Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Опори залізобетонні типу СВ 105-5,0 та типу СК 105-8 або еквівалент
Supports reinforced concrete type CB 105-5,0 and type SC 105-8 or equivalent
Supports reinforced concrete type CB 105-5,0 and type SC 105-8 or equivalent
Очікувана вартість
5 670 000,00 UAH
UA-2019-12-20-000288-a ● 2a42775b691744d48e0cb3691f2c4edb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341598 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бабенко Ірина +380567921776 gorsvet.dnipro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PUD "Misksvitlo" Dnipropetrovsk City Council |
National ID: | 03341598 |
Contact point: |
Babenko Irina +380567921776 gorsvet.dnipro@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 5 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 20 грудня 2019 11:07 |
Enquiries until: | 09 січня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 15 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 січня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 670 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 28 350 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 шт
Опори залізобетонні типу СВ 105-5,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49107, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Шинна,26
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Supports reinforced concrete type CB 105-5,0
CPV: 31680000-6
Період постачання:
з 03 лютого 2020 по 31 грудня 2020
10 шт
Опори залізобетонні типу СК 105-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49107, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Шинна,26
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Supports reinforced concrete type CК 105-8
CPV: 31680000-6
Період постачання:
з 03 лютого 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | 30% аванс, 70% в строк до 60днів з дати поставки | Аванс | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 14:40 |
Додаток3-опори-ю 10.01.2020.doc | |
10 січня 2020 14:40 |
ТД -опори-ю10.01.docx | |
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 6-опори-ю 10.01.docx | |
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 2 - опори-ю 10.01.docx | |
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 4 - опори-ю 10.01.docx | |
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 5-опори-ю 10.01.docx | |
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 1- опори-ю 10.01.docx | |
10 січня 2020 14:40 |
Перелік змін-опори 10.01.doc |
10 січня 2020 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
Додаток3-опори-ю 10.01.2020.doc
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
ТД -опори-ю10.01.docx
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 6-опори-ю 10.01.docx
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 2 - опори-ю 10.01.docx
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 4 - опори-ю 10.01.docx
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 5-опори-ю 10.01.docx
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
ДОДАТОК 1- опори-ю 10.01.docx
|
|||
10 січня 2020 14:40 |
Перелік змін-опори 10.01.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-20-000288-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл", Код ЄДРПОУ:37320399
Дата подання: 23 січня 2020 11:27
Скарга на відхилення пропозиції
ТОВ "БЕТОН НОВА ІНТЕРНЕШНЛ" подає Скаргу на незаконне відхилення тендерної пропозиції Замовником
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 17:46
За результатами розгляду вимоги учасника ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" з найменуванням "Скарга на відхилення пропозиції в участі тендеру" по закупівлі UA-2019-12-20-000288-a повідомляємо наступне.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій учасників, розміщеним на веб-порталі публічних закупівель, пропозиція учасника ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації за наступних підстав:
В складі тендерної пропозиції відсутня копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період, тобто за 2019 рік. Учасником не виконано умови п. 1.4 додатку 1 тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції відсутній лист за підписом уповноваженої особи про те, що учасник погоджується, що у разі встановлення замовником невідповідності інформації, наданої учасниками в довідках (листах) про відсутність підстав для відхилення поданої пропозиції (згідно з вимогами даного додатку № 2), інформації, що міститься у відповідних реєстрах станом на дату розгляду поданих пропозицій, такі пропозиції відхиляються. Учасником не виконано вимоги п. е) додатку 2 тендерної документації.
Не погодившись з прийнятим замовником рішенням учасник звернувся до замовника з вимогою,
1. Згідно з умовами тендеру учасники мали надати копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період.
Відповідно до чинного Податкового кодексу України, податковими (звітними) періодами для платників податку є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Звітність за відповідні звітні (податкові) періоди: квартал, півріччя, три квартали та рік подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового періоду.
Виходячи з вищевказаних норм ПКУ, останнім звітним періодом для всіх учасників даної закупівлі є рік (2019), при цьому право учасників подати фінансову звітність протягом 40 календарних днів після завершення звітного періоду не є тотожним можливості чи неможливості подати таку звітність до контролюючого органу на початку року до подання документів для участі в тендері. Тендерна документація була розміщена на веб-порталі публічних закупівель 20 грудня 2019 року, кінцевий строк подання пропозицій – 19 січня 2020 року, отже всі учасники, які мали намір брати участь в закупівлі, мали можливість подати відповідну звітність на початку року та належним чином виконати умови тендеру. Учасник ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" завантажив тендерну пропозицію 17-18 січня 2020 року, відповідно мав можливість подати звітність протягом 2-17 січня 2020 року та надати копії такої звітності в складі тендерної пропозиції.
Надані учасником пояснення не спростовують можливості належного виконання ним умов тендерної документації та не є підставою для перегляду прийнятого рішення в цій частині.
2. Додатком 2 пункт е до тендерної документації для всіх учасників встановлено єдину вимогу: "е) у разі встановлення замовником невідповідності інформації, наданої учасниками в довідках (листах) про відсутність підстав для відхилення поданої пропозиції (згідно з вимогами даного додатку), інформації, що міститься у відповідних реєстрах станом на дату розгляду поданих пропозицій, такі пропозиції відхиляються – учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист за підписом уповноваженої особи учасника щодо обізнаності з даною умовою закупівлі.". Виходячи зі змісту даної вимоги учасники мали єдиний спосіб її виконання – шляхом надання листа створеного учасником зі змістом, визначеним документацією. Учасником ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" дана вимога не виконана, в складі тендерної пропозиції відсутній лист учасника передбачений пунктом е додатку 2 тендерної документації.
Посилання учасника на вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції З
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій учасників, розміщеним на веб-порталі публічних закупівель, пропозиція учасника ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації за наступних підстав:
В складі тендерної пропозиції відсутня копія балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період, тобто за 2019 рік. Учасником не виконано умови п. 1.4 додатку 1 тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції відсутній лист за підписом уповноваженої особи про те, що учасник погоджується, що у разі встановлення замовником невідповідності інформації, наданої учасниками в довідках (листах) про відсутність підстав для відхилення поданої пропозиції (згідно з вимогами даного додатку № 2), інформації, що міститься у відповідних реєстрах станом на дату розгляду поданих пропозицій, такі пропозиції відхиляються. Учасником не виконано вимоги п. е) додатку 2 тендерної документації.
Не погодившись з прийнятим замовником рішенням учасник звернувся до замовника з вимогою,
1. Згідно з умовами тендеру учасники мали надати копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період.
Відповідно до чинного Податкового кодексу України, податковими (звітними) періодами для платників податку є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Звітність за відповідні звітні (податкові) періоди: квартал, півріччя, три квартали та рік подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового періоду.
Виходячи з вищевказаних норм ПКУ, останнім звітним періодом для всіх учасників даної закупівлі є рік (2019), при цьому право учасників подати фінансову звітність протягом 40 календарних днів після завершення звітного періоду не є тотожним можливості чи неможливості подати таку звітність до контролюючого органу на початку року до подання документів для участі в тендері. Тендерна документація була розміщена на веб-порталі публічних закупівель 20 грудня 2019 року, кінцевий строк подання пропозицій – 19 січня 2020 року, отже всі учасники, які мали намір брати участь в закупівлі, мали можливість подати відповідну звітність на початку року та належним чином виконати умови тендеру. Учасник ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" завантажив тендерну пропозицію 17-18 січня 2020 року, відповідно мав можливість подати звітність протягом 2-17 січня 2020 року та надати копії такої звітності в складі тендерної пропозиції.
Надані учасником пояснення не спростовують можливості належного виконання ним умов тендерної документації та не є підставою для перегляду прийнятого рішення в цій частині.
2. Додатком 2 пункт е до тендерної документації для всіх учасників встановлено єдину вимогу: "е) у разі встановлення замовником невідповідності інформації, наданої учасниками в довідках (листах) про відсутність підстав для відхилення поданої пропозиції (згідно з вимогами даного додатку), інформації, що міститься у відповідних реєстрах станом на дату розгляду поданих пропозицій, такі пропозиції відхиляються – учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист за підписом уповноваженої особи учасника щодо обізнаності з даною умовою закупівлі.". Виходячи зі змісту даної вимоги учасники мали єдиний спосіб її виконання – шляхом надання листа створеного учасником зі змістом, визначеним документацією. Учасником ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" дана вимога не виконана, в складі тендерної пропозиції відсутній лист учасника передбачений пунктом е додатку 2 тендерної документації.
Посилання учасника на вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції З
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 січня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341598 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 26 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТДВ "Об'єднання Дніпроенергобудпром" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ТД "Спецбетон" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ДНІПРО ІНВЕСТ ПРОМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Шевченко О.С. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТДВ "Об'єднання Дніпроенергобудпром" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ТД "Спецбетон" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" | Документи |
Відхилено
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРО ІНВЕСТ ПРОМ #33339166 |
Переможець |
5 622 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 12:44
|
дод4.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 13:00
|
000016-3.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 13:11
|
000016-2.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:55
|
000016 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 13:53
|
опори договор.pdf | укладений |
10 лютого 2020 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | для виконання зобовязань до 30.09.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 000016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження до 31.10.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 000016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | номенклатура зміна |
Номер договору про закупівлю: | 000016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу,факт |
Номер договору про закупівлю: | 000016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |