Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189624 |
Місцезнаходження: | 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Черних Зоя +380577471189 LIPCINT@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 396 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
(викачування та вивезення рідких нечистот)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника з відстрочкою платежу протягом 20 днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт (акту приймання-передачі послуг) | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 20:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 20:02 |
ТД рідкі нечистоти 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-27-000011 ● c1e4552d90504155a684b7559a9e28eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2022 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2022 № 287
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.12.2022 № 287
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-01-18-006056-а 18.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-30 23:13:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-01-18-006056-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору про закупівлю послуг за державні кошти від 18.02.2021 № 05, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-27 23:17:13
Відповідь на запит
КУ Липецький психоневрологічний інтернат надає аргументовану відповідь на запит про надання пояснень по договору №05 від 18.02.2021 р. із порушенням строків. У зв’язку з веденням бойових дій та тимчасовою окупацією Російською Федерацією території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області на якій знаходиться дана установа.
1. Предмет закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 90460000-9– Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (викачування та вивезення рідких нечистот)». Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповувався, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період надання послуг: «Правила приймання стічних вод споживачів у каналізаційну мережу м.Харкова» (надалі- «Правила приймання»), затвердженими рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради №321 від 08.09.2010р., «Інструкція про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів»), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.04.2002р. за №402/6690, ВВЕДЕНИМ В ДІЮ 06.05.2002р., «Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України» ( надалі- «Правила користування» ), затвердженими наказом Міністерства ЖКГ України від 27.06.2008р №190 та іншими відповідними документами. Учасник дотримувався правил «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», затверджених наказом Міністерства здоров’я України від 17.03.2011 р. №145. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній. Найбільш економічно вигідну ціну тендерної пропозиції визначила електронна система закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Ціна, запропонована учасником ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ" враховувала всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом, Інкотермс 2010. Вся інформація була висвітлена на сайті КУ Липецького психоневрологічного інтернату kylpni.org.ua
2. Під час ведення бойових дій на тимчасово окупованій території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області Російською Федерацією були пошкоджені будівлі, споруди та частково знищена документація. Враховуючи вищезазначене акти виконаних робіт надаємо не в повному обсязі.
- unnamed (1).jpg
- unnamed (2).jpg
- unnamed (3).jpg
- unnamed (4).jpg
- unnamed (5).jpg
- unnamed (6).jpg
- unnamed.jpg
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КУ Липецький психоневрологічний інтернат надає аргументовану відповідь на запит про надання пояснень по договору №05 від 18.02.2021 р. із порушенням строків. У зв’язку з веденням бойових дій та тимчасовою окупацією Російською Федерацією території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області на якій знаходиться дана установа. 1. Предмет закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 90460000-9– Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (викачування та вивезення рідких нечистот)». Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповувався, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період надання послуг: «Правила приймання стічних вод споживачів у каналізаційну мережу м.Харкова» (надалі- «Правила приймання»), затвердженими рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради №321 від 08.09.2010р., «Інструкція про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів»), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.04.2002р. за №402/6690, ВВЕДЕНИМ В ДІЮ 06.05.2002р., «Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України» ( надалі- «Правила користування» ), затвердженими наказом Міністерства ЖКГ України від 27.06.2008р №190 та іншими відповідними документами. Учасник дотримувався правил «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», затверджених наказом Міністерства здоров’я України від 17.03.2011 р. №145. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній. Найбільш економічно вигідну ціну тендерної пропозиції визначила електронна система закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Ціна, запропонована учасником ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ" враховувала всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом, Інкотермс 2010. Вся інформація була висвітлена на сайті КУ Липецького психоневрологічного інтернату kylpni.org.ua 2. Під час ведення бойових дій на тимчасово окупованій території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області Російською Федерацією були пошкоджені будівлі, споруди та частково знищена документація. Враховуючи вищезазначене акти виконаних робіт надаємо не в повному обсязі.
2023-01-27 23:18:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ" |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ФЕДОРОВА КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА" |
396 320,00
UAH з ПДВ
|
396 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ" #43891546 |
Переможець |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 23:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:22
|
Дод. угода 2 вивез. відходів.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:52
|
Д.у 1 до Дог. 05 Нечистоти.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 13:15
|
дог.05.pdf | укладений |
19 лютого 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 10.3 та 11.3 Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, а саме: по 31 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в попередньому році. 2. Інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі у попередньому році, а саме на: 79000.00 грн. ( сімдесят дев'ять тисяч грн..00 коп.) і викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «Ціна договору складає: 475000,0 грн. (чотириста сімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ. До ціни договору включено витрати 2022 року, які складають 79000,00 грн. 1.2. Викласти технічну специфікацію (загальну, Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). 1.3. Доповнити Договір технічною специфікацією на 2022 рік, яка додається (Додаток 2 до Договору). 1.4. Викласти пункт 5.1. Договору у наступній редакції: «Строк надання послуг до 31 березня 2022 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |