Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the state road of public use T-02-22 Tulchyn – Trostyanets - Bershad (separate areas) (with the development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 126 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 630 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 630000 UAH |
Publication date: | 10 липня 2020 09:50 |
Enquiries until: | 31 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 126 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 630 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих днів до кінця звітного місяця. Замовник може здійснювати оплату наданих послуг (виконаних робіт) після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 80 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих днів до кінця звітного місяця. Замовник може здійснювати оплату наданих послуг (виконаних робіт) після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 14:42 |
36) Зміни до ТД-2.doc | |
20 липня 2020 14:42 |
36) ТД Т-02-22 ПР - зміни2.docx | |
10 липня 2020 13:04 |
Обсяги Т-02-22.doc | |
10 липня 2020 13:04 |
36) ТД Т-02-22 ПР - зміни.docx | |
10 липня 2020 13:04 |
36) Зміни до ТД.doc | |
10 липня 2020 10:19 |
36) Проект договору Т-02-22 ПР.docx | |
10 липня 2020 09:47 |
36) ТД Т-02-22 ПР.docx | |
10 липня 2020 09:47 |
ВР Т-02-22.pdf | |
10 липня 2020 09:47 |
Завдання на Т-02-22 для тендеру.doc |
20 липня 2020 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 липня 2020 14:42 |
36) Зміни до ТД-2.doc
|
|||||||||
20 липня 2020 14:42 |
36) ТД Т-02-22 ПР - зміни2.docx
|
|||||||||
10 липня 2020 13:04 |
Обсяги Т-02-22.doc
|
|||||||||
10 липня 2020 13:04 |
36) ТД Т-02-22 ПР - зміни.docx
|
|||||||||
10 липня 2020 13:04 |
36) Зміни до ТД.doc
|
|||||||||
10 липня 2020 10:19 |
36) Проект договору Т-02-22 ПР.docx
|
|||||||||
10 липня 2020 09:47 |
36) ТД Т-02-22 ПР.docx
|
|||||||||
10 липня 2020 09:47 |
ВР Т-02-22.pdf
|
|||||||||
10 липня 2020 09:47 |
Завдання на Т-02-22 для тендеру.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником оголошена процедура закупівлі, у повній відповідності з названо Постановою! Щодо першого питання, в зв'язку з тим, що предмет закупівлі не має точної адресної прив'язки та прохання Учасника вирішити питання, щодо транспортної схеми, Замовник вніс зміни в Тендерну документацію, та видалив транспорту схему!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000031 ● d9fd6e2b2db1496a964598b88b234c88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2020 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.10.2020
№ 68
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-07-10-000993-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-10-000993-c За результатами проведеного моніторингу відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Заперечення: Замовник оприлюднив оголошення у повній відповідності до пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, де заповнив всі поля, які передбачені регламентом майданчика smarttender.biz. Крім того чіткі умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначено в частині 2 розділу ІІІ Тендерної документації, яка оприлюднена на порталі prozorro.gov.ua в день оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Зокрема зазначено що Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція в складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Реквізити замовника: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області, ЄДРПОУ 25845655; р/р UA973204780000026007924865843 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК». За результатами проведеного моніторингу відповідності тендерної документації замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить інформації, для учасників юридичних осіб, про спосіб підтвердження відсутності підстав відхилення, що визначені пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону, при вартості закупівлі послуг, що перевищує 20 мільйонів гривень. Заперечення: Частини 3, 4, 5, 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містять алгоритм надання учасником процедури закупівлі підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17, а також спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, який має право визначатись замовником. Так частина 3 статті 17 передбачає - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. У частині 4 статті 17 зазначено - Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. У частині 5 статті 17 зазначено - Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. У частині 6 статті 17 - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Стаття 17 не містить положень, яким чином учасник підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та не містить жодних інструкцій, щодо можливості замовника вимагати відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі що визначені пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону. Таким чином Замовник не має права вимагати надання документів спосіб підтвердження яких не передбачено статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься у вищевказаній довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії, зокрема, наказів про призначення на посаду, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Разом з тим, учасником ТОВ «Енергетично - дорожнє будівництво» на виконання Додатку 1.5 тендерної документації, у складі пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 03.08.2020 року №03-08/20-21 (далі – Довідка № 21), в якій, зокрема, зазначено інформацію про наявність в учасника штатного головного інженера проекту - Полтавцева О.М (пункт 1 довідки). Однак, на порушення вимог Додатку 1.5 тендерної документації, у складі пропозиції учасника ТОВ «Енергетично - дорожнє будівництво» відсутня копія наказу про призначення вказаного працівника на посаду, чим не підтверджено наявність правовідносин учасника з відповідним працівником та відповідно не підтверджено інформацію, зазначену у Довідці № 21, що не відповідає вимогам Додатку 1.5 тендерної документації. Заперечення: Відповідно додатку 1.5 Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника головного інженера проекту - Полтавцева О.М. надано копію диплома, сертифіката та копію трудової книжки з відповідним записом про прийняття на роботу. Зважаючи на формулювання в тендерній документації, «…або інших документів» інформація щодо наявності у Учасника головного інженера проекту - Полтавцева О.М. ТОВ «Енергетично - дорожнє будівництво» підтверджена. Крім того в аналогічних торгах наказ про призначення на дану особу в складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично - дорожнє будівництво» був наданий. Додатком 1.5 тендерної документації, встановлено умову, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника, на працівників зазначених у вищевказаній довідці, скан-копій кваліфікаційного сертифікату інженера - геодезиста та посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного), на машиніста крана автомобільного. Так, на виконання вимог Додатку 1.5 тендерної документації, учасником ТОВ «Шляхбуд» в складі пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 30.07.2020 року № 315/1-4, в якій, зокрема, зазначено інформацію про наявність машиніста автокрана автомобільного - Морозюка В.В. (пункт 9.2 Довідки № 21). Однак, на порушення вимог Додатку 1.5 тендерної документації, у складі пропозиції учасника ТОВ «Шляхбуд» на зазначеного машиніста не надано скан-копії посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою. Заперечення: ТОВ «Шляхбуд» у складі тендерної пропозиції надало дозволи на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а також має документи посвідчення 65/637 від 14 січня 2008р. Крім того на підтвердження права виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) надано Дозвіл Державної служби з питань праці щодо експлуатації вантажопідіймальних кранів та машин. Однак, у складі пропозиції учасника ТОВ «Енергетично – дорожнє будівництво» відсутня копія акту приймання – передачі виробничої бази розташованої в Калинівському районі Вінницької області, який підтверджує факт передачі учаснику вказаної виробничої бази в оренду, та який є невід’ємною частиною договору оренди від 07.06.2017 року № ОР24/06-17, чим не підтверджено інформацію зазначену у Довідці № 26, що не відповідає умовам Додатку 1.2 Заперечення: Відповідно до п.2.1 договору оренди нерухомого майна №ОР 24/06-17 від 07 червня 2017 року Орендар вступає у строкове платне користування майном у термін, вказаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього договору. п. 10.1. визначено, що договір укладено строком на 4 роки 11 місяців, який діє з моменту його підписання обома сторонами по 06.05.2022 року. Разом з тим, п.1.1 вказаного договору визначено чіткий перелік майна, що передається в строкове платне користування. З урахуванням викладеного, підписання сторонами договору 07 червня 2017 року свідчить про його дійсність та підтверджує факт передачі орендованого майна. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч. 2 ст. 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. Права органу державного фінансового контролю передбачені статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». САД у Вінницькій області зазначає, що моніторинг закупівлі здійснений не за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. Окрім того, орган контролю не наділений правом вимоги про розірвання договору. Відповідно до ч. 1-2 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Згідно ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 6.2 Договору № 150/20-П Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-22 Тульчин – Тростянець – Бершадь (окремими ділянками) з розробкою проектної документації від 07 вересня 2020 року передбачені виключні підстави для розірвання Замовником договору, серед яких відсутні умови про розірвання договору з підстав зазначених у висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Враховуючи викладене вище, САД у Вінницькій області, як замовник процедури закупівлі, не має законних підстав та можливості здійснити заходи щодо розірвання укладеного договору чи усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 28.10.2020 р. Окремо слід зазначити, що замовник провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушені питання у висновку, для запобігання подібних випадків у майбутньому. Крім того, повідомляємо, що в інший спосіб усунути дане порушення не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки допущені замовником не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю та виконання укладеного договору. Розірвання укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та майже повністю виконав умови укладеного ним договору є неможливим та незаконним.
2020-11-04 16:31:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 10.11.2020р. Висновок оскаржено в суді, частина 10 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Документи:
11 листопада 2020 15:58
|
Електронний підпис |
11 листопада 2020 15:57
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 10:06
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" #03579443 |
Переможець |
115 470 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 09:37
|
36) ду 6 від 06.07.21 до дог. 150 20-П (1).pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:22
|
36) Договір 150 20-П від 07.09.2020.pdf | укладений |
07 вересня 2020 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 150/20-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |