Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04054091 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19 |
Контактна особа: |
Попелешко Олена Андріївна +380619448093 oks@mlt.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 96 881 406,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 968 814,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перераховувати Підряднику аванс в розмірі не більш ніж 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Після надання акту (актів) виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 17:38 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
19 березня 2021 17:38 |
Додаток 1 до ТД нова редакція.doc | |
19 березня 2021 17:38 |
Тендерна Документація нова редакція від 19.03.2021.doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 9 (Проект договору ).doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 8 до ТД.doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
05 березня 2021 15:11 |
Додаток 2 до ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000041 ● 4039a8bb6f934b298ca25f73f2f935dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-03-05-001635-b 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-25 10:33:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-001635-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-28 15:40:54
Пояснення на Запит до моніторингу
Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі підрядних робіт з будівництва оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-001635-b) та повідомляється наступне. Відповідно до ч. 5. ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення до моніторингу ID моніторингу : UA-M-2021-05-21-000041, опубліковано від 21.05.2021 о 15:06 Автор: Державна аудиторська служба України, а саме:
- очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ;
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі розрахунку до проєкту кошторису. Дана закупівля розрахована на 2021-2022 роки. Відповідно до рішення сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області призначається розмір бюджетного призначення.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені у Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, та складені на підставі проєктно - кошторисної документації, а саме: на підставі локальних кошторисів, які є невід’ємною частиною проєктно - кошторисної документації. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для виконання будівельних робіт відповідають державним стандартам, будівельним нормам.
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області - https://mlt.gov.ua .
Додаток – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Роз’яснення щодо висновку. Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області отримано висновок про результати моніторингу закупівлі, Державної аудиторської служби України, від 03.06.2021. ID: UA-M-2021-05-21-000041, на закупівлю Підрядних робіт по об’єкту: «Будівництво оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-001635-b. За результатами здійснення моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 додатку № 4 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками в тендерній пропозиції «Оригінал або належним чином завірену копію установчого документа юридичної особи (установчого акту або статуту або засновницького договору або положення тощо) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Вимоги до установчого документу: 1. Установчий документ повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора про проведення державної реєстрації, учасник обов’язково надає «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів))». Проте, учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» у складі тендерної пропозиції надав належним чином завірену копію Статуту, затвердженого протоколом від 31.07.2017 № 1, який не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації, та не надав «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку № 4 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МЕЛСІТІ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав із ним договір. Стосовно цього, надаємо аргументовані заперечення, перш за все Учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» створено на підставі Протоколу єдиного засновника ТОВ «МЕЛСІТІ» від 31.07.2017р. № 1, також в складі тендерної пропозиції надано сканована копія Оригіналу Статуту. З 1 січня 2016 року набули чинності зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV. Відповідно до статті 17 та ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», щоб внести зміни до ЄДР, необхідно подати до реєстратора примірник статуту із змінами в новій редакції. Після реєстрації нового статуту, первісна редакція втрачає свою юридичну силу, а новий статут сканується і передається до архіву. Відмітка про реєстрацію підприємства та про дату реєстрації змін на примірнику статуту, якщо такий є, з 01.01.2016 року вже не ставиться. Оригінал статуту доступний тільки в електронному вигляді на офіційному сайті Міністерства юстиції України, а також він є у власника (ТОВ «МЕЛСІТІ»). Тобто, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Учасник ТОВ «МЕЛСІТІ» скористався правом надати скановану копію Оригіналу Статуту, яка в першу чергу зареєстрована у нотаріуса та містить відбиток печатки, відповідно надання опису документів не є обов’язковим для нього. Також додатково повідомляємо, що під час реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю один з документів який надається державному реєстратору це - оригінал Статуту, який в подальшому оприлюднюється в електронній формі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/, тобто саме нотаріально засвідчений Статут , який й було надано Учасником ТОВ «МЕЛСІТІ» в складі тендерної пропозиції. Під час розгляду найбільш економічної пропозиції Учасника ТОВ «МЕЛСІТІ», жодних з принципів публічних закупівель перерахованих у ст. 5 Закону Замовником не порушено. Підприємство ТОВ «МЕЛСІТІ » (підрядник) зарекомендувало себе як сумлінний виконавець будівельних робіт. Тому тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області було прийнято рішення відносно, відсутності інформації стосовно коду доступу, за яким існує можливість переглянути саме електронну версію документу, розцінена Замовником як формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, так як насамперед Замовник міг отримати та отримав всю необхідну інформацію із наданого в складі тендерної пропозиції Статуту. Замовник вважає, що не надання Учасником закупівлі коду доступу - це є не грубе порушення, яке може вплинути на зміст тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, визначив переможцем тендерну пропозицію Учасника. Також, у висновку про результати моніторингу Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Стосовно цього питання, пояснюємо, що між департаментом капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області та ТОВ «МЕЛСІТІ» укладено підрядний контракт від 22.04.2021р. № 6 Р/21. Станом на 03.06.2021р. Департаментом капітального будівництва та житлово-комунального господарства ММР ЗО (замовником робіт) перераховано попередню плату в сумі 9 985 122,00 грн. ( дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч сто двадцять дві гривні 00 копійок) ТОВ «МЕЛСІТІ»( підрядник). Підрядною організацією ТОВ «МЕЛСІТІ» на сьогодні вже виконано 12% будівельних робіт від загального обсягу робіт. Виконання будівельних робіт виконується в строки, встановлені договором. У Замовника відсутні будь які зауваження до підрядної організації (Учасника) ТОВ «МЕЛСІТІ» стосовно виконання підрядних робіт, організація виконує роботи відповідно до умов Договору. А також, відповідно до ст. 202 ГК України : Господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. - Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. - До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.ч. 1-2 ст. 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Крім того, такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Державної аудиторської служби України зводяться до невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків пов`язується із оформленням документів учасником, якого визначено переможцем торгів. З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Також повідомляємо, що у Висновку Державної аудиторської служби України результати моніторингу закупівлі не зачіпають бюджетні інтереси Територіальної громади міста Мелітополя і не впливають на ефективність цільового використання бюджетних коштів. Що не узгоджується з вимогою Державної аудиторської служби України про припинення зобов’язань за договором та призведе до несприятливих наслідків у виконанні Підрядних робіт по об’єкту: «Будівництво оздоровчого центру з льодовою ареною по просп. Богдана Хмельницького, 46/9, м. Мелітополь Запорізька область». З огляду на такі обставини Висновок щодо, зобов’язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Отже на вищевказаний Висновок Замовником надані аргументовані заперечення.
2021-06-10 14:35:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЛСІТІ" |
93 172 608,81
UAH з ПДВ
|
92 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТ 7" |
95 372 163,29
UAH з ПДВ
|
93 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕЛСІТІ" #41490056 |
Переможець |
92 200 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:19
|
Додаткова угода | укладений |
31 грудня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:47
|
ду _12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 11:37
|
ду _11.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 13:28
|
ду _9.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 14:21
|
ду _8.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 13:16
|
ду _7.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 09:24
|
ду _6.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 09:37
|
ду _5.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 10:53
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 10:13
|
ду _3.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 13:45
|
ду _2.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 14:31
|
ду _1.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 16:59
|
Договір | укладений |
22 квітня 2021 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.3. викласти в наступній редакції: «На основі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідеміологічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID – 19, cпричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 2021 р. № 97 «Про внесення зміни до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 1 666 666,67 грн. строком на три місяці. Попередня оплата в сумі 10 000 000,00 грн. здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок № UA548201720355369600000709342, відкритий Виконавцем в Державній казначейській службі України м. Київ з подальшим використанням зазначених коштів виключно з цього рахунку на придбання і поставку необхідних, матеріалів, конструкцій, виробів для виконання підрядних робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. На протязі трьох місяців після отримання авансу Виконавець зобов’язаний надати Замовнику інформацію про кількість та ціну придбаних матеріалів, конструкцій, виробів з підтвердженням накладними, сертифікатами якості та паспортами, актами виконаних робіт (по ф. КБ-2в та КБ-3) і ціною згідно пропозиції відкритих торгів. Аванс виплачується на протязі 30 робочих днів з початку виконання робіт за умови суворого дотримання графіка виконання робіт, в разі призупинення будівництва, строк виплати авансу збільшується. По закінченні тримісячного терміну не використані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 днів.» |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 92 200 000,00 грн. (дев’яносто два мільйона двісті тисяч грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 15 366 666,67 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 82 200 000,00 грн. У 2021 році заплановано виконання підрядних робіт на суму 33 333 334,00 грн., з них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 23 333 334,00 грн. У 2022 році заплановано виконати робіт на суму 58 866 666,00 грн.» 2. Пункт 4.5. викласти в наступній редакції: «Джерело фінансування робіт: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 10 000 000,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя в сумі 82 200 000,00 грн.» 3. У зв’язку зі змінами викласти реквізити Замовника в новій редакції; |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв'язку зі збільшенням фінансування пункт 3.1. викласти в новій редакції: «Ціна цього Договору становить 92 200 000,00 грн. (дев’яносто два мільйона двісті тисяч грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ – 15 366 666,67 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн., кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 527-р «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури у 2021 році» в сумі 72 214 878,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 9 985 122,00 грн.» 2. Пункт 4.3. викласти в наступній редакції: «На основі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідеміологічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID – 19, cпричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 2021 р. № 97 «Про внесення зміни до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 Замовник перераховує Виконавцю у формі авансу 27 660 000,00 грн. (двадцять сім мільйонів шістсот шістдесят тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 4 610 000,00 грн. строком на три місяці. Попередня оплата в сумі 27 660 000,00 грн. здійснюється поетапно шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок, відкритий Виконавцем в Державній казначейській службі України м. Київ № UA548201720355369600000709342, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з цього рахунку на придбання і поставку необхідних, матеріалів, конструкцій, виробів для виконання підрядних робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. На протязі трьох місяців після отримання авансу Виконавець зобов’язаний надати Замовнику інформацію про кількість та ціну придбаних матеріалів, конструкцій, виробів з підтвердженням накладними, сертифікатами якості та паспортами, актами виконаних робіт (по ф. КБ-2в та КБ-3) і ціною згідно пропозиції відкритих торгів. Аванс виплачується на протязі 30 робочих днів з початку виконання робіт за умови суворого дотримання графіка виконання робіт, в разі призупинення будівництва, строк виплати авансу збільшується. По закінченні тримісячного терміну не використані суми авансу повертаються Замовнику протягом 3 днів.» 3. Пункт 4.4. викласти в наступній редакції: «Остаточні розрахунки за договором здійснюються шляхом перерахування коштів в сумі 64 540 000,00 грн. (шістдесят чотири мільйона п’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 756 666,67 грн. на рахунок Виконавця № UA533133990000026005055734932, відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». 4. Пункт 4.5. викласти в наступній редакції: «Джерело фінансування робіт: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 10 000 000,00 грн., кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури в сумі 72 214 878,00 грн., кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 9 985 122,00 грн.» 5. У зв’язку зі змінами викласти реквізити Замовника в новій редакції; 6. Пункт 5.1. викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт: з 22.04.2021 р. до 31.12.2021 р.» 7. Пункт 17.1. викласти в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 р. або до повного виконання Сторонами фінансових зобов’язань по ньому.» 8. Викласти в новій редакції Додаток №1, Додаток №2. |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін: Додаток 1(план фінансування),Додаток 2 (календарний графік виконання робіт). |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами викласти банківські реквізити Виконавця в розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" в новій редакції та зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін: Додаток 1(план фінансування),Додаток 2 (календарний графік виконання робіт). |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін: Додаток 2 (календарний графік виконання робіт). |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін: Додаток 1(план фінансування),Додаток 2 (календарний графік виконання робіт). |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Фактична вартість підрядних робіт складає 91 980 205,16 грн (дев’яносто один мільйон дев´ятсот вісімдесят тисяч двісті п´ять грн 16 коп.), в т. ч. ПДВ – 15 330 034,19 грн. З них кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 № 468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 10 000 000,00 грн, кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 527-р «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури у 2021 році» в сумі 72 214 878,00 грн, кошти бюджету Мелітопольської міської територіальної громади – 9 765 327,16 грн.» 2. Викласти план фінансування та календарний графік виконання робіт в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6 Р/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |