Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний історико-культурний заповідник "Поле Полтавської битви" |
Код ЄДРПОУ: | 02223902 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Шведська Могила, 32 |
Контактна особа: |
Сальнікова Оксана Олександрівна +380953883799 salnikova.oksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 186 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
07 березня 2023 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 13:56 |
обгрунтування закупівлі.docx | |
03 березня 2023 13:35 |
додаток 3 проєкт договору закупівля нафтопрордуктів.docx | |
03 березня 2023 13:35 |
додаток 2.docx | |
03 березня 2023 11:38 |
Тендерна документація.docx | |
03 березня 2023 11:38 |
додаток 5 цінова пропозиція.docx | |
03 березня 2023 11:38 |
додаток 4.docx | |
03 березня 2023 11:38 |
додаток 1.docx | |
03 березня 2023 11:38 |
протокол _ 10 про початок відкритих торгів закупівля палива.docx |
07 березня 2023 10:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2023 13:56 |
обгрунтування закупівлі.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 13:35 |
додаток 3 проєкт договору закупівля нафтопрордуктів.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 13:35 |
додаток 2.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 11:38 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 11:38 |
додаток 5 цінова пропозиція.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 11:38 |
додаток 4.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 11:38 |
додаток 1.docx
|
|||||||||
03 березня 2023 11:38 |
протокол _ 10 про початок відкритих торгів закупівля палива.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000047 ● d1a08cf643824c42a8a09c9cddd89b0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2023 № 33-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.03.2023 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-03-03-004181-a, 03.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 16:20:40
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 186000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-004181-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником були внесені зміни до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 № 10, а саме: в додатку 2 до тендерної документації, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.03.2023 об 11:38 та 03.03.2023 об 12:26, та в додатку 3 до тендерної документації, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.03.2023 об 11:38.
При цьому, перелік змін окремим документом, так як це передбачено абзацом четвертим пункту 51 Постанови № 1178, не було оприлюднено. Надайте пояснення, щодо викладеного.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-31 12:42:14
Відповідь на запит Держаудитслужби
На запит Північного-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 29.03.2023 повідомляємо наступне.
У ході проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 186000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-03-004181-a) були внесені зміни до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 № 10.
Некоректна робота майданчика «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» не дозволила опублікувати додаток 2 до тендерної документації та додаток 3 з першої спроби. Уповноважена особа змушена була повторювати алгоритм дій декілька разів, що і зафіксовано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.03.2023 об 11:38 та 03.03.2023 об 12:26.
Зміни до тексту документів не вносилися, тому не було опубліковано перелік змін окремим документом, так як це передбачено абзацом четвертим пункту 51 Постанови № 1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з результатами моніторингу від 17.04.2023 р. щодо процедури закупівлі: «Придбання нафтопродуктів (Бензин А-95 та дизельне паливо)» (ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти) погоджуємося з Вашими висновками. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зобов’язуємося здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення, а саме уповноваженої особи по проведенню публічних закупівель Сальнікової Оксани Олександрівни. Прийнято рішення винести усну догану для запобігання в подальшому не допущення порушень законодавства . Усі висловлені зауваження будуть обов’язково враховані нами у подальшій роботі. Під час проведення наступних процедур закупівель зобов’язуємося не допускати порушень законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
2023-04-19 14:01:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-95 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 78 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 390,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2023 09:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" |
68 190,00
UAH з ПДВ
|
68 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" |
69 330,00
UAH з ПДВ
|
69 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" #36324681 |
Переможець |
68 190,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 15:24
|
додаткова угода _3 АВТОТРАНС ОЙЛ.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 15:19
|
додаткова угода _2 АВТОТРАНС ОЙЛ.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 14:51
|
додаткова угода АВТОТРАНС ОЙЛ _ 1.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 10:08
|
дог ТД АВТОТРАНС ОЙЛ .pdf | укладений |
24 березня 2023 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ТН 24-03/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ТН 24-03/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | ТН 24-03/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |