Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02131858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, пр.К.Маркса, 95 |
Контактна особа: |
Лариса Сагінор +380503202480,+380958767653 globapark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 3 940 221,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 702,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 15:44 |
Тендерна документація _зміни яворн.pdf | |
05 травня 2020 15:44 |
перелік змін2.pdf | |
24 квітня 2020 16:55 |
перелік змін.pdf | |
24 квітня 2020 16:55 |
проект договору.pdf |
05 травня 2020 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 травня 2020 15:44 |
Тендерна документація _зміни яворн.pdf
|
||||||
05 травня 2020 15:44 |
перелік змін2.pdf
|
||||||
24 квітня 2020 16:55 |
перелік змін.pdf
|
||||||
24 квітня 2020 16:55 |
проект договору.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-18-000002 ● e7e92bd047fe4fdf9c06564e0e7f0e36
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 07:26 |
22.04.2020 № 73
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2020 № 73
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8
UA-2020-04-17-011246-b 17.04.2020 Комунальне підприємство "КПК Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби» (код ЄДРПОУ 02131858) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-23 09:00:59
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-04-17-011246-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону про закупівлі оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 5 440 221,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 17.04.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,6341 грн, відповідно очікувана вартість поточних ремонтів перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 941 335,30 грн).
Чому закупівлю за номером UA-2020-04-17-011246-b було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-24 17:02:37
про надання пояснень
На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 23.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-04-17-011246-b) очікуваною вартістю 5 440 221,00 грн. КПК "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне.
При проведенні процедури закупівлі послуг з поточного ремонту входу зі сторони проспекта Дмитра Яворницького в парк ЛАЗАРЯ ГЛОБИ (UA-2020-04-17-011246-b) через введення обмежувальних заходів, пов’язаних з епідемією COVID-19 (постанова КМУ №211) уповноважена особа мала обмежений час роботи до робочого місця з організацією виходу на майданчик публічних закупівель та допустила технічні механічні помилки, які виправлені шляхом внесення змін та затвердження планів про технічні помилки.
В подальшому зобов’язуємося дотримуватись норм, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель.
Копія рішення додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що 12.05.2020 за вих. №60 подано позов до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про оскарження висновку Східним офісом Держаудитслужби |
Дата публікації: | 12 травня 2020 |
Документи:
12 травня 2020 19:05
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" #42449356 |
Переможець |
3 862 497,56
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 12:29
|
IMG_0002.pdf | укладений |
29 липня 2020 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2020 18:26
|
допугода.pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 18:05
|
договір.pdf | укладений |
04 червня 2020 18:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 04/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |