Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Меморіального скверу для почесних поховань по вул. Стеценка, 22 в м. Києві»
Очікувана вартість
5 872 213,62 UAH
UA-2024-11-18-016842-a ● 2e22dcd4035c41489cf3baed3e48ba16
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 03358475 |
Вебсайт: | https://kievritual.com/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігоревич 380965205620 kashmarchik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2024 22:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 5 872 213,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 361,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія, 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Меморіального скверу для почесних поховань по вул. Стеценка, 22 в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2024 21:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2024 21:59 |
Зміни №2 ПР_будівництво_Меморіального_скверу.doc | |
06 грудня 2024 21:59 |
ТД_ПР_будівництво_Меморіального_скверу (нова редакція 2).doc |
06 грудня 2024 21:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 грудня 2024 21:59 |
Зміни №2 ПР_будівництво_Меморіального_скверу.doc
|
|||||||||
06 грудня 2024 21:59 |
ТД_ПР_будівництво_Меморіального_скверу (нова редакція 2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторис
Дата подання: 19 листопада 2024 12:08
Дата відповіді: 20 листопада 2024 17:54
Шановний Замовнику, чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати кошторисні розрахунки?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо - в складі тендерної пропозиції надавати кошторисні розрахунки не потібною.
Кваліфікація
Дата подання: 19 листопада 2024 12:10
Дата відповіді: 20 листопада 2024 17:52
Шановний Замовнику, чи можна в якості аналогічного договору показати договір субпідряду з наданням експертного звіту від ген проектувальника?
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо - Учасник повинен документально підтвердити "власний" досвід виконання протягом останніх 5 (п’яти) років* аналогічного(-их) договору(-ів).
Аналогічний договір
Дата подання: 19 листопада 2024 13:42
Дата відповіді: 20 листопада 2024 17:57
Просимо уточнити щодо аналогічного договору. Чи може учасник на підтвердження відповідності цього критерію надати договір на виконання проектних робіт у складі якого передбачено виконання робіт по благоустрою у відповідності до вимог тендерної документації (мережі, водойми) ?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо - Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 5 (п’яти) років* аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт з будівництва (нового будівництва/капітального ремонту/реконструкції) об’єкті міської інфраструктури.
Проекти монументів
Дата подання: 19 листопада 2024 15:17
Дата відповіді: 20 листопада 2024 17:50
Скажіть будь-ласка, чи є проекти монументів які потрібно встановити, чи проектувальникам окрім встановлення потрібно ще потрібно розробляти самі пам'ятники? Чи можете надати площу забудови?
Відповідь: У відповідб на Ваше звернення повідомляємо - Проектування намогильних споруд виконується з врахуванням рішення КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 15 червня 2023 року №6505/6546 «Про деякі питання функціонування секторів для почесних поховань, відведених на міських кладовищах», проектні рішення стосовно монументів розробляє проектувальник у складі проекту.
Площа забудови 2 гектари.
Площа забудови 2 гектари.
Щодо листа-підтвердженя від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо)
Дата подання: 28 листопада 2024 22:06
Дата відповіді: 29 листопада 2024 15:47
Доброго дня, Шановний Замовнику!
У підпункті 1.1.2. розділу пункту 1.1. Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» передбачено, що для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування/ програмного забезпечення, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Тендерною документацією вимагається наявність в Учасника програмного забезпечення АВК 5 та програмного забезпечення AutoCAD.
Чи потрібно надавати лист-підтвердження від надавача послуг програмного забезпечення, якщо користування останнім здійснюється на підставі ліцензії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо - для підтвердження наявності програмного забезпечення, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає лист-підтвердження від надавача послуг програмного забезпечення.
Щодо внесення змін до тендерної документації в частині наявності працівників.
Дата подання: 03 грудня 2024 18:22
Дата відповіді: 05 грудня 2024 14:34
Доброго дня, шановний Замовнику!
Рішенням уповноваженої особи протокол від 02.12.2024 р. № 27/24/зм затверджено зміни № 1 до Тендерної документації та викладено пункт 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» в наступній редакції:
«Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт за предметом закупівлі - зазначено нижче:
- інженер-консультант у сфері будівництва будівель і споруд, який має діючий (на кінцевий строк подання пропозицій) сертифікат про членство у національній асоціації Міжнародної федерації інженерів-консультантів ((FIDIC) України або інших країн), інженером-консультантом в якості експерта/керівника проекту, на проектах із застосуванням проформи – (Червоної /або Жовтої книзі), Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC) з наданням копій резюме таких інженерів-консультантів. (Копії відповідних сертифікатів, які обов’язково зазначені в реєстрі Міжнародної федерації інженерів-консультантів FIDIC, або Національній асоціації інженерів-консультантів України – (aecu.org.ua), з обов’язковим додатковим запитом на голову Національної Асоціації інженерів-консультантів України, стосовно діючого сертифіката зазначеної особи або осіб.
- cертифікований провідний інженер з охорони праці (будівництво) – не менше 1 особи;
- провідний експерт в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки) – не менше 1 особи».
У зв’язку з цим, повідомляємо про наявність дискримінаційних умов у Тендерній документації.
Припускаємо, що Замовник визначив вимоги щодо наявності вищенаведених працівників за порадою третіх осіб та, у свою чергу, не ознайомився із сферами діяльності вказаних працівників та їх функціями.
1) Діяльність Національної Асоціації інженерів-консультантів спрямована на підвищення ефективності інвестиційних проектів, на безпеку об'єктів будівництва, на підвищення престижу професії інженера, на створення рівних умов для роботи на українському ринку для вітчизняних і зарубіжних інженерних консалтингових компаній, а також на підготовку українських інженерних консалтингових компаній для роботи на зарубіжних ринках; на створення індустрії інженерного консультування в Україні і інтеграцію в глобальну індустрію інженерного консультування.
Інженер-консультант FIDIC залучається до інвестиційних проектів будівництва, які супроводжуються укладанням контракту FIDIC. Залучення такого інженера-консультанта, який має додатковий рівень освіти, в рамках даного тендеру є абсолютно безпідставним, та не стосується предмету закупівлі. Окрім того, дана закупівля не передбачає укладення контракту FIDIC.
Також, є абсолютно незрозумілими вимоги Замовника, що стосуються наступного: «інженером-консультантом в якості експерта/керівника проекту, на проектах із застосуванням проформи – (Червоної /або Жовтої книзі), Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC) з наданням копій резюме таких інженерів-консультантів. (Копії відповідних сертифікатів, які обов’язково зазначені в реєстрі Міжнародної федерації інженерів-консультантів FIDIC, або Національній асоціації інженерів-консультантів України – (aecu.org.ua), з обов’язковим додатковим запитом на голову Національної Асоціації інженерів-консультантів України, стосовно діючого сертифіката зазначеної особи або осіб». В даному випадку виникає питання чи потрібно надавати резюме інженерів-консультантів? А також, що мається на увазі під запитом на голову Національної Асоціації інженерів-консультантів України, стосовно діючого сертифіката (хто має надавати цей запит та в якому вигляді його потрібно подати у складі пропозиції)? Просимо Замовника надати розширене пояснення щодо цієї частини вимоги.
Загалом вказана вимога щодо наявності Інженера-консультанта FIDIC порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. У зв’язку з цим, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності інженера-консультанта у сфері будівництва будівель і споруд, який має діючий (на кінцевий строк подання пропозицій) сертифікат про членство у національній асоціації Міжнародної федерації інженерів-консультантів ((FIDIC) України або інших країн), а також частину вимоги щодо наступного: «інженером-консультантом в якості експерта/керівника проекту, на проектах із застосуванням проформи – (Червоної /або Жовтої книзі), Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC) з наданням копій резюме таких інженерів-консультантів. (Копії відповідних сертифікатів, які обов’язково зазначені в реєстрі Міжнародної федерації інженерів-консультантів FIDIC, або Національній асоціації інженерів-консультантів України – (aecu.org.ua), з обов’язковим додатковим запитом на голову Національної Асоціації інженерів-консультантів України, стосовно діючого сертифіката зазначеної особи або осіб».
2) Вимога щодо наявності сертифікованого провідного інженера з охорони праці (будівництво) є дискримінаційною та не відповідає принципам здійснення публічних закупівель. Інженер з охорони праці у сфері будівництва залучається на етапі виконання робіт з будівництва. Жодним правовим актом діючого Законодавства України для підприємств, що надають послуги з розробки проектно-кошторисної документації не передбачена наявність інженера з охорони праці у сфері будівнитцва під час надання послуг.
Оскільки предметом закупівлі є розроблення проекної документації (проектування), а не виконання будівельних робіт, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) як таку, що є дискримінаційною.
3) Вимога щодо наявності провідного експерт в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки) є дискримінаційною та не відповідає принципам здійснення публічних закупівель. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про внесення зміни № 12 до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» від 30.09.20222 № 176 експерт Будівельний з інженерно-технічних заходів цивільного захисту здійснює проведення експертизи проектної документації на будівництво об'єктів стосовно дотримання вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту відповідно до вимог законодавства, будівельних норм, нормативних документів, обов'язковість застосування яких встановлена законодавством, зокрема проектних рішень у сфері цивільного захисту в частині забезпечення безпеки населення на об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Згідно із пунктом 31 Додатку 3 до Тендерної документації проходження експертизи проєктно-кошторисної документації та проведення оплати за експертизу делегується Виконавцю. Відповідно до пункту 7 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11.05.2011 р. № 560 експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінінфраструктури критеріям і відомості про які внесені Мінінфраструктури до Реєстру будівельної діяльності. Відповідно до пункту 8 цієї ж Постанови експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.
Таким чином, вимога щодо наявності в організації, яка надає послуги з розробки проектно-кошторисної документації провідного експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки) є безпідставною, оскільки ми, як розробник проектно-кошторисної документації не можемо проводити експертизу власної ж документації. Це буде свідчити про конфлікт інтересів. У зв’язку з цим, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності провідного експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки).
Усі вищевказані умови Тендерної документації не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі», є неправомірними та свідомо дискримінаційними. Замовник прямо порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлені принципи здійснення публічних закупівель та вказано, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Закликаємо звернути увагу на вказаний тендер усіх контролюючих органів, в тому числі Державну аудиторську службу України, та бути особливо уважними під час перевірки Тендерної документації Замовника по вказаному тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Ваш запит щодо внесених змін до тендерної документації та вимог щодо кваліфікаційних критеріїв повідомляємо наступне.
1. Щодо вимоги про інженера-консультанта FIDIC:
Наша вимога щодо наявності інженера-консультанта FIDIC обумовлена специфікою предмету закупівлі, а саме розробкою проектно-кошторисної документації для об’єкта з підвищеним рівнем відповідальності. Інженер-консультант із досвідом роботи за проформами FIDIC має необхідні знання і досвід для забезпечення якісного виконання технічних рішень, особливо якщо в процесі реалізації проєкту можливо передбачати використання принципів FIDIC.
У цьому контексті зазначаємо, що залучення такого спеціаліста забезпечує дотримання стандартів міжнародної практики та враховує ризики, пов’язані з реалізацією складних проєктів. Крім того, відповідність інженера-консультанта FIDIC можна підтвердити сертифікатами та членством у профільних організаціях.
Щодо запиту до Національної Асоціації інженерів-консультантів України (НАІКУ), його має право подавати як учасник, так і Замовник. Це робиться для підтвердження дійсності сертифікатів спеціалістів. Резюме інженера-консультанта подається у складі пропозиції для підтвердження кваліфікації.
2. Щодо сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво):
Вимога щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці базується на необхідності врахування безпеки під час проєктування. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» та будівельних норм, питання охорони праці враховуються ще на етапі проєктування, щоб запобігти ризикам на етапі реалізації будівництва.
Наявність такого спеціаліста в команді розробників документації сприяє ефективному врахуванню вимог безпеки на ранніх етапах, що знижує можливі ризики для майбутніх робіт.
3. Щодо експерта з інженерно-технічних заходів цивільного захисту:
Враховуючи клас наслідків об’єкта (СС2), вимога щодо наявності провідного експерта з цивільного захисту є виправданою. Експерт із відповідною кваліфікацією забезпечує належне врахування заходів безпеки відповідно до будівельних норм та законодавства у сфері цивільного захисту.
Додатково зазначаємо, що вимога щодо наявності експерта не пов’язана з проведенням експертизи проектно-кошторисної документації, яка дійсно здійснюється незалежними організаціями. Експерт забезпечує розробку рішень на етапі проєктування.
4. Щодо звинувачень у дискримінації:
Всі вимоги, встановлені тендерною документацією, спрямовані на забезпечення якості виконання робіт і дотримання вимог законодавства. Ми, як Замовник, не обмежуємо коло учасників, а встановлюємо чіткі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На Ваш запит щодо внесених змін до тендерної документації та вимог щодо кваліфікаційних критеріїв повідомляємо наступне.
1. Щодо вимоги про інженера-консультанта FIDIC:
Наша вимога щодо наявності інженера-консультанта FIDIC обумовлена специфікою предмету закупівлі, а саме розробкою проектно-кошторисної документації для об’єкта з підвищеним рівнем відповідальності. Інженер-консультант із досвідом роботи за проформами FIDIC має необхідні знання і досвід для забезпечення якісного виконання технічних рішень, особливо якщо в процесі реалізації проєкту можливо передбачати використання принципів FIDIC.
У цьому контексті зазначаємо, що залучення такого спеціаліста забезпечує дотримання стандартів міжнародної практики та враховує ризики, пов’язані з реалізацією складних проєктів. Крім того, відповідність інженера-консультанта FIDIC можна підтвердити сертифікатами та членством у профільних організаціях.
Щодо запиту до Національної Асоціації інженерів-консультантів України (НАІКУ), його має право подавати як учасник, так і Замовник. Це робиться для підтвердження дійсності сертифікатів спеціалістів. Резюме інженера-консультанта подається у складі пропозиції для підтвердження кваліфікації.
2. Щодо сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво):
Вимога щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці базується на необхідності врахування безпеки під час проєктування. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» та будівельних норм, питання охорони праці враховуються ще на етапі проєктування, щоб запобігти ризикам на етапі реалізації будівництва.
Наявність такого спеціаліста в команді розробників документації сприяє ефективному врахуванню вимог безпеки на ранніх етапах, що знижує можливі ризики для майбутніх робіт.
3. Щодо експерта з інженерно-технічних заходів цивільного захисту:
Враховуючи клас наслідків об’єкта (СС2), вимога щодо наявності провідного експерта з цивільного захисту є виправданою. Експерт із відповідною кваліфікацією забезпечує належне врахування заходів безпеки відповідно до будівельних норм та законодавства у сфері цивільного захисту.
Додатково зазначаємо, що вимога щодо наявності експерта не пов’язана з проведенням експертизи проектно-кошторисної документації, яка дійсно здійснюється незалежними організаціями. Експерт забезпечує розробку рішень на етапі проєктування.
4. Щодо звинувачень у дискримінації:
Всі вимоги, встановлені тендерною документацією, спрямовані на забезпечення якості виконання робіт і дотримання вимог законодавства. Ми, як Замовник, не обмежуємо коло учасників, а встановлюємо чіткі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" |
4 280 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ" |
4 986 480,00
UAH з ПДВ
|
4 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" #01422832 |
Відхилено |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2024 17:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2024 18:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 грудня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ" #41648212 |
Переможець |
4 260 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2024 12:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2024 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 15:15
|
2_5208790535334027893.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 19:08
|
Договір 2 від 07.01.2025 р. про розробку п-к документації (з).pdf | укладений |
08 січня 2025 19:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до розділу 21 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |