Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 37 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі
Очікувана вартість
4 129 734,00 UAH
UA-2023-06-16-006823-a ● 2b010b2dcc6c41dd97cb960e8c06991f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41210490 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Попович Юлія Олександрівна +380512371005 popovych.deezit@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 14:43 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 14:43 |
Очікувана вартість: | 4 129 734,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 648,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у формі: оригіналу електронної банківської гарантії, яку подають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням УЕП/КЕП гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. 3.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) становить: 20 000,00 грн. Банківські реквізити Замовника Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради 54001, вул. Адміральська, 20 м. Миколаїв, Миколаївська область UA708201720344281009400099436 в Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 41210490 тел. (0512) 37-01-28 3.3. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має складати не менше строку дії тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 37 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54056, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Театральна, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманій попередній оплаті протягом 90 календарних днів з дня її отримання та підтвердити це шляхом надання акту виконаних робіт. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми попередньої оплати на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (зі змінами) | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального будівництва в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 12:53 |
Додаток 4 Проект договору РОБОТИ.docx | |
16 червня 2023 12:53 |
Додаток 3 _ТЗ.rtf | |
16 червня 2023 12:53 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
16 червня 2023 12:53 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
16 червня 2023 12:53 |
ТД (ВТ з особливостями) ДНЗ 37.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 18 червня 2023 17:20
Дата відповіді: 19 червня 2023 15:22
Згідно законодавчого Закону України «Про публічні закупівлі» (ВВР), 2016, № 9, Стаття 14, пункт 7, надаємо запит: «Чи є у Вас офіційний документ проекту капітального ремонту будівлі з даними класу наслідків (відповідальності) СС1 чи СС2?». Примітка: Клас наслідків (відповідальності) потрібно обов’язково відображати в Вашій тендерній документації в Додатку 3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний висновок, об’єкт «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 37 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» відноситься до Класу наслідків (відповідальності) об’єктів СС2.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля робіт з капітального ремонту будівлі ДНЗ № 37 відбувається за процедурою «Відкриті торги з особливостями» і їх проведення регламентується не ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а згідно ПКМУ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вичерпний перелік відомостей, які обов’язково включаються до тендерної документації, в тому числі до технічної специфікації визначено Законом і включено до умов цієї процедури закупівлі.
Відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний висновок, об’єкт «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 37 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Театральна, 51 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» відноситься до Класу наслідків (відповідальності) об’єктів СС2.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля робіт з капітального ремонту будівлі ДНЗ № 37 відбувається за процедурою «Відкриті торги з особливостями» і їх проведення регламентується не ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а згідно ПКМУ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вичерпний перелік відомостей, які обов’язково включаються до тендерної документації, в тому числі до технічної специфікації визначено Законом і включено до умов цієї процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-16-006823-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:23082976
Дата подання: 05 липня 2023 14:16
Вимога до Замовника
Незаконна дискваліфікація учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2023 14:05
Відповідно до вимог національних стандартів, ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати зазначені роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту та поточних цін на них.
Відповідно до п.1 Розділу 3 Додатку 2 Технічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Найголовнішою вимогою щодо складання кошторисної частини тендерної пропозиції є те, що вона повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281.
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва:
- ст.4 "Визначення окремих складових вартості об'єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації", п.п.4.4: "Нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень.";
- ст.5 "Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" п.п.5.3 "Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни): Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за формулою: Влюд.год= ЗПп / Пснтрч, де Влюд.год ― вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, грн; ЗПп — середньомісячна заробітна плата на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва, грн; Пснтрч — показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлений центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год. "
Таким чином:
Замовник не повинен був у тендерній документації "чітко і однозначно" прописувати вимогу використання у розрахунку тендерної пропозиції середньомісячну норму тривалості робочого часу на рівні 171,17 люд. год. Оскільки вона закріплена законодавством;
учасник процедури закупівлі при складанні ціни пропозиції повинен керуватися положеннями «Настанови з визначення вартості будівництва» (ст.6 розділу 3 Тендерної документації).
Президентом України 2 травня 2023 року підписано Закон України №3057-ІХ «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 20 травня 2023 року строком на 90 діб, тобто до 18 серпня 2023 року.
Відповідно до Закону України N2136-IX від 15 березня 2022 року “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану”. (зі змінами), на час дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої – п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України “Про відпустки”.
Враховуючи викладене, норма тривалості робочого часу (в звичайних умовах праці - 40 годин на тиждень) на 2023 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 18.08.2023 складає 171,17 люд. год.
Учасником КНВП "ТРІБОТЕХНІКА" при складанні кошторисної частини тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним вимогам процедури закупівлі враховано в тарифній сітці для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 169 люд. год. та розряді робіт 3,8; у тарифній сітці для робіт на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 169 люд. год. та розряді робіт 3,8, при цьому жодного підтвердження (Трудовий договір, Положення про оплату праці, графік відпусток, Правила внутрішнього трудового розпорядку, тощо) розрахунку норми тривалості робочого часу саме 169 люд. год. не надано. При цьому зміна норми тривалості робочого часу у кошторисній частині учасника процедури закупівлі змінить ціну пропозиції Учасника, що, в свою чергу не є формальною (несуттєвою) помилкою.
Відповідно до п.1 Розділу 3 Додатку 2 Технічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Найголовнішою вимогою щодо складання кошторисної частини тендерної пропозиції є те, що вона повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281.
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва:
- ст.4 "Визначення окремих складових вартості об'єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації", п.п.4.4: "Нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень.";
- ст.5 "Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" п.п.5.3 "Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни): Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за формулою: Влюд.год= ЗПп / Пснтрч, де Влюд.год ― вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, грн; ЗПп — середньомісячна заробітна плата на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва, грн; Пснтрч — показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлений центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год. "
Таким чином:
Замовник не повинен був у тендерній документації "чітко і однозначно" прописувати вимогу використання у розрахунку тендерної пропозиції середньомісячну норму тривалості робочого часу на рівні 171,17 люд. год. Оскільки вона закріплена законодавством;
учасник процедури закупівлі при складанні ціни пропозиції повинен керуватися положеннями «Настанови з визначення вартості будівництва» (ст.6 розділу 3 Тендерної документації).
Президентом України 2 травня 2023 року підписано Закон України №3057-ІХ «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 20 травня 2023 року строком на 90 діб, тобто до 18 серпня 2023 року.
Відповідно до Закону України N2136-IX від 15 березня 2022 року “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану”. (зі змінами), на час дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої – п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України “Про відпустки”.
Враховуючи викладене, норма тривалості робочого часу (в звичайних умовах праці - 40 годин на тиждень) на 2023 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 18.08.2023 складає 171,17 люд. год.
Учасником КНВП "ТРІБОТЕХНІКА" при складанні кошторисної частини тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним вимогам процедури закупівлі враховано в тарифній сітці для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 169 люд. год. та розряді робіт 3,8; у тарифній сітці для робіт на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 169 люд. год. та розряді робіт 3,8, при цьому жодного підтвердження (Трудовий договір, Положення про оплату праці, графік відпусток, Правила внутрішнього трудового розпорядку, тощо) розрахунку норми тривалості робочого часу саме 169 люд. год. не надано. При цьому зміна норми тривалості робочого часу у кошторисній частині учасника процедури закупівлі змінить ціну пропозиції Учасника, що, в свою чергу не є формальною (несуттєвою) помилкою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-16-006823-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:23082976
Дата подання: 08 липня 2023 14:43
Дата подання: 08 липня 2023 14:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2023 21:10
Рішення від 11.07.2023 № 10325.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 21:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2023 № 11386.pdf
Дата публікації: 26 липня 2023 20:09
Рішення від 25.07.2023 № 11386.pdf
Дата публікації: 28 липня 2023 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням від 27.07.2023 №86 повернуто до розгляду пропозицію Учасника КНВП «ТРІБОТЕХНІКА».
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2023 10:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" |
3 923 247,30
UAH з ПДВ
|
3 902 598,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
3 923 247,30
UAH з ПДВ
|
3 923 247,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" #23082976 |
Рішення скасоване |
3 902 598,63
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 11:30
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Рішення скасоване |
3 923 247,30
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 11:30
|
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" #23082976 |
Переможець |
3 902 598,63
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2024 11:16
|
акт | укладений |
03 липня 2024 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2024 11:13
|
ДУ _3 Договор _54 (ДНЗ 37).pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 11:21
|
ДУ _2 Договор _54 (ДНЗ 37).pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:32
|
ДУ _1 Договор _54 (ДНЗ 37).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2023 10:37
|
договір | укладений |
08 серпня 2023 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 902 598,63 грн. (три мільйони дев’ятсот дві тисячі п’ятсот дев’яносто вісім гривень 63 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 650433,10 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на: - 2023 рік становить 1 594 753,88 грн. (один мільйон п’ятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот п’ятдесят три гривні 88 коп.) - 2024 рік становить 2 307 844,75 грн. (два мільйони триста сім тисяч вісімсот сорок чотири гривні 75 коп.)». 2. Внести зміни у п. 10.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до «01» липня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 2, 3 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. Усі інші умови Договору залишити без змін. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 54 від 08.08.2023 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання Сторонами і діє протягом строку основного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 902 598,63 грн. (три мільйона дев’ятсот дві тисячі п’ятсот дев’яносто вісім гривень 63 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 650433,10 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на: - 2024 рік становить 2 307 844,75 грн. (два мільйона триста сім тисяч вісімсот сорок чотири гривні 75 коп.)». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 2, 3 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 3. Усі інші умови Договору залишити без змін. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 54 від 08.08.2023 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання Сторонами і діє протягом строку основного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму Договору на 1 817 529,18 грн. (один мільйон вісімсот сімнадцять тисяч п’ятсот двадцять дев’ять грн. 18 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 302 921,53 грн. 2. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 2 085 069,45 грн. (два мільйони вісімдесят п’ять тисяч шістдесят дев’ять грн. 45 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 347 511,58 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на: - 2024 рік становить 490 315,57 грн. (чотириста дев’яносто тисяч триста п’ятнадцять грн. 57 коп.)». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 1, 2, 3, 4 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. Відповідно до п. 11.1.1. Договору, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір підряду № 54 від 08.08.2023 року. 5. Сторони підтверджують, що на момент складання цієї Додаткової угоди Підрядником виконано робіт на суму 2 085 069,45 грн. (два мільйони вісімдесят п’ять тисяч шістдесят дев’ять грн. 45 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 347 511,58 грн., а Замовником оплачено фактично виконані роботи Підрядника у повному обсязі, що підтверджуються актом звірки взаємних розрахунків, документами про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 6. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 7. Сторони не мають права вимагати повернення того, що було виконане ними за Договором, до моменту його розірвання. 8. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 54 від 08.08.2023 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили та набуває чинності з дня її підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |