Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 15:48 |
Початок аукціону: | 23 січня 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2024 рік, передбачених планом фінансування. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 10 числа наступного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3(трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 16:21 |
Додаток 5 .docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Додаток 6.docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Тендерна документація.docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Додаток 2 .docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Додаток 1.docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Оголошення.docx | |
15 січня 2024 16:21 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000016 ● c2ac26880543447aa8f734bc778b8609
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 №27-з
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.06.2024 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-01-15-011965-a 15.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 10:19:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт споруд та утримання скверів: скверу в районі пров. Веретинівський та вул. 2-га Північна; біля МЦ «Романтика»; Пам’яті по вулиці Ковпака; по вулицях Збройних Сил України, 21; Ковпака, 81 Б; Героїв Сумщини, Роменська, 88)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-011965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 15:30:01
Пояснення на запит.
Щодо запитання № 1. З метою закупівлі послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт споруд та утримання скверів: скверу в районі пров. Веретинівський та вул. 2-га Північна; біля МЦ «Романтика»; Пам’яті по вулиці Ковпака; по вулицях Збройних Сил України, 21; Ковпака, 81 Б; Героїв Сумщини, Роменська, 88) працівниками Департаменту інфраструктури міста СМР був проведений моніторинг поточних цін на ринку на відповідні послуги. Також, врахувавши цінову політику попередніх закупівель, проведених замовником та з урахуванням основних прогнозних макропоказників, надісланих листом Мінекономіки від 29.06.2023 № 3011-05/31540-03, відповідно до якого індекс споживчих цін у 2024 році складає 110,8% була визначена очікуванна вартість предмету закупівлі. Якість та порядок надання послуг визначались відповідно до вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №105 від 10.04.2006 р. та Правил благоустрою міста Суми, затверджених відповідним рішення Сумської міської ради. Розмір бюджетного призначення передбачений Наказом начальника Сумської міської військової адміністрації № 114-СМР від 25.12.2023.
Щодо запитання № 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2024 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
891 708,61
UAH з ПДВ
|
891 708,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Статус-Е |
999 451,83
UAH з ПДВ
|
999 451,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #36066951 |
Рішення скасоване |
891 708,61
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 08:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 14:01
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #36066951 |
Відхилено |
891 708,61
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 08:16
|
|
ТОВ Статус-Е #41099397 |
Переможець |
999 451,83
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 16:07
|
Договір №35-б_0001.pdf | укладений |
07 лютого 2024 16:06
|
Додаток №1 до договору_0001.pdf | укладений |
07 лютого 2024 16:06
|
Додаток №2 до договору_0001.pdf | укладений |
07 лютого 2024 16:06
|