Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-03-13-001913-a 2ae3661e33654c42896650386b53891f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 11:03
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78625 Одиниця
ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 15:26
ТД канцелярія.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-001913-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 10 квітня 2020 20:34
Невідповідність тендерної пропозиції переможця
ВИМОГА
що стосується визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації

Шановний Замовнику! Вимагаємо дискваліфікувати Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» оскільки Тендерна пропозиція ТОВ «Український папір», не відповідає вимогам Вашої тендерної документації та відповідно до вимог ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” повинна бути відхилена.
Нами детально проведено оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» (далі – Учасник) за публічною закупівлею (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-001913-a) на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя) за кодом ДК 021:2015 30190000-7, яку відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 90 тендерним комітетом визначено переможцем.
Вважаємо таке рішення протиправним та таким що порушує вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”.
Зазначену вимогу обгрунтовуємо виходячи із наступного:
1. Відповідно до п.5.1. ТД Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції надати довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (транспортні засоби, нерухоме майно, інші машини та обладнання, тощо), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан (в тому числі інформацію про придатність у відповідності до вимог чинного законодавства транспортних засобів до експлуатації), та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначений таким учасником як фактично наявний станом на дату подання тендерної пропозиції.
ТОВ «Український папір» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку № 51 від 30.03.2020, яка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відсутня інформація про підстави користування приміщеннями. Підставами користування, відповідно до Цивільного кодексу України може бути договір, який повинен бути зазначений у складі тендерної пропозиції. Тобто тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає вимогам тендерної документації.
Це є порушенням вимог Тендерної документації, тобто тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частинів.
2. Замовником вимагається надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, та щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме накази про прийняття на роботу таких осіб, звіт 1-ДФ з квитанцією про подання до уповноваженого органу за останній звітній період на підтвердження кількості працюючих зазначених у довідці та копії картки фізичної особи платника податків ДПІ про отримання ідентифікаційного номера на кожного працівника що зазначені в довідці, тощо.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» надає довідку, тільки про працівників, які будуть брати участь у виконанні даного замовлення, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Оскільки, Замовником вимагається надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, та щодо кожного з таких працівників. Тобто, Учасник повинен був зазначити інформацію про всіх працівників, між якими у учасника є трудові відносини. Крім того, довідка не містить інформації про стаж роботи за фахом директора Михайленка Володимира Івановича. Таким чином, зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, на підтвердження трудових відносин у складі тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» надає копії наказів про прийняття на роботу працівників, які не мають оттиску печатки, тобто оформленні не належним чином.
3. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції провинен надати «Цінову пропозицію» за визначеною формою.
ТОВ «Український папір» у складі тендерної пропозиції надає цінову пропозицію, яка не відповідає вимогам,оскільки зазначає інформацію, яка не відповідає дійсності, але є суттєвою при визначенні відповідності технічним характеристикам, а саме:
позиція 5 Папка на кнопці ТМ AXENT із артикулем 1412-A НЕ ІСНУЄ.
позиція 39 Фарби акварельні – пропозиція Учасника не відповідає вимогам замовника, оскільки дані про виробника та артикул не відповідають дійсності.
позиція 52 Папір для квілінга – Відсутня марка, за вказаним артикулом товару немає можливості встановити відповідність характеристикам. (арт.НК 700-7 не існує).
позиція 57. Папір А4 TM CANON YELLOW LABEL – не вказано артикул і невірно зазначено країну виробництва товару.
позиція 58 Набір коректор з розчинником – в асортименті зазначеної TM SONI OFFICE MATE не існує даного товару, відсутній артикул.
позиція 59. Набір перманентних маркерів 8 кольорів у пластиковому пеналі – в асортименті зазначеної TM SONI OFFICE MATE не існує даного товару, відсутній артикул.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог ст. 30 Закону ВИМАГАЄМО Відхилити тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі ігнорування вимоги будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету України, Державної казначейської служби України та Державної аудиторської служби України.
З повагою
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 09:53
Шановний Учаснику закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент»!
Стосовно Вашої скарги, розміщеної на майданчику 10.04.2020 р о 20:34:02 щодо визначення переможця учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо Вам наступне. По-перше, стосовно п.1 Вашої вимоги:
1) Підпунктом 5.1. пункту 5 Розділу 3 Документації, вимагалось, зокрема, довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (транспортні засоби, нерухоме майно, інші машини та обладнання, тощо), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан (в тому числі інформацію про придатність у відповідності до вимог чинного законодавства транспортних засобів до експлуатації), та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначений таким учасником як фактично наявний станом на дату подання тендерної пропозиції згідно вказаної вище довідки у довільній формі.
ТОВ «Український папір», на виконання вимог підпункту 5.1. пункту 5 Розділу 3 Документації надало довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази №51 від 30.03.2020 р., в якій зазначена вся без винятку інформація, що вимагалася даним пунктом ТД, зокрема, інформація про підстави користування приміщеннями, а саме те, що офісні, складські та виробничі приміщення ТОВ «Український папір» суборендує у ТОВ «Престиж Артс». Звертаємо Вашу увагу на те, що окремих вимог щодо зазначення номеру та дати документу, на підставі якого учасник використовує рухоме та не рухоме майно, тендерна документація не містить!
Таким чином, довідка у повній мірі відображає всю необхідну інформацію, яка вимагалась Документацією, тому відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Український папір».

По-друге, по пункту другому Вимоги:

2) Підпунктом 5.1. пункту 5 Розділу 3 Документації, вимагалось, зокрема, довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, та щодо кожного з таких працівників; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме накази про прийняття на роботу таких осіб, звіт 1-ДФ з квитанцією про подання до уповноваженого органу за останній звітній період на підтвердження кількості працюючих зазначених у довідці та копії картки фізичної особи платника податків ДПІ про отримання ідентифікаційного номера на кожного працівника що зазначені в довідці, тощо.
ТОВ «Український папір», на виконання вимог підпункту 5.1. пункту 5 Розділу 3 Документації, надало довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 75 від 03.03.2020 р., в якій наведена інформація про працівників, які безпосередньо будуть брати участь у виконанні даного замовлення, як це вимагається умовами Документації (щодо кожного з таких працівників, які зазначені у довідці, надана вся необхідна інформація). Даний пункт тендерної документації не містить окремих вимог щодо того, що учасники повинні були зазначити інформацію про всіх працівників, які працевлаштовані в учасника. Вимога стосувалася виключно співробітників, інформація про яких наведена у довідці.
Крім того, ТОВ «Український папір» на виконання вищевказаних вимог Документації надало всі необхідні документи, які підтверджують повноваження працівників та директора ТОВ «Український папір», зокрема, накази про прийняття на роботу, які свідчать про наявність стажу роботи за фахом всіх працівників.
Щодо відтиску печатки на наказах про прийняття на роботу працівників ТОВ «Український папір», то у складі пропозиції ТОВ «Український папір» містяться накази на працівників, які засвідчені підписом директора ТОВ «Український папір» та скріплені печаткою ТОВ «Український папір», отже жодних невідповідностей у пропозиції даного учасника з даного питання не виявлено. Окрім цього, пропозиція ТОВ «Український папір» підписана електронним цифровим підписом.
Документи, надані ТОВ «Український папір» у складі тендерної пропозиції, повністю відповідають всім вимогам, що викладені в тендерній документації Замовника для визначення ТОВ «Український папір» переможцем даної процедури закупівлі.


По-третє, стосовно п.3 Вашої скарги ми звернулися до ТОВ «Український папір» для надання пояснень і отримали вичерпну відповідь:
- Позиція №5 папка на кнопці ТМ Axent, артикул 1412-A існує та її можна знайти звернувшись до інтернет-джерел офіційного імпортера даного товару Компанії «Віват трейдінг» або його каталогу. Виробник даного товару вказаний у висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Тобто, надана Вами інформація є недостовірною;
- Позиція №39 Фарби акварельні є індивідуальним замовленням ТОВ «Український папір» у ТОВ «Папірус універсал» за вказаними артикулами. Тобто, надана Вами інформація є недостовірною;
- Позиція №52 папір для квілінга. Даний товар є індивідуальним замовленням ТОВ «Український папір» у фізичної особи- підприємеця Зибнєва Ігора Володимировича, за вказаним артикулом. Тобто, надана Вами інформація є недостовірною;
- Позиція №57 Папір А4 TM Canon Yellow Label. Даний товар імпортує сам Учасник ТОВ «Український папір», артикул відсутній у виробника, є штрихкод (який не вимагався нами у тендерній документації) та країнами виробництва є країна ЄС, а в даному випадку саме Португалія. Більше того, Учасник надав сертифікати якості на даний товар, що повністю підтверджує відповідність всім вимогам тендерної документації та наданої ним інформації. Тобто, надана Вами інформація є недостовірною;
- Позиція №58 Набір коректор з розчинником TM Soni Office Mate. Імпортером даного товару та даної торгової марки являється саме ТОВ «Український папір», він підтвердив, що ним імпортується даний товар. Тобто, надана Вами інформація є недостовірною;
- Позиція №59 Набір перманентних маркерів 8 кольорів у пластиковому пеналі TM Soni Office Mate. Імпортером даного товару та даної торгової марки являється саме ТОВ «Український папір», він підтвердив, що ним імпортується даний товар. Тобто, надана Вами інформація є недостовірною.
Таким чином, вважаємо, що документи, надані ТОВ «Український папір» у складі тендерної пропозиції, повністю відповідають всім вимогам, що викладені в тендерній документації Замовника для визначення ТОВ «Український папір» переможцем даної процедури закупівлі.
Тому, рішення засідання тендерного комітету Управління освіти Солом´янської районної в місті Києві державної адміністрації є правомірним.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 2 389 862,00
UAH з ПДВ
2 389 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 796 427,98
UAH з ПДВ
2 776 579,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС" 2 886 064,02
UAH з ПДВ
2 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 20:34
Електронний підпис
31 березня 2020 20:34
Оновлена цінова.pdf
30 березня 2020 17:47
Електронний підпис
30 березня 2020 17:47
Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 17:47
Технічна частина.pdf
30 березня 2020 17:47
Статут.pdf
30 березня 2020 17:47
Ст.17.pdf
30 березня 2020 17:47
Сертифікат якості.pdf
30 березня 2020 17:47
Проект Договору.pdf
30 березня 2020 17:47
Повноваження директора.pdf
30 березня 2020 17:47
Підтвердження МТЗ.pdf
30 березня 2020 17:47
Паспорт Нефедова.pdf
30 березня 2020 17:47
Кваліфікаційна частина.pdf
30 березня 2020 17:47
Згода пд.pdf
30 березня 2020 17:47
Звіт, Квитанція.pdf
30 березня 2020 17:47
Гарантійні листи.pdf
30 березня 2020 17:47
Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 17:47
Витяг з ЄДР.pdf
30 березня 2020 17:47
Висновки 3.pdf
30 березня 2020 17:47
Висновки 2.pdf
30 березня 2020 17:47
Висновки 1.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 09:33
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:33
Пер.rar
09 квітня 2020 09:33
п.3 ст. 17 НАЗК 24.03.2020.zip
09 квітня 2020 09:33
п.2 ст.17 НАЗК 24.03.2020.zip
08 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
08 квітня 2020 10:56
public_doc (3).pdf
08 квітня 2020 10:56
public_doc (3).p7s
08 квітня 2020 10:56
доки переможця.pdf
07 квітня 2020 17:13
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:12
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:11
public_doc.pdf
07 квітня 2020 17:11
public_doc.p7s
07 квітня 2020 17:11
сканирование0410.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0409.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0408.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0407.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0406.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0405.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0404.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0403.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0402.pdf
07 квітня 2020 17:11
сканирование0401.pdf
07 квітня 2020 17:11
п.3 ст. 17 НАЗК 24.03.2020.zip
07 квітня 2020 17:11
п.2 ст.17 НАЗК 24.03.2020.zip
07 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
30 березня 2020 17:27
Електронний підпис
30 березня 2020 17:11
Електронний підпис
30 березня 2020 17:11
Документи_2.rar
30 березня 2020 17:11
Документи_1.rar
30 березня 2020 17:08
Електронний підпис
30 березня 2020 17:08
Документи_кваліфікації.pdf
30 березня 2020 17:08
Статут_копія.pdf
30 березня 2020 17:08
Сертифікат_поз_1_копія.pdf
30 березня 2020 17:08
Сертифікат_папір_поз_1.pdf
30 березня 2020 17:08
Свідоцтво_ПДВ_КОПІЯ.pdf
30 березня 2020 17:08
Протокол_26_копія.pdf
30 березня 2020 17:07
Податковий_розрахунок.pdf
30 березня 2020 17:07
Наказ_копія.pdf
30 березня 2020 17:07
Наказ_директор_копія.pdf
30 березня 2020 17:07
Код_Незгодінський.pdf
30 березня 2020 17:07
Кваліфікація_довідки.pdf
30 березня 2020 17:07
Довідка-Антипенко.pdf
30 березня 2020 17:07
Довідка_Гненний.pdf
30 березня 2020 17:07
Гарант_лист_товар_2.pdf
30 березня 2020 17:07
Гарант_лист_поставка.pdf
30 березня 2020 17:07
Гарант_лист_дислокація.pdf
30 березня 2020 17:07
Витяг_Статистика.pdf
30 березня 2020 17:07
Витяг_ЄДР.pdf
30 березня 2020 17:07
Витяг_ЄДР_копія.pdf
30 березня 2020 17:07
Баланс_копія.pdf
30 березня 2020 17:07
Цінова_пропозиція.pdf
30 березня 2020 17:07
Статут від 06.06.2019р..pdf
30 березня 2020 17:07
сес_4.rar
30 березня 2020 17:07
сес_3.rar
30 березня 2020 17:07
сес_2.rar
30 березня 2020 17:07
сес_1.rar
30 березня 2020 17:07
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
30 березня 2020 17:07
Податкова_накладна.rar
30 березня 2020 17:07
п.3 ст. 17 НАЗК 24.03.2020.zip
30 березня 2020 17:07
п.3 ст. 17 НАЗК 24.03.2020.pdf
30 березня 2020 17:07
п.2 ст.17 НАЗК 24.03.2020.zip
30 березня 2020 17:06
п.2 ст.17 НАЗК 24.03.2020.pdf
30 березня 2020 17:06
Наказ Незгодінський Я.О..pdf
30 березня 2020 17:06
Наказ Гненний Л.В..pdf
30 березня 2020 17:06
Наказ Антипенко І.В..pdf
30 березня 2020 17:06
МВС.pdf
30 березня 2020 17:06
Витяг ЄДР від 26.03.2020 р..rtf
30 березня 2020 17:06
ISO14001_копія.pdf
30 березня 2020 17:06
Відомості ЄДРПОУ 25.03.2020.pdf
30 березня 2020 17:06
висновки_сес_2+дата.pdf
30 березня 2020 17:06
Висновки_сес_2_копії.pdf
30 березня 2020 17:06
Висновки_сес_1+дата.pdf
30 березня 2020 17:06
Висновки_сес_1_копії.pdf
30 березня 2020 17:06
1-ДФ IV квартал 2019 року.pdf
30 березня 2020 17:06
Звіт та баланс за 2019 рік.pdf
30 березня 2020 17:06
Документи_до_копій.rar
30 березня 2020 17:06
Договір № 97-Т.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Відхилено 2 389 862,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 2 776 579,98
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

07 квітня 2020 10:38
Електронний підпис
07 квітня 2020 10:28
прот 89.pdf
31 березня 2020 11:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
2 776 579,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 11:11
2 172.pdf зміни до договору
17 червня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 16:51
1 172.pdf зміни до договору
09 червня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 16:02
172.pdf укладений
27 квітня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 738 978,38
UAH (в тому числі ПДВ 456 496,23 UAH)