Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт покрівлі Довговільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню – дошкільний навчальний заклад» в с. Довговоля Володимирецького району Рівненської області (коригування)»
Очікувана вартість
1 853 916,20 UAH
UA-2019-10-17-001971-b ● 2d77dc6eb36640d6869c4987ff75244f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Довговільський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Володимирецької районної ради Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 22552941 |
Місцезнаходження: | 34360, Україна , Рівненська обл., Володимирецький район, с. Довговоля, вул. Шевченка, 19в |
Контактна особа: |
Олещук Катерина Олександрівна +380968491585 dovgovol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2019 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 1 853 916,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів (кошти субвенції на санітарно-гігієнічні умови в 2019 році та співфінансування за рахунок залишку освітньої субвенції попередніх років)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі Довговільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню – дошкільний навчальний заклад» в с. Довговоля Володимирецького району Рівненської області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34360, Україна, Рівненська область, Володимирецького району , с. Довговоля
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | здійснення попередньої оплати за кошти місцевих бюджетів (кошти субвенції на санітарно-гігієнічні умови в 2019 році та співфінансування за рахунок залишку освітньої субвенції попередніх років) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | подальші платежі за виконані роботи за кошти місцевих бюджетів (кошти субвенції на санітарно-гігієнічні умови в 2019 році та співфінансування за рахунок залишку освітньої субвенції попередніх років) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 13:32 |
ТД_кап_рем_проект.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-17-001971-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЕРМЕС В", Код ЄДРПОУ:42847350
Дата подання: 11 листопада 2019 15:23
Вимога щодо інформації про надання переможцем торгів ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту та декларації на виконання висотних робіт
Переможцем торгів ТОВ "Будівельна компанія "ТРІАДА ПЛЮС" не надано копію ліцензії на виконання вогнезахисних робіт, не вказано субпідряника на виконання спецробіт по вогнезахисту, а також не надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці на висотні роботи, що є обовязковою вимогою на виконання робіт по предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 18:02
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення допущеного під час оцінки пропозиції розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Капітальний ремонт покрівлі Довговільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню – дошкільний навчальний заклад» в с. Довговоля Володимирецького району Рівненської області (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.12. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.5.6 ТД, у разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої кінцевої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності не потрібно.
Відповідно розділу 5 п.3.7.2 У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників).
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися субпідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Капітальний ремонт покрівлі Довговільського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеню – дошкільний навчальний заклад» в с. Довговоля Володимирецького району Рівненської області (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.12. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.5.6 ТД, у разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої кінцевої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності не потрібно.
Відповідно розділу 5 п.3.7.2 У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників).
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися субпідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" |
1 409 999,17
UAH з ПДВ
|
1 019 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК"ЗахідБудГарант" |
1 420 427,14
UAH з ПДВ
|
1 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Досвід-Буд |
1 563 306,00
UAH з ПДВ
|
1 268 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Західатомбудмонтаж |
1 594 340,40
UAH з ПДВ
|
1 525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж |
1 710 463,20
UAH з ПДВ
|
1 529 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕРМЕС В" |
1 727 741,21
UAH з ПДВ
|
1 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Олімп |
1 673 199,00
UAH з ПДВ
|
1 673 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Дельта Сплайн" |
1 718 791,70
UAH з ПДВ
|
1 718 791,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" #35550955 |
Переможець |
1 019 999,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 15:13
|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:33
|
Дод.Угода.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 17:03
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:10
|
ДУ прод строку дог на 2020 рік 68.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 17:07
|
Договір.zip | укладений |
20 листопада 2019 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |