Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) КРАСНОКУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25190823 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутськ, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 138 |
Контактна особа: |
Котко Ярослав Миколайович +380968759808 krterc@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 3 198 993,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 994,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15994.97 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | джерело фынансування - мысцевий бюджет | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 12:16 |
Габарити віконних блоків.bmp | |
13 липня 2020 11:39 |
сканкопія протоколу про повторне проведення тендеру.pdf | |
13 липня 2020 11:39 |
Додатки_5-9.doc | |
13 липня 2020 11:39 |
Додатки_1-4.doc | |
13 липня 2020 11:39 |
ТД.doc |
15 липня 2020 12:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 липня 2020 12:16 |
Габарити віконних блоків.bmp
|
|||||||||
13 липня 2020 11:39 |
сканкопія протоколу про повторне проведення тендеру.pdf
|
|||||||||
13 липня 2020 11:39 |
Додатки_5-9.doc
|
|||||||||
13 липня 2020 11:39 |
Додатки_1-4.doc
|
|||||||||
13 липня 2020 11:39 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про розміри віконних блоків, які підлягають заміні ( 40 шт) додана до тендерної документації ( назва "Габарити віконних блоків").
З повагою!
З повагою!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000018 ● e7e82fa18bb5457eb208e13d342ec592
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-07-13-002244-c 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Краснокутським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) був розглянутий висновок Державної аудиторської служби України Північно – східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 року стосовно оголошення UA-2020-07-13-002244-с «Капітальний ремонт відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання с.Козіївка Краснокутського району Харківської області ( дах, система опалення, заміна вікон)». Відповідно до виявлених зауважень надається роз’яснення, а саме: ЗАУВАЖЕННЯ: - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року ( далі Закон) оголошення про проведення відкритих торгів тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація згідно вимог статті 21. На даний час в системі Прозорро ( Prozorro), а саме на майданчику Смарттендер ( SmartTender.biz) на якому проводить закупівлі Замовник, відсутня функція, за допомогою якої при заповненні електронної форми з окремим полем можливо вказати інформацію на вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону (мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції), так як не передбачена на даний час розробниками майданчика. В зв’язку з цим інформація про мову(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції на вимогу пункту 8 частини другої статті 21 та пункту 13 розділу 2 статті 22 Закону вказана в пункті 7 розділу 1 тендерної документації. ЗАУВАЖЕННЯ: - В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 6 розділу 3 до тендерної документації вимагалось надання учасником Інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля за нормами передбаченими пунктом 3 частини другої статті 22 Закону в редакції до 19.04.2020, що є порушенням частини п’ятої статті 23 Закону в редакції після 19.04.2020 року. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до пункту 6 розділу 3 до тендерної документації від учасника вимагається надати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно – технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища. Заходи щодо захисту довкілля: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціанованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля. В свою чергу Замовник відповідно до пункту 6 розділу 3 до тендерної документації не вимагає від учасника надання інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля, а лише зазначає про дотримання учасником при виконанні робіт вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища, що не являється порушенням частини п’ятої статті 23 Закону в редакції після 19.04.2020 року. ЗАУВАЖЕННЯ: - Крім того, під час аналізу встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 1 та 3 розділу II додатку 2 тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та Довідка про досвід виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом в редакції 19.04.2020 зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону Замовником в пункті 5 розділі 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17» Тендерної документації установлені такі кваліфікаційні критерії, що в свою чергу повністю відповідають вимогам статті 16, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В пункті 1 та 3 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації були допущені несуттєві описки, які не змінюють сприйняття статті 16 Закону учасниками при поданні тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, призначених статтею 5 Закону. ЗАУВАЖЕННЯ: - В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецкомплект» (далі – учасник-переможець або ТОВ «Спецкомплект») не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 7 розділу 3 тендерної документації у разі залучення субпідрядної організації, учасник повинен надати лист-згоду субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку 6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності). Так, учасником ТОВ «Спецкомплект» в складі своєї тендерної пропозиції надано «інформація про залучення субпідрядників» від 17.07.2020 №19/07, в котрій зазначено про залучення субпідрядної організації ПП «ХАРКІВ-ЮНІКОМТЕСТ». Однак, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду, чим порушено вимогу пункту 7 розділу 3 тендерної документації. Крім того, Замовник по вищезазначеному питанню висунуто вимогу про усунення невідповідностей, щодо надання учасником-переможцем листа- згоди від субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності). Зазначене не відповідає вимогам частини 16 статті 29 Закону. ВІДПОВІДЬ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ « СПЕЦКОМПЛЕКТ» була виявлена невідповідність в поданій учасником тендерної пропозиції, що вимагалася тендерною документацією, а саме – учасником не був наданий лист – згода від субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою субпідрядної організації (у разі наявності). Відповідно вимогам частини 16 статті 29 Закону Замовник висунув учаснику ТОВ « СПЕЦКОМПЛЕКТ» 03.08.2020 року вимогу про усунення невідповідності, на що учасником ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» 03.08.2020 року був доданий до тендерної пропозиції лист – згода від субпідрядної організації на здійснення робіт, зазначених у довідці учасника згідно додатку №6 тендерної документації. Після перевірки Замовником доданих додатків до тендерної пропозиції 04.08.2020 року було прийнято рішення про намір укладення договору з учасником ТОВ « СПЕЦКОМПЛЕКТ», що не порушує 16 частину статті 29 Закону та не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31. ЗАУВАЖЕННЯ: - Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Спецкомплект» та визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 04 серпня 2020 року. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. ВІДПОВІДЬ: Відповідно до вище вказаних пояснень Замовника, щодо зауважень зазначених в висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник вважає, що укладення договору між Замовником та учасником (переможцем відповідно до електронного аукціонну) ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» являє собою завершальною стадією процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства та не порушує абзац 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону у Замовника не має підстав відмінити процедуру закупівлі, так як учасником ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» було виконано всі вимоги тендерної документації замовника відповідно до 16 частини статті 29 Закону.
2020-08-26 14:59:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" #32760021 |
Переможець |
3 158 250,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 11:20
|
Додаткова №1 (1).jpg | зміни до договору |
31 серпня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 11:49
|
Договір СПЕЦКОМПЛЕКТ.pdf | укладений |
26 серпня 2020 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 2.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |