Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери в комплекті, код ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
849 990,00 UAH
UA-2023-05-17-014633-a ● 2d087a2ce5d54d0d9fcd6e6cf2461514
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Вебсайт: | http://khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Контактна особа: |
Інна Віннічук +380382765532 i_vinnichuk@khm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 16:56 |
Початок аукціону: | 29 травня 2023 13:57 |
Очікувана вартість: | 849 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 249,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штуки
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29005, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Героїв Маріуполя, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату поставленого товару впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання видаткових накладних Сторонами. Оплата здійснюється за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 17:04 |
ТД ПК(34)2023.doc | |
17 травня 2023 17:04 |
ДОДАТОК 2 ТХ_ПК.doc | |
17 травня 2023 17:04 |
ДодатокПК1.docx | |
17 травня 2023 17:04 |
ДодатокПК4.docx | |
17 травня 2023 17:04 |
ДОДАТОК ПК(34)3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-17-014633-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ", Код ЄДРПОУ:41263186
Дата подання: 18 травня 2023 11:46
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня
Шановний Замовнику!
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу обмежує коло учасників, що можуть запропонувати тендерні пропозиції, та робить для багатьох неможливість приймати учать у відповідній процедурі закупівлі, оскільки в тендерній документації встановлені вимоги, що не відповідають законодавству України, порушують законні права та інтереси учасників закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель, зазначаємо наступне:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Prozorro.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо ВИРОБНИКОМ обладнання та було ІМПОРТОВАНО у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.»
В зазначеній вище вимозі міститься дискримінація по відношенню до потенційних учасників, що реалізують постачання комп’ютерного обладнання в Україні, виходячи з наступного:
- Учасники, які є українськими виробниками обладнання й прямими партнерами Microsoft, мають право встановлювати програмне забезпечення Microsoft при виробництві. Комп’ютерне обладнання яке виробляється вітчизняним виробником в Україні та не є імпортованим, проте виробляється за допомогою імпортованих комплектуючих у тому числі - не може бути запропоноване в складі тендерної пропозиції, оскільки тендерна документація дозволяє приймати учать лише офіційним дистриб’юторам Microsoft або виробникам що ІМПОРТУЮТЬ обладнання.
- Зазначаємо, що прямими партнерами Microsoft також є всесвітньо відомі бренди – такі як DELL, ACER, ASUS та інші всесвітньовідомі виробники використовують систему активації ОЕМ 3.0.
Зазначаємо, що ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначені принципи здійснення закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 закону, зазначається:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено наступне:
економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку;
Також, відповідно до положень ЗЦ «Про захист економічної конкуренції» зазначається що, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно – господарського управління та контролю – зобов’язані сприяти розвитку конкуренції, а не вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо що зазначені вище умови ТД є незаконними і такими, що порушують наші права та інтереси, як потенційного учасника закупівлі, оскільки ми маємо досвід і бажаємо запропонувати товар вітчизняного виробництва, проте дискримінаційні умови тендерної документації не дають вітчизняним виробникам запропонувати тендерні пропозиції у закупівлі, та звужує коло потенційних учасників.
Такі вимогу у закупівлі, наводять на думку, що замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемогу у закупівлі спеціально додав умови, які виключають прийняти участь інших учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації в Додатку №___ та виклатсти тендерну документацію в п.___ в наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Prozorro.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо ВИРОБНИКОМ обладнання - ПРЯМИМ ПАРТНЕРОМ MICROSOFT , та було вироблено в Україні або ІМПОРТОВАНО у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.».
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу обмежує коло учасників, що можуть запропонувати тендерні пропозиції, та робить для багатьох неможливість приймати учать у відповідній процедурі закупівлі, оскільки в тендерній документації встановлені вимоги, що не відповідають законодавству України, порушують законні права та інтереси учасників закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель, зазначаємо наступне:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Prozorro.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо ВИРОБНИКОМ обладнання та було ІМПОРТОВАНО у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.»
В зазначеній вище вимозі міститься дискримінація по відношенню до потенційних учасників, що реалізують постачання комп’ютерного обладнання в Україні, виходячи з наступного:
- Учасники, які є українськими виробниками обладнання й прямими партнерами Microsoft, мають право встановлювати програмне забезпечення Microsoft при виробництві. Комп’ютерне обладнання яке виробляється вітчизняним виробником в Україні та не є імпортованим, проте виробляється за допомогою імпортованих комплектуючих у тому числі - не може бути запропоноване в складі тендерної пропозиції, оскільки тендерна документація дозволяє приймати учать лише офіційним дистриб’юторам Microsoft або виробникам що ІМПОРТУЮТЬ обладнання.
- Зазначаємо, що прямими партнерами Microsoft також є всесвітньо відомі бренди – такі як DELL, ACER, ASUS та інші всесвітньовідомі виробники використовують систему активації ОЕМ 3.0.
Зазначаємо, що ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначені принципи здійснення закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 закону, зазначається:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено наступне:
економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку;
Також, відповідно до положень ЗЦ «Про захист економічної конкуренції» зазначається що, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно – господарського управління та контролю – зобов’язані сприяти розвитку конкуренції, а не вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо що зазначені вище умови ТД є незаконними і такими, що порушують наші права та інтереси, як потенційного учасника закупівлі, оскільки ми маємо досвід і бажаємо запропонувати товар вітчизняного виробництва, проте дискримінаційні умови тендерної документації не дають вітчизняним виробникам запропонувати тендерні пропозиції у закупівлі, та звужує коло потенційних учасників.
Такі вимогу у закупівлі, наводять на думку, що замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемогу у закупівлі спеціально додав умови, які виключають прийняти участь інших учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації в Додатку №___ та виклатсти тендерну документацію в п.___ в наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Prozorro.
Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо ВИРОБНИКОМ обладнання - ПРЯМИМ ПАРТНЕРОМ MICROSOFT , та було вироблено в Україні або ІМПОРТОВАНО у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.».
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2023 15:25
Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю. Закупівля здійснюється з метою оновлення парку комп’ютерної техніки виконавчого комітету Хмельницької міської ради, в тому числі управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, відповідно Програми цифрового розвитку на 2021-2025 років, затвердженої рішенням другої сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 року № 22 за погодженням проекту інформатизації Міністерством цифрової трансформації України від 16.05.2023 року №1/06-2-5221.
Вимоги до необхідних технічних, якісних на кількісних характеристик до предмета закупівлі, визначені Додатком 2 тендерної документації. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації встановлено дві вимоги щодо постачання програмної продукції Microsoft, а саме: - надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро; -кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. На виконання другої вимоги є уточнення: у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. Таким чином, замовник забезпечує право участі як українських виробників, постачальників, так і учасників, що здійснюють імпорт товару.
Необхідно зазначити, що саме дистриб’ютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c).
Вимоги до необхідних технічних, якісних на кількісних характеристик до предмета закупівлі, визначені Додатком 2 тендерної документації. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації встановлено дві вимоги щодо постачання програмної продукції Microsoft, а саме: - надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро; -кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. На виконання другої вимоги є уточнення: у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. Таким чином, замовник забезпечує право участі як українських виробників, постачальників, так і учасників, що здійснюють імпорт товару.
Необхідно зазначити, що саме дистриб’ютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c).
Номер вимоги: UA-2023-05-17-014633-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 19 травня 2023 14:02
1
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями. ,
Розгорнути
Згорнути
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями. ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2023 16:25
Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю. Закупівля здійснюється з метою оновлення парку комп’ютерної техніки виконавчого комітету Хмельницької міської ради, в тому числі управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, відповідно Програми цифрового розвитку на 2021-2025 років, затвердженої рішенням другої сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 року № 22 за погодженням проекту інформатизації Міністерством цифрової трансформації України від 16.05.2023 року №1/06-2-5221.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги до необхідних технічних, якісних на кількісних характеристик до предмета закупівлі, визначені Додатком 2 тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника обладнання, що є предметом закупівлі. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації встановлено лише вимоги щодо постачання програмної продукції Microsoft, а саме: - надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро; -кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. На виконання другої вимоги є уточнення: у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. Таким чином, замовник забезпечує право участі як українських виробників, постачальників, так і учасників, що здійснюють імпорт товару.
Оскільки закупівля здійснюється для забезпечення робочих місць працівників управління адміністративних послуг, що в свою чергу передбачає виконання ними своїх посадових обов’язків, в тому числі роботу з державними реєстрами України, обробкою персональних даних та інше, замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати усім вимогам законодавства.
Необхідно зазначити, що саме дистриб’ютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги до необхідних технічних, якісних на кількісних характеристик до предмета закупівлі, визначені Додатком 2 тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання авторизаційного листа виробника обладнання, що є предметом закупівлі. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, пунктом 6 Додатку 2 тендерної документації встановлено лише вимоги щодо постачання програмної продукції Microsoft, а саме: - надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро; -кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. На виконання другої вимоги є уточнення: у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. Таким чином, замовник забезпечує право участі як українських виробників, постачальників, так і учасників, що здійснюють імпорт товару.
Оскільки закупівля здійснюється для забезпечення робочих місць працівників управління адміністративних послуг, що в свою чергу передбачає виконання ними своїх посадових обов’язків, в тому числі роботу з державними реєстрами України, обробкою персональних даних та інше, замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати усім вимогам законодавства.
Необхідно зазначити, що саме дистриб’ютор, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c).
Номер вимоги: UA-2023-05-17-014633-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 19 травня 2023 14:02
2
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2023 16:23
Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо, що звернули увагу на нашу закупівлю. Закупівля здійснюється з метою оновлення парку комп’ютерної техніки виконавчого комітету Хмельницької міської ради, в тому числі управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, відповідно Програми цифрового розвитку на 2021-2025 років, затвердженої рішенням другої сесії Хмельницької міської ради від 23.12.2020 року № 22 за погодженням проекту інформатизації Міністерством цифрової трансформації України від 16.05.2023 року №1/06-2-5221.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника.
Номер вимоги: UA-2023-05-17-014633-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:40733799
Дата подання: 22 травня 2023 20:04
Щодо листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft
Шановний Замовнику, з метою уникнення прецедентів та спорів, просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме прибрати слово "якість" по тексту вимоги про надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, оскільки "якість" не може бути характеристикою продукту інтелектуальної власності. Крім того, жоден дистриб'ютор в Україні не дасть авторизаційний лист з неіснуючою характеристикою, відповідно жоден учасник не виконає цю вимогу повністю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2023 10:48
Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Розглянувши поняття «якість» необхідно зазначити, що якість продукції - це сукупність властивостей продукції, які визначають ступінь придатності її для використання за призначенням. Ступінь досконалості, яким володіє товар, послуга чи інший вихідний продукт бізнес-процесу. Згідно з визначенням загального управління якістю, якість — це відповідність вимогам споживача. Виходячи з вищезазначеного, авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості має містити відомості про постачання саме ліцензійної програмної продукції Microsoft (у відповідності до вимог тендерної документації – це Windows 10 Професійна 64-bit, українська) в необхідній кількості для участі учасника торгів у тендері для подальшого постачання замовнику.
Таким чином, замовник вважає за недоцільне внесення змін в тендерну документацію, шляхом вилучення слова «якість» по тексту вимоги про надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні.
Таким чином, замовник вважає за недоцільне внесення змін в тендерну документацію, шляхом вилучення слова «якість» по тексту вимоги про надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-17-014633-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ", Код ЄДРПОУ:41263186
Дата подання: 07 червня 2023 11:32
Дата подання: 07 червня 2023 11:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2023 18:11
рішення від 09.06.2023 № 8404.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 18:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.06.2023 № 9039.pdf
Дата публікації: 21 червня 2023 13:42
рішення від 20.06.2023 № 9039.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії від 20.06.2023 р. №9039-р/пк-пз скасовано рішення Замовника від 01.06.2023 року № 54-23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАРТНЕР АЙ ТІ»» (41263186) за предметом закупівлі «Персональні комп’ютери в комплекті, код ДК 021:2015-30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина)» UA-2023-05-17-014633-a, що була відхилена на підставі п.п. 1 п.41 Особливостей в редакції Постанови КМ №157 від 17.02.2023 (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Дата виконання рішення замовником: 28 червня 2023 13:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 16:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
768 264,00
UAH з ПДВ
|
768 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
788 052,00
UAH з ПДВ
|
788 052,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
823 548,00
UAH з ПДВ
|
823 548,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" #41263186 |
Рішення скасоване |
768 264,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 10:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 11:48
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Рішення скасоване |
788 052,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 10:01
|
|
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Рішення скасоване |
823 548,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 10:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 09:34
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" #41263186 |
Переможець |
768 264,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 16:52
|
Договір 130.pdf | укладений |
14 липня 2023 16:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Персональні комп'ютери в комплекті | 34 | штуки |
22 596,00
UAH з ПДВ
|