Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Волинської області, протяжністю 4 399,6 км (організація та безпека дорожнього руху)
Очікувана вартість
3 808 388,80 UAH
UA-2020-05-29-000565-a ● 2c2e0cea89984aaca66eda8789d9db7c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд.9, офіс 711 |
Контактна особа: |
Зімник Тетяна 0332729077 ivati71@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2020 12:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 3 808 388,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 083,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Волинської області, протяжністю 4 399,6 км (організація та безпека дорожнього руху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 12:45 |
ТД_др БР.doc | |
29 травня 2020 12:45 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_БР.doc | |
29 травня 2020 12:45 |
Додаток 2 ТЗ_БР.doc | |
29 травня 2020 12:45 |
ПРОЄКТ.ДОГОВІР.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-000565-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 03 червня 2020 13:26
Невідповідність технічного завдання
Відповідно до технічного завдання (додаток 2) тендерної документації, у п.1 Встановлення дорожнього знаку (індивідуального проектування) на двох опорах, зазначена кількість 195 шт.,, даний знак може бути як 1 м2 по площі так і 25 м2 і більше, для правильного і точного розрахунку ціни, просимо зазначити розмірі знаків індивідуального проектування або загальну площу полотна для цієї позиції і мають 2 типи плівки. в п.4 Встановлення дорожнього знаку на одній опорі зазначена кількість 900 шт., відповідно згідно ДСТУ 4100:2014 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування. Знаки поділяються на 4(чотири) типорозміри і різної геометричної форми (круглі, трикутні, прямокутні...та інші...), і мають 2 типи плівки, що також впливає на формування ціни. в п.5 встановлення дорожнього знаку на двох опорах зазначена кількість - 300 шт. відповідно до ДСТУ 4100:2014, вони також поділяються на 4(чотири) типорозмірі і різної геометричної форми (круглі, трикутні, прямокутні...та інші...),і мають 2 типи плівки що додатково впливає на вартість. в п.7 по влаштуванні не зазначено ширину лінії якою потрібно наносити розмітку, відповідно до ДСТУ 2587:2010, ширина лінії становить 10 або 15 см, також не поділено якої лінії і скільки необхідно наносити, кожна лінія має свій розхід матеріалу. Враховуючи вище викладені зауваження, просимо внести зміни і зазначити якої лінії скільки необхідно для влаштування горизонтальної дорожньої розмітки, зазначити ширину лінії, по знаках індивідуального проектування і по встановленню дорожніх знаків на одній та двох опорах, вказати тип плівки, типорозмір знаків і геометричні параметри знаків (круглі, трикутні, прямокутні...та інші...).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 12:25
Для правильного і точного розрахунку влаштування горизонтальної дорожньої розмітки маркірувальною машиною Hofman 33-HC-1 слід використовувати розмітку за номером 1.1. та шириною лінії даної розмітки згідно ДСТУ 2587:2010. В технічному завданні (додаток 2) вказана кількість дорожніх знаків індивідуального проектування на двох опорах і для правильного і точного розрахунку ціни вказано загальну площу усіх вищевказаних знаків. Для виготовлення дорожніх знаків, які передбачені в технічному завданні застосовується 0 та 1 типи плівки згідно ДСТУ 4100:2014. Згідно п.5.5. Проєкту Договору місцем надання послуг є автомобільні дороги загального користування місцевого значення усієї Волинської області, а не локального об’єкту (ділянки конкретної автомобільної дороги). Щодо геометричних параметрів знаків інформуємо, що в п.5.2. Проєкту Договору передбачено, що Замовник до 28 числа кожного місяця надає Підряднику План-завдання для надання послуг, в якому вказується конкретні типи, види та обсяги робіт ( включаючи типорозміри знаків). Пунктом 3.20. Проєкту Договору передбачена,можливість включення до складу договірної ціни (динамічної) коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначених на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненої інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг, але в межах загальної ціни договору.
Інформація про відміну
Дата відміни
16 червня 2020 12:38
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій