Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

труби сталеві, фланці сталеві, код згідно з ДК 021:2015 (магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Очікувана вартість
6 206 721,09 UAH
UA-2021-09-24-006888-b 2bfbd7deedd245dd836c76d77e840cf3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вікторівна Панова

+380952774234 tendervoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА"
Код ЄДРПОУ: 03355726
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, ПЛОЩА ІМЕНІ Ю.ТУТУШКІНА, 9
Контактна особа: Інна Вікторівна Панова
+380952774234
tendervoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (лот 1 - труби сталеві, лот 3 - фланці сталеві по закупівлі: UA-2021-06-02-002902-b, лот 1 - труби сталеві, лот 2 - фланці сталеві по закупівлі: UA-2021-08-18-009082-a).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 13:37
Оскарження наміру укласти договір: 05 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79.97 тонни
труби сталеві, код згідно з ДК 021:2015 (магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
1280 штуки
фланці сталеві, код згідно з ДК 021:2015 (магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44167110-2 — Фланці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-30-000078 ● 49ab0d4b3cdc49b596e8b443a34ca54f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.11.2021 № 517

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 №517
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-09-24-006888-b 24.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-07 11:30:21

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Труби сталеві, фланці сталеві, код згідно з ДК 021:2015 (магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-006888-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-10 16:03:15

Відповідь на запит

Закупівля сталевих труб здійснюється без залучення бюджетних коштів, а за рахунок власних коштів підприємства, отриманих в результаті господарської діяльності, а тому не є предметом регулювання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Обсяг та вартість закупівлі сталевих труб визначена шляхом формування зведеної таблиці потреби у закупівлі даних матеріалів на основі поданих заявок начальниками виробничих підрозділів підприємства та цінових пропозицій на основі моніторингу прайс листів (https://metal-m.com.ua/price, https://widzew.ua/shop/produkcia/truby-stalnyye/) та цін зазначених на сайті виробників номенклатури товарів вказаних у Технічному завданні станом на час його формування.
Міське комунальне підприємство "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона" забезпечує послуги централізованого водопостачання та водовідведення для міста Херсона. В процесі централізованого водопостачання підприємство експлуатує 929 км мереж водопостачання діаметром від 15 до 1200 мм, 157 свердловин з водопідйомними колонами, оголовками та водогонами, 6 насосних станцій другого підйому та 63 насосні станції 3 підйому. 298 км мереж водовідведення з яких 62,2 км - це напірні каналізаційні трубопроводи діаметром 200-1500 мм, які виконані в основному зі сталевих труб, 17 каналізаційних насосних станцій, комплекс виробничих та адміністративних споруд з системами внутрішнього водопостачання, опалення та технологічними трубопроводами. Більшість водонесучих комунікацій, які експлуатуються підприємством, будувались в 1960-1980 роки і на сьогодні повністю зносились та потребують ремонту. При усуненні аварійних ситуацій виконується часткова заміна найбільш зношених ділянок сталевих труб і, приймаючи до уваги неможливість передбачити виникнення аварій при складанні заявки, начальниками служб враховується весь діапазон діаметрів та типу труб, що планується використати для ремонту при можливому виникненні аварій. А фактична закупівля проводиться за потребою. Тому, при загальній сумі укладеного договору 6 206 721,09 грн., фактично куплено товару станом на 10.12.2021 лише на 883 228 грн. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі наведені у технічному завданні нашого підприємства, це необхідність дотримання діючим стандартам ( ГОСТам та ДСТУ) на кожен тип продукції.
Одночасно повідомляємо, що на офіційному сайті МКП «ВУВКГ м. Херсона» (https://water.kherson.ua/840-2/) розміщена інформація щодо технічних та якісних характеристик товару та інша інформація, передбачена Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», форма та перелік позицій цієї інформації затверджено окремим дорученням Херсонського міського голови.
Голова тендерного комітету Микола ЩУСЬ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Міське комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» уважно вивчило висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо моніторингу переговорної процедури закупівлі товару: труби сталеві, фланці сталеві, код згідно з ДК 021:2015 - 44160000-9 магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (UA-2021-09-24-006888-b) та повідомляє, що здійснили заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень. Голова тендерного комітету Микола ЩУСЬ

2021-12-17 13:12:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ"
#40783352
Переможець 6 206 721,09
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 13:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ"
#40783352
6 206 721,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 14:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:43
Профі Торг д.у.1 до №26 від 06,10,2021.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 09:17
Договір 26 труби сталеві, фланці сталеві.pdf укладений
06 жовтня 2021 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 812 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 135 450,00 UAH)