Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд обласного госпіталю для ветеранів війни Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Європейська, 52» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
10 825 361,48 UAH
UA-2024-03-08-006582-a ● 2ada84b8e0a8471484f8c77c4d2af8f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 10 825 361,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 253,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 54126 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд обласного госпіталю для ветеранів війни Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Європейська, 52» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється після отримання позитивного висновку державної експертизи та на підставі акту здачі-прийняття проєктної документації, що розроблена Підрядником (залученими ним особами) у повному обсязі і в форматі, який передбачений будівельними нормами і правилами, в 4 (чотирьох) примірниках в паперовому та електронному вигляді, графічну та кошторисну частину. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 18:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 18:12 |
ТД ПКД госпіталь ветеранів (зі змінами від 13.03.2024).pdf | |
13 березня 2024 18:12 |
Додаток №3 Завдання на проектування Бердичів госпіталь_закупівля (нова редакція).docx | |
13 березня 2024 18:12 |
Перелік змін від 13.03.2024.pdf | |
08 березня 2024 15:48 |
Додаток №4 до тендерної документації (1).docx |
13 березня 2024 18:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2024 18:12 |
ТД ПКД госпіталь ветеранів (зі змінами від 13.03.2024).pdf
|
|||
13 березня 2024 18:12 |
Додаток №3 Завдання на проектування Бердичів госпіталь_закупівля (нова редакція).docx
|
|||
13 березня 2024 18:12 |
Перелік змін від 13.03.2024.pdf
|
|||
08 березня 2024 15:48 |
Додаток №4 до тендерної документації (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату
Дата подання: 10 березня 2024 14:48
Дата відповіді: 13 березня 2024 17:37
У відповідності до вимог додатку №1 до тендерної документації Замовник бажає надання підтвердження наявності у підрядника кваліфікаційних виконавців та надання кольорових скан-копій сертифікатів.
Чому саме кольорова, а не черно-біла? Чому саме скан-копія, а не витяг з реєстру?
На теперішній час уся інформація по сертифікованих виконавцях та статусу сертифіката (чиний чи призупинений) а також наявність навчання з підвищення кваліфікації містится в ЄДЕССБ.
Чи може Замовник внести зміни до тендерної документації та доповнити що підтвердженням може бути також витяг з реєстру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що до частини тендерної документації, яка стосується надання саме «кольорових скан-копій» відповідних кваліфікаційних сертифікатів будуть внесені зміни.
Що стосується доповнення вимог документації щодо підтвердження залучення сертифікованих спеціалістів умовою про можливість надання витягу з ЄДЕССБ замість скан-копій кваліфікаційних сертифікатів, вважаємо, що наразі встановлена Замовником вимога не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів та не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Таким чином, відсутні об'єктивні підстави для внесення змін до даної частини тендерної документації.
Що стосується доповнення вимог документації щодо підтвердження залучення сертифікованих спеціалістів умовою про можливість надання витягу з ЄДЕССБ замість скан-копій кваліфікаційних сертифікатів, вважаємо, що наразі встановлена Замовником вимога не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів та не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Таким чином, відсутні об'єктивні підстави для внесення змін до даної частини тендерної документації.
АВК-5
Дата подання: 11 березня 2024 11:38
Дата відповіді: 14 березня 2024 18:33
Шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання інформації щодо наявнсоті програмного комплексу АВК -5 просимо уточнити в яку форму необхідно вписати дану інформацію? Чи можна надати довідку в довільній формі?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до умов п. 6 Розділу ІІІ тендерної докумнтації, для підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін Учасник обов’язково надає:
- засвідчену сканкопію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін (договір оренди/суборенди/надання робіт);
- засвідчену сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого Учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).
Таким чином, наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін Учасник підтверджує шляхом надання вищевказаних документів. Форми для вписання даної інформації або надання довідки у довільній формі тендерною документацією не передбачено.
- засвідчену сканкопію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін (договір оренди/суборенди/надання робіт);
- засвідчену сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого Учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу).
Таким чином, наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків цін Учасник підтверджує шляхом надання вищевказаних документів. Форми для вписання даної інформації або надання довідки у довільній формі тендерною документацією не передбачено.
тендерна документаціїя
Дата подання: 11 березня 2024 11:45
Дата відповіді: 14 березня 2024 18:35
Опублікована на електронному майданчику тендерна документація надана Замовником у форматі PDF, для більш зручного використання тендерної документації та можливості копіювати форми що надані у тендерній документації та є обов'язковими до заповнення просимо опублікувати документацію у форматі word (doc)
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо увагу, що тендерна документація, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015 (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Водночас, вказаними нормативними актами не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Слід зауважити, що формат в якому викладено тендерну документацію, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відсутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Завірка документів
Дата подання: 11 березня 2024 11:53
Дата відповіді: 14 березня 2024 19:09
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено що всі документи окрім скан-копій оригіналів та нотаріально завірених документів мають буди завірені відповідно до п. 5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації.Вимоги до оформлення документів»
Просимо надати уточнення чи достатнім буде для відповідності даній вимозі надати скан-копію документу з накладенння кваліфікованого електронного підпису? Чи можна в такому разі не завіряти документ згідно п.5.26 вищезазначеного ДСТУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У разі подання у складі тендерної пропозиції скан-копії документу, який не є оригіналом, необхідно дотримуватись вказаних вимог п. 5.26 ДСТУ 4163:2020, а саме: "Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.".
Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, до таких помилок відноситься, зокрема, наступні випадки: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, до таких помилок відноситься, зокрема, наступні випадки: окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Працівники
Дата подання: 11 березня 2024 11:57
Дата відповіді: 14 березня 2024 19:10
Замовник передбачає можливість надання інформації про працівників залучених відповідно до цивільно-правового договора, при цьому передбачає що ці працівники мають бути в штаті. Просимо надати уточнення чи не буде порушенням умов тендерної документації у разі надання учасником у складі пропозиції цивільно-правових договорів, що підтверджують залучення працівників передбачених в Додатку №1 до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До даної частини тендерної документації було внесено зміни.
Неправомірна вимога щодо КЕП
Дата подання: 12 березня 2024 16:25
Дата відповіді: 14 березня 2024 19:33
Замовником в тендерній документації встановлена вимога щодо підписання пропозиції лише КЕП, яка є неправомірною!
Держаудитслужба зазначає, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі — Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, на даний момент законодавством передбачена можливість накладення як кваліфікованих електронних ключів, так і удосконалених електронних ключів, а отже замовникам при складанні тендерної документації потрібно враховувати вимоги, встановлені у пункті 2 Постанови № 300.
Тому просимо не порушувати законодавство, та відкорегувати тендерну документацію у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Перш за все, повідомляємо, що Постанова Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 втратила чинність на підставі Постанови КМ № 88 від 26.01.2024.
Водночас, зазначаємо, що електронний підпис – це унікальний набір криптографічно зашифрованих електронних даних, які ідентифікують особу. Він може бути удосконаленим (УЕП) та кваліфікованим (КЕП). Відрізняються ці види підпису рівнем захисту. КЕП – більш захищений, бо базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа і зберігається на захищеному носії. УЕП – менш захищений, бо зберігається на незахищеному носії. В свою чергу, КЕП має кваліфікований сертифікат, який кваліфікований надавач електронних довірчих послуг може сформувати тільки належним чином ідентифікувавши особу. Окрім того, особистий ключ КЕП може зберігатися лише в засобі КЕП – захищеній флешці, на якій не може бути більше нічого, крім ключа, або в іншому спеціальному засобі, що має експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері захисту інформації.
Таким чином, використання КЕП забезпечує вищий рівень захисту електронних даних та дає змогу беззаперечно ідентифікувати особу підписувача.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що підстави для внесення змін до даної частини тендерної документації відсутні.
Водночас, зазначаємо, що електронний підпис – це унікальний набір криптографічно зашифрованих електронних даних, які ідентифікують особу. Він може бути удосконаленим (УЕП) та кваліфікованим (КЕП). Відрізняються ці види підпису рівнем захисту. КЕП – більш захищений, бо базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа і зберігається на захищеному носії. УЕП – менш захищений, бо зберігається на незахищеному носії. В свою чергу, КЕП має кваліфікований сертифікат, який кваліфікований надавач електронних довірчих послуг може сформувати тільки належним чином ідентифікувавши особу. Окрім того, особистий ключ КЕП може зберігатися лише в засобі КЕП – захищеній флешці, на якій не може бути більше нічого, крім ключа, або в іншому спеціальному засобі, що має експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері захисту інформації.
Таким чином, використання КЕП забезпечує вищий рівень захисту електронних даних та дає змогу беззаперечно ідентифікувати особу підписувача.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що підстави для внесення змін до даної частини тендерної документації відсутні.
Уточнення щодо обладнання та МТБ
Дата подання: 12 березня 2024 16:40
Дата відповіді: 14 березня 2024 19:40
Доброго дня, в Додатку 1 до тенедерної документації вказана вимога:
"В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)."!
Прохання уточнити та надати розяснення про які саме транспортні засоби, машини та механізми йде мова??? якщо Замовником чітко встановений обовязковий мінімальний перелік обладнання, мтб та технологій, які необхідні для виконання робіт!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Умовами тендерної документації встановлено вичерпний перелік необхідної техніки для підтвердження учасниками відповідності вказаному кваліфікаційному критерію. В свою чергу, умовами документації не забороняється надання інформації щодо іншої техніки, яку учасник вважає за потрібне залучити до виконання робіт за предметом закупівлі. На випадок зазначення такої інформації і встановлено дану умову.
Кваліфікація працівників
Дата подання: 12 березня 2024 16:59
Дата відповіді: 14 березня 2024 19:41
Шановний Замовнику!
В Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога "Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату архітектора з архітектурного будівельного проектування", уточніть, можливо Ви мали на увазі "Архітектор з архітектурного об’ємного проектування"?? Оскільки в переліку кваліфікаційних сертифікатів які видаються, є лише Архітектор з архітектурного об’ємного проектування!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До даної частини тендерної документації було внесено зміни.
Зворотній зв'язок, точніше - його відсутність
Дата подання: 13 березня 2024 09:47
Дата відповіді: 14 березня 2024 19:44
Шановний Замовник!
Вкажить будь ласка актуальний номер телефону на який можна зателефонувати та отримати відповідь. Бо по вказаному номеру відповіді немає. Також немає відповіді на відправлений ще в перший день тендеру лист с запросом додаткової інформації.
Відповідь: Шановний Учасник! У п.2.5. Розділу І тенденої документації зазначено актуальні контактні дані.
Об'єкт проектування - пам'ятка архітектури?
Дата подання: 14 березня 2024 09:29
Дата відповіді: 14 березня 2024 18:23
Шановний Замовнику!
В завдання на проектування, в п. 10 є такий абзац:
"-внести пункт щодо культурної спадщини на стадії розробки проєкту;"
Будь ласка, поясніть що має на увазі Замовник? Можливо об'єк проектування відноситься до пам'ятки архітектури?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва від 26.10.2023 реєстраційний номер 37 (реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:1885-8121-4879-8641), будівлі, в яких виконується реконструкція відносяться до значних історичних будівель та споруд. При реконструкції необхідно дотримуватись виконання вимог п. 13.2.4 ДБН Б.2.2-12: 2019 «Планування та забудова територій». Відповідно до містобудівної документації на місцевому рівні, будівництво, реконструкція, земляні та інші роботи в зоні регулювання забудови можуть здійснюватись лише за проектами, погодженими з органами охорони культурної спадщини.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006582-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БЕСПАЛОВ ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2759312356
Дата подання: 13 березня 2024 10:41
Інформація стосовно кількості об'єктів проектування
Відповідно до п.11 "Завдання на проектування", визначено черговість будівницта - 3 черги, відповідно до кількості будов, а саме:
І черга: будівля фізіотерапевтичного корпусу, харчоблок
ІІ черга: будівля лікувально-реабілітаційного корпусу, овочесховище
ІІІ черга: будівля неврологічного корпусу
Відповідно до п.10 "Завдання на проектування" проектом потрібно передбачити реконструкцію будівель та споруд, в тому числі:
...
- реконструкція господарських споруд (пральня, овочесховище, гараж, майстерня, тощо);
- передбачити комбіновану модульну котельню;
- реконструкція (заміна) внутрішньо-майданчикових інженерних мереж;
- перенос комунікацій з під плям забудови;
- благоустрій території;
- передбачити облаштування наявного ПРУ відповідно до
ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та інших діючих нормативних документів; -
та не відповідає по наповненостю до п.11 - черговості будівницта.
Вимогаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести у відповідність перелік об'єктів вказаних в п. 10 та п. 11.
Розгорнути
Згорнути
І черга: будівля фізіотерапевтичного корпусу, харчоблок
ІІ черга: будівля лікувально-реабілітаційного корпусу, овочесховище
ІІІ черга: будівля неврологічного корпусу
Відповідно до п.10 "Завдання на проектування" проектом потрібно передбачити реконструкцію будівель та споруд, в тому числі:
...
- реконструкція господарських споруд (пральня, овочесховище, гараж, майстерня, тощо);
- передбачити комбіновану модульну котельню;
- реконструкція (заміна) внутрішньо-майданчикових інженерних мереж;
- перенос комунікацій з під плям забудови;
- благоустрій території;
- передбачити облаштування наявного ПРУ відповідно до
ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та інших діючих нормативних документів; -
та не відповідає по наповненостю до п.11 - черговості будівницта.
Вимогаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести у відповідність перелік об'єктів вказаних в п. 10 та п. 11.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2024 14:56
Повідомляємо, що з метою усунення невідповідностей, у Додаток №3 до тендерної документації (Завдання на проектування) було внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006582-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЕСПАЛОВ ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2759312356
Дата подання: 13 березня 2024 10:55
Технічні характеристики проектованого об'єкту - точніше, повна відсутність інформації
п.11 "Завдання на проектування", передбачено черговість об'ектів будівництва та вказані наступні черги:
І черга: будівля фізіотерапевтичного корпусу, харчоблок
ІІ черга: будівля лікувально-реабілітаційного корпусу, овочесховище
ІІІ черга: будівля неврологічного корпусу
п. до п.10 "Завдання на проектування" проектом потрібно передбачити реконструкцію будівель та споруд, в тому числі:
- реконструкція будівлі фізіотерапевтичного корпусу;
- реконструкція будівлі лікувально-реабілітаційного корпусу;
- реконструкція будівлі неврологічного корпусу;
- реконструкція харчоблоку
- реконструкція господарських споруд (пральня, овочесховище, гараж, майстерня, тощо);
- передбачити комбіновану модульну котельню;
- реконструкція (заміна) внутрішньо-майданчикових інженерних мереж;
- перенос комунікацій з під плям забудови;
- благоустрій території;
Перелік значно більший ніж вказаний в п. 11.
При цьому, ні в завдання на проектування, ні в окремих документах до тендеру, не вказано жодних ТЕП до об'єктів проектування згаданих в п.10, 11.
То вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та опублікувати технічні паспорта БТІ або іншу інформацію яка розкриває показники об'єктів проектування та надасть можливість зацікавленим до участі у тендері розрахувати кошторис ПВР.
Розгорнути
Згорнути
І черга: будівля фізіотерапевтичного корпусу, харчоблок
ІІ черга: будівля лікувально-реабілітаційного корпусу, овочесховище
ІІІ черга: будівля неврологічного корпусу
п. до п.10 "Завдання на проектування" проектом потрібно передбачити реконструкцію будівель та споруд, в тому числі:
- реконструкція будівлі фізіотерапевтичного корпусу;
- реконструкція будівлі лікувально-реабілітаційного корпусу;
- реконструкція будівлі неврологічного корпусу;
- реконструкція харчоблоку
- реконструкція господарських споруд (пральня, овочесховище, гараж, майстерня, тощо);
- передбачити комбіновану модульну котельню;
- реконструкція (заміна) внутрішньо-майданчикових інженерних мереж;
- перенос комунікацій з під плям забудови;
- благоустрій території;
Перелік значно більший ніж вказаний в п. 11.
При цьому, ні в завдання на проектування, ні в окремих документах до тендеру, не вказано жодних ТЕП до об'єктів проектування згаданих в п.10, 11.
То вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та опублікувати технічні паспорта БТІ або іншу інформацію яка розкриває показники об'єктів проектування та надасть можливість зацікавленим до участі у тендері розрахувати кошторис ПВР.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 14:53
Відповідно до п.4 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами) та п. 4.3 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" (зі змінами), основними складовими вхідних даних є:
- містобудівні умови та обмеження;
- технічні умови;
- завдання на проектування.
Водночас, повідомляємо, що технічні паспорти по об`єкту до Департаменту регіонального розвитку ЖОДА, на якого покладено функції Замовника за даною закупівлею, балансоутримувачем не передавались. Відповідно, з метою отримання запитуваних документів радимо звернутись безпосередньо до КНП “Госпіталь ветеранів війни” Житомирської обласної ради.
- містобудівні умови та обмеження;
- технічні умови;
- завдання на проектування.
Водночас, повідомляємо, що технічні паспорти по об`єкту до Департаменту регіонального розвитку ЖОДА, на якого покладено функції Замовника за даною закупівлею, балансоутримувачем не передавались. Відповідно, з метою отримання запитуваних документів радимо звернутись безпосередньо до КНП “Госпіталь ветеранів війни” Житомирської обласної ради.
Номер вимоги: UA-2024-03-08-006582-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БЕСПАЛОВ ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2759312356
Дата подання: 13 березня 2024 11:16
п.13.4 проекту Договору
Відповідно до п.3.5 - оплата по договору виконується після отримання проектної документації на підставі Акту.
Відповідно до:
п.5.2 . Замовник здійснює платіж протягом 7 робочих днів на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт.
5.3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом п’яти банківських днів від дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок
а вже в розділі 13 "Інші умови"
13.4. Замовник може зупинити виконання робіт і розірвати Договір в односторонньому порядку та Підрядник, підписуючи цей Договір, надає на це свою згоду, з наступних підстав:
- відсутність у Замовника коштів для фінансування;
Просимо внести зміни в проект Договору та прибрати з п.13.4 підставу на розірвання договору - відсутність у Замовника коштів для фінансування;
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до:
п.5.2 . Замовник здійснює платіж протягом 7 робочих днів на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт.
5.3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом п’яти банківських днів від дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок
а вже в розділі 13 "Інші умови"
13.4. Замовник може зупинити виконання робіт і розірвати Договір в односторонньому порядку та Підрядник, підписуючи цей Договір, надає на це свою згоду, з наступних підстав:
- відсутність у Замовника коштів для фінансування;
Просимо внести зміни в проект Договору та прибрати з п.13.4 підставу на розірвання договору - відсутність у Замовника коштів для фінансування;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2024 17:00
Шановний Учасник! Вказані пункти не суперечать нормам чинного законодавства, відповідно наразі відсутні об`єктивні підстави для внесення змін до затвердженого проекту договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМПРОЕКТ" |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" |
10 766 229,04
UAH з ПДВ
|
10 766 229,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укржитлопроект |
10 787 228,65
UAH з ПДВ
|
10 787 228,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМПРОЕКТ" #40059971 |
Відхилено |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 17:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" #43534236 |
Відхилено |
10 766 229,04
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 17:36
|
|
ТОВ Укржитлопроект #35572319 |
Переможець |
10 787 228,65
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 14:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:38
|
Додаткова угода_7 від 20.12.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 16:37
|
Додаткова угода_6 від 02.12.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 17:44
|
Додаткова угода_5 від 28.10.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2024 10:10
|
Додаткова угода_4 від 17.10.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2024 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 17:20
|
Додаткова угода_3 від 01.08.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 12:54
|
Додаткова угода_2 від 28.06.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 16:14
|
Додаткова угода_1 від 22.04.2024 до Договору_60-24-ПР.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 15:40
|
Договір_60-24-ПР від 22.04.2024.pdf | укладений |
23 квітня 2024 15:37
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд обласного госпіталю для ветеранів війни Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Європейська, 52» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція) | 1 | роботи |
10 787 228,65
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди в тексті Договору словосполучення "робочий проєкт" замінити словосполученням "проєкт та робоча документація" у всіх випадках. Пункт 2.2. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" викласти у новій редакції. Пункт 3.5. розділу 3. "ЦІНА ДОГОВОРУ" викласти у новій редакції. Пункт 8.2. розділу 8. "ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ" викласти у новій редакції. Доповнити Договір пунктом 7.9. розділу 7. "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН". Доповнити Договір пунктом 8.4. розділу 8 "ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ". |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.08.2024. Викласти п.п.2.1.2. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" в новій редакції. Викласти пункт 11.1. розділу 11. "ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 17.10.2024. Викласти п.п.2.1.2. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" в новій редакції. Викласти пункт 11.1. розділу 11. "ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 02.12.2024. Викласти п.п.2.1.2. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" в новій редакції. Викласти пункт 11.1. розділу 11. "ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дйшли згоди виправити описку в другому абзаці Додаткової угоди №4 від 17.10.2024 до Договору № 60-24/ПР від 22.04.2024. |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 20.12.2024. Викласти п.п.2.1.2. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" в новій редакції. Викласти пункт 11.1. розділу 11. "ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 31.12.2024. Викласти п.п.2.1.2. розділу 2. "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА ЇХ ЯКІСТЬ" в новій редакції. Викласти пункт 11.1. розділу 11. "ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №60-24/ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд обласного госпіталю для ветеранів війни Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Бердичів, вул. Європейська, 52» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 Реконструкція) | 1 | робота |
10 787 228,65
UAH з ПДВ
|