Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з наукових досліджень вітрових ресурсів в рамках реалізації інвестиційного пілотного проекту «Будівництво ВЕС «Мар’ївка»
Очікувана вартість
3 695 013,00 UAH
UA-2019-08-29-001460-a ● 2db94d6f46fa4a679ee5ca9f9f733996
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 38727388 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Світлана Мельниченко +380442795384 melnichenko@naftogaz.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 3 695 013,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,35% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з наукових досліджень вітрових ресурсів в рамках реалізації інвестиційного пілотного проекту «Будівництво ВЕС «Мар’ївка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56174, Україна, Миколаївська область, поблизу села Мар’ївка, за межами населених пунктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Надання послуг | Аванс | 10 | Робочі | 25 | |
Надання послуг | Аванс | 10 | Робочі | 10 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 15 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 19:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 15:12 |
Проект договору .docx | |
29 серпня 2019 15:11 |
Допорогова документація_.docx | |
29 серпня 2019 15:11 |
Додаток 6Б.xlsx | |
29 серпня 2019 15:11 |
Додаток 6А з структурою.xls |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-29-001460-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК", Код ЄДРПОУ:41052432
Дата подання: 17 вересня 2019 14:56
Щодо надання додаткової інформації про відхилення
ч.3. ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи, що замовником у витягу з протоколу від 16.09.2019 №11 зазначено загалом що ТОВ "Гарнет Інк" не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, просимо надати додаткову інформацію щодо підстав відхилення:
- саме в чому полягає непідвердження;
- які саме розділи, пункти тендерної документації було порушено;
- які саме документи не було надано та якими пунтами тендерної документації передбачено саме надання таких документів.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи, що замовником у витягу з протоколу від 16.09.2019 №11 зазначено загалом що ТОВ "Гарнет Інк" не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, просимо надати додаткову інформацію щодо підстав відхилення:
- саме в чому полягає непідвердження;
- які саме розділи, пункти тендерної документації було порушено;
- які саме документи не було надано та якими пунтами тендерної документації передбачено саме надання таких документів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 14:24
Дякуємо за увагу до нашої компанії та участь у процедурі допорогової закупівлі UA-2019-08-29-001460-a «Послуги з наукових досліджень вітрових ресурсів в рамках реалізації інвестиційного пілотного проекту «Будівництво ВЕС «Мар’ївка» (код за ДК 021:2015 - 73110000-6 Дослідницькі послуги)».
ДП «ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ» повідомляє, що не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та використовує електронну систему закупівель відповідно до внутрішніх Локальних документів з метою відбору постачальників /надавачів послуг/ виконавців робіт із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Стосовно вашої вимоги, повідомляємо, що кваліфікаційними вимогами (пункт 1 та 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації допорогової закупівлі) встановлено, що учасники процедури закупівлі, мають надати інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання обов’язків за даним договором. Враховуючи особливості предмета закупівлі та перелік послуг, які повинні надаватися відповідно до Технічного завдання, яке є додатком до проекту договору, основним із напрямів робіт є проведення вітровимірювальної компанії в цілому, із подальшим формуванням та наданням кваліфікованих звітів.
У складі пропозиції ТОВ «Гарнет ІНК» надано довідку про наявність власного та/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ), що планується ним використовувати для виконання обов’язків за договором від 06.09.2019 № 190/1 та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучати до виконання обв’язків за договором від 06.09.2019 № 190/2, які не містять інформації щодо наявності обладнання та працівників для здійснення вітровимірювальної компанії, в тому числі не зазначено інформації щодо залучення у ході надання послуг, що закуповуються, обладнання та працівників інших юридичних/фізичних осіб (назва та ЄДРПОУ) через надання ними послуг чи виконання робіт для учасника, як це передбачено пунктом 1 та 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації допорогової закупівлі.
ДП «ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ» повідомляє, що не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та використовує електронну систему закупівель відповідно до внутрішніх Локальних документів з метою відбору постачальників /надавачів послуг/ виконавців робіт із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Стосовно вашої вимоги, повідомляємо, що кваліфікаційними вимогами (пункт 1 та 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації допорогової закупівлі) встановлено, що учасники процедури закупівлі, мають надати інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання обов’язків за даним договором. Враховуючи особливості предмета закупівлі та перелік послуг, які повинні надаватися відповідно до Технічного завдання, яке є додатком до проекту договору, основним із напрямів робіт є проведення вітровимірювальної компанії в цілому, із подальшим формуванням та наданням кваліфікованих звітів.
У складі пропозиції ТОВ «Гарнет ІНК» надано довідку про наявність власного та/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ), що планується ним використовувати для виконання обов’язків за договором від 06.09.2019 № 190/1 та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучати до виконання обв’язків за договором від 06.09.2019 № 190/2, які не містять інформації щодо наявності обладнання та працівників для здійснення вітровимірювальної компанії, в тому числі не зазначено інформації щодо залучення у ході надання послуг, що закуповуються, обладнання та працівників інших юридичних/фізичних осіб (назва та ЄДРПОУ) через надання ними послуг чи виконання робіт для учасника, як це передбачено пунктом 1 та 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації допорогової закупівлі.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-18-000003 • feb27059576240598725a6f92969165b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-18
•
15:03
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Виходячи із назви цього тендеру передбачається виконання робіт з розробки проєктної документації (технічної документації) по об’єкту: «Будівництво ВЕС "Маріївка" потужністю 57,6 МВт" (код ДК 021:2015 71320000-7). Водночас вивчивши уважно технічне завдання яке додається до тендерної документації наше ГО вимушено констатувати, що зазначена закупівля передбачає три різні по суті роботи та послуги із різними кодами ДК, а саме:
• роботи із розроблення землевпорядної документації. Розробка та затвердження проєкту землеустрою, відведення земельної ділянки та отримання права користування ділянкою (код ДК 021:2015 71250000-5 "Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги");
• Послуги із розробки Оцінки впливу на довкілля (код ДК 021:201590711000-4 Оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва);
• Роботи із розробки проєктно-кошторисної документації стадії ТЕО (код ДК 021:2015 71241000-9 Техніко-економічне обґрунтування, консультаційні послуги, аналіз).
Крім цього, відповідно до статті 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності
№ 3038-VI від 17.02.2011(далі – Закон № 3038-VI), Замовником проєктування може бути фізична чи юридична особа, яка має у власності або у користуванні земельну ділянку для забудови чи володіє на законних підставах об’єктом будівництва, на якому має намір виконувати будівельні роботи. Проте виходячи із завдання на проєктування Підприємство, що здійснює закупівлю, не має у власності або у користуванні земельної ділянки, а лише очікує отримати її під час виконання робіт із розробки проєкту, що є порушенням вищезазначених вимог Закон № 3038-VI.
До того, відповідно до частини 2 статті 31 Закону № 3038-VI: "До проєктної документації на будівництво об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", додаються результати оцінки впливу на довкілля.
Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014: "Матеріали розділу оцінки впливів на навколишнє середовище розробляються у складі проєктної документації відповідно до ДБН А.2.2-1 з урахуванням оцінки впливу на довкілля (ОВД)".
Тобто, результат ОВД не є частиною проєктної документації, а лише додається до неї шляхом завантаження в Реєстр будівельної діяльності окремим фалом від проєктної документації та поданням повідомлення через Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля.
Враховуючи вищезазначене, наша ГО вбачає порушення при проведенні Замовником процедури закупівлі робіт з розробки проєктної документації (технічної документації) по об’єкту: "Будівництво ВЕС "Маріївка" потужністю 57,6 МВт", шляхом об’єднання в одну закупівлю різних робіт та послуг із різними кодами закуп ДК 021:2015, чим порушив вимоги до пунктів 21, 27 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" |
3 333 333,33
UAH з ПДВ
|
3 044 444,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційна Компанія "Глобал Енерджі" |
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙПІ 2010" |
3 620 000,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" #41052432 |
Відхилено |
3 044 444,43
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 11:49
|
ТОВ "Інвестиційна Компанія "Глобал Енерджі" #38556829 |
Переможець |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 18:03
|
Додат. угода №1 до дог.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 09:37
|
Договор Глобал Енерджі.pdf | укладений |
27 вересня 2019 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору продовжено до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |