприклад посереднику, то разом із ними учасником додатково надається Довідка в довільній формі з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати/ паспорти якості. В ТД відсутня вимога щодо обов’язкового зазначення в даній довідці реквізитів договорів (дату та номер), а також відсутня вимога щодо документального підтвердження юридичних правовідносин між учасником та посередниками.
2. ТОВ «ОЛІС ОІЛ» не заповнено ціни в проекті договору, чим порушено вимоги ТД та в банківській гарантії відсутні адреси банка бенефіціару в банківській гарантії, які є обов’язковими як згідно вимог ТД так і вимог до банківських гарантій, про що було чітко зазначено в попередній відповіді на вимогу.
3. Згідно вимог ТД, у разі якщо сертифікати або паспорти надані не учаснику, а наприклад посереднику, то разом із ними учасником додатково надається Довідка в довільній формі з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати/ паспорти якості. В ТД відсутня вимога щодо обов’язкового зазначення в даній довідці реквізитів договорів (дату та номер), а також відсутня вимога щодо документального підтвердження юридичних правовідносин між учасником та посередниками.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-16-000251-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛІС ОІЛ", Код ЄДРПОУ:40813124
Дата подання: 30 квітня 2021 12:11
Дата подання: 30 квітня 2021 12:11
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції скаржника
За результатом розгляду нашої тендерної пропозиції замовником,(Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359760
Місцезнаходження юридична адреса: 01014, м. Київ, Залізничне шосе, 61
Номер засобу зв’язку телефон: (044)2848648
Адреса електронної пошти: kp_uzn_pr@ukr.net),
винесено рішення у формі Протоколу розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 20.04.2021 №20/04/2021 (далі – Протокол), яким відхилено нашу тендерну пропозицію як учасника процедури відкритих торгів UA-2021-03-16-000251-c відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме не відповідає встановленим абзацам першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Зокрема в протоколі зазначено, що ТОВ «ОЛІС ОІЛ» порушив наступні вимоги тендерної документації (далі ТД):
«- на порушення п.1. Розділу 2 ДТ відсутнє письмове підтвердження що відсутність будь-яких запитань або уточнень до змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що учасник процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
- на порушення пп.2.4. п.2 Розділу 2 ДТ банківська гарантія не містить адресу банку бенефіціара та ЄДРПОУ
- на порушення п.1 розділу 5. Учасник не надав обґрунтування підстав або їх відсутність для встановлення ціни на рівні аномально низької
- порушення п.3 розділу 5 ДТ проект договору не заповнено (не зазначено ціни та загальна вартість в п. 3.3.)»
З даним рішенням замовника ми, не погоджуємося і звернулися з відповідною вимогою до замовника щодо детальнішого роз’яснення порушень нашої пропозиції вимогам ТД.
Уповноважена особа розглянувши нашу вимогу надала свою відповідь з якою ми також не погоджуємося з наступних підстав, які викладені у файлі Скарга АМКУ в *.pdf форматі за підписом керівника ТОВ "ОЛІС ОІЛ" та печаткою підприємства та додатками до скарги
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 10:17
рішення від 05.05.2021 № 9733 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 10:16
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.05.2021 № 8568.pdf
Дата публікації: 18 травня 2021 14:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2021 № 12028.pdf
Дата публікації: 01 червня 2021 18:38
рішення від 31.05.2021 № 12028.pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 21:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. скасувати рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ» (40813124);
2. скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БРИСТОН»;
3. враховуючи п. 1.2 та п. 1.5 рішення Колегії від 31.05.2021 № 12028-р/пк-пз провести повторну оцінку пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІС ОІЛ».
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2021 12:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
4 008 900,00
UAH з ПДВ
|
3 964 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТО ОЙЛ" |
4 223 700,00
UAH з ПДВ
|
3 991 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
4 125 600,00
UAH з ПДВ
|
4 039 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" |
4 262 700,00
UAH з ПДВ
|
4 219 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
4 289 700,00
UAH з ПДВ
|
4 243 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
4 287 000,00
UAH з ПДВ
|
4 287 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Рішення скасоване |
3 964 700,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 12:37
|
ТОВ "АВТО ОЙЛ" #40221297 |
Рішення скасоване |
3 991 200,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 12:37
|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Рішення скасоване |
4 039 800,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 12:37
|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" #40813124 |
Рішення скасоване |
4 219 800,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 12:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Рішення скасоване |
4 243 500,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 12:37
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Відхилено |
3 964 700,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 12:59
|
ТОВ "АВТО ОЙЛ" #40221297 |
Відхилено |
3 991 200,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 13:07
|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Відхилено |
4 039 800,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 13:14
|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" #40813124 |
Відхилено |
4 219 800,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 13:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Переможець |
4 243 500,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:32
|
Scan_20211224_132623.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:30
|
ДУ 2 22102021 .pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 15:21
|
Scan_20210707_151606.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 11:41
|
Протокол 2610.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 08:09
|
Договір бензин.pdf | укладений |
18 червня 2021 08:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначення коду економічної класифікації видатків |
Номер договору про закупівлю: | 18/06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення середнійх цін на пальне |
Номер договору про закупівлю: | 18/06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення середніх цін на пальне |
Номер договору про закупівлю: | 18/06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 18/06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |