Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адмінбудівлі по вул. Смілянська, 131/1 в м. Черкаси
Очікувана вартість
766 434,00 UAH
UA-2022-10-11-010152-a 2b92ba95160a49b2b2cf13c5f94ec969
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єременко Наталія Георгіївна

380472370010 budrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДИНКУ РАД І ОБ'ЄКТІВ ОБЛАСНОЇ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 04014200
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185
Контактна особа: Єременко Наталія Георгіївна
380472370010
budrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2022 21:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2022 00:00
Очікувана вартість: 766 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 598,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид, розмір та умови надання забезпечення пропозиції - згідно цього оголошення та форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом 5 робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара). Строк дії забезпечення пропозиції - протягом не менше ніж 40 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, що передбачений цим оголошенням. Випадки, в яких забезпечення пропозиції не повертається учаснику - згідно п. 11.7 форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається, та ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги до учасника та перелік документів, що мають бути надані учасником у складі пропозиції, а також інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до форми "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі", що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт адмінбудівлі по вул. Смілянська, 131/1 в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 131/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 15 проекту договору підряду згідно додатку 2 до Форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; Інша інформація: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид, розмір та умови надання забезпечення пропозиції - згідно цього оголошення та форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом 5 робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара). Строк дії забезпечення пропозиції - протягом не менше ніж 40 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, що передбачений цим оголошенням. Випадки, в яких забезпечення пропозиції не повертається учаснику - згідно п. 11.7 форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається, та ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі»

Сума забезпечення: 3500 UAH
11 жовтня 2022 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2022 21:14
Форма 'Оголошення про проведення спрощеної закупівлі'.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ШКЛЯРУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 766 434,00
UAH з ПДВ
766 434,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 жовтня 2022 16:57
Електронний підпис
20 жовтня 2022 16:56
316 СМІЛЯНСЬКА 131.imd
20 жовтня 2022 16:56
ГАРАНТІЯ (4).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШКЛЯРУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШКЛЯРУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2304112358
Переможець 766 434,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2022 10:05

Документи

27 жовтня 2022 09:50
Електронний підпис
27 жовтня 2022 09:46
Протокол намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2022 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШКЛЯРУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2304112358
766 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2022 09:50
Електронний підпис
27 жовтня 2022 09:46
Протокол намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:47
Додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:46
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 17:16
Локальний та підсумкова.pdf укладений
21 листопада 2022 17:16
Календарни план.pdf укладений
21 листопада 2022 17:16
Договірна ціна.pdf укладений
21 листопада 2022 17:15
Договір.pdf укладений
21 листопада 2022 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди № 1 від 28.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 711 284,00
UAH