Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repairs to the public highway of state importance P-60 Krolevets-Konotop-Romny-Piryatin (separate sections), Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович +380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ігор 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Yuriiovych Ihor +380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Additional contacts: |
Ihor 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 13:07 |
Очікувана вартість: | 522 825 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 228 259,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15684777 UAH |
Publication date: | 10 квітня 2020 14:40 |
Enquiries until: | 01 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 07 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 червня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 522 825 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 228 259 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів може здійснювати попередню оплату робіт на строк, що не перевищує трьох місяців, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», та в розмірі до 30 % вартості робіт від річного обсягу їх фінансування за цим Договором. Підрядник зобов’язується використати отримані кошти попередньої оплати для виконання робіт у порядку, визначеному нормативно-правовими актами, які діють на момент проведення попередньої оплати. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником за фактично виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника з доданими до нього наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), підписаної уповноваженими представниками обох сторін. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 10:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 10:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf | |
03 червня 2020 10:00 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf | |
25 травня 2020 12:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf | |
06 травня 2020 09:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
10 квітня 2020 14:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
03 червня 2020 10:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 червня 2020 10:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
|
|||||||||
03 червня 2020 10:00 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
|
|||||||||
25 травня 2020 12:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
|
|||||||||
06 травня 2020 09:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||||||||
10 квітня 2020 14:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 07 травня 2020 23:35
Дата подання: 08 травня 2020 18:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000043 ● 9fcb0d8bbdbb4a18aa4e9443a1a6d348
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2020 № 65
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.09.2020 № 65
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-04-10-001910-a, 10.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-24 15:35:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-10-001910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- чому договір про закупівлю робіт з ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком» від 16.07.2020 №14-02-20 (далі – Договір) оприлюднено лише з Договірною ціною та Календарним планом ?
Водночас, відповідно до п.1.1 розділу 1 Договору передбачено, що підрядник у порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується на власний ризик своїми та залученими (у разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами надати послуги та виконати роботи «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область» (ДК 021:2015 45233142-6 – ремонт доріг)» за рахунок бюджетних коштів відповідно до проектної документації та в обумовлений цим Договором термін.
Згідно п.1.2 Договору обсяг і зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору визначаються в технічному завданні на підставі проектної документації, а ціна робіт визначається кошторисом –договірною ціною.
Відповідно до п.3.6 Національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – Стандарт) (який носить обов’язковий характер для об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
Пунктом 6.3.3 Стандарту встановлено, що при погоджені договірної ціни, замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обгрунтуваннями.
Пояснення (інформацію, документи) та відповідні кошториси необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-29 10:36:27
ПОЯСНЕННЯ (UA-2020-04-10-001910-a)
При цьому Служба автомобільних доріг у Полтавській області з урахуванням Вашого запиту який оприлюднений у системі закупівель від 24.09.2020 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-10-001910-a), надає пояснення на Ваше питання щодо оприлюднення у системі Договору про закупівлю робіт з ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком» від 16.07.2020 №14-02-20 лише з Договірною ціною та Календарним планом.
Як зазначено у Вашому запиті, відповідно до п.1.1 розділу 1 Договору передбачено, що підрядник у порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується на власний ризик своїми та залученими (у разі залучення субпідрядних організацій) силами і засобами надати послуги та виконати роботи «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область» (ДК 021:2015 45233142-6 – ремонт доріг)» за рахунок бюджетних коштів відповідно до проектної документації та в обумовлений цим Договором термін. Згідно п.1.2 Договору обсяг і зміст робіт та інші вимоги, що ставляться до робіт, що є предметом Договору визначаються в технічному завданні на підставі проектної документації, а ціна робіт визначається кошторисом –договірною ціною.
Відповідно до п.3.15 розділу 3 «Терміни та визначення понять» Національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (який носить обов’язковий характер для об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств) – «договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду».
Відповідно до п.6.3.1 розділу 6.3 «Особливості складання та узгодження договірних цін» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С» стандарту (витяг додатку С зі стандарту додається).
Договір про закупівлю робіт з ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком» від 16.07.2020 №14-02-20 оприлюднено з Договірною ціною відповідно до зазначених вище норм ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Додаток: Форма договірної ціни згідно додатку С ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-30 13:31:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-10-001910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- враховуючи той факт, що Службою автомобільних доріг у Полтавській області Державного агенства автомобільних доріг України проводяться оплати по договору від 16.07.2020 № 14-02-20, просимо надати узгоджений графік фінансування послуг
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-05 10:03:49
ПОЯСНЕННЯ (UA-2020-04-10-001910-a)
При цьому Служба автомобільних доріг у Полтавській області з урахуванням Вашого запиту який оприлюднений у системі закупівель від 30.09.2020 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-10-001910-a), надає пояснення (інформацію, документи) на Ваше питання щодо надання узгодженого графіку фінансування послуг по Договору від 16.07.2020 №14-02-20.
Додатки: Календарний план узгоджений (додаток №2 до договору від 16.07.2020) – на 1 арк.; Календарний план узгоджений (додаток №2 до додаткової угоди №01 до договору від 16.07.2020) – на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
460 294 902,00
UAH з ПДВ
|
455 066 643,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
512 046 349,08
UAH з ПДВ
|
459 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" #32794511 |
Переможець |
455 066 643,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 14:01
|
№ 14-02-20 д.у.15.pdf | укладений |
11 квітня 2022 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:49
|
№ 14-02-20 д.у.15.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:44
|
№ 14-02-20 д.у.13.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 20:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 16:54
|
№ 14-02-20 д.у.09 (1).pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 09:00
|
№ 14-02-20.pdf | укладений |
16 липня 2020 08:54
|
№ 14-02-20 (додаток 1).pdf | укладений |
16 липня 2020 08:54
|
№ 14-02-20 (додаток 2).pdf | укладений |
16 липня 2020 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14-02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 14-02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою за взаємною згодою зменшують ціну договору та припиняють його дію, згідно чинного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 14-02-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |