Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
20 листопада 2023 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 12:24 |
Протокол 74-23 Дідріхсона 4.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-31-000037 ● 2849dc2a704c43989d63cba5e1469563
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.01.2024 № 8-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-11-20-007103-a 20.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 14:35:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт по заміні вікон, покрівлі, заходи з енергозбереження) будівель (літ. «Б», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «І», «К», «Л», «М», «Р», «С» «С'»), Одеської державної академії будівництва та архітектури за адресою: м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4, пошкоджених в результаті збройної агресії», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 5 595 402,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-007103-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі та обрано саме ТОВ «БІЛД ПАРАДАЙЗ» (код ЄДРПОУ 40098518)?
4. Просимо повідомити про стан виконання договору на закупівлю підрядних робіт від 20.11.2023 № 73, укладеного між Замовником та ТОВ «БІЛД ПАРАДАЙЗ» (з наданням підтверджуючих документів: форма № КБ-2в акт приймання виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3 довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, платіжних документів, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 14:03:38
відповідь на запит
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 03.11.2023 №922/А-2023, від 14.11.2023 №969/А-2023 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт по заміні вікон, покрівлі, заходи з енергозбереження) будівель (літ. «Б», «В», «Г», «Д», «Е», «Ж», «І», «К», «Л», «М», «Р», «С» «С'»), Одеської державної академії будівництва та архітектури за адресою: м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4, пошкоджених в результаті збройної агресії».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
14 листопада 2023 року Департамент надіслав листа за №1459/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
16 листопада 2023 року Департамент отримав лист №3021/02/01.1-08/2-23/2450 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
Відповідно до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 18.09.2023 № 742/А-2023 «Про вжиття першочергових заходів для забезпечення безпечних умов в закладах освіти, медичного та соціального обслуговування в Одеській області», було прийнято рішення про здійснення закупівлі без використання електронної системи, згідно підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
Роботи на Об'єкті проводяться в рамках регіональної цільової програми енергоефективності Одеської області на 2020-2023 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 03.03.2020 року № 1233-VII «Про затвердження регіональної цільової програми енергоефективності Одеської області на 2020-2023 роки» (зі змінами та доповненнями), а саме: Впровадження енергоефективних заходів у будівлях міст обласного значення, 2.1. Реконструкція, капітальний та поточний ремонт будівель, спрямовані на підвищення теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій, показників енергоефективності та енергозбереження всіх систем та конструктивних елементів громадських будівель та житлових будинків (в т. ч. утеплення зовнішнє та внутрішнє, заміна віконних та дверних блоків), модернізація та заміна ліфтового обладнання, інші заходи/роботи з енергозбереження, аварійно-відновлювальні роботи (в т.ч. утеплення зовнішнє та внутрішнє, заміна віконних та дверних блоків, відновлення систем пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення).
15.11.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» за ціною 6 554 400,00 грн.
16.11.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «УКРСПЕЦСТРОЙ» за ціною 6 705 342,25 грн.
16.11.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «БІЛД ПАРАДАЙЗ» за ціною 5 595 402,00 грн.
Розглянувши пропозиції підприємств було прийнято рішення укласти договір з ТОВ «БІЛД ПАРАДАЙЗ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
Також хотілося б додати, що в цей не простий час для нашої країни, проведення процедури закупівлі проходить не просто. Це обумовлено по-перше відсутністю багатьох будівельних компаній на ринку будівництва у зв’язку з припиненням робіт, або зменшення кваліфікованого штату, котра частина захищає нашу країну проти агресора. При проведені закупівлі Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства ООДА відповідно до Закону дотримується принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «БІЛД ПАРАДАЙЗ» роботи на об’єкті повністю виконали у строк до 31.12.23р. згідно договору №73 від 20.11.23р. Договір закрито.
- 0916-а23.pdf
- 0922-а23.pdf
- Бланк_Департамент_економіки_2022_63724.pdf
- Відповідь на запит ДАСУ.docx
- ДА Дидріхсона 4.pdf
- ЕЗ Дидріхсона.pdf
- ЗК Дидріхсона.pdf
- КП Білд Парадайз.pdf
- КП Єевро-стиль.pdf
- КП Укрспецпроект.pdf
- Лист ОДАБА до ОВА щодо пошкоджень.pdf
- Лист ОДАБА до ОВА щодо фін.допомоги в результаті обстрілу.pdf
- Лист ОДАБА щодо фінансування з додатками.pdf
- Наказ ПКД Дидріхсона.pdf
- Погодження_Дідріхсона_4.pdf
- РП Дідріхсона 4.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛД ПАРАДАЙЗ" #40098518 |
Переможець |
5 595 402,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 09:14
|
Звіт №73-UA-2023-11-20-007103-a.docx | укладений |
01 лютого 2024 09:14
|
Договір 73 від 20.11.23 АВР Дідріхсона 4.pdf | укладений |
20 листопада 2023 12:26
|