Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Впровадження в м. Ізмаїл, Одеської області системи автоматичного відеоспостереження в рамках проекту «СВС-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія – Україна»
Очікувана вартість
4 774 859,92 UAH
UA-2023-04-04-002797-a ● 2c6f61fb21974ffebd0c5b69a751ce65
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04056983 |
Вебсайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 62 |
Контактна особа: |
Аліна Гончарова +380980391718, +380484122140 izmailbuhg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 08:10 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2023 08:10 |
Очікувана вартість: | 4 774 859,92 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 748,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
У рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2)
У рамках реалізації проекту «CBC-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія –Україна» (Код EMS ENI 1HARD/4.3/2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Впровадження в м. Ізмаїл, Одеської області системи автоматичного відеоспостереження в рамках проекту «СВС-SAFETY – попередження та боротьба з організованою злочинністю і поліцейське співробітництво через транскордонні центри на кордоні Румунія – Україна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Ізмаїльський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
9 Додатку 2 ТД
Дата подання: 05 квітня 2023 10:47
Дата відповіді: 06 квітня 2023 16:47
Шановний Замовнику, в п.9 Додатку 2 ТД передбачена вимога - Надати копію діючого дозволу, виданого учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті - 5 метрів та більше над поверхнею ґрунту, Наша організація має декларацію про матеріально технічну базу, що є аналогічним документом вказаного вище Дозволу згідно норм ДБН. Просимо роз'яснити чи може Учасник надати таку Декларацію замість Дозволу, оскільки такі документи є взаємосумісними
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці може бути подана у складі тендерної пропозиції замість копії діючого дозволу, виданого учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів й більше над поверхнею ґрунтута, та, враховуючи розділ 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, необхідно надати довідку-пояснення щодо цього (з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності)).
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці може бути подана у складі тендерної пропозиції замість копії діючого дозволу, виданого учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів й більше над поверхнею ґрунтута, та, враховуючи розділ 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, необхідно надати довідку-пояснення щодо цього (з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності)).
Щодо еквіваленту товару
Дата подання: 05 квітня 2023 12:54
Дата відповіді: 06 квітня 2023 16:50
Таблицею відповідності щодо обладнання у складі предмету закупівлі зазначеної в технічних вимогах ТД передбачено стовбчик щодо відповідності запропонованого еквівалентного товару, вимогам Замовника по закупівлі товару вказаного в технічному завданні. Чи може надавати Учасник еквівалент товару який має не гірші характеристики, ніж вказані у вимогах до товару в технічному завданні ТД., а кращі за них. чи може Учасник надавати в складі тендерної пропозиції характеристики не менше, а більше ніж передбачається Замовнико
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
Згідно з Додатком 2 "Технічне завдання" тендерної документації характеристики запропонованого Учасником товару можуть бути кращими, ніж у технічних вимогах замовника.
Згідно з Додатком 2 "Технічне завдання" тендерної документації характеристики запропонованого Учасником товару можуть бути кращими, ніж у технічних вимогах замовника.
щодо дозволів на надання послуг
Дата подання: 05 квітня 2023 13:06
Дата відповіді: 06 квітня 2023 16:56
При укладенні договору про закупівлю чи потрібно Учаснику - переможцю додатково укладати договори з третіми особами (провадером, власниками електронних мереж) для виконання основного договору, чи може це бути "підводними камнями" , які замовник торгів не пердбачив у ТД., якщо таке можливо просимо більш детально зазначити в ТД, оскільки, у разі не передбачення в ТД таких вимог, Учасник буде виконувати такі послуги згідно наданого технічного завдання ТД затвердженого Замовником торгів і тоді на останнього виникає зобов'язання щодо надання усіх можливостей викоання всіх обов'язків на Замовника для виконання такого Договору Учасником. просимо роз'яснити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
Учаснику-переможцю не потрібно буде додатково укладати договори з третіми особами
(провайдером або власниками електронних мереж) для виконання основного договору.
Учаснику-переможцю не потрібно буде додатково укладати договори з третіми особами
(провайдером або власниками електронних мереж) для виконання основного договору.
уточнення
Дата подання: 06 квітня 2023 16:25
Дата відповіді: 07 квітня 2023 09:19
Доброго дня, в тендерній документації встановлена вимога "Надати копію діючого дозволу, виданого учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів и більше над поверхнею ґрунту", уточніть будь ласка, чи буде підставою для відхилення, якщо на підтвердження даної вимоги учасник надасть Дозвіл на "роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників", що за своїм правовим змістом є аналогічними ?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику! Дозвіл на "роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників", що входять до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, може бути поданий у складі тендерної пропозиції замість копії діючого дозволу, виданого учаснику Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів й більше над поверхнею ґрунтута, та, враховуючи розділ 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, необхідно надати довідку-пояснення щодо цього (з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності)).
аналогічний договір
Дата подання: 06 квітня 2023 16:27
Дата відповіді: 06 квітня 2023 17:05
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "скан-копії раніше виконаних аналогічних договорів* (аналогічного договору) за предметом закупівлі (з позитивним відгуком(ами) замовника послуги), *Аналогічним вважається повністю виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі даного оголошення (ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури).", уточніть, Замовник вимагає аналогічний договір за предметом закупівлі, чи аналогічний договір за ДК???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
Інформацію щодо аналогічного договору при поданні тендерної пропозиції слід вказувати повністю виконаний договір за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, що є предметом даної закупівлі.
Інформацію щодо аналогічного договору при поданні тендерної пропозиції слід вказувати повністю виконаний договір за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, що є предметом даної закупівлі.
Підтвердження досвіду
Дата подання: 07 квітня 2023 13:47
Дата відповіді: 10 квітня 2023 12:42
Шановний Замовник!
Надайте роз'яснення, чи буде підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів* (аналогічного договору) за предметом закупівлі, якщо Учасником буде наданий договір без зазначення коду ДК 021:2015: 51310000-8 Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури), але перелік поставленого обладнання та виконаних робіт з монтажу та пусконаладки обладнання буде аналогічним із вказаними у технічному завданні тендерної документації?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний Учаснику!
Керуючись чинним законодавством України, Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2022 року № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року №_157 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», повідомляємо, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону та Постанови.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію – вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовникам необхідно дотримуватися наступних правил: вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг; не звужувати період набуття аналогічного досвіду; не вимагати досвід з конкретним замовником/типом замовників; чітко визначати, що саме вважається аналогічним договором у розумінні замовника.
Інформацію щодо аналогічного договору при поданні тендерної пропозиції у рамках цієї закупівлі слід вказувати повністю виконаний договір за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 – Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, що є предметом даної закупівлі.
Керуючись чинним законодавством України, Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2022 року № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року №_157 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», повідомляємо, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону та Постанови.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію – вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовникам необхідно дотримуватися наступних правил: вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг; не звужувати період набуття аналогічного досвіду; не вимагати досвід з конкретним замовником/типом замовників; чітко визначати, що саме вважається аналогічним договором у розумінні замовника.
Інформацію щодо аналогічного договору при поданні тендерної пропозиції у рамках цієї закупівлі слід вказувати повністю виконаний договір за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 – Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, що є предметом даної закупівлі.
Вимога про надання свідоцтва про атестацію електролабораторії з додатком, виданого учаснику
Дата подання: 14 квітня 2023 14:07
Дата відповіді: 17 квітня 2023 11:29
Шановний замовник! Відповідно до п. 8 Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати копію діючого свідоцтва про атестацію електролабораторії з додатком, виданого учаснику одним з науково-виробничих центрів стандартизації, метрології та сертифікації. Вважаємо даний пункт дискримінаційним, оскільки відповідну електролабораторію учасник може не мати у якості власного обладнання, а залучати на підставі договорів про надання послуг та/або оренди, тому і свідоцтво про атестацію електролабораторії, може бути видане не на ім'я учасника, а безпосередньо на ім'я власника електролаборапторії. Вимагаючи у учасника наявність електролабораторії у власності, Замовник обмежує конкурентність учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом додавання варіативності, а саме: передбачити можливість наявності договорів про надання послуг та/або оренди електролабораторії та надання діючого свідоцтва про атестацію електролабораторії з додатком, виданого його власнику одним з науково-виробничих центрів стандартизації, метрології та сертифікації. Дані зміни розшиять коло учасників та забезпечать конкурентність закупівлі. Дякуєюмо та сподіваємося на взаєморозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 08:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР ЮНІТ" |
4 375 000,00
UAH
|
4 375 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Р-ПРОДЖЕКТ" |
4 624 859,92
UAH
|
4 624 859,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКСІКОР ЮНІТ" #42774774 |
Переможець |
4 375 000,00
UAH
|
27 квітня 2023 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:18
|
Дод уг 3 до Дог № 58 від 10.05.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 08:48
|
Дод уг 2 до Дог № 58 від 10.05.2023.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 16:45
|
Дод уг 1 до Дог № 58 від 10.05.2023.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 11:25
|
ДОГОВІР № 58 від 10.05.2023.pdf | укладений |
10 травня 2023 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатка 1 до Договору (нова редакція п. 11, 25, 32, 39 таблиці). |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 3.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |