Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmuofficial.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 universitet_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 11:07 |
Очікувана вартість: | 6 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 17:40 |
Додаток_5...docx | |
27 вересня 2021 17:40 |
Додаток_1...docx | |
27 вересня 2021 17:40 |
ДОДАТОК_3...doc | |
27 вересня 2021 17:40 |
ТД_...docx | |
27 вересня 2021 17:40 |
Додаток_4_...docx | |
27 вересня 2021 17:40 |
Додаток_6...docx | |
27 вересня 2021 17:40 |
Додаток_2...docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-08-000014 ● 94faa26d5e90457bbe783f532a7680ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
Ужгород
№ 776
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.12.2021№ 776
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-09-27-011790-b 27.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 15:20:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-27-011790-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 17:50:30
Надання відповіді на запит
На виконання запиту управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-27-011790-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаю відповідь на поставлене питання
Зміст питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-27-011790-b) визначені відповідно до вимог ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, а саме відповідно до п. 8.4 розроблено дефектний акт, у якому визначені фізичні обсяги робіт та умови їх виконання.
Розрахунок очікуваної вартості визначено відповідно до вимого ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 Правила визначення вартості будівництва З Виконанням вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено за адресою:
http://nmuofficial.com/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnyh-i-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що керівництвом університету з уповноваженою особою Мельником Едуардом Олексійовичем була проведена роз’яснювальна робота щодо недопустимості в подальшому порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в процесі підготовки тендерних документацій. Мельника Е.О. буде направлено на проходження економічних навчань, що забезпечить покращення якості підготовки тендерних документацій.
2021-12-28 17:39:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
5 889 999,60
UAH з ПДВ
|
5 809 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕРІН ФОРМ" |
5 921 539,19
UAH з ПДВ
|
5 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОЛСТЕР |
6 414 689,66
UAH з ПДВ
|
6 414 689,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
5 809 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 15:09
|
|
ТОВ "МЕРІН ФОРМ" #43102343 |
Переможець |
5 810 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 21:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2021 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:42
|
1 937.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 13:02
|
937.pdf | укладений |
22 листопада 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 12:44
|
937.pdf | укладений |
22 листопада 2021 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони змінили платіжні реквізити за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 937 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |