Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція зовнішніх теплових мереж та мереж водовідведення на площі Незалежності в м. Суми
Очікувана вартість
28 330 982,00 UAH
UA-2021-12-20-009563-b ● 2a043f820a3b42428f26dc72c4c3df84
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 330 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283 309,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: реконструкція зовнішніх теплових мереж та мереж водовідведення на площі Незалежності в м. Суми.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45454000-4: Реконструкція.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 28 330 982,00 грн. (з ПДВ). Сума фінансування робіт у 2021 році 0 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт: до 30.11.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 10.01.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 283 309,82 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: реконструкція зовнішніх теплових мереж та мереж водовідведення на площі Незалежності в м. Суми.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45454000-4: Реконструкція.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 28 330 982,00 грн. (з ПДВ). Сума фінансування робіт у 2021 році 0 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт: до 30.11.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 10.01.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 283 309,82 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зовнішніх теплових мереж та мереж водовідведення на площі Незалежності в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 15:26 |
Перелік змін.docx | |
04 січня 2022 15:26 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
30 грудня 2021 14:13 |
Перелік змін.docx | |
30 грудня 2021 14:13 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
20 грудня 2021 17:29 |
Оголошення.docx | |
20 грудня 2021 17:29 |
Додаток 6.docx | |
20 грудня 2021 17:29 |
Додаток 5.docx | |
20 грудня 2021 17:29 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
20 грудня 2021 17:28 |
Додаток 2.docx | |
20 грудня 2021 17:28 |
Додаток 1.doc |
04 січня 2022 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 січня 2022 15:26 |
Перелік змін.docx
|
||||||
04 січня 2022 15:26 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
30 грудня 2021 14:13 |
Перелік змін.docx
|
||||||
30 грудня 2021 14:13 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
||||||
20 грудня 2021 17:29 |
Оголошення.docx
|
||||||
20 грудня 2021 17:29 |
Додаток 6.docx
|
||||||
20 грудня 2021 17:29 |
Додаток 5.docx
|
||||||
20 грудня 2021 17:29 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
||||||
20 грудня 2021 17:28 |
Додаток 2.docx
|
||||||
20 грудня 2021 17:28 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відомість ресурсів
Дата подання: 29 грудня 2021 15:04
Дата відповіді: 30 грудня 2021 14:12
Для коректного прорахунку і правильного вибору матеріалів прошу надати відомість ресурсів.
Відповідь: Надаємо відомість ресурсів шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
27 313 092,40
UAH з ПДВ
|
27 313 092,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 січня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій