Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41326277 |
Місцезнаходження: | 20401, Україна , Черкаська обл., Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 28 |
Контактна особа: |
Шевцова Оксана Степанівна 380473131004 talneosvita.otg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 655 907,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 945,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія видана банком; 70000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого cамоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (за винятком випадків, що передбачені тендерною документацією); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2023 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2023 17:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція від 01.12.2023р..docx | |
01 грудня 2023 17:33 |
Перелік змін.docx | |
23 листопада 2023 16:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
01 грудня 2023 17:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2023 17:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція від 01.12.2023р..docx
|
|||
01 грудня 2023 17:33 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 листопада 2023 16:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Таким чином для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, а також відносно проектної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 88-25/10/23 від 31 жовтня 2023р. Згідно вказаного експертного звіту встановлено зокрема наступне:
«За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності; З ПИТАНЬ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ; З ПИТАНЬ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ; з питань енергозбереження; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань охорони праці; з питань експлуатаційної безпеки; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; архітектурне об'ємне проектування з питань інженерного забезпечення і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку з такими техніко-економічними (технічними) показниками: …».
Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації згідно змісту Вашого звернення, а саме в частині технічної специфікації щодо предмету закупівлі.
Повідомляємо, що автоматизовані системи централізованого оповіщення всередині будівлі ЗОШ №2 та на території школи розробляються по окремому замовленню та будуть виконуватись по окремому договору підряду, що забезпечить безпеку громадян та вчасно сповістить про необхідність пройти в укриття. Наразі територія школи знаходиться в зоні дії гучномовців централізованої системи міста.
Так як виконання робіт по улаштуванню автоматизованої системи централізованого оповіщення і інтегрування її в місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення виконується на завершальному етапі будівництва, то в зв'язку із вкрай стислими термінами будівництва, викликаними необхідністю забезпечити учнів ЗОШ №2 укриттям, генпроектувальнику буде замовлене корегування ПКД під час виконання будівельно-монтажних робіт по влаштуванню укриття.
Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», п.5, ч.7, статті 3 Замовником в разі необхідності може бути заключена додаткова угода на придбання додаткових робіт по об'єкту , якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Відсутність цього розділу не впливає на виконання підготовчих та земляних робіт, а за час їх виконання буде скорегована ПКД. В зв’язку зі стислими термінами виконання будівельних робіт, що викликані збройною агресією російської федерації, немає можливості відкладати будівельні роботи на три місяці, які необхідні для корегування ПКД, повторної експертизи та проведення повторної процедури тендерної закупівлі.
Якщо Ваше підприємство відповідає Кваліфікаційним критеріям, що вказані в тендерній документації та зацікавлене в будівництві цього об’єкту, просимо Вас надати тендерні пропозиції на обсяг робіт, що зазначений в тендерній документації на теперішній час, на рівних умовах з іншими Учасниками торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-07-000005 ● 598909b436544eeab45b2155c411f7bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2024
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2024 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-11-23-012556-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 10:09:46
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Відділом освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради по предмету «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Тальнівської ЗОШ №2 за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, м. Тальне, вул. Майданецька, 1» та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012556-a), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Відділ освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
2. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 09:41:19
про надання інформації та документів
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає пояснення (інформацію та документи) згідно запиту від 13.02.2024р., а саме щодо наступного.
1. Посилання на сторінку власного веб-сайту замовника http://talneosvita-otg.gov.ua/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710:
http://talneosvita-otg.gov.ua/index.php/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist-zakladiv-osvity
http://talneosvita-otg.gov.ua/index.php/prozorist-ta-informatsiyna-vidkrytist-zakladiv-osvity/366-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-nove-budivnytstvo
Текст обґрунтування додається до цього пояснення.
2. Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за № 88-25/10/23 від 31 жовтня 2023р. (копія додається), та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на момент виконання експертизи. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, скореговану генеральним проектувальником за результатами виконання експертизи, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (наприклад, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», тощо, а так само перераховано кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва (1,5% для підрядника). В той же час, на виконання п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація (технічне завдання) щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти додаються.
- Експертний звіт_Нове будівництво_укриття .pdf
- правка 1 дизель.zip
- ІТЗ укриття Тальне.pdf
- АБ.pdf
- Проект укриття ЗОШ 2 Повний.rar
- ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі_НОВЕ БУДІВНИЦТВО.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 08:47:35
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 2
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Відділом освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради по предмету «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття на території Тальнівської ЗОШ №2 за адресою: Черкаська область, Звенигородський район, м. Тальне, вул. Майданецька, 1» та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-012556-a), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону № 922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону № 922 і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 06.12.2023 до участі у вищевказаній процедурі закупівлі подано пропозицію лише одним учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» з остаточною пропозицією 26 521 611,78 грн, якого протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 визнано переможцем.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ЕД ТЕМП» встановлено наступне.
Підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 2 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом, зокрема, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічної специфікації, яка повинна складатись із документів, що передбачені згідно п. 3.1.1. цього розділу, та інших документів та інформації, що передбачені цією тендерною документацією;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі щодо підпису тендерної пропозиції згідно п. 1.4. цього розділу;
- копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Слід відмітити, що Додатком № 2 до тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт (технічну специфікацію щодо предмету закупівлі), яка містить перелік та обсяги робіт, що є предметом вищевказаної процедури закупівлі, зокрема, пунктами 256 та 257 передбачено виконання робіт із «ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021» та «фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емалями ПФ-115».
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу 2 тендерної документації.
Крім того, згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 2 тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- копію діючого сертифікату фахівця будівельної галузі, отриманого інженером, наявність якого в учасника підтверджується згідно наданих у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджує його компетентність як інженера з охорони праці у сфері будівництва, виданий органом із сертифікації персоналу будівельної галузі, акредитованого НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN 17024:2014, а так само копію документу, що підтверджує отримання таким інженером вищої освіти згідно спеціальності у сфері будівництва, разом з копією протоколу (або витягу з нього) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, та/або виданого на його підставі посвідчення, що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці такого інженера;
- копію діючого сертифікату фахівця будівельної галузі, отриманого інженером, наявність якого в учасника підтверджується згідно наданих у складі тендерної пропозиції документів, який підтверджує, що вказана особа сертифікована згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як інженер-консультант (будівництво), виданий органом із сертифікації персоналу будівельної галузі, акредитованого НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN 17024:2014, а так само копію документу, що підтверджує отримання таким інженером вищої освіти згідно спеціальності у сфері будівництва, разом з копією протоколу (або витягу з нього) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, та/або виданого на його підставі посвідчення, що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці такого інженера.
Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 01.12.2023 № 0112-8, інженером з охорони праці (будівництва) та особою, яка додатково виконує обов’язки інженера-консультанта (будівництво) є Місячна Юлія Володимирівна.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції вказаного учасника надано копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 14.10.2022 № 10-159-2022, що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці такого інженера, який не містить сторінки 2 (інформація про осіб, що підписали такий протокол), чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу 2 тендерної документації та підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 2 тендерної документації.
В свою чергу, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та/або не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, Вами не надано можливості, відповідно до пункту 43 Особливостей, на виправлення вищевказаних невідповідностей у складі тендерної пропозиції поданої ТОВ «ЕД ТЕМП», або ж чому Вами, на дотримання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕД ТЕМП», яка не відповідала вимогам передбаченим у тендерній документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 10:07:33
про надання інформації та документів
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає пояснення (інформацію та документи) згідно запиту №2 від 14.02.2024р., а саме щодо наступного.
1. Щодо неподання учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» у складі тендерної пропозиції учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)».
Відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В той же час, як вбачається зі змісту вказаної норми, об’єднуючою ознакою для вказаних матеріалів, застосування яких потребує наявності відповідної декларації в суб’єкта господарювання, є хімічний склад таких матеріалів, а саме: «на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)».
Згідно п. п. 256-257 розділу «Обсяги робіт» додатку 2 до тендерної документації передбачалось в тому числі виконання робіт:
«256 Ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021;
257. Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115».
Емаль ПФ-115 є алкідною емаллю, згідно ГОСТ 6465-76 емаль ПФ 115 є суспензією двоокису титану рутильної форми і інших пігментів та наповнювачів в пентафтоловому лакові з додаванням сикативу і розчинників).
Згідно ГОСТ 25129-82 грунтовка ГФ-021 є суспензією пігментів та наповнювачів в алкідному лакові з додаванням розчинників, сикативу і стабілізуючих речовин.
З інформації, що міститься у вільному доступі в системі інтернет:
алкі́дні смо́ли - продукти реакції деяких карбонових кислот з багатоатомними спиртами. Алкідні смоли є основою емалевих фарб і ґрунтовок, розчини алкідних смол в органічних розчинниках - алкідні лаки, що застосовуються для захисту дерева і металу;
нітроемалі (нітрофарба) - емалеві фарби на основі нітрату целюлози (який отримують обробкою целюлози азотною кислотою);
полівінілхлорид (ПВХ) або поліхлорвініл, поліхлорвінілова смола - безбарвна, прозора пластмаса, термопластичний полімер, продукт полімеризації хлорвінілу;
епоксиди - це органічні сполуки, в яких до двох сусідніх атомів карбону приєднаний атом оксидену.
Отже вважаємо, що матеріали ГФ-021 та ПФ-115 не належать до категорії матеріалів, що виготовлені на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), оскільки за своїм хімічним складом та основою не містять відповідних сполук, вказаних вище.
Також згідно п. п. 1 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови.
У складі тендерної пропозиції учасником надано в тому числі копію декларації № 043580/23 про провадження господарської діяльності, копію декларації № 043581/23 про провадження господарської діяльності, що містять інформацію в тому числі про вид діяльності учасника: «43.34 Малярні роботи та скління». Окрім цього, у складі тендерної пропозиції учасником надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Таким чином вважаємо, що учасник процедури закупівлі не був зобов’язаний подавати у складі тендерної пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно виду робіт: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», оскільки технічним завданням (додаток 1 до тендерної документації) не передбачалось застосування будь-якого з матеріалів, зазначених в п. 21 Порядку № 1107, а так само учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідних документів в цілому виконав вимоги п. 1.1. розділу 2 тендерної документації.
2. Щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 2 тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у складі тендерної пропозиції в тому числі копію діючого сертифікату фахівця будівельної галузі, отриманого інженером, наявність якого в учасника підтверджується згідно наданих у складі тендерної пропозиції документів, який підтверджує, що вказана особа сертифікована згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як інженер-консультант (будівництво), виданий органом із сертифікації персоналу будівельної галузі, акредитованого НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN 17024:2014, а так само копію документу, що підтверджує отримання таким інженером вищої освіти згідно спеціальності у сфері будівництва, разом з копією протоколу (або витягу з нього) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, та/або виданого на його підставі посвідчення, що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці такого інженера.
У складі тендерної пропозиції учасником надано копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 14.10.2022 № 10-159-2022, що підтверджує навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці такого інженера. При цьому такий витяг засвідчений печаткою ТОВ «Консалтинговий центр «Практика».
В той же час, тендерною документацією не встановлено вимог до оформлення та/або складу вказаного витягу, як це наприклад було безпосередньо передбачено для подання учасником у складі тендерної пропозиції витягів з трудових книжок працівників - зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу. Також тендерною документацією не було передбачено будь-яких додаткових вимог щодо засвідчення копій документів, які надаються у складі тендерної пропозиції.
Окрім цього, згідно п. 1.3. розділу 2 тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. У замовника були відсутні будь-які підстави вважати, що зміст та вигляд поданого учасником витягу з протоколу комісії не відповідає оригіналу відповідного документу, згідно якого учасником виготовлено скан-копію, надану у складі тендерної пропозиції. З урахуванням зазначеного вважаємо, що в цій частині учасник виконав вимоги тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-23-012556-a від 26.02.2024р. повідомляємо, що Сторонами договору підряду №480 укладено додаткову угоду №2 від 27.02.2024р. та щодо розірвання вказаного договору підряду (додаткова угода додається)
2024-02-28 15:41:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю.
2024-02-28 16:54:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
26 521 611,78
UAH з ПДВ
|
26 521 611,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Переможець |
26 521 611,78
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 18:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 16:55
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін згідно ДУ №1 від 28.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно змісту додаткової угоди №2 від 27.02.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 грудня 2023 — 27 лютого 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 367 603,95
UAH (в тому числі ПДВ 227 933,99 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно змісту додаткової угоди №2 від 27 лютого 2024 року до договору підряду №480 від 15 грудня 2023 року. |