Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональний пристрій (кольоровий), ламінатор)
Очікувана вартість
179 400,00 UAH
UA-2020-06-16-007244-c ● 2ba6ff9e3bce4571aeea5b24e746c562
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145240 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19 |
Контактна особа: |
Олександр Валентинович Ткаченко +380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 15:09 |
Очікувана вартість: | 179 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 794,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +380485131474.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Багатофункціональний пристрій (кольоровий), ламінатор.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Багатофункціональний пристрій (кольоровий) – 31 шт., ламінатор – 31 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 179 400,00 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 89 700,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 89 700,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 794,00 грн. (одна тисяча сімсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +380485131474.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Багатофункціональний пристрій (кольоровий), ламінатор.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Багатофункціональний пристрій (кольоровий) – 31 шт., ламінатор – 31 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 179 400,00 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 89 700,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 89 700,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 794,00 грн. (одна тисяча сімсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Багатофункціональний пристрій (кольоровий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, вул. Миру, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
31 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, вул. Миру, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2020 15:59 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Принтер_та_ламiнатор).doc | |
16 червня 2020 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
16 червня 2020 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
16 червня 2020 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_3.docx | |
16 червня 2020 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
16 червня 2020 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
16 червня 2020 15:59 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-16-007244-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 16 червня 2020 16:34
Усунення дискримінаційних вимог!
Шановний Замовник! В технічному завданні до закупівлі, за сукупностю зазначених параметрів відповідає лише один виробник БФП, а саме EPSON, що порушує принцип зазначений Вами у документації: - "Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника", та закон з публічних закупівель ." Вимагаємо змінити параметр роздільна здатність друку на не менше - 4800 х 1200 dpi та викреслити вагу пристрою(як такий параметр, як вага стаціонарного пристрою характеризує його у сторону краще або гірше з боку користувача навіть з особливими потребами нам невідомо, а переносити пристрій заправлений чорнилом не рекомендує жодний виробник ), що дасть можливість запропонувати хоча-б один еквівалент, та не позначиться на якості повсякденного друку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 11:30
В технічні характеристики підходить декілька моделей БФП (фірми EPSON) з одного цінового діапазону. Крім того, у технічних вимогах, зазначено, що учасники не обмежені однією моделлю, та можуть запропонувати будь-який БФП за умови, що він буде не гіршим за наведені у додатку 3 до тендерної документації, так що вибір є, всі учасники можуть прийти з різним обладнанням.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Переможець |
159 074,64
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 12:27
|
Изображение14_584.jpg | укладений |
21 липня 2020 12:25
|
Изображение14_583.jpg | укладений |
21 липня 2020 12:25
|
Изображение14_584.jpg | укладений |
21 липня 2020 11:22
|
Изображение14_583.jpg | укладений |
21 липня 2020 11:22
|
Изображение14_582.jpg | укладений |
21 липня 2020 11:22
|
Изображение14_581.jpg | укладений |
21 липня 2020 11:22
|
Изображение14_580.jpg | укладений |
21 липня 2020 11:22
|