Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивіз деревини та опалого листя, код - 90510000 – 5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 283 250,00 UAH
UA-2020-09-01-006077-b 2a861108095c4d6cbe57497327ffa66a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 15:25
Очікувана вартість: 1 283 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 416,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4425 метр кубічний
Вивіз деревини та опалого листя, код - 90510000 – 5- Утилізація сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником 100% післяоплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних робіт, які складаються Виконавцем в двох примірниках, відстрочка платежу за надані послуги становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту надання послуг Замовнику. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська згідно документації.Назва номенклатури: Вивіз деревини та опалого листя контейнером на 30м. куб.,відповідний код - 90512000-9; Вивіз деревини та опалого листя контейнером на 15м. куб., відповідний код - 90512000-9; Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 14:40
ДОДАТОК 3.docx
01 вересня 2020 14:40
ДОДАТОК 2 .docx
01 вересня 2020 14:40
ДОДАТОК 1.docx
01 вересня 2020 14:40
ТД .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" 1 234 575,00
UAH з ПДВ
1 106 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екосервіс Груп" 1 283 250,00
UAH з ПДВ
1 109 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 1 278 825,00
UAH з ПДВ
1 278 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
22 вересня 2020 09:26
Електронний підпис
22 вересня 2020 09:25
Проект договору.pdf
22 вересня 2020 09:25
Довіреність.pdf
22 вересня 2020 09:25
Протокол.pdf
22 вересня 2020 09:25
Трудові книжки (1).pdf
22 вересня 2020 09:25
Гарант.лист про конт.pdf
22 вересня 2020 09:25
Наказ на директора.pdf
22 вересня 2020 09:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 вересня 2020 09:25
Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2020 09:25
Інфо про субпідрядника.pdf
22 вересня 2020 09:25
Довідка по ст.17.pdf
22 вересня 2020 09:25
Довідка про працівників.pdf
22 вересня 2020 09:25
Довідка про відомості.pdf
22 вересня 2020 09:25
Довідка по ст.236.pdf
22 вересня 2020 09:25
Довідка по ч.2ст.17.pdf
22 вересня 2020 09:25
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 15:32
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:32
Уповноважена особа.pdf
22 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:12
Штатний.pdf
22 вересня 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2020 15:12
Установчі документи.pdf
22 вересня 2020 15:12
Уповноважена особа.pdf
22 вересня 2020 15:12
Технічна специфікація.pdf
22 вересня 2020 15:12
Проект договору.pdf
22 вересня 2020 15:12
Лист гарантія 1.pdf
22 вересня 2020 15:12
Лист по 236 ГПК.pdf
22 вересня 2020 15:12
Доки по працівникам.pdf
22 вересня 2020 15:12
Договори на утилізацію.pdf
22 вересня 2020 15:12
Довідка ст 17.pdf
22 вересня 2020 15:12
Довідка про ліцензію.pdf
22 вересня 2020 15:12
Довідка по працівникам.pdf
22 вересня 2020 15:12
Відомості про учасника.pdf
22 вересня 2020 15:12
Відгук11.pdf
22 вересня 2020 15:12
Відгук.pdf
22 вересня 2020 15:12
відгук 22.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:49
Копія Статут Крамар Еко.PDF
18 вересня 2020 09:49
Копія паспорт Кузьменко.pdf
18 вересня 2020 09:49
Копія ІНН Кузьменко.pdf
18 вересня 2020 09:49
Копія Витягу ПДВ.pdf
18 вересня 2020 09:49
Копія Витягу з ЕДР 06.07.2020.pdf
18 вересня 2020 09:49
Лист відгук Козин 2020.pdf
18 вересня 2020 09:49
Довідка про обєднання.pdf
18 вересня 2020 09:49
Довідка про мат.тех базу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

ТОВ "Екосервіс Груп"

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
Відхилено 1 106 250,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 18:36
ТОВ "Екосервіс Груп"
#32379428
Відхилено 1 109 790,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 13:11
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Відхилено 1 278 825,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 19:06

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, або подання яких вимагалось тендерною документацією для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації, наступного змісту: Посилання на вимогу: підпункт 1.2. : До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідках, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад трудова книжка/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Вимога по пункту 1.2.: Учасником, на працівників: Худан Віталій Васильович, Костенко Микола Іванович, Каменев Юрій Васильович, Аджимуратов Владислав Саітович, Корж Ігор Петрович, Костюченко Олександр Іванович, Рябчун Роман Іванович, Філончук Володимир Васильович, Давиденко Олександр Іванович, Шаталов Олексій Павлович, зазначених в довідці згідно п 1.1,. надано згідно п.1.2., зокрема трудові книжки російською мовою. В той же час, трудова книжка повинна надаватися разом з перекладом на українську мову, а тому учасником не надано належні документи. Отже, учасник повинен привести у відповідність трудові книжки шляхом надання трудових книжок українською мовою або наданням перекладу українською мовою до трудової книжки, наданої російською мовою. Посилання на вимогу: підпункт 2.2.: Копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Вимога по пункту 2.2.: Всупереч вимогам, у складі пропозиції Учасника відсутній документ згідно п. 2.2. Отже, Учаснику необхідно надати у відповідність документи передбачені згідно п. 2.2. шляхом надання відповідного документу на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці п. 2.1.

Документи

01 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:21
Протокол № 233.pdf
25 вересня 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, або подання яких вимагалось тендерною документацією для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації, наступного змісту: Посилання на вимогу: підпункт 1.2. : До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідках, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад трудова книжка/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Вимога по пункту 1.2.: Учасником, на працівників: Двораковський Анатолій Анатолійович, Журахівський Сергій Євгенович, Тригубенко Олександр Миколайович, зазначених в довідці згідно п 1.1,. надано згідно п.1.2., зокрема трудові книжки російською мовою. В той же час, трудова книжка повинна надаватися разом з перекладом на українську мову, а тому учасником не надано належні документи. Отже, учасник повинен привести у відповідність трудові книжки шляхом надання трудових книжок українською мовою або наданням перекладу українською мовою до трудової книжки, наданої російською мовою. Учасником, на працівників: Ройтер Геннадій Семенович, Галандзій Марія Володимирівна, Жук Юлія Юріївна, Семенова Олена Василівна, Бернацький Юрій Анатолійович, Штихалюк Борис Якович, Мельников Сергій Федорович, Третяк Олександр Володимирович, Пересунчак Андрій Андрійович, Тищенко Юрій Анатолійович, Горшков Юрій Олександрович, Ганенко Олександр Олегович зазначених в довідці згідно п 1.1, не надано документи, які засвідчують можливість використання праці таких працівників Учасником. Отже, учасник повинен на вищезазначених працівників надати документ, який засвідчує можливість використання праці таких працівників учасником.

Документи

06 жовтня 2020 17:46
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:45
Протокол № 246.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, або подання яких вимагалось тендерною документацією для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації, наступного змісту: Посилання на вимогу: підпункт 1.2. : До довідок додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідках, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад трудова книжка/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ). Вимога по пункту 1.2.: Учасником, на працівників: зазначених в довідці згідно п 1.1, не надано документи, які засвідчують можливість використання праці таких працівників Учасником. Отже, учасник повинен на вищезазначених працівників надати документ, який засвідчує можливість використання праці таких працівників учасником. Посилання на вимогу: підпункт 1.3. : Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають право проводити передрейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, із зазначенням ідентифікаційного номеру в такому реєстрі. Вимога по пункту 1.3.: Учасником, на працівника: зазначеного в довідці згідно п 1.1, не надано інформацію про реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають право проводити передрейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, із зазначенням ідентифікаційного номеру в такому реєстрі. Отже, учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають право проводити передрейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, із зазначенням ідентифікаційного номеру в такому реєстрі.

Документи

12 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:22
Протокол № 252.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
12 жовтня 2020 15:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі