Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Очікувана вартість
1 217 739,91 UAH
UA-2024-07-26-007089-a 2e4593c9062b4e159e361e5d8d448005
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія

380638312819 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Москаленко Юлія
380638312819
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Повідомлення про поставку товару повинно здійснюватися протягом 3-х діб з дня замовлення в спосіб визначений Постачальником (Viber, WhatsApp, Telegram та/або електронною поштою на наступну електронну адресу: kuookl1@ukr.net). Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Місце поставки товару: Доставка та розвантаження товару здійснюються за адресою: Замовника 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 26. та відокремленого Ізмаїльського структурного підрозділу КНП «ООКЛ»ООР»- 68600,м. Ізмаїл,вул. Телеграфна ,буд.182/1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів ( видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 штука
Альтеплаза ліофілізат для розчину для інфузій по 50 мг флакон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33620000-2 — Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
МНН: Alteplase

Тендерна документація

26 липня 2024 15:10
Проєкт договору З ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Доза діючої речовини 50 мг
Об'єм Не нормується мілілітр
Класифікація згідно МНН Alteplase
Кількість одиниць в упаковці 1
Форма випуску Ліофілізат для розчину для інфузій
Тип пакування Флакон
Класифікація згідно АТХ B01AD02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" 1 141 760,62
UAH з ПДВ
1 141 760,62
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 1 153 166,82
UAH з ПДВ
1 153 166,82
UAH з ПДВ
Специфікація Документи
ТОВ "СТМ-Фарм" 1 217 660,64
UAH з ПДВ
1 217 660,64
UAH з ПДВ
Специфікація Документи

Публічні документи

29 липня 2024 10:17
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Доза діючої речовини 50 мг
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Об'єм Не нормується мілілітр
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно МНН Alteplase
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Кількість одиниць в упаковці 1
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Форма випуску Ліофілізат для розчину для інфузій
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип пакування Флакон
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно АТХ B01AD02

Публічні документи

29 липня 2024 17:05
Електронний підпис
29 липня 2024 17:05
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно АТХ B01AD02
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип пакування Флакон
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Форма випуску Ліофілізат для розчину для інфузій
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Кількість одиниць в упаковці 1
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно МНН Alteplase
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Доза діючої речовини 50 мг
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Об'єм Не нормується мілілітр

Публічні документи

30 липня 2024 18:13
Електронний підпис
30 липня 2024 18:13
Електронний підпис
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно АТХ B01AD02
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип пакування Флакон
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Форма випуску Ліофілізат для розчину для інфузій
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Кількість одиниць в упаковці 1
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно МНН Alteplase
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Доза діючої речовини 50 мг
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Об'єм Не нормується мілілітр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
Рішення скасоване 1 141 760,62
UAH з ПДВ
06 серпня 2024 12:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
Відхилено 1 141 760,62
UAH з ПДВ
06 серпня 2024 12:09
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Рішення скасоване 1 153 166,82
UAH з ПДВ
12 серпня 2024 11:20
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Відхилено 1 153 166,82
UAH з ПДВ
12 серпня 2024 11:23
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 1 217 660,64
UAH з ПДВ
12 серпня 2024 11:25

Документи

06 серпня 2024 12:08
Електронний підпис
06 серпня 2024 12:06
Електронний підпис

Документи

06 серпня 2024 12:11
Електронний підпис

Документи

12 серпня 2024 11:22
Електронний підпис
12 серпня 2024 11:22
Електронний підпис
12 серпня 2024 11:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2024 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
1 217 660,64
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2025 14:09
дод. угода 3.pdf зміни до договору
10 січня 2025 14:08
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2025 15:21
дод. угода 2.pdf зміни до договору
01 січня 2025 15:20
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2024 16:58
Додаткова 1.pdf зміни до договору
27 серпня 2024 16:57
Електронний підпис укладений
16 серпня 2024 15:16
114.8 від 16.08.pdf укладений
16 серпня 2024 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 114/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись п.п. 8 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору № 114/8_від 16.08.2024 року (надалі - Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, збільшивши обсяг закупівлі та суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 114/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в п.4.2 Договору, а саме: 237 592,32 (двісті тридцять сім тисяч п'ятсот дев'яносто дві гривні 32 копійки) в т.ч. ПДВ 16631,46 грн. (шістнадцять тисяч шістсот тридцять одна гривня 46 копійок) та загальна ціна товару без ПДВ 220 960,86 грн. (двісті двадцять тисяч дев'ятсот шістдесят гривень 86 копійок).згідно Специфікації, що являється невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. Ціна цього Договору становить 1 455 252 ,96 грн у т. ч. ПДВ: 101 867,71 грн.
Номер договору про закупівлю: 114/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML