Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марка ДГ (13-100) або еквівалент Г (13-100))
Очікувана вартість
688 760,00 UAH
UA-2019-11-07-000782-a ● 2cc2802a86e549fe8d3b3b3a1720a0ce
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Токмацька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20522083 |
Вебсайт: | http://tokmatska.ucoz.ua/index/ekonomichna_dijalnist/0-4 |
Місцезнаходження: | 71702, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вулиця Серьогіна,4 |
Контактна особа: |
Толстих Оксана Олексіївна +380617820163 tokinternat@zp.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 15:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 15:40 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 688 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 887,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марка ДГ (13-100) або еквівалент Г (13-100)), місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
186 т
09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марка ДГ (13-100) або еквівалент Г (13-100))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71702, Україна, Запорізька область, м.Токмак, вул.Серьогіна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 13:05 |
Перелік змін.docx | |
19 листопада 2019 13:05 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ 2019.doc | |
07 листопада 2019 15:36 |
Договір.doc |
19 листопада 2019 13:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2019 13:05 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 листопада 2019 13:05 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ 2019.doc
|
|||
07 листопада 2019 15:36 |
Договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000782-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 14 грудня 2019 11:35
Неправомірний акцепт переможця
Шановний замовник! Вимагаємо скасувати рішення № 171 від 13.12.2019р. про визнання ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» , як таке, що недотримане основних принципів здійснення закупівель, а саме «зокрема «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Визнавши переможцем тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, Замовник порушив наші права.
Відхилившу тендерну пропозицію ТОВ «Покровськ-вугілля» за те, що у додатку 2 в таблиці ІІ. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (за формою)» не вказано у 3 стовпчику ЄДРПОУ замовників та адреси, Ви не помічаєте аналогічну помилку у ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм», а саме у тому ж додатку № 2 у таблиці І. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази у 6 стовпчику «Місце реєстрації/місце знаходження» не вказано місце реєстрації.
Наразі у переліку «Формальних (несуттєвих помилок) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Наприклад: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону проте інформація щодо коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону зазначена на фірмовому бланку або на іншому документі); тощо.
ТОВ «Покровськ-вугілля» надало оригінали договорів, вказаних у додатку 2 в таблиці ІІ. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в яких зазначені як адреси, так і ЄДРПОУ Замовників.
Таким підходом, Ви порушили статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме , «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
У разі ігнорування нашої вимоги про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм», яка не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас 5000грн за подання Скарги разом з компенсування витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Втім нагадуємо про відповідальність згідно до Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Коментар:
Види можливої відповідальності:
• Дисциплінарна (Кодекс законів про працю, колективний договір (за наявності)): Догана, де преміювання, попередження, звільнення.
• Адміністративна (Кодекс про адміністративні правопорушення): Законом внесено зміни до статті 16414 КУпАП.
Згідно із Законом голова тендерного комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій, а члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) — персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України.
При цьому, відповідно до статті 38 Закону відповідальність у сфері публічних закупівель зазначені вище особи несуть не тільки в разі порушення вимог, установлених цим Законом, а й у разі порушення вимог, установлених нормативно-правовими актами, розробленими для його реалізації, а саме: «накладення штрафу на членів тендерного комітету та уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових (службових) осіб та уповноважених осіб від тисячі до тисячі п'ятисот
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Відповідно це становить від 11900 грн. до 17000 грн. у першому випадку та від 17000 грн. до 25000 грн. у другому.
Пунктом 13 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено, що органу державного фінансового контролю надається право при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку.
При дослідженні питання наявності матеріальної шкоди (збитків) ДАСУ наразі керується ЦКУ, ГКУ, наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 № 346/1025/685/53 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно - ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.10.2006 за № 1166/13040).
• Кримінальна (Кримінальний кодекс)
Чинним законодавством України спеціальна кримінальна відповідальність саме за порушення проведення процедур закупівель не передбачена.
При цьому, в разі доведення відповідними органами факту наявності в діях голови, членів тендерного комітету ознак злочину, ці посадові особи можуть нести відповідальність за вчинення «службових злочинів», склад яких передбачений розділом XVII Кримінального кодексу України (далі – ККУ), зокрема за такими статтями ККУ:
- стаття 364 (Зловживання владою або службовим становищем) ККУ, відповідальність, зокрема за частиною першою якої: арешт на строк до шести місяців або обмеження волі на строк до трьох років, або позбавлення волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та зі спеціальною конфіскацією;
- стаття 367 (Службова недбалість), відповідальність, зокрема за частиною першою якої: штраф від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років;
- а також статті ККУ щодо неправомірної вигоди (стаття 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою), стаття 368-2 (Незаконне збагачення)).
Крім того у ТД ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм»,є і інші порушення, а саме:
1. Вимога Замовника: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі відповідно до її компетенції, а також печаткою Учасника*. Зазначенні підписи складаються з найменування посади особи, яка підписує документ, особистого підпису, ініціалів, прізвища цієї особи та дати, з моменту публікації оголошення про проведення торгів та до дати подання тендерних пропозицій. Окрім цього, всі копії документів, які надаються Учасником у складі його пропозиції, додатково повинні містити на кожній сторінці маркування «Згідно з оригіналом».
ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» надає довідку № 13 від 10.10.2019р. Про відсутність обмежувальних заходів (санкцій), проте, що дата публікації оголошення 7.11.2019р.
У ТД замовника вказано: «Таким чином, участь у закупівлі можуть брати тільки ті учасники, до яких не застосовано обмежувальні заходи (санкції) згідно з Законом України «Про санкції».
Не надав вище вказану довідку, ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» не мало права приймати участь у закупівлі.
2. Вимога Замовника: « надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону Додаток 2)».
ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» надає довідку № 12 від 22.11.2019р. з інформацією про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте не надає документи:
- до договору оренди паливного складу № 1 від 02.01.2019р., а саме підтвердження наявності та право володіння або розпорядження складом(свідоцтво права власності, витяг БТІ або іншій документ) ФОП Сніжко О.А.;
-до договору про надання послуг № 28 від 01.03.2018р., а саме підтвердження наявності та право володіння або розпорядження транспортними засобами (техпаспорт або доручення) та вагами, вказаними у довідці ФОП Сніжко О.А. Також відсутній документ, який підтверджував би справність вагів, а саме протокол повірки або свідоцтво.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм».
Розгорнути
Згорнути
Відхилившу тендерну пропозицію ТОВ «Покровськ-вугілля» за те, що у додатку 2 в таблиці ІІ. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (за формою)» не вказано у 3 стовпчику ЄДРПОУ замовників та адреси, Ви не помічаєте аналогічну помилку у ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм», а саме у тому ж додатку № 2 у таблиці І. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази у 6 стовпчику «Місце реєстрації/місце знаходження» не вказано місце реєстрації.
Наразі у переліку «Формальних (несуттєвих помилок) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Наприклад: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону проте інформація щодо коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону зазначена на фірмовому бланку або на іншому документі); тощо.
ТОВ «Покровськ-вугілля» надало оригінали договорів, вказаних у додатку 2 в таблиці ІІ. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в яких зазначені як адреси, так і ЄДРПОУ Замовників.
Таким підходом, Ви порушили статтю 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме , «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
У разі ігнорування нашої вимоги про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм», яка не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ та за результатами звернутися до суду з позивом про стягнення з Вас 5000грн за подання Скарги разом з компенсування витрат на юридичні послуги, та подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення усіх членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Втім нагадуємо про відповідальність згідно до Стаття 38. Відповідальність за порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Коментар:
Види можливої відповідальності:
• Дисциплінарна (Кодекс законів про працю, колективний договір (за наявності)): Догана, де преміювання, попередження, звільнення.
• Адміністративна (Кодекс про адміністративні правопорушення): Законом внесено зміни до статті 16414 КУпАП.
Згідно із Законом голова тендерного комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій, а члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) — персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України.
При цьому, відповідно до статті 38 Закону відповідальність у сфері публічних закупівель зазначені вище особи несуть не тільки в разі порушення вимог, установлених цим Законом, а й у разі порушення вимог, установлених нормативно-правовими актами, розробленими для його реалізації, а саме: «накладення штрафу на членів тендерного комітету та уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових (службових) осіб та уповноважених осіб від тисячі до тисячі п'ятисот
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Відповідно це становить від 11900 грн. до 17000 грн. у першому випадку та від 17000 грн. до 25000 грн. у другому.
Пунктом 13 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено, що органу державного фінансового контролю надається право при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку.
При дослідженні питання наявності матеріальної шкоди (збитків) ДАСУ наразі керується ЦКУ, ГКУ, наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 № 346/1025/685/53 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно - ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.10.2006 за № 1166/13040).
• Кримінальна (Кримінальний кодекс)
Чинним законодавством України спеціальна кримінальна відповідальність саме за порушення проведення процедур закупівель не передбачена.
При цьому, в разі доведення відповідними органами факту наявності в діях голови, членів тендерного комітету ознак злочину, ці посадові особи можуть нести відповідальність за вчинення «службових злочинів», склад яких передбачений розділом XVII Кримінального кодексу України (далі – ККУ), зокрема за такими статтями ККУ:
- стаття 364 (Зловживання владою або службовим становищем) ККУ, відповідальність, зокрема за частиною першою якої: арешт на строк до шести місяців або обмеження волі на строк до трьох років, або позбавлення волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та зі спеціальною конфіскацією;
- стаття 367 (Службова недбалість), відповідальність, зокрема за частиною першою якої: штраф від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до двох років, або обмеження волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років;
- а також статті ККУ щодо неправомірної вигоди (стаття 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою), стаття 368-2 (Незаконне збагачення)).
Крім того у ТД ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм»,є і інші порушення, а саме:
1. Вимога Замовника: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі відповідно до її компетенції, а також печаткою Учасника*. Зазначенні підписи складаються з найменування посади особи, яка підписує документ, особистого підпису, ініціалів, прізвища цієї особи та дати, з моменту публікації оголошення про проведення торгів та до дати подання тендерних пропозицій. Окрім цього, всі копії документів, які надаються Учасником у складі його пропозиції, додатково повинні містити на кожній сторінці маркування «Згідно з оригіналом».
ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» надає довідку № 13 від 10.10.2019р. Про відсутність обмежувальних заходів (санкцій), проте, що дата публікації оголошення 7.11.2019р.
У ТД замовника вказано: «Таким чином, участь у закупівлі можуть брати тільки ті учасники, до яких не застосовано обмежувальні заходи (санкції) згідно з Законом України «Про санкції».
Не надав вище вказану довідку, ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» не мало права приймати участь у закупівлі.
2. Вимога Замовника: « надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону Додаток 2)».
ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм» надає довідку № 12 від 22.11.2019р. з інформацією про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте не надає документи:
- до договору оренди паливного складу № 1 від 02.01.2019р., а саме підтвердження наявності та право володіння або розпорядження складом(свідоцтво права власності, витяг БТІ або іншій документ) ФОП Сніжко О.А.;
-до договору про надання послуг № 28 від 01.03.2018р., а саме підтвердження наявності та право володіння або розпорядження транспортними засобами (техпаспорт або доручення) та вагами, вказаними у довідці ФОП Сніжко О.А. Також відсутній документ, який підтверджував би справність вагів, а саме протокол повірки або свідоцтво.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія» Вугілля Дон Прайм».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 16:43
Розглянувши скаргу по суті, тендерний комітет прийшов до висновку, що дана скарга є безпідставною.
При перевірці тендерної пропозиції ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" нами було виявлено порушення:
1. В документі "Додатку № 2 Відповідність ст.16 Закону. Довідка" в таблиці ІІ "ІІ. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (за формою)", яка повинна заповнюватися у відповідності до вимог Замовника - Додатку № 2 ТД, в 3-му стовпчику не зазначена інформація стосовно ЄДРПОУ замовників та їх поштові адреси. Порушення вимог п.1 розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
2. Відповідно до вимог Замовника п1. 1 розділу " ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - "Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі відповідно до її компетенції, а також печаткою Учасника*. Зазначенні підписи складаються з найменування посади особи, яка підписує документ, особистого підпису, ініціалів, прізвища цієї особи та дати, з моменту публікації оголошення про проведення торгів та до дати подання тендерних пропозицій."
На сторінках документів, які складаються з декількох сторінок, поданих в тендерній пропозиції ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" не всі сторінки містять дату, зазначення посади, прізвища та ініціалів, тобто порушена вимога п.1 розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Тендерна пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відхилена нами обґрунтовано.
Наше рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" вважаємо правильним.
1. В тендерній документації в "Додаток №2 Відповідність ст.16 Закону. Довідка" використовуються розділові знаки: кома ( , ) - у значенні сполучника "і", скісна риска ( / ) - у значенні "або".
2. Замовником в тендерній документації п.1 розділ "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначалося надання у складі пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" ) Додаток 2. Замовником не зазначено які саме документи повинен надати учасник для підтвердження цієї інформації. Кожний учасник торгів сам визначався з документами.
3. Довідка про відсутність обмежувальних заходів (санкцій) надана в двох екземплярах під №12 і №13, одна із яких відповідає нашим вимогам.
Всі зауваження щодо тендерної документації ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" від ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" вважаємо безпідставними.
При перевірці тендерної пропозиції ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" нами було виявлено порушення:
1. В документі "Додатку № 2 Відповідність ст.16 Закону. Довідка" в таблиці ІІ "ІІ. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (за формою)", яка повинна заповнюватися у відповідності до вимог Замовника - Додатку № 2 ТД, в 3-му стовпчику не зазначена інформація стосовно ЄДРПОУ замовників та їх поштові адреси. Порушення вимог п.1 розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
2. Відповідно до вимог Замовника п1. 1 розділу " ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" - "Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі відповідно до її компетенції, а також печаткою Учасника*. Зазначенні підписи складаються з найменування посади особи, яка підписує документ, особистого підпису, ініціалів, прізвища цієї особи та дати, з моменту публікації оголошення про проведення торгів та до дати подання тендерних пропозицій."
На сторінках документів, які складаються з декількох сторінок, поданих в тендерній пропозиції ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" не всі сторінки містять дату, зазначення посади, прізвища та ініціалів, тобто порушена вимога п.1 розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Тендерна пропозиція ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" відхилена нами обґрунтовано.
Наше рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" вважаємо правильним.
1. В тендерній документації в "Додаток №2 Відповідність ст.16 Закону. Довідка" використовуються розділові знаки: кома ( , ) - у значенні сполучника "і", скісна риска ( / ) - у значенні "або".
2. Замовником в тендерній документації п.1 розділ "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначалося надання у складі пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" ) Додаток 2. Замовником не зазначено які саме документи повинен надати учасник для підтвердження цієї інформації. Кожний учасник торгів сам визначався з документами.
3. Довідка про відсутність обмежувальних заходів (санкцій) надана в двох екземплярах під №12 і №13, одна із яких відповідає нашим вимогам.
Всі зауваження щодо тендерної документації ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" від ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" вважаємо безпідставними.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-07-000782-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 15 листопада 2019 16:34
Дата подання: 15 листопада 2019 16:34
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Комунальним закладом «Токмацька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) або еквівалент Г (13-100) за ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2019-11-07-000782-a).
Ознайомившись з тендерною документацією щодо закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) або еквівалент Г (13-100) за ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо», затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника 07.11.2019 протокол №158 та оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – Документація), вважаємо, що встановлені Замовником вимоги порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), є дискримінаційними, такими, що обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 11:33
Рішення від 19.11.2019 № 16882 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 11:33
інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2019 № 18007.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 16:56
рішення від 04.12..2019 № 18007.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 22:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
576 600,00
UAH з ПДВ
|
576 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" |
585 714,00
UAH з ПДВ
|
585 714,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" |
643 188,00
UAH з ПДВ
|
643 188,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
688 200,00
UAH з ПДВ
|
688 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Рішення скасоване |
576 600,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:14
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
576 600,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:19
|
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" #40353886 |
Відхилено |
585 714,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:24
|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" #41264504 |
Відхилено |
643 188,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:28
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Переможець |
688 200,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 13:41
|
Протокол | укладений |
22 січня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 13:02
|
вугілля.PDF | зміни до договору |
20 січня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 15:33
|
дод. угода вугілля.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 08:20
|
Договір | укладений |
24 грудня 2019 08:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесеня змін до не істотних умов Договору, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |