Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці: км 112+026 - км 143+003 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of highway N-30 Vasylivka - Berdyansk on the section: km 112 + 026 - km 143 + 003 (45233142-6 - Repair of roads)
Current average repair of highway N-30 Vasylivka - Berdyansk on the section: km 112 + 026 - km 143 + 003 (45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
666 446 575,20 UAH
UA-2020-02-12-001763-c ● 2c3cfe0ee51849e0aaa6ed913611e683
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Контактна особа: |
Катерина Полякова +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Polyakova Katerina +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2020 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 12:02 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 666 446 575,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 332 232,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19993397.26 UAH |
Publication date: | 12 лютого 2020 20:02 |
Enquiries until: | 03 березня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 09 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 березня 2020 21:00 |
Planned auction date: | 02 квітня 2020 12:02 |
Information
Estimated total value: | 666 446 575 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 332 233 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці: км 112+026 - км 143+003 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Current average repair of highway N-30 Vasylivka - Berdyansk on the section: km 112 + 026 - km 143 + 003 (45233142-6 - Repair of roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці: км 112+026 - км 143+003 (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт дорог
Індекс автомобільних доріг: H-30 — Василівка - Бердянськ
Current average repair of highway N-30 Vasylivka - Berdyansk on the section: km 112 + 026 - km 143 + 003 (45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 30 квітня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | 4.2. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 18:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 18:09 |
Перелік змін до ТД.docx | |
05 березня 2020 18:09 |
Нова ТД_Поточний ремонт_Н-30 112+026 - км 143+003_ост_1581488121.docx | |
24 лютого 2020 12:19 |
Схема організації руху.rar | |
12 лютого 2020 20:06 |
Н-30 112+ 2020 на ОПУБ.rar | |
12 лютого 2020 20:05 |
Проекту договору поточний середній ремонт Н-30 км 112+026 - км 143+003.docx |
05 березня 2020 18:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2020 18:09 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
05 березня 2020 18:09 |
Нова ТД_Поточний ремонт_Н-30 112+026 - км 143+003_ост_1581488121.docx
|
||||||
24 лютого 2020 12:19 |
Схема організації руху.rar
|
||||||
12 лютого 2020 20:06 |
Н-30 112+ 2020 на ОПУБ.rar
|
||||||
12 лютого 2020 20:05 |
Проекту договору поточний середній ремонт Н-30 км 112+026 - км 143+003.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання копій трудових книжок
Дата подання: 18 лютого 2020 16:33
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:19
Доброго дня!
Роз’ясніть, будь ласка, щодо надання копій трудових книжок. Які саме сторінки трудової книжки необхідно надати? Сторінку з даними працівника та сторінку із зазначенням працевлаштування в Учасника?
Відповідь: Для підтвердження інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати копії усіх заповнених та завірених уповноваженою особою на підписання тендерної документації сторінок трудової книжки.
Щодо надання перекладу трудових книжок
Дата подання: 18 лютого 2020 17:01
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:19
В зв'язку з тим, що у більшості працівників в трудових книжках є записи здійснені російською мовою або в силу того, що трудова діяльність працівника розпочата ще при СРСР, форма трудової книжки складена на російській мові. Просимо Вас надати роз'яснення, щодо необхідності надання нотаріально засвідченого перекладу трудових книжок на українську мову?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Документи які будуть надані у складі тендерної пропозиції та складені на іншій мові ніж передбачена тендерною документацією та які не мають нотаріально засвідченого перекладу на українську мову не будуть братися до уваги та будуть визнані такими, що не відповідають умовам тендерної документації.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Документи які будуть надані у складі тендерної пропозиції та складені на іншій мові ніж передбачена тендерною документацією та які не мають нотаріально засвідченого перекладу на українську мову не будуть братися до уваги та будуть визнані такими, що не відповідають умовам тендерної документації.
Щодо надання копій наказів про призначення на посаду
Дата подання: 18 лютого 2020 17:08
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:19
Просимо Вас роз'яснити чи буде відповідати пропозиція кваліфікаційним критеріям, якщо у складі пропозиції будуть надані витяги або виписки з наказів про призначення на посаду?
Відповідь: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Технічне завдання
Дата подання: 19 лютого 2020 14:53
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:22
Доброго дня!
Просимо Вас доповнити технічне завдання схемами організації дорожнього руху, що перелічені у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 8-1-2 на організацію дорожнього руху на період будівництва із закриттям руху.
Дякуємо!
Відповідь: Виконано Замовником.
Технічне завдання
Дата подання: 19 лютого 2020 15:43
Дата відповіді: 24 лютого 2020 13:25
Просимо Вас надати креслення поперечного профілю земляного полотна та конструкції дорожнього одягу для уточнення об'ємів робіт.
Відповідь: Усі об'єми робіт які повинні виконуватись на цій ділянці вказані у відомості обсягів робіт (Технічне завдання ч. 1 ст. 54)
Технічне завдання
Дата подання: 19 лютого 2020 16:27
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:38
В технічному завданні "Глава 4. Дорожній одяг" площа конструктивних шарів одинакова, хоча передбачено "додатковий обсяг на призму природнього укосу". Просимо уточнити об'єми робіт дорожнього одягу.
Відповідь: В зв'язку з тим, що обсяг фрезерування та вирівнювання практично рівні, проектом не передбачено додатковий обсяг на призму природнього укосу.
Підтвердження наявності операторів машин та механізмів то водіїв
Дата подання: 20 лютого 2020 15:33
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:12
Підскажіть, будь ласка, чи правильно ми розуміємо. Якщо Учасник залучає обладнання, наприклад самоскиди, відповідно до договорів надання послуг з перевезення вантажів, де власник обладнання надає послуги із залученням власних водіїв, то Учасник не повинен надавати підтвердження наявності власних водіїв на залучене, таким чином, обладнання.
Відповідь: Відповідно до Додатку №1 учасник повинен надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт де повинен вказати номер та дату договору по якому залучаються водії. Та надати копію цього договору яка завірена уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції.
Інформація про наявність техніки
Дата подання: 02 березня 2020 17:42
Дата відповіді: 05 березня 2020 18:27
Просимо роз'яснити, що мається на увазі під термінами "Назва" та "Тип" зазначених у таблиці 1. У свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів зазначається назва (найменування) АБО тип транспортного засобу, будівельної машини чи механізму, в залежності від Уповноваженого органу, що видав свідоцтво про реєстрацію.
Вимога щодо зазначення назви та типу є некоректною, бо ці поняття є синонімами в цьому випадку. Тому, просимо Вас надати детальне роз'яснення щодо заповнення колонок із зазначенням назви та типу. Або внести зміни до тендерної документації, якими виключити вимогу щодо зазначення назви або типу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У таблиці № 1.3 Додатку 1, у колонці номер 2 необхідно вказати назву техніки, а у колонці № 3 вказати: тип, марку , модель та рік випуску зазначеної техніки.
Щодо надання актів КБ-2в та КБ 3
Дата подання: 02 березня 2020 17:57
Дата відповіді: 05 березня 2020 18:21
Шановний Замовнику,
просимо Вас надати роз'яснення щодо надання Учасниками копій актів КБ-2в та довідок КБ-3.
Потрібно надати всі акти КБ-2в чи тільки ті, що підтверджують виконання робіт/надання послуг в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах? А саме:
- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття – 364732,3м2;
- влаштування вирівнюю чого та/або нижнього шару (шарів) асфальтобетонного – 363922,3м2;
- верхній шар покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними добавками та/або із ЩМА – 365592,4м2;
- укріплення узбіч – 96311 м2;
- влаштування бар’єрного огородження – 468 п.м.;
- влаштування горизонтальної дорожньої розмітки – 30,977 км.
Чи достатньо надати останню довідку КБ-3, що підтверджує суму виконання договору?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібно надати акти КБ-2в тільки ті, що підтверджують виконання робіт/надання послуг в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах які вказані в п. 3 Додатку 1 тендерної документації.
Документальне підтвердження наявності залученої вимірювальної лабораторії
Дата подання: 03 березня 2020 20:15
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:07
Якщо учасник планує залучати сторонню вимірювальну лабораторію для надання послуг за предметом закупівлі, якими документами власник лабораторії повинен підтвердити право власності на вимірювальну лабораторію? Чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям пропозиція учасника, якщо власник лабораторії на підтвердження права власності на вимірювальну лабораторію наддасть договір оренди нежитлового приміщення для влаштування технічного центру (вимірювальної лабораторії), паспорт лабораторії матеріалів та конструкцій та довідку про наявність основних засобів лабораторії матеріалів та конструкцій на балансі підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Документальне підтвердження наявності власної вимірювальної лабораторії
Дата подання: 03 березня 2020 20:40
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:07
Учасник має власну пересувну модуль-лабораторію, яку укомплектовували протягом 10-ти років, зазначена модуль-лабораторію не має прив’язки до конкретного приміщення. Яким чином учасник може підтвердити право власності на таку лабораторію? Чи достатньо буде надати довідку про знаходження основних засобів на балансі підприємства, де буде перелічене все обладнання з якого складається лабораторія?
Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 в наявності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг;
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником або документ (-ти), які підтверджують повірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-12-001763-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОММУНТРАНС", Код ЄДРПОУ:32026358
Дата подання: 08 березня 2020 00:16
Дата подання: 08 березня 2020 00:16
Не відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Дані порушення створюють дискримінаційні умови безпосередньо для Скаржника та інших потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі та мають можливість виконати предмет закупівлі.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 20:38
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо про відкликання скарги
Дата: 24 березня 2020 09:34
рішення від 12.03.2020 № 4720 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 20:38
рішення від 24.03.2020 № 5629.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:07
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 березня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
632 398 551,58
UAH з ПДВ
|
629 066 318,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
657 455 420,00
UAH з ПДВ
|
632 396 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
660 000 000,00
UAH з ПДВ
|
632 397 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
658 800 800,00
UAH з ПДВ
|
658 800 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" #32794511 |
Переможець |
629 066 318,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:07
|
ДУ 10 403-20.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 19:18
|
ДУ субпідрядн_0001.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 19:06
|
Договір 403-20 від 16.04.2020.pdf | укладений |
16 квітня 2020 19:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до додатку №3 "Перелік субпідрядників" |
Номер договору про закупівлю: | 403-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 403-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 28/12-05 від 28.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до п. 3.1 Договору № 403-20 від 16 квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 402 026 734,18 грн (Чотириста два мільйони двадцять шість тисяч сімсот тридцять чотири грн 18 коп) ПДВ 80 405 346,80 грн (Вісімдесят мільйонів чотириста п’ять тисяч триста сорок шість грн 80 коп) з ПДВ 482 432 080,98 (Чотириста вісімдесят два мільйони чотириста тридцять дві тисячі вісімдесят грн 98 коп)». 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 28/12-05 від 28.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору № 403-20 від 16 квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 403-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА УГОДА № 10 ДУ/403-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |