Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 26 513 938,07 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 569,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 132569.69 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості виконання проєктних робіт I етапу, здійснюється протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; Оплата 70% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проєктно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; Оплата 30% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу та 100% вартості ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 17:16 |
зміни до ТД та проекту договору.docx | |
22 листопада 2019 17:16 |
Тендерна документація (зі змінами).docx |
22 листопада 2019 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2019 17:16 |
зміни до ТД та проекту договору.docx
|
|||
22 листопада 2019 17:16 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
• затверджено Постановою КМУ №554 від 23.05.2011 р. «Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури»;
• набув чинності ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»;
• внесено зміни до ЗУ «Про архітектурну діяльність»;
• внесено зміни до Правил сертифікації цивільних аеродромів України.
Крім цього, в період з 2013 по 2018 роки включно внесено зміни до стандартів та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), яким повинна відповідати розроблена проєктна документація «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (стадія «Проект»).
Відсутність в потенційного учасника за умов зміни нормативно-правової бази підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з 2011 по 2019 роки (тобто впродовж дев’яти років!!!) свідчить не про дискримінацію зі сторони Замовника, а про відсутність в Учасника досвіду в проектуванні об’єктів відповідно до предмету закупівлі.
Наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ № 680) передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі “1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У Наказі № 680 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації, на думку Замовника торгів, являється зручним та дозволить максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання тендерних пропозицій.
Для уніфікації подання інформації про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасникам пропонується заповнити Таблицю №2 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)» та Таблицю №3 «Орієнтовний склад проєкту».
ГІП визначається розпорядчим документом генпроектувальника, підписує та скріплює печаткою титульний аркуш проекту.
Посада, яку займає сертифікований інженер-проектувальник згідно штатного розпису не впливає на рішення Замовника про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям.
Вимоги про усунення порушення
Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору
При цьому Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є виконаний у 2011-2019 роках в повному обсязі договір з розробки проєктно-кошторисної документації з будівництва аеродромних комплексів (об’єкти класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3) або V категорії складності) та отриманий за результатами розроблення проєктно-кошторисної документації позитивний експертний звіт щодо розгляду зазначеної документації. Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинно містити усі частини, етапи (стадії) проєктної документації відповідно до предмету закупівлі.
Подібні вимоги щодо тривалості досвіду роботи учасників були розглянуті Адміністративною Колегією АМКУ, згідно чого було винесене рішення про їх надмірність та безпідставність, їх визнано такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. (Рішення АМКУ від 19.01.2018 №453 щодо вимог досвіду роботи).
Просимо прибрати з тендерної документації часові обмеження щодо досвіду виконання аналогічного договору.
В своїй тендерній документації, Замовником не обґрунтовано необхідність встановити самі ці вимоги, тобто їх треба вважати дискримінаційними та такими, що порушують норми чинного законодавства.
• затверджено Постановою КМУ №554 від 23.05.2011 р. «Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури»;
• набув чинності ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»;
• внесено зміни до ЗУ «Про архітектурну діяльність»;
• внесено зміни до Правил сертифікації цивільних аеродромів України.
Крім цього, в період з 2013 по 2018 роки включно внесено зміни до стандартів та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO), яким повинна відповідати розроблена проєктна документація «Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (стадія «Проект»).
Відсутність в потенційного учасника за умов зміни нормативно-правової бази підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з 2011 по 2019 роки (тобто впродовж дев’яти років!!!) свідчить не про дискримінацію зі сторони Замовника, а про відсутність в Учасника досвіду в проектуванні об’єктів відповідно до предмету закупівлі.
Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Згідно з ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Просимо прибрати з Тендерної документації неправомірну вимогу, а саме:
“Розрахунок договірної ціни учасник-переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресами замовника, зазначених у тендерній документації.
Ненадання Учасником у строк, передбачений Законом для підписання договору, розрахунку договірної ціни згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” (із змінами) прирівнюється до відмови Учасника від підписання договору про закупівлю.”, а також змінити вимогу Додатку №2 до ТД, видаливши можливість надсилання документів електронною поштою:
“За результатами аукціону (у разі зміни цінової пропозиції), Учасник, пропозиція якого розглядається, з метою підтвердження договорної ціни, протягом двох робочих днів, повинен загрузити в електронну систему закупівель або надіслати на електронну адресу Замовника tender.fininpro@gmail.com скан-копії документів, з урахуванням змін за результатами аукціону, а саме:
- цінову пропозицію;
- зведений кошторис;
- кошториси на виконання інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних та іншіх необхідних вишукувань;
- кошториси на проєктні роботи та науково-технічний супровід;
- кошторис на замовлення та проходження експертизи проєктної документації.”
Тендерна документація містить вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції для штатних працівників - копій наказів про призначення на посаду та копій трудових книжок в повному обсязі.
Дана вимога суперечить нормам Закону “Про захист персональних даних”.
Просимо додати вимогу щодо надання згоди суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних кожною особою, щодо якої надана копія трудової книжки в повному обсязі.
П. 5 розділу Загальні положення Тендерної документації Замовника визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Проте далі документацією встановлені вимоги, що суперечать вищезазначеній нормі, а саме:
іноземні учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати всі необхідні документи, які регламентують господарську діяльність на території України
документ, підтверджуючий систему оподаткування учасника в Україні;
документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.2 цього розділу (Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу) - /чи надається банківська гарантія іноземним учасникам? те ж саме стосується і забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/
документально підтверджена наявність у Учасника офісного (адміністративного) приміщення, що знаходиться на території України, шляхом надання одного з наступних документів:
- документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення, яке зазначено у довідці;
- діючий договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням, яке зазначено у довідці, у разі користування орендованого офісного (адміністративного) приміщення Учасником надати документ(-и), що підтверджують право власності орендодавця
для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору (рів) в тому числі наступними документами, що не є типовими для іноземних учасників, а саме:
- копію позитивного звіту експертизи розробленої проектної документації;
- схвальний лист-відгук від замовника, щодо виконання наданого аналогічного договору* із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; якості виконаних робіт; класу наслідків (відповідальності) (категорії складності) об’єкту будівництва; строків виконання договору та інформації щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов цього договору.
1) п.1 Додатку №3 до Тендерної документації:
"1. Інформаційна довідка про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 5 до Тендерної документації) (довідка учасника у довільній формі з переліком (власного чи орендованого) офісного приміщення, обладнання, приладів, інструментів, програмного забезпечення).
Для підтвердження наявності офісного приміщення надати в складі пропозиції:
- документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення, яке зазначено у довідці;
- діючий договір оренди/суборенди, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративним) приміщенням, яке зазначено у довідці, у разі користування орендованого офісного (адміністративного) приміщення.
* в разі, якщо надання таких документів для учасника-нерезидента заборонено законодавством його країни, учасник нерезидент надає відповідний лист з посиланнями на норми законодавства."
2) п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації доповнити:
"**для учасників-нерезидентів під аналогічним договором вважається договір, в якому учасник виступав в якості виконавця робіт (надавача послуг) з розробки проєктно-кошторисної документації з будівництва аеродромних комплексів, в якій цей учасник зареєстрований та/або у якій відповідну документацію було розроблено.
*** для учасників-нерезидентів доказом виконання робіт (надання послуг) можуть бути офіційні повідомлення та листи, платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків з виконаних робіт (наданих послуг)."
3) п. 2 Додатку №7 до Тендерної документації:
"Учасники в складі тендерної пропозиції подають скановані копії:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на підписання тендерної пропозиції);
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо укладання договору (повноваження щодо укладення договору підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на укладення договору);
- документу, який містить інформацію про учасника як платника податків;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- паспорту (для фізичних осіб)."
4) частину 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" доповнити:
"Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів у відповідності до Додатків 3, 7 до Тендерної документації."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000095 ● 67b2e59a5e19439aa5ecd481db55f6bf
- Статус: завершено ● Дата: 31 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
71 UA-2019-11-14-003183-b 14.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА |
20 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
20 960 000,00
UAH з ПДВ
|
20 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" |
26 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА #34880167 |
Відхилено |
14 998 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 16:58
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Відхилено |
20 499 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:00
|
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" #37355642 |
Відхилено |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:02
|
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" #14307759 |
Відхилено |
26 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:04
|