Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 03355726 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, ПЛОЩА ІМЕНІ Ю.ТУТУШКІНА, 9 |
Контактна особа: |
Інна Вікторівна Панова +380952774234 tendervoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 13:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 вересня 2021 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000078 ● 49ab0d4b3cdc49b596e8b443a34ca54f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.11.2021 № 517
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 30.11.2021 №517
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-09-24-006888-b 24.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 11:30:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Труби сталеві, фланці сталеві, код згідно з ДК 021:2015 (магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-006888-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-10 16:03:15
Відповідь на запит
Закупівля сталевих труб здійснюється без залучення бюджетних коштів, а за рахунок власних коштів підприємства, отриманих в результаті господарської діяльності, а тому не є предметом регулювання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Обсяг та вартість закупівлі сталевих труб визначена шляхом формування зведеної таблиці потреби у закупівлі даних матеріалів на основі поданих заявок начальниками виробничих підрозділів підприємства та цінових пропозицій на основі моніторингу прайс листів (https://metal-m.com.ua/price, https://widzew.ua/shop/produkcia/truby-stalnyye/) та цін зазначених на сайті виробників номенклатури товарів вказаних у Технічному завданні станом на час його формування.
Міське комунальне підприємство "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона" забезпечує послуги централізованого водопостачання та водовідведення для міста Херсона. В процесі централізованого водопостачання підприємство експлуатує 929 км мереж водопостачання діаметром від 15 до 1200 мм, 157 свердловин з водопідйомними колонами, оголовками та водогонами, 6 насосних станцій другого підйому та 63 насосні станції 3 підйому. 298 км мереж водовідведення з яких 62,2 км - це напірні каналізаційні трубопроводи діаметром 200-1500 мм, які виконані в основному зі сталевих труб, 17 каналізаційних насосних станцій, комплекс виробничих та адміністративних споруд з системами внутрішнього водопостачання, опалення та технологічними трубопроводами. Більшість водонесучих комунікацій, які експлуатуються підприємством, будувались в 1960-1980 роки і на сьогодні повністю зносились та потребують ремонту. При усуненні аварійних ситуацій виконується часткова заміна найбільш зношених ділянок сталевих труб і, приймаючи до уваги неможливість передбачити виникнення аварій при складанні заявки, начальниками служб враховується весь діапазон діаметрів та типу труб, що планується використати для ремонту при можливому виникненні аварій. А фактична закупівля проводиться за потребою. Тому, при загальній сумі укладеного договору 6 206 721,09 грн., фактично куплено товару станом на 10.12.2021 лише на 883 228 грн. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі наведені у технічному завданні нашого підприємства, це необхідність дотримання діючим стандартам ( ГОСТам та ДСТУ) на кожен тип продукції.
Одночасно повідомляємо, що на офіційному сайті МКП «ВУВКГ м. Херсона» (https://water.kherson.ua/840-2/) розміщена інформація щодо технічних та якісних характеристик товару та інша інформація, передбачена Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», форма та перелік позицій цієї інформації затверджено окремим дорученням Херсонського міського голови.
Голова тендерного комітету Микола ЩУСЬ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Міське комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» уважно вивчило висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо моніторингу переговорної процедури закупівлі товару: труби сталеві, фланці сталеві, код згідно з ДК 021:2015 - 44160000-9 магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (UA-2021-09-24-006888-b) та повідомляє, що здійснили заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень. Голова тендерного комітету Микола ЩУСЬ
2021-12-17 13:12:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ-ТОРГ" #40783352 |
Переможець |
6 206 721,09
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2021 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:43
|
Профі Торг д.у.1 до №26 від 06,10,2021.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 09:17
|
Договір 26 труби сталеві, фланці сталеві.pdf | укладений |
06 жовтня 2021 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |