Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Андрій Брюханов +380442007327 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 11 243 663,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 218,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документа, умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону) Учасник надає інформацію у формі відповідно до вимог тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
про проведення відкритих торгів
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; ПрАТ «АК «Київводоканал», м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015, 03327664
Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 1 робота, за місцем знаходження Замовника, виконавця робіт, за місцем знаходження об’єкту - до вул. Кіровоградської (Володимира Брожка) в м. Києві, 03069, обсяг згідно Додатку 3 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі; 11 243 663,68 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 15 місяців
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 18.10.2021 до 12 год. 00 хв. за київським часом
7) умови оплати; передбачені Розділом ІV «Порядок здійснення оплати» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 55 000.00 грн., забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документа, умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; не застосовується
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 0,5 відсотка
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). не застосовується
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розділ ІV. Порядок здійснення оплати проекту Договору містить: 4.1. Розрахунки проводяться виключно шляхом: - оплати Замовником після підписання Сторонами Акту виконаних робіт (далі – Акт). 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту та на умовах відстрочки платежу до 60 днів з моменту підписання Акту та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 60 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 17:15 |
Додаткові_матеріали.pdf | |
29 вересня 2021 17:15 |
Ситуаційний _план.png | |
29 вересня 2021 17:15 |
Форма_оголошення_відкриті_торги_Кіровоградська.docx | |
29 вересня 2021 17:15 |
ТД_Проєктування_Кіровоградська_29_09_2021_і_w.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000056 ● 4363ee24f4c14984a950e394ee3960af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-09-29-009978-b 29.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-25 15:34:28
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015), очікуваною вартістю 11243663,68 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-29-009978-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
4. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю №1211Д від 12.11.2021 та строку виконання зобов’язань відповідно додаткової угоди № 1 від 23.12.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-28 10:26:55
Відповідь на запитання
ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснювало закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон).
У відповідь на запитання 1 Державної аудиторської служби України: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування., ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) (далі – Коригування проєктної документації) визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію (опис предмета закупівлі), у вигляді Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. із поміткою, що у разі якщо додаток 3 або інші документи до тендерної документації містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, вважається, що додаток 3 або інші документи до тендерної документації (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент» (назва файлу – «ТЗ_Кіровоградська.pdf»).
При підготовці Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування. (далі – Об’єкт), Замовником використані вихідні дані затвердженого розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 №552 проєкту (назва файлу «РКМДА-552-11062015.pdf») по Об’єкту, та враховано поточну ситуацію на Об'єкті. Дані матеріали були розміщені разом із Оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, тендерною документацією по Коригуванню проєктної документації (назва файлу «Додаткові_матеріали.pdf»). Слід зазначити, що законодавством України не затверджено вимог щодо форми, змісту, порядку формування (розроблення), погодження, необхідності затвердження технічних завдань на розробку проектної документації об'єкта будівництва. Водночас, проектна документація на будівництво розробляється з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, вимоги до складу та змісту проектної документації містяться у ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, що затверджений наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р.
Звертаємо увагу, що оголошення закупівлі по Коригуванню проєктної документації здійснено до введення в дію кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» про що надано відповідне роз’яснення Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 з інформацією, що зазначені кошторисні норми мають застосовуватись з 08.11.2021р. (назва файлу – «Роз'яснення 281.pdf»).
Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що визначення очікуваної вартості по Коригуванню проєктної документації було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону, пункту Розділу III «Методики визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до вимог зазначеної «Методики визначення очікуваної вартості». Замовником було отримано 3 письмові відповіді цінових пропозицій (назва файлів – «Комерційна пропозиція Енерго Інжиніринг с додатком.pdf»; «Комерційна пропозиція Грюн.pdf»; «Комерційна пропозиція Екобуд.pdf») після чого шляхом розрахунку середньоарифметичного значення масиву отриманих даних було визначено очікувану вартість предмету закупівлі у сумі 11 243 663.68 грн з ПДВ, що містить весь обсяг робіт з відповідними витратами, що включені до Технічного завдання на розробку проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві». Коригування.
У відповідь на запитання 2 Державної аудиторської служби України: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Замовником, на виконання вимог п.п. 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі на власному веб-сайті було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке було/є доступне за посиланням https://vodokanal.kiev.ua/proektiinvestment-programs/pekpmia/.
У відповідь на запитання 3 Державної аудиторської служби України: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
Законодавством України не передбачає наявність ліцензування або документів дозвільного характеру під час здійснення діяльності з розробки і тому числі і коригуванні проєктної документації на будівництво.
Проте, згідно п.1 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», коригування проектної документації - внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування (далі - завдання на проектування). Розроблення проєктної документації/коригування здійснює головний архітектор проекту (далі - ГАП) - архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації або головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Учасником-переможцем торгів приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції був наданий відповідний кваліфікаційний сертифікат (назва файлів «Сертифікати.pdf»; «19._наказ_на_ГIПа.pdf»), що повністю відповідало кваліфікаційним вимогам до учасника згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по Коригуванню проєктної документації та нормам зазначеного наказу та ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність».
У відповідь на запитання 4 Державної аудиторської служби України: Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пунктом 6 вимог тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору зазначено, що учасник-переможець в день укладання договору повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді депозиту, який сплачується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону). Виконуючи зазначену вимогу, учасником-переможцем тендеру приватним підприємством «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ- 36517568) в день укладання договору 12.11.2021 на рахунок Замовника внесено забезпечення виконання договору від 12.11.2021 № 1211Д що складає 332 048.53 грн. З метою документального підтвердження надходження зазначених коштів Товариство надає Довідку від 27.07.2022 № 54/21-26-652 виданої АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» номер розрахункового рахунку та реквізити якого використовувались в тендерній документації із закупівлі по Коригуванню проєктної документації для внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю (назва файлу «Довідка.pdf»).
У відповідь на запитання 5 Державної аудиторської служби України: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю №1211Д від 12.11.2021 та строку виконання зобов’язань відповідно додаткової угоди № 1 від 23.12.2021.
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів по Коригуванню проєктної документації розміщеного на сайті Prozorro, а також пункту 4.6. «Строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, строком виконання робіт є 15 місяців. Проєкт договору по Коригуванню проєктної документації, що міститься у додатку 2 до тендерної документації не містить строку дії договору. Відповідно до вимог пункту 3 «Проєкт договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, остаточний вигляд та зміст додатків до договору буде визначено замовником та переможцем торгів під час його укладання. Пункт 11.1. Розділу XI «Строк дії договору» договору від 12.11.2021 № 1211Д на виконання робіт з коригування проєктної документації (далі – Договір) передбачає, що договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2023. Додаток 1 до Договору «Календарний план виконання робіт» передбачає дату закінчення робіт – 31.01.2023. Враховуючи зазначене та беручи до уваги зміст додаткової угоди від 23.12.2021 № 1 до Договору Замовником не здійснювалось жодних дій щодо продовження строку дії договору або строку виконання зобов’язань, так, як останні є актуальними.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 11.08.2022 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-29-009978-b за предметом закупівлі – виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві» (далі – Закупівля), оголошення № UA-2021-09-29-009978-b. За результатами розгляду повідомляємо. З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерну документацію з відповідними додатками до неї по Закупівлі. Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог Закону, та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи із зазначеного, Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасника критеріям відповідно до статті 16 Закону, відсутності підстав, установлених статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством*» встановлена наступна вимога: 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Надати довідку в довільній формі, щодо наявності у Учасника власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов Договору (обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо). У разі оренди/лізингу/тощо, надати нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори оренди/лізингу/тощо повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/лізингу/тощо у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/лізингу/тощо /співпраці, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. У разі суборенди надати копію договору оренди, відповідно до якого матеріально-технічна база, обладнання та технології можливо/дозволено передавати в суборенду (далі – Вимога 1.2. Додатку 1). Повідомляємо, що вимога 1.2. Додатку 1 не містить обов’язковості надання учасниками інформації щодо приміщень, а приставка «тощо» робить зазначений перелік подання інформації у довільній формі та нічим не обмежуючи коло учасників.Вимога 1.2. Додатку 1 містить лише уточнення, як само учасники підтверджують наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов договору по Закупівлі, а саме: «обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо», тобто, у разі надання інформації про-матеріально технічну базу, приміщення, тощо, учасникам необхідно підтвердити власна чи орендована матеріально-технічна база згідно тексту Вимоги 1.2. Додатку 1. Жодних звернень за роз’ясненнями та звернень щодо усунення порушення стосовно тендерної документації на Закупівлю під час проведення торгів від учасників не надходило, як і оскарження прийнятих рішень Замовника. Учасником ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ – 36517568) (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надано від 30.09.2021 № 3006/12 Довідку про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (назва файлу «30.1_матерiал_но-технiчна_база.pdf»). Зазначена довідка подана Учасником із переліком необхідної матеріально-технічної бази у довільній формі, так як вимога 1.2. Додатку 1 не передбачає форми довідки, або таблиці, що б містила окремо визначені поля для заповнення учасниками. В той же час, Учасником були надані Оборотно-сальдові відомості (назва файлів «30.2_Оборотно_сал_довая_ведомост__(1).pdf», «30.3_сал_довая_ведомост__по_счету_1121_за_2021_г._Товариство_з_обмеженою_вiдповi_ЕНЕРГО_IНЖИНIРИНГ.pdf» та 30.4._127Оборотно-сал_довая_ведомост__по_счету_127_за_2021_г._Товариство_з_обмеженою_вiдповi_ЕНЕРГО_IНЖИНIРИНГ_.pdf), які підтвердили, що уся запропонована матеріально-технічна база для виконання робіт по Закупівлі є власною. Жодної інформації щодо наявних приміщень Учасником не надавалось. Враховуючи, що Учасником повністю підтверджена наявність матеріально-технічної бази, а також відсутність будь яких вимог, щодо обов’язковості надання інформації щодо наявності приміщень у Тендерній документації, Замовником було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Замовником враховано також, що тендерна документація на Закупівлю містить у Розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, уточнення щодо допущення учасниками формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. На підтвердження, погодження із формальними помилками допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасником надано лист-погодження від 30.09.2021 № 3006/10 (назва файлу «20._Дист-погодження_з_формал_ними_помилками.pdf). Відповідно до п. 3 Переліку формальних помилок наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації – відносить до формальних помилок. Довідка про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника містить слово «приміщення» лише у назві розділу. Довідка надана Учасником у складі своєї тендерної пропозиції від 30.09.2021 № 3009/11 Відомості про учасника (назва файлу 34_Вiдомостi_про_учасника_1.pdf) містить інформацію про юридичну та фактичну адресу учасника і не має інформації про «приміщення». Згідно статті 93 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (із змінами), місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Законодавство України такого поняття як «юридична адреса» не містить, а зазначена вище норма, не передбачає обов’язковість мати офіс, приміщення, тощо за місцезнаходженням юридичної особи. Жодних підтверджень, що саме за наданими адресами буде здійснюватись виконання умов договору по Закупівлі Учасником не надавалось. Замовник, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель згідно з пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону, а саме: недискримінації учасників, передбачив вимогами тендерної документації на Закупівлю, що документи, які підтверджують запропоновану матеріально-технічну базу учасниками, повинні підтверджувати власна вона чи орендована і отримавши від Учасника повну та вичерпну інформацію прийняв рішення визнати його учасником-переможцем по Закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі, тому договір, укладений за результатами процедури закупівлі між ПрАТ «АК «Київводоканал» та Учасником, є чинним та відповідає діючим нормам законодавства України.
2022-08-17 13:22:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Приватним акціонерним товариством "Акціонерна компанія "Київводоканал" 25.08.2022 за №2384/12/36/02-22 подана до Окружного адміністративного суду м. Києва позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку. |
Дата публікації: | 25 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №640/13943/22 |
Дата відкриття провадження: | 05 вересня 2022 |
Документи:
01 листопада 2022 10:04
|
Електронний підпис |
01 листопада 2022 10:04
|
Електронний підпис |
25 серпня 2022 15:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" |
11 236 939,36
UAH з ПДВ
|
11 068 284,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИДЦЯТЬ ТРИ БАЙ ЮНАКОВ" |
11 240 000,00
UAH з ПДВ
|
11 071 344,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" #36517568 |
Переможець |
11 068 284,40
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 17:12
|
Звіт про виконання договору про закупівлю № 1211Д від 12.11.2021.pdf | укладений |
04 липня 2024 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 14:50
|
Повідомлення про внесення змін до договору № 1211Д від 12.11.2021.PDF | зміни до договору |
28 червня 2024 14:46
|
ДУ 4 до Договору № 1211Д від 12.11.2021.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 17:27
|
ДУ 3 від 14.12.2023.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 17:25
|
Повідомлення внесення змін 3.docx | зміни до договору |
14 грудня 2023 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 16:46
|
ДУ 2 від 25.04.2023.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 16:44
|
Повідомлення внесення змін 2.docx | зміни до договору |
26 квітня 2023 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2023 14:39
|
ДУ 2 від 25.04.2023.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2023 14:36
|
Повідомлення внесення змін 2.docx | зміни до договору |
25 квітня 2023 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:14
|
ДУ 1 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:13
|
Повідомлення внесення змін 1.docx | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 17:22
|
Договір_12_11.pdf | укладений |
12 листопада 2021 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» (далі – Виконавець), в особі Т.в.о. директора Гончаренко Інни Володимирівни, що діє на пiдставi Статуту, в тому числі наказу № 6-к від 12.05.2020, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 2071 від 02.12.2021, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода) до Договору № 1211Д від 12.11.2021 року на виконання робіт з коригування проєкної документації (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони домовились абз. 2 п. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Вартість Робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік, що мають бути виконані Виконавцем у відповідності з цим Договором протягом 2021 року, становить 1 991 756,46 грн (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 46 копійок), в т.ч. ПДВ 20% - 331 959,41 грн (триста тридцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 41 копійка) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету міста Києва.» 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Виконавець Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» 03035, м. Київ, вул. Липківського, 45, оф. 602 п/р UA163052990000026004026210635 в ПАТ «Приватбанк» МФО 305299 ІПН 365175610076 тел./факс: +38 (067) 758 58 48 Т.в.о. директора ТОВ «Енерго Інжиніринг» ____________________ І. В. Гончаренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВК 1217310 п/р UA708201720344311001100053831 Державна казначейська служба України, м. Київ Код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ№ 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ________________________ А. О. Буяр |
Номер договору про закупівлю: | №1211Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальність «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (далі – Виконавець), в особі Т. в. о. директора Гончаренко Інни Володимирівни, що діє на підставі статуту, в тому числи наказу № 6-к від 12.05.2020, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності від 09.12.2022 № 3399, з другої сторони, далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали дану Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 1211Д від 12.11.2021 р. на виконання робіт з коригування проєктної документації (далі – Договір), про наступне: 1. Сторони домовились п. 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (вартість коригування проєктної документації (далі – ПД), в т.ч., у разі необхідності, проєктно-вишукувальних робіт (інженерно-геологічних, топогеодезичних та ін.) та робіт з обстеження, оцінки впливу на довкілля тощо, експертизи) згідно з формою договірної ціною (додаток № 3), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 11 068 284,40 грн (одинадцять мільйонів шістдесят вісім тисяч двісті вісімдесят чотири гривні 40 копійок), в тому числі: проєктна документація 9 223 570,33 грн. податок на додану вартість 1 844 714,07 грн. Станом на 01.01.2023 профінансовано та виконано робіт на суму 1 991 756,46 грн (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 46 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 331 959,41 грн (триста тридцять один мільйон дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 41 копійка). Вартість Робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2023 рік, що мають бути виконані Виконавцем у відповідності з цим Договором протягом 2023 року, становить 9 076 527,94 грн (дев’ять мільйонів сімдесят шість тисяч п’ятсот двадцять сім гривень 94 копійки), в т.ч. ПДВ 20% - 1 512 754,66 грн (один мільйон п’ятсот дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят чотири гривні 66 копійок) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету міста Києва.». 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника та Виконавця, Сторони домовились викласти розділ XV Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в наступній редакції: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 36517568 09117,Київська обл., Білоцерківський район, місто Біла Церква, б. Олександрійський,101 п/р UA163052990000026004026210635 в ПАТ «Приватбанк» МФО 305299 ІПН 365175610076 тел./факс: +38 (067) 758 58 48 Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р UA548201720344341001400053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307». 3. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2024 року, або до їх повного виконання, але у будь – якому випадку дія цього Договору в частині виконання п. 3.4, 6.3.5., 6.3.9. та 7.6. Договору продовжується на весь період виконання будівельних робіт по об’єкту створеного (збудовано/реконструйованого/інше) на основі виконаної ПД згідно даного Договору. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 4. Сторони домовились викласти «Календарний план виконання робіт» (додаток № 1 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 5. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 5.1. Календарний план виконання робіт (додаток № 1 до Договору) у новій редакції. 6. Дана Додаткова угода та всі додатки до неї є невід’ємною частиною Договору, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 9. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 36517568 09117,Київська обл., Білоцерківський район, місто Біла Церква, б. Олександрійський,101 п/р UA163052990000026004026210635 в ПАТ «Приватбанк» МФО 305299 ІПН 365175610076 тел./факс: +38 (067) 758 58 48 Т.в.о. директора ТОВ «Енерго Інжиніринг» ____________________ І. В. Гончаренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р UA548201720344341001400053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ________________________ А. О. Буяр |
Номер договору про закупівлю: | №1211Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальність «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (далі – Виконавець), в особі Т. в. о. директора Гончаренко Інни Володимирівни, що діє на підставі статуту, в тому числи наказу № 6-к від 12.05.2020, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності від 09.12.2022 № 3399, з другої сторони, далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали дану Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 1211Д від 12.11.2021 р. на виконання робіт з коригування проєктної документації (далі – Договір), про наступне: 1. Сторони домовились п. 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (вартість коригування проєктної документації (далі – ПД), в т.ч., у разі необхідності, проєктно-вишукувальних робіт (інженерно-геологічних, топогеодезичних та ін.) та робіт з обстеження, оцінки впливу на довкілля тощо, експертизи) згідно з формою договірної ціною (додаток № 3), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 11 068 284,40 грн (одинадцять мільйонів шістдесят вісім тисяч двісті вісімдесят чотири гривні 40 копійок), в тому числі: проєктна документація 9 223 570,33 грн. податок на додану вартість 1 844 714,07 грн. Станом на 01.01.2023 профінансовано та виконано робіт на суму 1 991 756,46 грн (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 46 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 331 959,41 грн (триста тридцять один мільйон дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 41 копійка). Вартість Робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2023 рік, що мають бути виконані Виконавцем у відповідності з цим Договором протягом 2023 року, становить 9 076 527,94 грн (дев’ять мільйонів сімдесят шість тисяч п’ятсот двадцять сім гривень 94 копійки), в т.ч. ПДВ 20% - 1 512 754,66 грн (один мільйон п’ятсот дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят чотири гривні 66 копійок) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету міста Києва.». 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника та Виконавця, Сторони домовились викласти розділ XV Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в наступній редакції: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 36517568 09117,Київська обл., Білоцерківський район, місто Біла Церква, б. Олександрійський,101 п/р UA163052990000026004026210635 в ПАТ «Приватбанк» МФО 305299 ІПН 365175610076 тел./факс: +38 (067) 758 58 48 Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р UA548201720344341001400053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307». 3. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2024 року, або до їх повного виконання, але у будь – якому випадку дія цього Договору в частині виконання п. 3.4, 6.3.5., 6.3.9. та 7.6. Договору продовжується на весь період виконання будівельних робіт по об’єкту створеного (збудовано/реконструйованого/інше) на основі виконаної ПД згідно даного Договору. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.». 4. Сторони домовились викласти «Календарний план виконання робіт» (додаток № 1 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 5. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 5.1. Календарний план виконання робіт (додаток № 1 до Договору) у новій редакції. 6. Дана Додаткова угода та всі додатки до неї є невід’ємною частиною Договору, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 9. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 36517568 09117,Київська обл., Білоцерківський район, місто Біла Церква, б. Олександрійський,101 п/р UA163052990000026004026210635 в ПАТ «Приватбанк» МФО 305299 ІПН 365175610076 тел./факс: +38 (067) 758 58 48 Т.в.о. директора ТОВ «Енерго Інжиніринг» ____________________ І. В. Гончаренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р UA548201720344341001400053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ________________________ А. О. Буяр |
Номер договору про закупівлю: | №1211Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмежувальною відповідальністю «Енерго Інжиніринг» (далі – Виконавець), в особі т. в .о. директора Гончаренко Інни Володимирівни, що діє на підставі Статуту, в тому числі наказу № 6-к від 12.05.2020, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі т. в. о. директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Петленка Романа Вікторовича, що діє на підставі довіреності № 2709 від 01.12.2023 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 3 (далі - Додаткова угода) до Договору на виконання робіт з коригування проєктної документації № 1211Д від 12.11.2021 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони домовились абз. 2 п. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Вартість Робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2023 рік, що мають бути виконані Виконавцем у відповідності з цим Договором протягом 2023 року, становить 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 20% - 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету міста Києва.» 2. Сторони домовились викласти «Календарний план виконання робіт» (додаток № 1 до Договору) у новій редакції, що додається до Додаткової угоди. 3. Дана Додаткова угода та всі додатки до неї є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 6. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 6.1. Календарний план виконання робіт (додаток № 1 до Договору) у новій редакції. 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Виконавець Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» 09117, Київська обл., Білоцерківський район, місто Біла церква, б. Олександрівський, 101 п/р UA163052990000026004026210635 в ПАТ «Приватбанк» МФО 305299 ІПН 365175610076 Код ЄДРПОУ 36517568 тел./факс: +38 (067) 758 58 48 Т. в. о. директора ТОВ «Енерго Інжиніринг» ____________________ І. В. Гончаренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія» «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВК 1217310 п/р UA548201720344341001400053831 Держказначейська служба України, м. Київ Код ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ№ 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07 Т. в. о. директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ______________________ Р. В. Петленко |
Номер договору про закупівлю: | №1211Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди № 4 від 28.06.2024: 1. В зв’язку з відсутністю цільових бюджетних коштів для фінансування робіт по Договору, керуючись п. 6.2.3. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги та вартість робіт по Договору на 9 076 527,94 грн (Дев’ять мільйонів сімдесят шість тисяч п’ятсот двадцять сім гривень 94 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 1 512 754,66 грн (Один мільйон п’ятсот дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят чотири гривні 66 копійок), у зв’язку з чим викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (вартість коригування проєктної документації (далі – ПД), в т.ч., у разі необхідності, проєктно-вишукувальних робіт (інженерно-геологічних, топогеодезичних та ін.) та робіт з обстеження, оцінки впливу на довкілля тощо, експертизи) згідно з формою договірної ціною (додаток № 3), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 1 991 756,46 грн (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 46 копійок), в тому числі: проєктна документація 1 659 797,05 грн. податок на додану вартість 331 959,41 грн. На момент укладання даної Додаткової угоди до Договору виконано та профінансовано робіт на суму 1 991 756,46 грн (один мільйон дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 46 копійок), в тому числі ПДВ 20 % - 331 959,41 грн (триста тридцять одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 41 копійка).». 2. Договір вважається виконаним Сторонами в повному обсязі з дати підписання цієї Додаткової угоди. 3. На підставі п. 11.2. Договору, Сторони домовились розірвати даний Договір. 4. Договір вважається розірваним з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін цієї Додаткової угоди. 5. Сторони не мають жодних претензій, в тому числі фінансових, одна до одної, з приводу виконання умов Договору та зобов’язуються не пред’являти їх у майбутньому. 6. Сторони домовились Кошториси № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (додаток № 4) замінити Кошторисами № 1, 2, 3, 4 (додаток № 4) до Договору в нових редакціях, що додаються до цієї Додаткової угоди. 7. Сторони домовились викласти Календарний план виконання робіт (додаток № 1), Договірну ціну (додаток № 3) та Календарний план фінансування (додаток № 5) до Договору в нових редакціях, що додаються до цієї Додаткової угоди. 8. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 9. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 10. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 10.1. Календарний план виконання робіт (додаток № 1 до Договору) у новій редакції. 10.2. Договірна ціна (додаток № 3 до Договору) у новій редакції. 10.3. Кошториси № 1, 2, 3, 4 (додаток № 4 до Договору) у новій редакції. 10.4. Календарний план фінансування (додаток № 5 до Договору) у новій редакції. 11. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | №1211Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |