Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – К.Бузька – Бібрка, км 44+747 – км 52+960, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Overhaul of the road of public importance T-14-25 Mykolaiv - Gorodok - Zhovkva - K. Buzka - Bibrka, km 44 + 747 - km 52 + 960, Lviv region (DK 021: 2015: 45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
301 902 635,00 UAH
UA-2020-05-08-004654-b 2dfa0369bc6a45ab93b8510064fd7231
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2020 23:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 15:37
Очікувана вартість: 301 902 635,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 509 513,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1509513 UAH
Publication date: 08 травня 2020 23:22
Enquiries until: 07 червня 2020 21:00
Complaints submission until: до 13 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 червня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 301 902 635 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 509 513 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA668201720355249068000001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 09.06.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer - a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law.
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory EDS / QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN UA668201720355249068000001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO - 820172, USREOU - 25253009.

Date and time of opening of tender offers: 09.06.2020, 21:00. (If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’, on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except for the tender price. In this case, the disclosure of information about the price of the Bidder’s tender offer at this stage is a violation of the legislation on public procurement. The price is disclosed by the automatic electronic procurement system as soon as the electronic auction finishes.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – К.Бузька – Бібрка, км 44+747 – км 52+960, Львівська область
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the road of public importance T-14-25 Mykolaiv - Gorodok - Zhovkva - K. Buzka - Bibrka, km 44 + 747 - km 52 + 960, Lviv region (DK 021: 2015: 45453000-7 Overhaul and restoration)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів виконаних робіт та висновку (висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості виконаних робіт. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 23:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:55
Технічне завдання Капремонт Т-14-25.pdf
08 травня 2020 23:19
Технічне завдання Капремонт Т-14-25.pdf
09 червня 2020 16:55
Проект договору.doc
08 травня 2020 23:19
Проект договору.doc
09 червня 2020 16:55
НОВА РЕДАКЦІЯ від 09.06.2020 Тендерна документація Капремонт Т-14-25.doc
08 травня 2020 23:19
Тендерна документація Капремонт Т-14-25.doc
09 червня 2020 16:55
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо можливості підготовки та подання Тендерної пропозиції Представництвом від імені Компанії (учасника-нерезидента)?
Дата подання: 26 травня 2020 08:57
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:32
Відповідно до пункту 5 Розділу І Тендерної документації, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При вивченні вимог Тендерної документації, виникло питання щодо можливості подання Тендерної пропозиції Представництвом Компанії (учасника-нерезидента). Представництво не є юридичною особою і не займається самостійно діяльністю, в усіх випадках воно діє від імені і за дорученням Компанії, і виконує свої функції відповідно до чинного законодавства України. Метою створення та діяльності Представництва є здійснення представницьких функцій, а також сприяння встановленню та збільшенню економічних зв’язків Компанії з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності на території України. Представництво являє собою відокремлений підрозділ Компанії. Представництво має рахунки в установах банків, круглу печатку, штампи і бланки зі своїм найменуванням та інші реквізити. Керівництво Представництвом здійснюється Директором Представництва, який здійснює свої повноваження по управлінню Представництвом відповідно до Довіреності, виданої Компанією. Водночас, у Додатку №7 до Тендерної документації (Перелік інших документів, які подає учасник у складі Тендерної пропозиції) згадуються лише документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції), а також інформацію та документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) особи/осіб учасника на укладання та підписання договору про закупівлю. У зв’язку з цим, виникає питання щодо можливості підготовки та подання Тендерної пропозиції Представництвом від імені Компанії (учасника-нерезидента)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Представництво, яке не є юридичною особою не може бути учасником торгів, оскільки, відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа – резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-01-000002 ● 643c3558154148a8af8b9999eac4ef5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2021 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.01.2021№ 2
Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим

Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 29.01.2021 № 2
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Служба автомобільних доріг у Львівській області UA-2020-05-08-004654-b 08.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, згідно висновку про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – К.Бузька – Бібрка, км 44+747 – км 52+960, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-05-08-004654-b)» від 25 лютого 2021 року Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом прийняття рішення щодо вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому.

2021-03-03 17:42:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2020
UA-2020-05-08-004654-b2dfa0369bc6a45ab93b8510064fd7231
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 18:41
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 18:42

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», поданій на торги «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – К.Бузька – Бібрка, км 44+747 – км 52+960, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу Вих. №45/25/т від 05.06.2020, у якій зазначено про наявність в Учасника асфальтобетонного заводу MARINI TOP TOWER 3000P, залученого на умовах договору поставки №ЛВ-03/01/19 від 03.01.2019, укладеного із Представництвом «Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті». Окрім цього, на виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, Учасником серед інших документів надано гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт, а саме, Учасником надано лист-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу щодо незаперечення використання Учасником потужностей заводу АБЗ AMANN SIM 210 для виконання робіт, що є предметом закупівлі (Гарантійний лист №85/7-1 від 05.06.2020). Однак, найменування асфальтобетонного заводу, зазначеного у гарантійному листі №85/7-1 від 05.06.2020, не відповідає найменуванню заводу, зазначеного Учасником у поданій ним Довідці про наявність асфальтобетонного заводу Вих. №45/25/т від 05.06.2020. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність обладнання Вих. №45/4/т від 16.06.2020, у якій серед іншого зазначено про наявність в Учасника апаратів для зварювання у кількості 4 шт., 2 з яких MOSA TS 400, 2017 р.в., 1 – OERLIKON, 2017 р.в. та 1 – OERLIKON, 2012 р.в. На виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, Учасником серед іншого також надано документ, що підтверджує право власності (обліку) на обладнання, зазначене Учасником в Довідці про наявність обладнання – оборотно-сальдову відомість по рахунку 011 необоротні активи для будівництва за Січень 2020р. – Квітень 2020р. Серед іншого у зазначеній відомості наявні: Зварювальний апарат MOSA TS 400 у кількості 2шт., Зварювальний апарат OERLIKON та Апарат для зварювання металів, покритими електродами. Із зазначеного у відомості Замовник не може ідентифікувати чи апарат для зварювання покритими електродами і є тим самим апаратом для зварювання марки OERLIKON чи ні. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі серед іншого Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність асфальтобетонного заводу та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Окрім цього, у разі придбання асфальтобетону у Виробника (Постачальника) Учасник у складі тендерної пропозиції серед іншого надає гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 2) Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі серед іншого Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Окрім цього, в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп.1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність найменування асфальтобетонного заводу, зазначеного Учасником у поданій ним Довідці про наявність асфальтобетонного заводу Вих. №45/25/т від 05.06.2020 та Гарантійному листі №85/7-1 від 05.06.2020. 2) На виконання вимог пп.1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність найменування зварювального апарату, зазначеного Учасником у поданій ним Довідці про наявність обладнання та технологій Вих. №45/4/т від 16.06.2020 та оборотно-сальдовій відомості по рахунку 011 необоротні активи для будівництва за Січень 2020р. – Квітень 2020р.

Документи

Публічні документи

18 липня 2020 13:11
Електронний підпис
18 липня 2020 13:11
Електронний підпис
18 липня 2020 13:09
45_st17.pdf
18 липня 2020 13:01
Електронний підпис
18 липня 2020 12:58
Електронний підпис
18 липня 2020 12:58
Електронний підпис
18 липня 2020 12:33
45_банкрутство.pdf
18 липня 2020 12:31
Довідка ОНУР.zip
18 липня 2020 12:31
Довідка Н.В.Тишкун.zip
18 липня 2020 12:31
Довідка Їлдиз Бірол.zip
18 липня 2020 12:21
45_повноваження.pdf
18 липня 2020 12:21
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
18 липня 2020 12:21
19876 Онур К.І. p7s.zip
18 липня 2020 12:21
45_дпі.rar
17 липня 2020 15:56
Електронний підпис
17 липня 2020 15:56
Електронний підпис
17 липня 2020 15:56
Електронний підпис
17 липня 2020 15:55
mvs.pdf
02 липня 2020 14:12
Електронний підпис
02 липня 2020 13:46
Електронний підпис
02 липня 2020 13:46
Електронний підпис
02 липня 2020 13:41
osv.pdf
02 липня 2020 13:41
lyst.pdf
17 червня 2020 20:07
Електронний підпис
17 червня 2020 20:07
Електронний підпис
17 червня 2020 20:07
Електронний підпис
17 червня 2020 18:37
Електронний підпис
17 червня 2020 18:37
Електронний підпис
17 червня 2020 18:36
45_дод 1.3.pdf
17 червня 2020 18:36
45_технічні паспорти.pdf
17 червня 2020 18:36
45_41-05_18_ch1.pdf
17 червня 2020 18:36
45_дод 7.pdf
17 червня 2020 18:36
45_дод 1.1.3.pdf
17 червня 2020 18:36
45_51-06_18_ch2.pdf
17 червня 2020 18:36
45_51-06_18_ch1.pdf
17 червня 2020 18:36
45_дод 2_3_4_6.pdf
17 червня 2020 18:36
45_41-05_18_ch2.pdf
17 червня 2020 18:35
vytyag_21.05.2020.pdf
17 червня 2020 18:35
Виписка_ 1 509 513,00 грн.pdf
17 червня 2020 18:35
Виписка 1 509 513,00 грн.pdf
17 червня 2020 18:35
45_41-05_18_ch3.pdf
17 червня 2020 18:35
19183-1 Онур К.І. p7s.zip
17 червня 2020 18:35
19183 Онур К.І. p7s.zip
17 червня 2020 18:35
45_повноваження.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.1.1.pdf
17 червня 2020 18:35
45_суб.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.2.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.1.4.pdf
17 червня 2020 18:35
45_51-06_18_відгук.pdf
17 червня 2020 18:35
45_41-05_18_відгук.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.1.2.pdf
17 червня 2020 18:35
45.107 Алтинташ Метін.pdf
17 червня 2020 18:34
45.129 Джафаров Алі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.73 Чігдем Джанер.pdf
17 червня 2020 18:34
45.71 Унлю Генчель.pdf
17 червня 2020 18:34
45.74 Мутлу Тайлан.pdf
17 червня 2020 18:34
45.77 Гюндоган Махмут.pdf
17 червня 2020 18:34
45.76 Ташкин Оккеш.pdf
17 червня 2020 18:34
45.72 Саглам Ефраім.pdf
17 червня 2020 18:34
45.78 Кьоксал Ібрахім.pdf
17 червня 2020 18:34
45.75 Зелйурт Фатіх.pdf
17 червня 2020 18:34
45.78 Шагелдієв Чолук.pdf
17 червня 2020 18:34
45.56 Яман Шакір.pdf
17 червня 2020 18:34
45.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
17 червня 2020 18:34
45.19 Гюдай Омер.pdf
17 червня 2020 18:34
45.29 Гюндогду Керім.pdf
17 червня 2020 18:34
45.45 Рахматов Бахтіяр.pdf
17 червня 2020 18:34
45.46 Сабиров Нурмират.pdf
17 червня 2020 18:34
45.28 Гьочер Алі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.27 Акбаш Хюсейн.pdf
17 червня 2020 18:34
45.24 Сатилмиш Сердал.pdf
17 червня 2020 18:34
45.23 Даян Абдуррахман.pdf
17 червня 2020 18:34
45.17 Демірер Айди.pdf
17 червня 2020 18:34
45.59 Гьозюкан Бариш.pdf
17 червня 2020 18:34
45.43 Кючюк Бекташ.pdf
17 червня 2020 18:34
45.58 Сак Ніязі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.39 Гарягдиєв Рахман.pdf
17 червня 2020 18:34
45.41 Каракаш Шахін.pdf
17 червня 2020 18:34
45.42 Ковусов Гуйчмират.pdf
17 червня 2020 18:34
45.33 Бекташ Салман.pdf
17 червня 2020 18:34
45.34 Атак Доган.pdf
17 червня 2020 18:34
45.32 Кулу Махмут.pdf
17 червня 2020 18:34
45.31 Аккир Алі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.44 Кьоймен Садик.pdf
17 червня 2020 18:34
45.26 Іратчи Джеват.pdf
17 червня 2020 18:34
45.25 Екінджі Зекі.pdf
17 червня 2020 18:33
45.40 Ергюн Гаріп.pdf
17 червня 2020 18:33
45.67 Серткая Іса.pdf
17 червня 2020 18:33
45.69 Чакир Фуат.pdf
17 червня 2020 18:33
45.35 Фират Супхі.pdf
17 червня 2020 18:33
45.61 Гьокгуш Ісмаїл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.18 Таринч Хасан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.57 Яшар Чагдаш.pdf
17 червня 2020 18:33
45.63 Сари Сарпер.pdf
17 червня 2020 18:33
45.64 Озкан Туфан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.70 Кьоксал Мехмет.pdf
17 червня 2020 18:33
45.20 Мермер Ісмаїл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.22 Календер Хасан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.60 Гьозюкан Сегах.pdf
17 червня 2020 18:33
45.65 Гедік Зейнер.pdf
17 червня 2020 18:33
45.62 Несанир Хаджи.pdf
17 червня 2020 18:33
45.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.66 Гюндогду Ситки.pdf
17 червня 2020 18:33
45.55 Ялкапов Сапармират.pdf
17 червня 2020 18:33
45.49 Хергюнер Корай.pdf
17 червня 2020 18:33
45.48 Текаєв Максат.pdf
17 червня 2020 18:33
45.50 Демір Джеміль.pdf
17 червня 2020 18:33
45.51 Курбанов Ихлас.pdf
17 червня 2020 18:33
45.54 Ягмиров Арслан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.53 Сезер Хюсеїн.pdf
17 червня 2020 18:33
45.52 Реджепов Езіз.pdf
17 червня 2020 18:33
45.68 Солмаз Ерхан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.15 Караджа Джеліл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.30 Четін Ібрагім.pdf
17 червня 2020 18:33
45.21 Деміркапу Ферхат.pdf
17 червня 2020 18:33
45.14 Фідан Хакан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.1. Їлдиз Бірол.pdf
17 червня 2020 18:33
45.10 Дікфідан Онур.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь», поданій на торги «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – К.Бузька – Бібрка, км 44+747 – км 52+960, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) • У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано Довідку про наявність обладнання Вих. №0616/1.1.1.-Л від 16.06.2020, у якій зазначено про наявність в Учасника серед іншого вантажного автокрану КС 55712 на шасі КРАЗ 65101, 1981 р.в. (№10 Довідки) та вантажного бетонорозмішувача МАЗ 53373, 1994 (№37 Довідки), які належать Учаснику на праві користування згідно Договору № 0506/2020 від 05.06.2020, укладеного з ТОВ «Шляховик-97». На виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю Учасником також надано лист-підтвердження від ТОВ «Шляховик-97» Вих. 0615-1/7Л від 15.06.2020 щодо незаперечення використання його машин за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Однак, у зазначеному листі ТОВ «Шляховик-97» надає згоду на використання лише вантажного автокрану КС 55712 на шасі КРАЗ 65101 та не зазначає нічого про зазначений Учасником в Довідці про наявність обладнання вантажний бетонорозмішувач. Окрім цього, у Довідці про наявність обладнання Вих. №0616/1.1.1.-Л від 16.06.2020 та свідоцтві про реєстрацію вантажного автокрану КС 55712 на шасі КРАЗ 65101 зазначено 1981 рік випуску зазначеного автокрану, в той час як в Договорі № 0506/2020 від 05.06.2020 зазначено 2007 рік випуску на цей автокран. • У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано Довідку про наявність обладнання Вих. №0616/1.1.1.-Л від 16.06.2020, у якій зазначено про наявність в Учасника серед іншого – спеціального вантажного-спеціального автокрану більше 20Т-С XCMG QY25K-5, 2019 р.в. (№11 Довідки) згідно Договору про надання послуг техніки №3 від 28.02.2020. На виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю Учасником також надано сканкопію Договору №3 від 28.02.2020, укладеного з ПП «Проммонтаж-Сервіс», в якому зазначається про надання послуг кранів, однак, не зазначено яких саме кранів. Відповідно, Замовник не може ідентифікувати який саме кран надається власником згідно наданого Учасником договору. • У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано Довідку про наявність обладнання Вих. №0616/1.1.1.-Л від 16.06.2020, у якій зазначено про наявність в Учасника серед іншого – спеціального вантажного-спеціального автокрану більше 10-20Т-С МАЗ 5337 КС 55727-1, 2007 р.в., 2019 р.в. (№8 Довідки) згідно Договору №2020.03.26 від 26.03.2020, укладений з ТОВ «СТРОЙДОР». На виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю Учасником також надано сканкопію Договору №2020.03.26 від 26.03.2020, укладеного з ТОВ «СТРОЙДОР», у пп.1.2. якого зазначається, що Виконавець надає послуги Технікою, перелік якої міститься у додатках до дійсного Договору, однак, Учасник подав сканкопію цього договору без жодних додатків. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу Вих. №0616/1.1.3.-Л від 16.06.2020, у якій зазначено про наявність в Учасника асфальтобетонного заводу (Стаціонарний АБЗ/ «ДС-1683»), залученого на умовах договору поставки №06/10/2020/Т від 10.06.2020, укладеного із ТОВ «Шляховик-97». Окрім цього, на виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, Учасником серед інших документів надано гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт, а саме, Учасником надано гарантійний лист Вих. 0610-2020-Т від 10.06.2020 р. від виробника асфальтобетону щодо безперебійного постачання асфальтобетону та ЩМАС, посилаючись на Договір поставки № 0609/2020/1 від 09.06.2020 р.. Однак, номер та дата договору, зазначені у Гарантійному листі, не відповідають номеру та даті договору, зазначеному у Довідці про наявність асфальтобетонного заводу Вих. №0616/1.1.3.-Л від 16.06.2020 та номеру та даті наданого у якості документального підтвердження договору. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Вих. №0616/1.3.-Л від 16.06.2020 року, у якій серед іншого зазначено Договір № Б-А-1 від 04.09.2017 та Договір № Б-А-2 від 23.10.2017. Окрім цього, на виконання вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, у якості документального підтвердження Учасником серед іншого надано листи-відгуки від Замовника по зазначених договорах №1-17/1466 від 11.06.2020 та №1-17/1465 від 11.06.2020 відповідно, у яких немає інформації стосовно категорії автомобільної дороги, що вимагалося Замовником. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі серед іншого Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). Окрім цього, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування), додатково надаються серед іншого: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсних та чинних, протягом всього строку**** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (****договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); - сканкопія листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 2) Відповідно до пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі серед іншого Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність асфальтобетонного заводу та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Окрім цього, у разі придбання асфальтобетону у Виробника (Постачальника) Учасник у складі тендерної пропозиції серед іншого надає сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 3) Відповідно до пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед іншого сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – • надати лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання вантажного бетонорозмішувача МАЗ 53373, 1994 (№37 наданої Учасником Довідки про наявність обладнання), який належать Учаснику на праві користування згідно Договору № 0506/2020 від 05.06.2020, укладеного з ТОВ «Шляховик-97»; Привести у відповідність зазначений Учасником рік випуску вантажного автокрану КС 55712 на шасі КРАЗ 65101 (№10 наданої Учасником Довідки про наявність обладнання) у документах, поданих Учасником, що стосуються цього автокрану (Довідка про наявність обладнання Вих. №0616/1.1.1.-Л від 16.06.2020, свідоцтво про реєстрацію вантажного автокрану КС 55712 на шасі КРАЗ 65101, Договір № 0506/2020 від 05.06.2020). • внести зміни до Договору №3 від 28.02.2020, укладеного з ПП «Проммонтаж-Сервіс», зазначивши яким саме краном надаватимуться послуги, щоб Замовник мав змогу ідентифікувати чи Учасником надано документальне підтвердження саме на той кран, який зазначений ним у Довідці про наявність обладнання. • надати Договір №2020.03.26 від 26.03.2020, укладений з ТОВ «СТРОЙДОР» з усіма додатками зазначеними в цьому Договорі. 2) На виконання вимог пп.1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність інформацію, зазначену у гарантійному листі Вих. 0610-2020-Т від 10.06.2020 р. від виробника асфальтобетону щодо безперебійного постачання асфальтобетону та ЩМАС до наданого Учасником Договору поставки №06/10/2020/Т від 10.06.2020. 3) На виконання вимог пп. 3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати листи-відгуки від Замовника по, зазначених Учасником у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, договорах №1-17/1466 від 11.06.2020 та №1-17/1465 від 11.06.2020 відповідно, із зазначенням всієї необхідної інформації, що вимагалася Замовником у тендерній документації на цю закупівлю.

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:47
Електронний підпис
17 червня 2020 20:49
Електронний підпис
17 червня 2020 20:49
Електронний підпис
17 червня 2020 20:48
4. Банківська гарантія.zip
17 червня 2020 20:48
1.3.1. № 43-05-18.PDF
17 червня 2020 20:48
1.2.8. Водії 3.pdf
17 червня 2020 20:48
1.2.8. Водії 2.pdf
17 червня 2020 20:48
1.2.8. Водії 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 292 250 882,00
UAH з ПДВ
287 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 296 410 000,00
UAH з ПДВ
288 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 13:11
Електронний підпис
18 липня 2020 13:11
Електронний підпис
18 липня 2020 13:09
45_st17.pdf
18 липня 2020 13:01
Електронний підпис
18 липня 2020 12:58
Електронний підпис
18 липня 2020 12:58
Електронний підпис
18 липня 2020 12:33
45_банкрутство.pdf
18 липня 2020 12:31
Довідка ОНУР.zip
18 липня 2020 12:31
Довідка Н.В.Тишкун.zip
18 липня 2020 12:31
Довідка Їлдиз Бірол.zip
18 липня 2020 12:21
45_повноваження.pdf
18 липня 2020 12:21
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
18 липня 2020 12:21
19876 Онур К.І. p7s.zip
18 липня 2020 12:21
45_дпі.rar
17 липня 2020 15:56
Електронний підпис
17 липня 2020 15:56
Електронний підпис
17 липня 2020 15:56
Електронний підпис
17 липня 2020 15:55
mvs.pdf
02 липня 2020 14:12
Електронний підпис
02 липня 2020 13:46
Електронний підпис
02 липня 2020 13:46
Електронний підпис
02 липня 2020 13:41
osv.pdf
02 липня 2020 13:41
lyst.pdf
17 червня 2020 20:07
Електронний підпис
17 червня 2020 20:07
Електронний підпис
17 червня 2020 20:07
Електронний підпис
17 червня 2020 18:37
Електронний підпис
17 червня 2020 18:37
Електронний підпис
17 червня 2020 18:36
45_дод 1.3.pdf
17 червня 2020 18:36
45_технічні паспорти.pdf
17 червня 2020 18:36
45_41-05_18_ch1.pdf
17 червня 2020 18:36
45_дод 7.pdf
17 червня 2020 18:36
45_дод 1.1.3.pdf
17 червня 2020 18:36
45_51-06_18_ch2.pdf
17 червня 2020 18:36
45_51-06_18_ch1.pdf
17 червня 2020 18:36
45_дод 2_3_4_6.pdf
17 червня 2020 18:36
45_41-05_18_ch2.pdf
17 червня 2020 18:35
vytyag_21.05.2020.pdf
17 червня 2020 18:35
Виписка_ 1 509 513,00 грн.pdf
17 червня 2020 18:35
Виписка 1 509 513,00 грн.pdf
17 червня 2020 18:35
45_41-05_18_ch3.pdf
17 червня 2020 18:35
19183-1 Онур К.І. p7s.zip
17 червня 2020 18:35
19183 Онур К.І. p7s.zip
17 червня 2020 18:35
45_повноваження.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.1.1.pdf
17 червня 2020 18:35
45_суб.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.2.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.1.4.pdf
17 червня 2020 18:35
45_51-06_18_відгук.pdf
17 червня 2020 18:35
45_41-05_18_відгук.pdf
17 червня 2020 18:35
45_дод 1.1.2.pdf
17 червня 2020 18:35
45.107 Алтинташ Метін.pdf
17 червня 2020 18:34
45.129 Джафаров Алі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.73 Чігдем Джанер.pdf
17 червня 2020 18:34
45.71 Унлю Генчель.pdf
17 червня 2020 18:34
45.74 Мутлу Тайлан.pdf
17 червня 2020 18:34
45.77 Гюндоган Махмут.pdf
17 червня 2020 18:34
45.76 Ташкин Оккеш.pdf
17 червня 2020 18:34
45.72 Саглам Ефраім.pdf
17 червня 2020 18:34
45.78 Кьоксал Ібрахім.pdf
17 червня 2020 18:34
45.75 Зелйурт Фатіх.pdf
17 червня 2020 18:34
45.78 Шагелдієв Чолук.pdf
17 червня 2020 18:34
45.56 Яман Шакір.pdf
17 червня 2020 18:34
45.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
17 червня 2020 18:34
45.19 Гюдай Омер.pdf
17 червня 2020 18:34
45.29 Гюндогду Керім.pdf
17 червня 2020 18:34
45.45 Рахматов Бахтіяр.pdf
17 червня 2020 18:34
45.46 Сабиров Нурмират.pdf
17 червня 2020 18:34
45.28 Гьочер Алі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.27 Акбаш Хюсейн.pdf
17 червня 2020 18:34
45.24 Сатилмиш Сердал.pdf
17 червня 2020 18:34
45.23 Даян Абдуррахман.pdf
17 червня 2020 18:34
45.17 Демірер Айди.pdf
17 червня 2020 18:34
45.59 Гьозюкан Бариш.pdf
17 червня 2020 18:34
45.43 Кючюк Бекташ.pdf
17 червня 2020 18:34
45.58 Сак Ніязі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.39 Гарягдиєв Рахман.pdf
17 червня 2020 18:34
45.41 Каракаш Шахін.pdf
17 червня 2020 18:34
45.42 Ковусов Гуйчмират.pdf
17 червня 2020 18:34
45.33 Бекташ Салман.pdf
17 червня 2020 18:34
45.34 Атак Доган.pdf
17 червня 2020 18:34
45.32 Кулу Махмут.pdf
17 червня 2020 18:34
45.31 Аккир Алі.pdf
17 червня 2020 18:34
45.44 Кьоймен Садик.pdf
17 червня 2020 18:34
45.26 Іратчи Джеват.pdf
17 червня 2020 18:34
45.25 Екінджі Зекі.pdf
17 червня 2020 18:33
45.40 Ергюн Гаріп.pdf
17 червня 2020 18:33
45.67 Серткая Іса.pdf
17 червня 2020 18:33
45.69 Чакир Фуат.pdf
17 червня 2020 18:33
45.35 Фират Супхі.pdf
17 червня 2020 18:33
45.61 Гьокгуш Ісмаїл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.18 Таринч Хасан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.57 Яшар Чагдаш.pdf
17 червня 2020 18:33
45.63 Сари Сарпер.pdf
17 червня 2020 18:33
45.64 Озкан Туфан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.70 Кьоксал Мехмет.pdf
17 червня 2020 18:33
45.20 Мермер Ісмаїл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.22 Календер Хасан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.60 Гьозюкан Сегах.pdf
17 червня 2020 18:33
45.65 Гедік Зейнер.pdf
17 червня 2020 18:33
45.62 Несанир Хаджи.pdf
17 червня 2020 18:33
45.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.66 Гюндогду Ситки.pdf
17 червня 2020 18:33
45.55 Ялкапов Сапармират.pdf
17 червня 2020 18:33
45.49 Хергюнер Корай.pdf
17 червня 2020 18:33
45.48 Текаєв Максат.pdf
17 червня 2020 18:33
45.50 Демір Джеміль.pdf
17 червня 2020 18:33
45.51 Курбанов Ихлас.pdf
17 червня 2020 18:33
45.54 Ягмиров Арслан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.53 Сезер Хюсеїн.pdf
17 червня 2020 18:33
45.52 Реджепов Езіз.pdf
17 червня 2020 18:33
45.68 Солмаз Ерхан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.15 Караджа Джеліл.pdf
17 червня 2020 18:33
45.30 Четін Ібрагім.pdf
17 червня 2020 18:33
45.21 Деміркапу Ферхат.pdf
17 червня 2020 18:33
45.14 Фідан Хакан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
17 червня 2020 18:33
45.1. Їлдиз Бірол.pdf
17 червня 2020 18:33
45.10 Дікфідан Онур.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:47
Електронний підпис
17 червня 2020 20:49
Електронний підпис
17 червня 2020 20:49
Електронний підпис
17 червня 2020 20:48
4. Банківська гарантія.zip
17 червня 2020 20:48
1.3.1. № 43-05-18.PDF
17 червня 2020 20:48
1.2.8. Водії 3.pdf
17 червня 2020 20:48
1.2.8. Водії 2.pdf
17 червня 2020 20:48
1.2.8. Водії 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 287 490 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
287 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 14:09
Розрахунки 2_compressed.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:07
Розрахунки 1_compressed.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:07
Додаткова угода № 9 від 20.09.2021.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 17:45
Додаткова угода 3 до договору 99-07-20 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 17:44
1_Додаткова угода 3 до договору 99-07-20.pdf укладений
20 листопада 2020 17:44
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 21:31
Локальні кошториси 6.pdf укладений
22 липня 2020 21:29
Локальні кошториси 1.pdf укладений
22 липня 2020 21:29
Локальні кошториси 4.pdf укладений
22 липня 2020 21:29
Локальні кошториси 3.pdf укладений
22 липня 2020 21:29
Локальні кошториси 2.pdf укладений
22 липня 2020 21:29
Локальні кошториси 8.pdf укладений
22 липня 2020 21:29
Локальні кошториси 5.pdf укладений
22 липня 2020 21:28
Локальні кошториси 7.pdf укладений
22 липня 2020 21:28
Локальні кошториси 9.pdf укладений
22 липня 2020 21:28
Договір 99-07-20 від 22.07.2020.pdf укладений
22 липня 2020 21:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" керуючись п.4.3, п.10.3. Договору №99-07/20 від 22.07.2020р. сторони Договору дійшли згоди переглянути ціну даного Договору щодо зменшення обсягів закупівлі, у зв’язку з відсутністю потреби у їх наданні.
Номер договору про закупівлю: 99-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 99-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 268 550 738,51
UAH (в тому числі ПДВ 44 758 456,42 UAH)