Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теплицька сільська рада Болградського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04377428 |
Місцезнаходження: | 68421, Україна , Одеська обл., Болградський район, село Теплиця, вул. Центральна, буд. 135 |
Контактна особа: |
Пашук Ольга +380963690555 otgteplicapz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 422 297,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 111,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування). Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику. Замовник протягом 5 –ти робочих днів зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або письмово обґрунтувати причини відмови від їх підписання. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 12:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 12:45 |
Додаток 3 проект договору.doc | |
14 грудня 2023 12:02 |
Тендерна документація .doc | |
14 грудня 2023 12:02 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.doc | |
14 грудня 2023 12:02 |
Додаток 1 кваліф. вимоги.doc | |
14 грудня 2023 12:02 |
Додаток 2 техн.,кіл., як.( вимоги).doc |
14 грудня 2023 12:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 грудня 2023 12:45 |
Додаток 3 проект договору.doc
|
||
14 грудня 2023 12:02 |
Тендерна документація .doc
|
||
14 грудня 2023 12:02 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.doc
|
||
14 грудня 2023 12:02 |
Додаток 1 кваліф. вимоги.doc
|
||
14 грудня 2023 12:02 |
Додаток 2 техн.,кіл., як.( вимоги).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000023 ● d540ec1f6003402784b27e74f6301edd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.02.2024 № 6-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.02.2024 № 6-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-14-007890-a від 14.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 17:06:10
Запит про надання пояснення
Про надання пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з ліквідації аварійного стану капітального ремонту покрівлі Будинку культури Теплицької сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вулиця Центральна, №137 село Теплиця Болградського району Одеської області. Код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-14-007890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Замовнику надати пояснення щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору на п’ятий робочий день.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 23:29:41
На виконання Запиту Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України у Волинській області від 05.02.2024р. надання пояснення
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-12-14-007890-а органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-02-02-000023.
05.02.2024року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснення
Про надання пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з ліквідації аварійного стану капітального ремонту покрівлі Будинку культури Теплицької сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вулиця Центральна, №137 село Теплиця Болградського району Одеської області. Код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-14-007890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Замовнику надати пояснення щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору на п’ятий робочий день. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 17:00:47
Запит про надання пояснення
Про надання пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з ліквідації аварійного стану капітального ремонту покрівлі Будинку культури Теплицької сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вулиця Центральна, №137 село Теплиця Болградського району Одеської області. Код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-14-007890-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Відповідно до підпункту 1.3.4. пункту 1.3 частини першої Додатку №2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник для підтвердження трудових взаємовідносин з працівниками, які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації мають надати копії першої та останньої сторінки трудової книжки або копію наказу про прийняття на роботу або копію трудової угоди або цивільно-правову угоду.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Перспектива22» файл «37 Підтвердження трудових відносин.pdf» наявні проекти цивільно-правових угоди на виконання покрівельних робіт з фізичними особами Костєвим М.Д. та Омельченком М.А..
Замовнику надати пояснення причин невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Перспектива22» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, оскільки відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України проекти цивільно-правової не є підтвердженням трудових відносин між учасником та фізичними особами Костєвим М.Д. та Омельченком М.А.
2. Замовнику надати пояснення щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору на п’ятий робочий день.
3. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження виконання Сторонами станом на дату запиту умов договору від 29.12.2023 №374, зокрема розділів 2 та 13 договору від 29.12.2023 №374
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 13:07:02
На виконання Запиту Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України у Волинській області від 13.02.2024р. надання пояснення
Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з ліквідації аварійного стану капітального ремонту покрівлі Будинку культуриТеплицької сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вулиця Центральна, №137 село Теплиця Болградського району Одеської області. Код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-14-007890-a)
1.Відповідно до підпункту 1.3.4. пункту 1.3 частини першої Додатку №1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що учасник для підтвердження трудових взаємовідносин з працівниками, які зазначені у довідці про працівників відповідної кваліфікації мають надати копії першої та останньої сторінки трудової книжки або копію наказу про прийняття на роботу або копію трудової угоди або цивільно-правову угоду. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Перспектива22» файл «37 Підтвердження трудових відносин.pdf» наявні проекти цивільно-правових угоди на виконання покрівельних робіт з фізичними особами Костєвим М.Д. та Омельченком М.А..
Дані цивільно-правові угоди підписані. Правова природа Цивільно-правової угоди, яка є підписана сторонами є врегульованою, наявність або відсутність певних реквізитів не вважається такими, що така угода не була укладена. Слово проект є опискою, не є підставою вважати , що вона не є укладеною.
Дана цивільно-правова угода підтверджує укладання правочину, якщо є підписи сторін, то правова природа договору переходить з проекту на правочин. Згідно ст. 626 ЦКУ : «Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.»В даному випадку Факт скріплення печатками і підписів сторін є засвідченням того, що сторони домовились і погоджуються на встановлення, зміну певних прав та обов’язків.Коли договір є підписаний, то в розумінні розділу ІІ глави 52 ЦКУ договір вважається укладеним.
Зважаючи на вище викладене, цивільно - правові угоди дійсні, були надані та скріплені печаткою та підписами сторін, що є підставою вважати підтвердженням трудових взаємовідносин з працівниками.
2. Замовнику надати пояснення щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору на п’ятий робочий день.
Протокол № 1 від 05.01.2024р. (додається).
3. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження виконання Сторонами станом на дату запиту умов договору від 29.12.2023 №374, зокрема розділів 2 та 13 договору від 29.12.2023 №374.
Роботи своєчасно не були початі у зв’язку з погодними умовами. Станом на 15.02.2024року роботи не початі, так як для виконання певних робіт важливий температурний режим.
Взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт здійснюються платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування). Фінансування станом на 31.12.2023року не було розпочато. Кошти які були передбачені для фінансування робіт залишились у вільному залишку на початок 2024року. Сьогодні згідно із Законом № 3428-IX від 08.11.2023 установлено, що « у період дії воєнного стану вільні залишки коштів місцевих бюджетів та залишки коштів спеціального фонду місцевих бюджетів (крім власних надходжень бюджетних установ та субвенцій з інших бюджетів, а також коштів місцевих внутрішніх та зовнішніх запозичень), які утворилися на кінець бюджетного періоду, спрямовуються за рішеннями відповідних місцевих рад (військових адміністрацій) на оплату праці працівників бюджетних установ, нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, обслуговування та погашення місцевого боргу, соціальне забезпечення, створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, заходи та роботи з територіальної оборони та мобілізаційної підготовки, підтримку сил безпеки і оборони, проектування, будівництво, ремонт захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення та облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення, будівництво фортифікаційних споруд, платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань Автономної Республіки Крим, обласної ради чи міської територіальної громади (з можливістю передачі таких коштів іншому місцевому бюджету.»
Фінансування буде проводитись за рахунок перевиконання плану місцевого бюджету.
Повідомляємо щодо закупівлі UA-2023-12-14-007890-a договір № 374 від 29.12.2023року та додаткова угода №1 від 29.12.2023року зареєстровані в органах державної казначейської служби , про що свідчить Реестр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 29.12.2023р. № 959 (додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщені рішення ради стосовно предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі http://surl.li/qhknq.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання настанов викладених за результатами проведеного моніторингу Держаудитслужби проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою для упередження у майбутньому допущення помилок при трактуванні Законодавства України. Уповноваженій особі рекомендовано прослухати вебінари, пройти навчання, які також є у вільному доступі, присвячені змінам у чинному законодавстві, що регулює ринок державних закупівель. Уповноважена особа після висновку моніторингу зобов’язується не допускати порушень у подальшому, на майбутне більш уважніше стежити за своєчасністю оприлюднення документів в електронній системі закупівель, щоб у подальшому не привело порушень та зауважень відповідно до подібного висновку. Уповноважена особа Теплицької сільської ради Болградського району Одеської області Ольга ПАШУК.
2024-02-26 17:34:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-01-0042/2024"пр" |
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
02 квітня 2024 14:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Перспектива22» |
2 120 092,95
UAH з ПДВ
|
2 120 092,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Перспектива22» #44755821 |
Переможець |
2 120 092,95
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2023 20:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 11:46
|
ДУ №3 дог 374 від 29.12.24.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 15:20
|
доп угода 2 (374).pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 10:18
|
ДУ 1 до дог 374.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:09
|
Договор 374.pdf | укладений |
29 грудня 2023 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни плану фінансування об'єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 374 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 374 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 21.1 та викласти в наступній редакції " Цей Договір віважається укладеним з моменту його підписання Сторонами і скріплення підпісів печатками та діє до 31 грудня 2025року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим договором". |
Номер договору про закупівлю: | 374 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |