Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих)
Очікувана вартість
15 600 000,00 UAH
UA-2024-03-01-007129-a 2e3ef949831643c5a11b32c08dde6e8d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ахтирцева Альона

380672986459 akkrandjamena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Ахтирцева Альона
380672986459
akkrandjamena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2024 15:22
Початок аукціону: 01 квітня 2024 15:22
Очікувана вартість: 15 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. (Проєкт договору Додаток 8) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4650 комплект
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Гіпотрофіки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
105410 комплект
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Нормо Трофіки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
28890 комплект
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Гіпертрофіки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
12400 комплект
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (9 стіл (ЦД))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
4650 комплект
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Зонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за наявності фінансування, після підписання Сторонами Акту наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 14:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. (Проєкт договору Додаток 8) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника
27 березня 2024 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 13:58
ЗМІНИ 2.pdf
27 березня 2024 13:57
ТД_кейтеринг_зміни2.doc
05 березня 2024 15:19
ЗМІНИ.pdf
27 березня 2024 13:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 13:58
ЗМІНИ 2.pdf
27 березня 2024 13:57
ТД_кейтеринг_зміни2.doc
05 березня 2024 15:19
ТД_кейтеринг_зміни.doc
01 березня 2024 13:58
ТД_кейтеринг.doc
05 березня 2024 15:19
ЗМІНИ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1. В техкартах не вистачає закладки нетто на вихід готової продукції.
Дата подання: 04 березня 2024 17:41
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:35
1. В техкартах не вистачає закладки нетто на вихід готової продукції. Наприклад: "Пудинг сирно-морквяний" для нормо,як пишеться в тех.картці сума за інгредієнтами рівно 120грам - без урахування теплової обробки страви (хоча за меню взагалі стоїть 130грам), а для 9 дієти взагалі не вистачає до указаних 110грам. Омлет паровий просять 75грам виходу, але закладка на 73 та 72грами. Макаронник з мясом не вистачає закладки на продукти ,якщо сткласти в суму вихід страви виходить 166грам, а повинно бути не менше 200грам (нормотрофіки) та аналогічно 188грам - а повинно бути 220грам (гіпотрофіки). Просимо внести зміни у ТД, а саме - привести показники закладки нетто у відповідність до виходу готової продукції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо м'ясних страв брутто та нетто в техкартах указана м'ясна сировина в сирому вигляді?
Дата подання: 04 березня 2024 17:42
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:31
Щодо м'ясних страв брутто та нетто в техкартах указана м'ясна сировина в сирому вигляді?
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
В техкартках не відповідають закладки з однаковими продуктами:
Дата подання: 04 березня 2024 17:44
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:30
В техкартках не відповідають закладки з однаковими продуктами: наприклад макарони у страві "макаронник з м'ясом " закладка брутто 50грам в сирому вигляді, а відварні 100грам, а у страві " Макарони відварні" такіж самі макарони з Брутто 45грам - нетто 140грам? Просимо виправити помилки в техкартах, а саме - визначити однакові пропорції закладки продуктів відповдіно до виходу готової страви.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Закладка на яйце з різною вагою
Дата подання: 04 березня 2024 17:46
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:30
Закладка на яйце з різною вагою - наприклад у страві "Зрази курячи парові" 1/6 - це 8грам за нетто , тобто загальна вага яйця 48грам, а у страві "Суфле з курячого м'яса" брутто 1/4 - це 10грам за нетто, тобто 40грам яйце. У страві "Омлет паровий" 1шт яйця 45грам виходу в нетто. Тоді яка загальна вага яйця все таки використовується? чи для кожної окремої страви своя вага і свій калібр яйця? Просимо оптимізувати техкарти, установивши закладку виходячи з єдиного калібру яєць
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
усунути помилку в техкартах
Дата подання: 04 березня 2024 17:47
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:29
Крупа у тех.картах розварюється по різному. Наприклад крупа у страві " Суп з крупою протертий" - містить весь перелік круп із зазначенням,що крупи розварюються вдвічі ( як це ми розуміємо з поданох тех.карт). Але у страві " Каша гречана молочна " крупа гречана розварюється в 1,37раз, а у стравах гарнірних крупа розварюється в 2,5разів. також наприклад - "Каша Пшоняна з яблуками та вершковим маслом" в 3,64рази та каша пшоняна з вершковим маслом " крупа збільшилась в 2,55разів, а в молочній каші розварюється на 1,48грам. Чому однакова крупа по різному розварюється? Просимо усунути помилки в техкартах, а саме - установити єдину пропорцію розварювання однакових (тих самих) круп у різних стравах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
У всіх гарнірах не вистачає 10грам закладки на продукти, тобто не виходить вихід готової страви.
Дата подання: 04 березня 2024 17:48
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:29
У всіх гарнірах не вистачає 10грам закладки на продукти, тобто не виходить вихід готової страви. Просимо усунути помилку втехнологічних картках, збільшивши відповдіно закладку продуктів в гарнірах
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
помилка в техкартах
Дата подання: 04 березня 2024 17:49
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:29
У тех.карті указаний цукор для дієти "цукровий дабет", що заборонено, а саме тех.карта : " Суп з крупою протертий", Просимо виправити помилку, прибравши вказаний інгридієнт з техкарти.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Чи можна використовувати сіль у стравах? Якщо так, то чому вона не вказана в тех.карці.
Дата подання: 04 березня 2024 17:50
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:28
Чи можна використовувати сіль у стравах? Якщо так, то чому вона не вказана в тех.карці? Якщо сіль дозволено до використання - просимо прямо вказати це у відповідних техкартах
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Чи потрібно учаснику робити власні тех.карти для тендеру і подавати їх у складі тендерної пропозиції?
Дата подання: 04 березня 2024 17:51
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:27
Чи потрібно учаснику робити власні тех.карти для тендеру і подавати їх у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, читайте уважно тендерну документацію. Додатком №2 до тендерної документації, а саме п.7 Загальних вимог передбачено: «…У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист, яким Учасник гарантує при приготуванні страв чітко дотримуватись технологічних карт, розроблених і наданих Замовником
на кого подавати згоду на обробку персональних даних?
Дата подання: 04 березня 2024 19:52
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:26
Відповідно до умов ТД має бти надано "Лист-згода щодо дозволу на обробку персональних даних за формою відповідно до Додатка № 6 до ТД.". Просимо повідомити, від імені кого має бути наданао такий лист-згоду: лише особи, що підписала тендерну пропозицію, чи ще якихось осіб?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Дана вимога стосується тільки особи, відповідальної за підписання тендерної пропозиції
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-01-007129-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД", Код ЄДРПОУ:41744424
Дата подання: 05 березня 2024 20:46
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2024 17:39
рішення від 07.03.2024 №4260.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 17:38
рішення від 18.03.2024 №4848.pdf
Дата публікації: 21 березня 2024 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії були внесені відповідні зміни до тендерної документації та відповідно продовжено строк подання тендерних пропозицій
Номер скарги: UA-2024-03-01-007129-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
щодо неправомірного відхилення пропозиції
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-01-007129-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 01 травня 2024 17:48
щодо неправомірного відхилення пропозиції
щодо неправомірного відхилення пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2024 15:55
рішення від 03.05.2024 №7887.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 15:54
рішення від 14.05.2024 №8504.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення Комісії від 14.05.2024 №8504 скасоване рішення, затверджене протоколом уповноваженої особи від 26.04.2024 №70, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Київпромсервіс 1» за процедурою закупівлі Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих), оголошену за ідентифікатором UA-2024-03-01-007129-a
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2024 11:00
Номер скарги: UA-2024-03-01-007129-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 04 травня 2024 09:57
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 17:28
Рішення від 07.05.2024 № 8090.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 17:28
рішення від 14.05.2024 № 8536.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 11:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення Комісії від 14.05.2024 №8536 скасоване рішення, затверджене протоколом уповноваженої особи від 30.04.2024 №72, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» за процедурою закупівлі Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих), оголошену за ідентифікатором UA-2024-03-01-007129-a
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2024 11:20

Документи подані скаржником

05 березня 2024 20:23
дод. 1 Змиви_12.09.2023.pdf
05 березня 2024 20:28
Електронний підпис
05 березня 2024 20:38
Електронний підпис

Документи подані замовником

27 березня 2024 14:00
Ротокол №52.pdf

Документи Органу Оскарження

07 березня 2024 17:38
рішення від 07.03.2024 №4260.pdf
21 березня 2024 10:19
рішення від 18.03.2024 №4848.pdf

Документи подані скаржником

01 травня 2024 17:47
Електронний підпис

Документи подані замовником

08 травня 2024 14:04
Протокол УО №55.pdf

Документи Органу Оскарження

03 травня 2024 15:54
рішення від 03.05.2024 №7887.pdf
17 травня 2024 11:52
рішення від 14.05.2024 №8504.pdf

Документи подані скаржником

03 травня 2024 17:52
СКАРГА.docx.asice (1).zip
03 травня 2024 17:52
Ульянченко-мед..pdf
03 травня 2024 17:59
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

07 травня 2024 17:28
Рішення від 07.05.2024 № 8090.pdf
17 травня 2024 11:27
рішення від 14.05.2024 № 8536.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-27-000059 ● 481f3aeb5a394f139006d99ac8ed54af
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2024 15:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2024 № 208
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-01-007129-a 01.03.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-02 15:55:48

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є кейтерингові послуги, замовником якої є комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-01-007129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-04 16:27:15

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Відповідно до запиту про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Згідно з інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник здійснив закупівлю Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги) шляхом застосування відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-03-01-007129-a у порядку, визначеному особливостями Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178 зі змінами (надалі – Постанова). За результатами закупівлі був укладений договір від 07.06.2024 №109.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель щодо здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби, згідно з запитом, оприлюдненим 02.09.2024р, Замовнику необхідно надати пояснення та долучити документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість.
Звертаємо Вашу увагу, відповідно до Постанови тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. При формуванні тендерної документації, зокрема в частині технічних та якісних характеристик, Замовник чітко дотримувався чинного законодавства. Враховуючи специфіку послуг – послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в закладах охорони здоров’я, обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснювалось, перш за все, з урахуванням норм, встановлених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»; Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом МОЗ від 29.10.2013 №931 тощо. Крім того, за результатами аналізу численних закупівель відповідних послуг, розміщених в електронній системі закупівель, зокрема, але не виключно: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011815-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-008571-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-29-006635-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015491-a, Замовником були визначені необхідні параметри відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Щодо розміру витрат та очікуваної вартості. При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі замовник керувався примірною методикою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Так, для прорахунку очікуваної вартості замовник використовував середньоринкові ціни, користуючись усією інформацією, наявною в системі Prozorro, зокрема, але не виключно: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011815-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-008571-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-29-006635-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015491-a. Враховуючи допустимі межі витрат, затверджені фінпланом підприємства на 2024 рік, наявну потребу в кількості 156 000 комплектів та прораховану середньоринкову вартість за комплект, Замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 15 600 000,00 грн.
Стосовно частини Вашого запиту щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Вочевидь Ваш запит ґрунтується на положеннях Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та Постанови КМУ від 11.10.2016 №710. Звертаємо увагу, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), відповідно до п.4¹ Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та п. п.4¹ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, стосується тільки розпорядників бюджетних коштів. Оскільки наш заклад є в першу чергу комунальним некомерційним підприємством та одержувачем, а в розрізі даної закупівлі навіть не бюджетних коштів, вимоги даних Постанов не розповсюджуються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" 13 166 460,00
UAH
13 166 460,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 14 932 620,00
UAH
14 932 620,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2024 16:11
Електронний підпис
24 травня 2024 16:11
1. Витяг ЄДРПОУ 01.03.2024.pdf
24 травня 2024 16:11
2. Довідка про ліцензію.pdf
03 квітня 2024 16:13
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:46
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:45
Супровідний лист.pdf.p7s
03 квітня 2024 15:45
Супровідний лист.pdf
03 квітня 2024 15:24
Електронний підпис
31 березня 2024 22:50
Електронний підпис
31 березня 2024 17:01
Електронний підпис
31 березня 2024 17:01
1.2.4 наказ потужності.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
14.15. Акредитація.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.1.3 акт до договору.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.2.1 довідка мтб.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.1.4 листи-відгуки.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.2.3 договір авто 1.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
16. СВ 22000.2 зі звітом.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.2.3 техпаспорт авто.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
14. СВ 22000.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.2.3 техпаспорт авто 1.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
12. цінова пропозиція .pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
20. акт аудит.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.3.6 довідка ДСНС.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
2. Витяг ЄДРПОУ 01.03.2024.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
10.11. проект договору.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.3.8 договір форма.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.1.1 довідка про досвід.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
15. СВ 9001 (3).pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
1.2.2 Договір оренди.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
19. Протокол змиви.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
14,15. н. Атестат.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
17. ДСТУ ISO 280002008.pdf.p7s
31 березня 2024 17:01
2. Витяг ЄДРПОУ 01.03.2024.pdf
31 березня 2024 17:01
1.3.4 документ про освіту.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.3 техпаспорт авто.pdf
31 березня 2024 17:01
1.3.8 договір форма.pdf
31 березня 2024 17:01
10.11. проект договору.pdf
31 березня 2024 17:01
20. акт аудит.pdf
31 березня 2024 17:01
15. СВ 9001 (3).pdf
31 березня 2024 17:01
16. СВ 22000.2 зі звітом.pdf
31 березня 2024 17:01
12. цінова пропозиція .pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.4 довідка потужностей.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.4 наказ потужності.pdf
31 березня 2024 17:01
19. Протокол змиви.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.2 Договір оренди.pdf
31 березня 2024 17:01
1.1.4 листи-відгуки.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.1 довідка мтб.pdf
31 березня 2024 17:01
14,15. н. Атестат.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.3. договір оренди авто1.pdf
31 березня 2024 17:01
1.3.4 Свідоцтво технолога.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.3 договір авто 1.pdf
31 березня 2024 17:01
1.1.1 довідка про досвід.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.3 договір оренди авто 2.pdf
31 березня 2024 17:01
1.2.3 техпаспорт авто 1.pdf
31 березня 2024 17:01
17. ДСТУ ISO 280002008.pdf
31 березня 2024 17:01
14. СВ 22000.pdf
31 березня 2024 17:01
1.1.3 акт до договору.pdf
31 березня 2024 17:01
1.1.2 аналогічний договір.pdf
31 березня 2024 17:01
14.15. Акредитація.pdf
31 березня 2024 17:01
1.3.6 довідка ДСНС.pdf

Публічні документи

30 квітня 2024 00:13
Електронний підпис
30 квітня 2024 00:12
Додаток №4-згода.doc.p7s
30 квітня 2024 00:11
Лист-гарантія-санкції.doc
30 квітня 2024 00:11
Додаток №4-згода.doc
31 березня 2024 23:58
Електронний підпис
31 березня 2024 23:58
Електронний підпис
31 березня 2024 23:57
Витяг платника ПДВ.pdf
31 березня 2024 23:57
Повідомлення.rar
31 березня 2024 23:57
МТБ-підтвердження.pdf
31 березня 2024 23:57
Наказ-Мельниченко.pdf
31 березня 2024 23:57
Статут.pdf
31 березня 2024 23:57
Диплом-Мельниченко В.В.pdf
31 березня 2024 23:57
Звіт про аудит.pdf
31 березня 2024 23:57
Сертифікат - якість 2023.pdf
31 березня 2024 23:57
АКТ НАССР-Куб. Україна.pdf
31 березня 2024 23:57
Атестат на акредитацію.pdf
31 березня 2024 23:57
Опис до Статуту.PDF
31 березня 2024 23:57
Мед. книжки.rar
31 березня 2024 23:57
Потужність- цех.PDF
31 березня 2024 23:57
Меню, Додаток 2.1.doc.asice.zip
31 березня 2024 23:57
Накази.rar
31 березня 2024 23:57
Витяг ЄДРПОУ-2024р..PDF
31 березня 2024 23:57
Повноваження директора.pdf
31 березня 2024 23:57
Виписка ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2024 23:57
Сертифікат ISO TS 22002.pdf
31 березня 2024 23:57
Протоколи, посвідчення.pdf
31 березня 2024 23:57
Сертифікат 28000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Рішення скасоване 13 166 460,00
UAH
22 травня 2024 10:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 17:09
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Рішення скасоване 14 932 620,00
UAH
22 травня 2024 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 10:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Рішення скасоване 13 166 460,00
UAH
22 травня 2024 11:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
Переможець 13 166 460,00
UAH
23 травня 2024 14:03

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника була встановлена невідповідність в наданих документах, а саме: на підтвердження пп.1.3.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.2-1.3.3. накази працівників.pdf» - Наказ №9 «Про прийняття на роботу» від 29.03.2024 року. В даному Наказі зазначається, на посаду технолога приймається Тригуб Володимир Юрійович з 30 березня 2024 року за основним місцем роботи; на посаду менеджера з управління персоналом приймається Римар Антон Борисович з 30 березня 2024 року за основним місцем роботи. На підтвердження пп.1.3.5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.5. мед книги працівників.pdf». В даному документі зазначається, що Римар Антон Борисович на посаді менеджера з управління персоналом в ТОВ «Київпромсервіс 1» пройшов медогляд 22.12.2023 року; Тригуб Володимир Юрійович на посаді технолога в ТОВ «Київпромсервіс 1» пройшов медогляд 04.03.2024 року. Отже ці працівники перебувають на зазначених посадах раніше, ніж зазначено в Наказі №9 від 29.03.2024 року. На підтвердження пп.1.3.6. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.6. протокол пожежної безпеки.pdf». В даному документі міститься посвідчення, в якому зазначається, що працівник Римар Антон Борисович на посаді менеджера з управління персоналом за місцем роботи ТОВ «Київпромсервіс 1» пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки з 08 листопада 2023 року по 09 листопада 2023 року. Отже даний працівник перебуває на посаді менеджера з управління персоналом раніше ніж зазначено в Наказі №9 від 29.03.2024 року. На підтвердження пп.1.3.7. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.7. протокол охорони праці.pdf». В даному документі міститься посвідчення, видане 04 грудня 2023 року на працівника Римар Антона Борисовича на посаді менеджера з управління персоналом за місцем роботи ТОВ «Київпромсервіс 1» про проходження відповідного навчання. Отже даний працівник перебуває на посаді менеджера з управління персоналом раніше ніж зазначено в Наказі №9 від 29.03.2024 року. На підтвердження пп.2 п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «14,15. н. Атестат.pdf» - Атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України №80117, який містить додаток на 3 аркушах (сфера акредитації) і який є невід’ємною частиною самого атестату. Проте в даному документі «14,15. н. Атестат.pdf» додаток відсутній. Отже документ наданий не в повному обсязі. На підтвердження пп.3 п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «14.15. Атестат про Акредитацію 24.07.20.PDF» - Атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України №80117, який містить додаток на 3 аркушах (сфера акредитації) і який є невід’ємною частиною самого атестату. Проте в даному документі «14.15. Атестат про Акредитацію 24.07.20.PDF» цей додаток відсутній. Отже документ наданий не в повному обсязі. Необхідно усунути виявлені невідповідності

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника була встановлена невідповідність в наданих документах, а саме: на підтвердження пп.1.3.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «Накази.rar». В даному файлі міститься Наказ (Розпорядження) №123-К від 20.09.2023р про прийняття на роботу з 21.09.2023р Ульянченко Людмила Іванівна на посаду кухаря. На підтвердження пп.1.3.5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «Мед.книжки.rar». В даному документі зазначається, що Ульянченко Людмила Іванівна на посаді кухаря в ТОВ «ПОНТЕМ.УА» пройшла медогляд 28.08.2023 року. Отже даний працівник перебуває на посаді кухаря в ТОВ «ПОНТЕМ.УА» раніше ніж зазначено в Наказі №123-К від 20.09.2023р. Надати документальне обґрунтування. В тендерній пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження відповідності: - абз.2 п.2 розділу V тендерної документації; - пп.1.1.1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - абз.4 пп.1.2.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - п.2 Таблиці 2 Додатка №1 до тендерної документації; - п.3 Таблиці 2 Додатка №1 до тендерної документації; - пп.7 п.1 розділу ІІІ тендерної документації; - п.8 розділу ІІІ тендерної документації; - абз.13 п.6 розділу VI тендерної документації. Необхідно усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів та інформації

Документи

30 квітня 2024 14:02
Електронний підпис

Документи

Документи

23 травня 2024 14:03
Довідка НАЗК
23 травня 2024 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
#39796819
13 166 460,00
UAH
Документи

Документи

23 травня 2024 14:03
Довідка НАЗК
23 травня 2024 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2024 12:57
Договір №109.pdf укладений
07 червня 2024 12:56