Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Мартинюк Катерина Геннадіївна +380564930920 martinyk_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2023 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2023 12:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2023 11:57 |
Додаток 3.docx | |
13 січня 2023 11:57 |
Додаток 2.docx | |
13 січня 2023 11:57 |
Додаток 1.docx | |
13 січня 2023 11:57 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 28 Постанови №1178 передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п.30 Постанови №1178 під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
1. Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати:
- сканований оригінал або копію Положення про службу з охорони праці, сканований оригінал або копію Положення про систему управління охороною праці (СУОП) та сканований оригінал або копію Положення про енергетичну службу.
Згідно п. 1.4 Розділу 1. Загальні положення ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про службу охорони праці НПАОП 0.00-4.35-04, затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 15.11.2004 р. № 255, Служба охорони праці створюється на підприємствах з кількістю працюючих 50 і більше осіб.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо надання сканованого оригіналу або копію Положення про службу з охорони праці та Положення про систему управління охороною праці (СУОП) призводять до дискримінації Учасників процедури закупівлі, у тому числі нашого підприємства, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону – недискримінація учасників, тому зобов’язуємо Замовника привести зазначену вимогу у відповідність згідно чинного законодавства, оскільки:
- Положення про службу охорони праці розробляється з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства;
- На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку;
- На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Стосовно Положення про енергетичну службу - дана вимога взагалі не відноситься до предмету закупівлі та орієнтована на підприємство яке є споживачем енергетичних ресурсів.
Положення про енергетичну службу розроблено на виконання статті 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992р. № 2694-XII, п.1.3.1 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998р. №4, та орієнтоване на підприємство яке є споживачем енергетичних ресурсів.
2. Відповідно до п.6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати:
Довідку в довільній формі, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці необхідно надати копію/ сканований оригінал щонайменше одного аналогічного договору, який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують факт виконання договору.
*Аналогічним (-и) вважається (-ються) договір (-ори) на надання послуг та/або виконання робіт пов’язаних з мережами зовнішнього освітлення дорожньо-вуличної мережі.
Зазначений критерій дискримінує наше підприємство та інших потенційних учасників, які мають позитивний досвід у сфері електромонтажних робіт.
Крім того, предметом закупівлі є: «Поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення», без припису дорожньо-вуличної мережі.
Також, при детальному розгляді технічного завдання, вважаємо, що відповідним критерієм щодо виконання аналогічного договору має бути виконання послуг з поточного ремонту електричних мереж, та/або ліній електропередач та/або електромонтажні роботи, та/або заміна кабелю повітряної лінії електропередач (ВЛ), що також можна вважати аналогічними роботами до предмету даної закупівлі.
Встановлюючи вищезазначену вимогу, Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, обмежуючи їх лише тими, які мають досвід виконання робіт пов’язаних з мережами зовнішнього освітлення дорожньо-вуличної мережі, та усуває від участі інших учасників торгів, в тому числі і наше підприємство.
1. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції (далі - Закон) та Постанови кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості).
Пунктом 45 Особливостей встановлено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Пунктом 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Твердження, що вимога Замовника про надання Учасниками Положення про службу з охорони праці, Положення про систему управління охороною праці (СУОП) та Положення про енергетичну службу є дискримінаційною – безпідставне, оскільки.
Згідно положень п.1.2. Наказу Держнаглядохоронпраці України №255 від 15.11.2004 N 255, « з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства.
Тобто, наявність у роботодавця Положення про службу охорони праці є обов’язком згідно із Законом України "Про охорону праці", а створення служби з охорони праці є обов’язком для підприємств з кількістю працюючих 50 і більше осіб.
Таким чином вимога Замовника про надання потенційним Учасником Положення про службу охорони праці є правомірною. В тендерній документації відсутня вимога щодо наявності в Учасника служби охорони праці.
Згідно положень п.1.1.2 НПАОП 40.1-1.21-98. «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (далі – Правила) «Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт.».
Пунктом 1.3.1. Правил передбачено, що «Керівник підприємства зобов’язаний забезпечити утримання, експлуатацію і обслуговування електроустановок відповідно до вимог чинних нормативних документів. Для цього він повинен:– затвердити Положення про енергетичну службу підприємства, а також посадові інструкції і інструкції з охорони праці;».
Тобто, наявність у підприємства, яке планує надавати послуги з поточного ремонту в діючих електроустановках Положення про енергетичну службу є обов’язковою умовою.
Таким чином, вимога Замовника про надання потенційним Учасником Положення про енергетичну службу є правомірною.
Згідно положень ст.13 Закону України «Про охорону праці» «Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства.
Таким чином, вимога Замовника про надання потенційним Учасником Положення про систему управління охороною праці (СУОП) є правомірною.
Вимоги Замовника, щодо наявності у потенційного учасника Положення про службу з охорони праці, Положення про систему управління охороною праці (СУОП) та Положення про енергетичну службу, дає можливість оцінити потенційного надавача послуг ще до початку взаємодії, спираючись на наявність задокументованої та налагодженої роботи з охорони праці та енергетичної служби, а не проводити оцінку самостійно.
Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, а є прагненням Замовника отримати безпечний та відповідний до нормативно-правових актів результат надання послуг.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає, що підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні, оскільки зазначена вимога відповідає нормам чинного законодавства України та не суперечить ст. 5 Закону.
2. Стосовно вимоги щодо надання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на виконання вимог пункту 45 Особливостей повідомляємо наступне.
В тендерній документації, Замовником, установлено кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником визначено, що аналогічним вважається (-ються) аналогічним (-и)договором (-орами) на надання послуг та/або виконання робіт пов’язаних з мережами зовнішнього освітлення дорожньо-вуличної мережі.
Це аргументовано тим, що даною закупівлею передбачається надання послуг пов’язаних з мережами зовнішнього освітлення, яке є елементом безпеки дорожнього руху у нічний час, а надання послуг планується проводити у мовах інтенсивності дорожнього руху у міських стислих умовах та руху пішоходів, з метою створення безпечних умов, зниження рівня аварійності на вулицях, та запобігання та зменшення травматизму населення, покращення умов благоустрою в місті та забезпечення зовнішнім освітленням вулиць, відповідно Наказів Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21 серпня 2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів», ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників, оскільки обмеження щодо кількості, вартості або періоду набуття досвіду відсутні. Більш того, Замовником розширено коло потенційних Учасників, оскільки, відповідно до умов тендерної документації, аналогічним вважається (-ються) договір (-ори) не тільки на надання послуг а й виконання робіт, пов’язаних з мережами зовнішнього освітлення дорожньо-вуличної мереж.
Вищевказана вимога Замовника має єдину мету – відібрати учасників спроможних надати протягом усього року якісні послуги.
Твердження про аналогічність «поточного ремонту електричних мереж, та/або ліній електропередач та/або електромонтажні роботи, та/або заміна кабелю повітряної лінії електропередач (ВЛ) поточного ремонту електричних мереж» поточному ремонту мереж зовнішнього освітлення є хибним, оскільки до мереж зовнішнього освітлення входять не лише лінії електропередачі (кабельні, повітряні), а й освітлювальна арматура, шафи керування зовнішнім освітленням та система дистанційного контролю та управління зовнішнім освітленням.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а є прагненням Замовника отримати безпечний та відповідний до нормативно-правових актів результат надання послуг.
Враховуючи вищезазначене Замовник вважає, що підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні, оскільки зазначена вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000010 ● 9b66402c3fe24a1288ae33c3483a65fa
- Статус: завершено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-01-13-003431-a 13.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 08:49:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-13-003431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-01 13:02:34
Пояснення на запит
З метою створення безпечних умов, зниження рівня аварійності на вулицях, запобігання та зменшення травматизму населення, покращення умов благоустрою в місті та забезпечення зовнішнім освітленням вулиць, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради здійснено закупівлю послуг з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення (50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
При підготовці технічного завдання для проведення закупівлі послуг з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення (50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) керувалися наступними нормативними документами: Наказами Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21.08.2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів, ДБН В.2.5-28-2018 «Природне і штучне освітлення».
Очікувану вартість розраховано з урахуванням фактичних витрат минулих періодів, індексу інфляції та орієнтовних обсягів фінансування на 2023 рік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
7 999 128,00
UAH з ПДВ
|
7 999 128,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
9 749 759,82
UAH з ПДВ
|
9 749 759,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВК КРИВОРІЖЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #39472860 |
Переможець |
7 999 128,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:31
|
ДУ 1 від 27.12.2023 до Д 10-Т.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 13:43
|
Д 10-Т від 01.02.2023.PDF | укладений |
01 лютого 2023 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |