Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні друкуючі пристрої)
Computer-related equipment (Multifunction printing devices)
Computer-related equipment (Multifunction printing devices)
Очікувана вартість
9 599 800,00 UAH
UA-2020-07-14-007696-c ● 2e4c543b95434b1aa2d987fef622f76e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Panchenko Olga 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 9 599 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 998,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96000 UAH |
Publication date: | 14 липня 2020 16:51 |
Enquiries until: | 04 вересня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 вересня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 9 599 800 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 95 998 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-10-000380-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-10-000380-a, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 шт.
Багатофункціональні друкуючі пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Multifunction printing devices
CPV: 30230000-0
Період постачання:
по 31 липня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2020 16:38 |
20_847_т-тд_т_Перелік змін_03.09.2020 р..docx | |
03 вересня 2020 16:38 |
20_847_т_Додаток 1 - Технічні,якісні і та кількісні характеристики предмета заку.docx | |
03 вересня 2020 16:38 |
20_847_т_ТД_від 03.09.2020 р..docx | |
27 серпня 2020 15:48 |
20_847_т-тд_т_Перелік змін_27.08.2020 р..docx | |
27 серпня 2020 15:48 |
20_847_6_1_забезпечення_ua.docx | |
14 липня 2020 16:48 |
20_847_т_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ ukr.pdf | |
14 липня 2020 16:48 |
20_847_т_Додаток 4 Проект договору_.doc | |
14 липня 2020 16:48 |
20_847_т_Додаток 1.1. - Гарантійний лист.docx | |
14 липня 2020 16:48 |
20_847_т_Додаток_2 перелік інформації.docx | |
14 липня 2020 16:48 |
20_847_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
14 липня 2020 16:48 |
20_847_т_6_2_забезпечення_ua.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 24 липня 2020 18:38
Дата відповіді: 28 липня 2020 11:19
Шановний Замовник!
В технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі (Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 ) вимагається наявність в комплекті поставки двох оригінальних (від виробника пристрою) тонер-картриджів з ресурсом не менше 10 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки .
Чи буде прийнятним для Замовника, якщо Учасником буде запропонований один оригінальний (від виробника пристрою) тонер-картриджів з ресурсом 20 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
щодо внесення змін до технічних вимог
Дата подання: 06 серпня 2020 14:57
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:24
Шановний Замовник,
В технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі (Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 кількість- 545 шт) вимагається:
«Оригінальний (від виробника пристрою) стартовий тонер-картридж з ресурсом не менше 16 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки або комплект: оригінальний стартовий тонер-картридж та оригінальний тонер-картридж з сукупним ресурсом не менше 16 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки».
Більшість виробників обладнання (під клас обладнання, що вказано в ТД за сукупними характеристиками) пропонують тонер-картридж з ресурсом 10 000-13 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні.
Можливо це помилка, що на Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А3 вимагається тонер з ресуросм на 13,000 сторінок, а на Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 – 16,000 сторінок.
Просимо внести зміни щодо ресурсу тонер-картриджу, вирівнявши вимогу ресурс тонер-картриджу для Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 кількість- 545 шт з вимогою по ресурсу тонер-картриджу по формату А3, а саме: «Оригінальний (від виробника пристрою) стартовий тонер-картридж з ресурсом не менше 13 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки або комплект: оригінальний стартовий тонер-картридж та оригінальний тонер-картридж з сукупним ресурсом не менше 13 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки».
Це буде симетрична вимога щодо БФП формату А3 та БФП формату А4 формату та буде зваженою з точки зору наявної ринкової пропозиції та дозволить вам збільшити коло потенційних учасників та отримати Вам більше пропозицій та вибрати кращу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007696-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 04 серпня 2020 17:34
Вимога до Замовника щодо усунення порушень у ТД
Шановний замовник!
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО» (далі – ТОВ «БМС ТЕХНО» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні друкуючі пристрої) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 14.07.2020 року ТОВ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: UA-2020-07-14-007696-c.
Проте, незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ТОВ «БМС ТЕХНО» не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем Торгів, з огляду на специфічні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Так, у статті 23 Закону встановлено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Замовник вимагає наступні технічні характеристики щодо предмета закупівлі:
У тендерній документації (Додаток 1) у технічних вимогах до "Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А3 Кількість - 75 шт." та "Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4, Кількість - 545 шт." зазначено "Мови управління друком - PCL6, Adobe PostScipt (не емуляція)". Слід зазначити, що усім технічним характеристикам, відповідають тільки пристрої торгівельної марки Canon. Змінивши параметр "Adobe PostScipt (не емуляція)" на " Adobe PostScipt (не емуляція) або PostScipt (емуляція)" дасть змогу прийняти участь більшій кількості учасників з іншими торговими марками та моделями, що може значно зекономити кошти. Вимагаємо виправити дискримінаційні вимоги відносно інших виробників та внести відповідні зміни, щоб допускалися принтери із PostScript (емуляція).
Отже, вимоги тендерної документації викладено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, з огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі.
Скаржник, незважаючи на спроможність прийняти участь у відповідних конкурсних торгахне не має можливості подати пропозицію, з огляду на дискримінаційні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
З огляду на зазначене, Замовником штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом встановлення необґрунтованих технічних вимог, що обмежує можливість інших потенційних учасників в участі у закупівлі та призводить до дискримінації учасників.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ч.4 ст.22 та ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
На підставі викладеного, керуючись статтею 3, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО» (далі – ТОВ «БМС ТЕХНО» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні друкуючі пристрої) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 14.07.2020 року ТОВ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: UA-2020-07-14-007696-c.
Проте, незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ТОВ «БМС ТЕХНО» не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем Торгів, з огляду на специфічні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Так, у статті 23 Закону встановлено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Замовник вимагає наступні технічні характеристики щодо предмета закупівлі:
У тендерній документації (Додаток 1) у технічних вимогах до "Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А3 Кількість - 75 шт." та "Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4, Кількість - 545 шт." зазначено "Мови управління друком - PCL6, Adobe PostScipt (не емуляція)". Слід зазначити, що усім технічним характеристикам, відповідають тільки пристрої торгівельної марки Canon. Змінивши параметр "Adobe PostScipt (не емуляція)" на " Adobe PostScipt (не емуляція) або PostScipt (емуляція)" дасть змогу прийняти участь більшій кількості учасників з іншими торговими марками та моделями, що може значно зекономити кошти. Вимагаємо виправити дискримінаційні вимоги відносно інших виробників та внести відповідні зміни, щоб допускалися принтери із PostScript (емуляція).
Отже, вимоги тендерної документації викладено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, з огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі.
Скаржник, незважаючи на спроможність прийняти участь у відповідних конкурсних торгахне не має можливості подати пропозицію, з огляду на дискримінаційні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
З огляду на зазначене, Замовником штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом встановлення необґрунтованих технічних вимог, що обмежує можливість інших потенційних учасників в участі у закупівлі та призводить до дискримінації учасників.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ч.4 ст.22 та ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
На підставі викладеного, керуючись статтею 3, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни у тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 11:09
Доброго дня. Ваша вимога розглянута та будуть внесені зміни в тендерну документацію, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007696-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТДВ "ІБФ ЛДС", Код ЄДРПОУ:22906244
Дата подання: 20 серпня 2020 13:51
Вимога до Замовника щодо усунення порушень у ТД
Шановний замовнику!
Відповідно до опублікованих Вами змін від 14.08.2020р., у Додатку №1 до тендерної закупівлі №UA-2020-07-14-007696-c присутня наступна вимога до предмету закупівлі, яка у попередній версії Додатку №1 була відсутня: «Тип витратних матеріалів: Картридж – нероздільний витратний матеріал, який складається з фоторецептора та тонера в одному нерозбірному корпусі».
На сьогодні є два типи витратних матеріалів: або тонер-картридж як єдиний нерозбірний вузол з тонером (порошком) та фотобарабаном в середині, або як окремі два вузли - туба з тонером та фотобарабан. При цьому останній є більш економічно вигідним з точки зору собівартості друку не тільки серед традиційних пристроїв формату А3, а й формату А4. Тому виробники друкарської техніки можуть запропонувати фотобарабани зі значно більшим ресурсом друку (наприклад, 100-500 тис.стр. А4 при 5% заповненні стор.), ніж тонер-картриджі як єдиний нерозбірний вузол, де ресурс тонеру відповідає ресурсу фотобарабану і має суттєво менший ресурс.
Зважаючи на вище зазначене, виробники друкарської техніки усе частіше впроваджують саме роздільний тип картриджів у своїх продуктивних пристроях друку аби зробити пристрої більш конкурентоздатними.
Тобто своєю вимогою щодо тонер-картриджу як єдиного нерозбірного вузла для БФП формату А4 вами суттєво обмежується конкуренція і не допускаються до торгів більшість відомих виробників. Оскільки також має місце вимога щодо поставки усіх пристроїв від одного виробника, вони не можуть запропонувати свої пристрої також і формату А3 (75 шт.), де ця вимога відсутня.
Узагальнюючи все вище зазначене, прохання внести зміни в тендерну документацію, прибравши вимогу щодо картриджу як нероздільного витратного матеріалу, що збільшить конкуренцію серед виробників і, як наслідок, зменшить витрати бюджету на придбання предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до опублікованих Вами змін від 14.08.2020р., у Додатку №1 до тендерної закупівлі №UA-2020-07-14-007696-c присутня наступна вимога до предмету закупівлі, яка у попередній версії Додатку №1 була відсутня: «Тип витратних матеріалів: Картридж – нероздільний витратний матеріал, який складається з фоторецептора та тонера в одному нерозбірному корпусі».
На сьогодні є два типи витратних матеріалів: або тонер-картридж як єдиний нерозбірний вузол з тонером (порошком) та фотобарабаном в середині, або як окремі два вузли - туба з тонером та фотобарабан. При цьому останній є більш економічно вигідним з точки зору собівартості друку не тільки серед традиційних пристроїв формату А3, а й формату А4. Тому виробники друкарської техніки можуть запропонувати фотобарабани зі значно більшим ресурсом друку (наприклад, 100-500 тис.стр. А4 при 5% заповненні стор.), ніж тонер-картриджі як єдиний нерозбірний вузол, де ресурс тонеру відповідає ресурсу фотобарабану і має суттєво менший ресурс.
Зважаючи на вище зазначене, виробники друкарської техніки усе частіше впроваджують саме роздільний тип картриджів у своїх продуктивних пристроях друку аби зробити пристрої більш конкурентоздатними.
Тобто своєю вимогою щодо тонер-картриджу як єдиного нерозбірного вузла для БФП формату А4 вами суттєво обмежується конкуренція і не допускаються до торгів більшість відомих виробників. Оскільки також має місце вимога щодо поставки усіх пристроїв від одного виробника, вони не можуть запропонувати свої пристрої також і формату А3 (75 шт.), де ця вимога відсутня.
Узагальнюючи все вище зазначене, прохання внести зміни в тендерну документацію, прибравши вимогу щодо картриджу як нероздільного витратного матеріалу, що збільшить конкуренцію серед виробників і, як наслідок, зменшить витрати бюджету на придбання предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 09:07
Доброго дня! Виробники друкуючих пристроїв використовують як роздільну так і не роздільну конструкцію витратних матеріалів. Кожний варіант конструкції має свої переваги та недоліки. Існує конкурентний ринок моделей від різних виробників, що відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, встановлені Замовником вимоги не можуть вважатися дискримінаційними. Замовник має право обирати оптимальний варіант технічних характеристик предмета закупівлі саме для своїх умов і потреб. За результатами проведеного аналізу існуючої потреби Замовника, визначено найбільш оптимальний тип конструкції витратних матеріалів.
Вимога щодо поставки усіх пристроїв від одного виробника обґрунтована принципом стандартизації та уніфікації, так як закупівля друкуючих пристроїв від одного виробника значно спростить експлуатацію та обслуговування обладнання, дозволить персоналу замовника швидше навчитись користуванню апаратним інтерфейсом та програмним забезпеченням, яке ідентичне або подібне для пристроїв одного виробника.
Вимога щодо поставки усіх пристроїв від одного виробника обґрунтована принципом стандартизації та уніфікації, так як закупівля друкуючих пристроїв від одного виробника значно спростить експлуатацію та обслуговування обладнання, дозволить персоналу замовника швидше навчитись користуванню апаратним інтерфейсом та програмним забезпеченням, яке ідентичне або подібне для пристроїв одного виробника.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 жовтня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "ЛанТек" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ БМС ТЕХНО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВС Технолоджі" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО |
8 330 000,00
UAH
|
6 600 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВС Технолоджі" |
7 498 265,00
UAH
|
6 899 999,04
UAH
|
Документи |
ПП "ЛанТек" |
7 526 010,00
UAH
|
7 526 010,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
9 119 810,00
UAH
|
9 119 810,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО #22945907 |
Переможець |
6 600 000,00
UAH
|
20 жовтня 2020 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 10:02
|
ДУ №5 до договору №2011000049 (1) (1).pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 13:52
|
ДУ4_29.04.2021 (1) (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2021 11:41
|
ДУ№3 до договору №2011000049 (1) (1).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 09:53
|
Додаткова угода №2 від 22.02.2021 (1).pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 09:38
|
Додаткова угода №1 _2011000049 (1) (1).pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 15:47
|
Договір №2011000049 від 06.11.2020.pdf | укладений |
06 листопада 2020 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти |
Номер договору про закупівлю: | 2011000049 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю , продовження строку строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2011000049 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни курсу іноземної валюти |
Номер договору про закупівлю: | 2011000049 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна курсу іноземної валюти |
Номер договору про закупівлю: | 2011000049 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.7 ч.5 ст. 41 |
Номер договору про закупівлю: | 2011000049 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |