Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція комбінованого спортивного майданчика за адресою: вулиця Плеханівська, 65 у м. Харкові. Коригування
Очікувана вартість
17 366 352,00 UAH
UA-2020-07-27-007351-c 2aac4aad0f5048a29158ab5c5eff9f5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Нестерук

+380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:03
Очікувана вартість: 17 366 352,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 663,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція комбінованого спортивного майданчика за адресою: вулиця Плеханівська, 65 у м. Харкові. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Плеханівська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться поетапно шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт протягом 90 календарних днів. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:22
ТД__Плеханiвс_ка_нова_ред.doc
31 липня 2020 12:22
Перелiк_змiн_до_ТД__Плеханiвс_ка.doc
27 липня 2020 17:13
ТД__Плеханівська.doc
27 липня 2020 17:13
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_.doc
27 липня 2020 17:13
Оголошення.doc
31 липня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:22
ТД__Плеханiвс_ка_нова_ред.doc
31 липня 2020 12:22
Перелiк_змiн_до_ТД__Плеханiвс_ка.doc
27 липня 2020 17:13
ТД__Плеханівська.doc
27 липня 2020 17:13
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_.doc
27 липня 2020 17:13
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оцінка тендерної пропозиці
Дата подання: 30 липня 2020 11:05
Дата відповіді: 31 липня 2020 12:20
Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. Наявна вимога- У складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що виданий/а не раніше дати оприлюднення закупівлі. Ця вимога застосовуються щодо закупівлі товару, відповідно наданої тендерної документації закуповуються роботи. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція комбінованого спортивного майданчика за адресою: вулиця Плеханівська, 65 у м. Харкові. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000034 ● df536515eee14bc5b54a03310cd67088
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
20 UA-2020-07-27-007351-c 27.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Детально у доданих файлах
Дата публікації: 02 жовтня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Міленіум Спорт 16 994 031,92
UAH з ПДВ
16 820 368,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНВЕСТ " 16 999 999,00
UAH з ПДВ
16 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:19
Довідка МВС
28 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:46
38 Копія Опис новий.pdf
12 серпня 2020 11:45
31 Лист від виробника (1).pdf
12 серпня 2020 11:45
30 Брошура техніка.pdf
12 серпня 2020 11:45
29 Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2020 11:45
28 Довідка техніка.pdf
12 серпня 2020 11:45
27 Довідка обладнання.pdf
12 серпня 2020 11:45
26 Довідка огорожа.pdf
12 серпня 2020 11:45
54 Гарантійний лист COVID.pdf
12 серпня 2020 11:45
50 Витяг з пдв.pdf
12 серпня 2020 11:45
49 Дов з банку.pdf
12 серпня 2020 11:45
48 Довідка про ціну.pdf
12 серпня 2020 11:45
47 Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 11:45
46 Копія опису Статут.pdf
12 серпня 2020 11:45
25 Копія Висновок СЕС .pdf
12 серпня 2020 11:45
45 Статут 05.19.pdf
12 серпня 2020 11:45
44 Проект договору.pdf
12 серпня 2020 11:45
24 Технічна трава.pdf
12 серпня 2020 11:45
40 Рішення _ 76 від 29.07.2020.pdf
12 серпня 2020 11:45
17 Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2020 11:45
16 Довідка 5 6 12 13.pdf
12 серпня 2020 11:45
14 Фінансова звітність.pdf
12 серпня 2020 11:45
13 Відгук Н К (1).pdf
12 серпня 2020 11:45
12 Акти КБ-2 Н К.pdf
12 серпня 2020 11:45
11 Договір Н К.pdf
12 серпня 2020 11:45
10 Відгук 1162.pdf
12 серпня 2020 11:45
9 Акт 116 К2 4-5.pdf
12 серпня 2020 11:45
8 Акт 116К2 1_3 (1).pdf
12 серпня 2020 11:45
7 Аналог дог 116К2 .pdf
12 серпня 2020 11:45
5 Довідка працівникі.pdf
12 серпня 2020 11:44
4 Копія договору склад.pdf
12 серпня 2020 11:44
3 Договір техніка.pdf
12 серпня 2020 11:44
2 Оборотно-сальдова 10_11.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:04
Инфо.docx
12 серпня 2020 16:04
Дов_дка-прац_вники.docx
12 серпня 2020 16:04
Дов_дка-Корупц_я.docx
12 серпня 2020 16:04
АНВЕСТ-СТАТУТ-2019.pdf
12 серпня 2020 16:04
АНВЕСТ-ПДВ.pdf
12 серпня 2020 16:04
АНВЕСТ-Обладнання.pdf
12 серпня 2020 16:04
АНВЕСТ-Директор.pdf
12 серпня 2020 16:04
АНВЕСТ-ДержРеєстр.pdf
12 серпня 2020 16:04
АНВЕСТ_Дозв_л.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Міленіум Спорт

ТОВ "АНВЕСТ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Міленіум Спорт
#38754631
Переможець 16 820 368,40
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Міленіум Спорт #38754631

№ рішення у справі

70/16-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

52-р/тк

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міленіум Спорт
#38754631
16 820 368,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 11:43
ДУ-3-12-03-21_Дог-Р-01-07-09-20.pdf укладений
12 березня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 12:00
ДУ-24-11-20_Дог-Р-01-07-09-20_МІЛЕНІУМСПОРТ.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:08
ДУ-1-07-09-20_Дог-Р-01-07-09-20.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:36
Дог_Р-01-07-09-20.pdf укладений
08 вересня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Р-01-07/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна фінансування між роками та календарного плану-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: Р-01-07/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 05.11.2020 року по справі № 520/13566/2020 (за взаємною згодою Сторін)