Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of premises 1st, 3rd, 4th floors of the cardiological building and the facade of the cardiological and economic buildings of the State Institution Heart Institute of the Ministry of Health of Ukraine located at Kyiv, vul. Bratyslavska, 5а (CPV 021:2015:45454000-4 — Reconstruction)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Контактна особа: |
Марія Толстих +380442916109 tcheart@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Святенко Микола Іванович +380442916179 tcheart@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavna ustanova "Instytut sertsia Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy" |
National ID: | 38831595 |
Contact point: |
Mariia Tolstykh +380442916109 tcheart@ukr.net |
Additional contacts: |
Святенко Микола Іванович +380442916179 tcheart@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 331 275 351,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 656 376,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 05 березня 2021 17:39 |
Enquiries until: | 10 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 331 275 351 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 656 377 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами по мiрі виконання робіт на підставі підписаних актів виконаних робіт та/або накладних відповідно до календарного графіку здачі таких робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних актів виконаних робіт та/або накладних. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. У випадку затримки бюджетного фінансування та відповідно прострочення строку оплати не з вини Замовника – строк на оплату продовжується на відповідну кількість днів такої затримки, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити відповідний платіж. Замовник не несе відповідальності перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому випадку не застосовуються. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Iнша подія | Замовник на підставі норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 1070 від 04.12.2019 року здійснює попередню оплату (аванс). Замовник протягом 30 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури надасть Виконавцю аванс на його розрахунковий рахунок для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів тощо у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 17:49 |
Додаток 6 проєкт договору від 12.04.2021.doc | |
12 квітня 2021 17:49 |
Тендерна документація реконструкція (нова редакція) від 12.04.2021.docx | |
12 квітня 2021 17:49 |
перелік змін 2.docx |
12 квітня 2021 17:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2021 17:49 |
Додаток 6 проєкт договору від 12.04.2021.doc
|
||||||
12 квітня 2021 17:49 |
Тендерна документація реконструкція (нова редакція) від 12.04.2021.docx
|
||||||
12 квітня 2021 17:49 |
перелік змін 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п. 1 Наказу «Про прийняття та скасування національних стандартів» від 26.12.2019 №502 Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування приймається на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010 з 01 січня 2021 року.
При цьому слід зазначити, що відповідно до п.2 вказаного наказу, чинність національного стандарту ДСТУ OHSAS 18001:2010 Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги (OHSAS 18001:2007, IDT) скасовується з 01 січня 2022 року.
Так, учасник має діючий Сертифікат OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, IDT), який буде чинним на дату розкриття пропозицій відповідно до вимог чинного законодавства України.
У зв’язку з чим, з метою дотримання принципів відкритості та прозорості в публічних закупівлях, а також запобігання дискримінаційних вимог, що може спричинити відхилення учасників, просимо внести зміни до тендерної документації щодо вимоги про надання документів, що повинні бути надані в складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме - ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Стандарт гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, та відповідає сучасним потребам з підвищення охорони та безпеки праці, яка є обов’язковою в організаціях будь-якої форми власності.
З врахуванням того, що оголошення про проведення закупівлі опубліковано 05.03.2021, тобто, на момент чинності нового Стандарту, тому тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Отже, підстав для внесення змін до тендерної документації щодо вимоги про надання документів, що повинні бути надані в складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000037 ● 09a7891f02694d37aa6ad03b451125d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-03-05-010315-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 11:49:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасаду кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 5а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-010315-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 08:14:34
Відповідь на запит
1. Державна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України» з метою підвищення якості надання медичної допомоги хворим на серцево-судинні захворювання та поєднану патологію в умовах клініки установи розробила та подала до участі у відборі державний інвестиційний проект «Реконструкція приміщень 1, 3 та 4-го поверхів кардіологічного та фасадів кардіологічного та господарського корпусів державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» за адресою вул. Братиславська, буд. 5-а, м. Київ» (далі –Проект), в частині зміцнення діагностичного та лікувального векторів радіологічної та стерилізаційної служб; з позитивним висновком державної експертизи державного інвестиційного проекту відповідно до Порядку відбору державних інвестиційних проектів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 571. Термін реалізації Проекту – 2021 рік. Мета проєкту – створити високотехнологічний медичний комплекс європейського рівня з метою зробити сучасну цифрову діагностику здоров’я доступною для населення країни; для забезпечення сучасними методиками лікування вітчизняних медиків; для надання якісної медичної послуги пацієнтам з усієї країни. Проєкт розглянуто Міжвідомчою комісією з питань державних інвестиційних проєктів та визначений таким, що відповідає критеріям відбору (протокол Міжвідомчої комісії від 04.06.2020), підтримано Комісією до розроблення та реалізації за рахунок державних капітальних вкладень за результатами відбору та, відповідно, включено до Переліку відібраних нових державних інвестиційних проектів на 2021 рік (протокол Міжвідомчої комісії від 16.11.2020). У державному бюджеті 2021 року Державній установі «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (далі – ДУ «Інститут серця МОЗ України») через головного розпорядника бюджетних коштів – Міністерство охорони здоров’я України, виділено кошти на реалізацію інвестиційного проекту: «Реконструкція приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасаду кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 5А». За даними Розділу ІІІ Проекту вартість становить 332 197 976 грн, в тому числі - інвестиційний етап (розроблення) - 922 625,00 грн та інвестиційний етап (реалізація) - 331 275 351,00 грн. За даним Проектом передбачене фінансування у розмірі 332 198,0 тис. грн за бюджетною програмою КПКВК 2301880 «Реалізація державного інвестиційного проекту «Реконструкція приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасадів кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 5а»» (далі – КПКВК 2301880).За Проектом завершено інвестиційний етап (розроблення), а саме розроблено проектну документацію ТОВ «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» на підставі укладеного договору від 03.02.2021 №7132-06Т за результатами публічної закупівлі, а також, отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації від 03.03. 2021 № 00-0065/01-21 виданий державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація - центральна служба української державної будівельної експертизи» та наказом МОЗ України від 04.03.2021 № 393 «Про затвердження проекту будівництва «Реконструкція приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасаду кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 5А» затверджено проектно-кошторисну документацію та розпочато інвестиційний етап (реалізація). На підставі затвердженої проектно-кошторисної документації та Проекту замовником було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2. Вищезгадана інформація розміщена за відповідним посилання https://heart.kyiv.ua/wp-content/uploads/2021/06/informacziya-shhodo-obgruntuvannya-zakupivlya-robit.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України (Департамент фінансового контролю у сфері закупівель) АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку до висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 07.07.2021 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-03-05-010315-c) (затвердженого протоколом тендерного комітету Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» від 13.07.2021 №144) Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 10.0.2021 № 180, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, 11.06.2021 (ідентифікатор UA-M-2021-06-11-000037), розпочато моніторинг закупівлі робіт за предметом «Реконструкція приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасаду кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 5а (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-010315-c за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою (далі – моніторинг). За результатами моніторингу ДАСУ як органом державного фінансового контролю складено та 07.07.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок). У Висновку ДАСУ констатує, що у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що на виконання вимог пункту 2 частини другої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» учасники у складі тендерних пропозицій надають антикорупційні програми та накази на призначення уповноважених осіб з реалізації антикорупційних програм. Учасник ТОВ «НВО Укрсовпроект» у складі тендерної пропозиції надав наказ від 05.10.2015 № 04 про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого відповідального за запобігання корупції та антикорупційну програму Товариства. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1. Також установлено, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми. Так, у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що в обов’язковому порядку антикорупційна програми затверджується керівниками, зокрема, юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому, учасник ТОВ «НВО Укрсовпроект» у складі тендерної пропозиції надав документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми, положення якої, не приведено у відповідність до вимог рішення Національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» від 02.03.2017 № 75, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи, згідно додатку 1, оскільки, надана антикорупційна програма не містить ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу та інші, чим не дотримав вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВО Укрсовпроект», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив його до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Пунктом 3 Висновку ДАСУ зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Вважаємо зазначену ДАСУ у Висновку кваліфікацію в діях Замовника порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, такою що не відповідає вимогам законодавства та наявним в електронній системі закупівель Prozorro доказам. У зв’язку з цим заперечуємо проти Висновку з такою аргументацією. За зазначеним предметом закупівлі подано дві тендерні пропозиції: ТОВ «БК КБР» та ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ». Тендерні пропозиції обох учасників було допущено до аукціону. За результатом оцінки тендерних пропозицій, що проводиться автоматично електронною системою закупівель, тендерна пропозиція ТОВ «БК КБР» на суму 330 745 618,15 грн визначена найбільш економічно вигідною. ДАСУ у своєму Висновку констатує, що за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК КБР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не установлено. При цьому ДАСУ у Висновку вказує, що за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВО Укрсовпроект» установлено порушення вимог третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Зокрема Замовник на виконання вимог пункту 2 частини другої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» вимагав від учасників у складі тендерних пропозицій надати антикорупційну програму та наказ на призначення уповноважених осіб з реалізації антикорупційних програм. Стаття 62. Антикорупційна програма юридичної особи Закону України «Про запобігання корупції» : 1. Антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. 2. В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. 3. Антикорупційна програма затверджується після її обговорення з працівниками юридичної особи. Текст антикорупційної програми повинен перебувати у постійному відкритому доступі для працівників юридичної особи. 4. Положення щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми включаються до трудових договорів, правил внутрішнього розпорядку юридичної особи, а також можуть включатися до договорів, які укладаються юридичною особою. 5. В юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті, для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (далі - Уповноважений), правовий статус якої визначається цим Законом». Відповідно до статті 17 Закону, Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі є те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Стаття 17 Закону не передбачає таку підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі як невідповідність Антикорупційної програми Типовій формі. Учасник ТОВ «НВО Укрсовпроект» у складі тендерної пропозиції надав: - Довідку про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; - Наказ від 05.10.2015 № 04 про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого відповідального за запобігання корупції; - Антикорупційну програму Товариства, яка затверджена керівником підприємства. Замовник вимагав надати Наказ та Антикорупційну програму саме на виконання статті 62 Закону України «Про запобігання корупції». Однак жодним пунктом статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» не передбачено, що Антикорупційна програма повинна бути затверджена згідно Типової форми. Щодо Висновку ДАСУ про те, що Антикорупційна програма ТОВ «НВП УКРСОПРОЕКТ» не містить ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу та інші пункти. Статтею 63 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що Антикорупційна програма може містити певні положення згідно переліку, а не обов’язково повинна містити. Стаття 63. Вимоги до антикорупційної програми юридичної особи Закону України «Про запобігання корупції» : 1. Антикорупційна програма юридичних осіб, зазначених у частині другій статті 62 цього Закону, може містити, зокрема, такі положення: 1) сферу застосування та коло осіб, на які поширюються її положення; 2) вичерпний перелік та опис антикорупційних заходів, стандартів, процедур та порядок їх виконання (застосування), зокрема порядок проведення періодичної оцінки корупційних ризиків у діяльності юридичної особи; 3) норми професійної етики працівників юридичної особи; 4) права і обов’язки працівників та засновників (учасників) юридичної особи у зв’язку із запобіганням і протидією корупції у діяльності юридичної особи; 5) права і обов’язки Уповноваженого як посадової особи, відповідальної за запобігання корупції, та підпорядкованих йому працівників (у разі їх наявності); 6) порядок регулярного звітування Уповноваженого перед засновниками (учасниками) юридичної особи; 7) порядок здійснення належного нагляду, контролю та моніторингу за дотриманням антикорупційної програми у діяльності юридичної особи, а також оцінки результатів здійснення передбачених нею заходів; 8) умови конфіденційності інформування Уповноваженого працівниками про факти підбурення їх до вчинення корупційного правопорушення або про вчинені іншими працівниками чи особами корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень; 9) процедури захисту працівників, які повідомили інформацію про корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення; 10) процедуру інформування Уповноваженого працівниками про виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів, а також порядок врегулювання виявленого конфлікту інтересів; 11) порядок проведення індивідуального консультування Уповноваженим працівників юридичної особи з питань застосування антикорупційних стандартів та процедур; 12) порядок проведення періодичного підвищення кваліфікації працівників у сфері запобігання і протидії корупції; 13) застосування заходів дисциплінарної відповідальності до працівників, які порушують положення антикорупційної програми; 14) порядок вжиття заходів реагування щодо виявлених фактів корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, зокрема, інформування уповноважених державних органів, проведення внутрішніх розслідувань; 15) порядок внесення змін до антикорупційної програми. Таким чином Замовник не уповноважений проводити правовий аналіз поданих документів на відповідність чинному законодавству. Виключний перелік підстав за якими Замовник має право відхиляти Учасника указаний в статті 31 Закону. Зокрема, Законом «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку Замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника з підстав невідповідності поданого Учасником у складі пропозиції документа вимогам чинного законодавства. Європейський суд з прав людини (далі – ЄСПЛ) неодноразово вказував на те, що закон повинен відповідати принципу верховенства права (Malon v.The United Kingdom). У справі «Olsson v.Sweden» ЄСПЛ: «Норма не може розглядатися як «право», якщо її не сформульовано з достатньою точністю так, щоб громадянин мав змогу, якщо потрібно, з відповідними рекомендаціями, певною мірою передбачити наслідки, які може потягти за собою вчинена дія». У рішенні у справі «Ukrainian Media Group v. Ukraine» від 29.03.2005 ЄСПЛ також нагадує, що закон має бути сформульовано з достатнім ступенем передбачуваності, щоб надати громадянину можливість розумною, залежно від обставин, мірою передбачити наслідки певної дії. Ступінь передбачуваності значною мірою залежить від змісту акту, який розглядається, сфери, яку він має охопити, та кількості та статусу тих, кому його адресовано (рішення у справі «Groppera Radio AG and Others v. Switzerland» від 28.03.1990). В Україні принцип юридичної визначеності закріплений в статті 8 Конституції України як елемент принципу верховенства права. Конституційний Суд України у своїх рішеннях неодноразово зазначав, що Конституційний Суд України у своїх рішеннях неодноразово зазначав, що елементами верховенства права є принципи рівності і справедливості, правової визначеності, ясності і недвозначності правової норми, оскільки інше не може забезпечити її однакове застосування, не виключає необмеженості трактування у правозастосовній практиці і неминуче призводить до сваволі (абзац другий підпункту 5.4 пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 22 вересня 2005 року № 5-рп/2005). Правова передбачуваність та правова визначеність необхідні для того, щоб учасники відповідних правовідносин мали можливість завбачати наслідки своїх дій і бути впевненими у своїх законних очікуваннях, що набуте ними на підставі чинного законодавства право, його зміст та обсяг буде ними реалізовано (абзац третій пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 11 жовтня 2005 року № 8-рп/2005). Відповідно до статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 43 Закону регламентовано недійсність договору про закупівлю. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Відповідно до статті 179 Господарського кодексу України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами – юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Статтею 188 Господарського кодексу України встановлено порядок зміни та розірвання господарських договорів. Відповідно до вказаної статті Кодексу зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. За результатами проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою закупівлі робіт за предметом «Реконструкція приміщень 1, 3, 4 поверхів кардіологічного та фасаду кардіологічного та господарського корпусів Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 5а (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-03-05-010315-c), Замовником укладено договір про закупівлю робіт з ТОВ «БК КБР» від 12.05.2021 №45454-21Т (далі – Договір). Відповідно до п. 13.1 Договору, усі зміни до Договору оформлюються Додатковими угодами до Договору. Додаткові угоди є невід’ємними частинами Договору і набувають чинності після їх підписання Сторонами. Внесення змін у цей Договір чи його розірвання допускається тільки за згодою Сторін, окрім випадків, передбачених цим Договором. У разі відсутності відповідної згоди (окрім випадків, передбачених цим Договором) заінтересована Сторона має право звернутися до суду. Державною установою «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», з метою визначення наміру достроково розірвати Договір на виконання зобов’язань ДАСУ, викладених у Висновку, звернулося до ТОВ «БК КБР» листом від 09.07.2021 № 01-09/837. Листом від 12.07.2021 № 1159 ТОВ «БК КБР» повідомило Державну установу «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» про відсутність згоди розірвати Договір та повторно намір виконати роботи за укладеним Договором відповідно до його умов. Враховуючи викладене, а також той факт, що між Сторонами Договору спір відсутній, у Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» відсутні правові підстави для розірвання Договору без звернення до суду у встановленому законодавством порядку.
2021-07-13 15:58:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-010315-c до Окружного адміністративного суду міста Києва листом від 20.07.2021 №01-01/891. |
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Ухвалою окружного адміністративного суду м. Києва від 28.07.2021 відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Державної установи "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку, оприлюднено в єдиному державному реєстрі судових рішень 02.08.2021, категорія справи №640/20619/21 |
Дата відкриття провадження: | 27 липня 2021 |
Документи:
21 липня 2021 15:24
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38831595 |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БК КБР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" |
330 745 618,15
UAH з ПДВ
|
330 745 618,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" |
331 268 113,98
UAH з ПДВ
|
331 268 113,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
330 745 618,15
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:39
|
ДУ 8 від 28.12.2021 до Д 45454-21Т від 12.05.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 1 до ДУ 8 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 2 до ДУ 8 від 28.12.2021 Л 2_1_1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 2 до ДУ 8 від 28.12.2021 Л 2_1_2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 2 до ДУ 8 від 28.12.2021 (частина 1 Л2_1_3).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 2 до ДУ 8 від 28.12.2021 (частина 2 Л2_1_4, 2_1_5).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 2 до ДУ 8 від 28.12.2021 (частина 3 Л 2_1_7, 2_1_8).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 3 до ДУ 8 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Додаток 4 до ДУ 8 від 28.12.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:50
|
ДУ 7 від 28.12.2021 до Д 45454-21Т ТОВ БК КБР.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:06
|
ДУ 6 до Д 45454-21Т від 12.05.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:53
|
додат.2(2-1-5).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
додат.2(2-1-7).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
додат.2(2-1-4).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
додат.2(2-1-2).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
додат.2(2-1-3).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
Додаток _3.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
додат.2(2-1-1).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
додат.2(2-1-8).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
ДУ_5_від 20.10.21.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:42
|
ДУ_4 від 20.10.21.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:41
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:41
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:41
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 16:24
|
Додаток 2 до ДУ 3 від 29.09.2021 ТОВ КБР.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:43
|
ДУ 3 до Д 45454-21Т від 29.09.2021 ТОВ КБР.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:43
|
Додаток 3 до ДУ 3 від 29.09.2021 ТОВ КБР.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:43
|
Додаток 1 до ДУ 3 від 29.09.2021 ТОВ КБР.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 12:48
|
Додаток 2 до ДУ 2 від 16.08.2021 (частина 3).pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:46
|
ДУ 2 від 16.08.2021 до Д від 12.05.2021 _45454-21Т ТОВ КБР.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:45
|
Додаток 1 до ДУ 2 від 16.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:45
|
Додаток 2 до ДУ 2 від 16.08.2021 (частина 1).pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:45
|
Додаток 2 до ДУ 2 від 16.08.2021 (частина 2).pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:45
|
Додаток 3 до ДУ 2 від 16.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:44
|
Додаток 4 до ДУ 2 від 16.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:44
|
Додаток 5 до ДУ 2 від 16.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:44
|
Додаток 6 до ДУ 2 від 16.08.2021.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 13:03
|
ДУ 1 від 19.05.2021 до Д 45454-21Т від 12.05.2021.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 16:32
|
Д 45454-21Т від 12.05.2021 ТОВ БК КБР.pdf | укладений |
14 травня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника та на підставі п.13.1 Договору, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти реквізити Замовника, що містяться в розділі 16 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 13.2.2 та п.13.1 Договору про закупівлю робіт від 12.05.2021 №45454-21Т (далі-Договір), Сторони вирішили внести зміни до Договору без зміни ціни Договору, шляхом викладення Додатку № 1 (Договірна ціна), Додатку № 2 (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7), та Додатку № 4 (Підсумкова відомість ресурсів) до Договору в нових редакціях |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки в найменуванні та ціні медичного устаткування, допущеної у редакції Додаткової угоди №3 до Договору, та приведення у відповідність до його фактичної ціни, керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 13.1 Договору, шляхом викладення в новій редакції наступних додатків: Додаток № 1 (Договірна ціна), Додаток № 2 (Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №2-1-7), та Додаток № 3 (Підсумкова відомість ресурсів). |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 5.7.3 пункту 5.7 розділу 5 та пункту 13.1 розділу 13 Договору від 12.05.2021 №45454-21Т Сторони дійшли згоди щодо продовження строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В доповнення до додаткової угоди від 16.08.2021 №2 до Договору згідно поставок устаткування для центрального стерилізаційного відділення у комплекті та відповідних товаро-супровідних документів у зв’язку зі зміною ставок податків та зборів, на підставі Податкового кодексу України та пп. 13.2.5 п. 13.2 розділу 13 Договору, Сторони дійшли згоди відкоригувати ПДВ без зміни ціни Договору шляхом заміни у п. 3.1 розділу 3 Договору цифр «20 676 497,07» на цифри «20 787 869,41» та інше відповідно умов дод.угоди 7 від 28.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмета закупівлі та відповідно до пп. 13.2.2 п.13.2 розділу 13 Договору, Сторони дійшли згоди у додатках до Договору від 12.05.2021 №45454-21Т (далі - Договір). У зв’язку із зменшення обсягів закупівлі та відповідно пп. 13.2.1 п. 13.2 розділу 13 Договору Сторони вирішили зменшити договірну ціну та викласти п. 3.1 Договору в новій редакції, а також інші умови відповідно до додаткової угоди №8 від 28.12.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 45454-21т |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |