Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН |
Код ЄДРПОУ: | 23212638 |
Вебсайт: | http://property.odessa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Алхімова Світлана Олександрівна 380963897433 uorzmv7@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
22 грудня 2023 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000060 ● 96c06c173d8c4c3cb144bcaca0ee50e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 18:22 |
15.01.2024 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2023-12-22-014975-a 22.12.2023 УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-26 14:40:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат "Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського", розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл.28 Червня,1. Коригування" (ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-22-014975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ПРО-ГРУП" (ЄДРПОУ 44809028)? До пояснення просимо додати (оприлюднити) інформацію (документацію, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення), експертні звіти, тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 15:13:19
ПОЯСНЕННЯ На Запит Східного офісу Держаудитслужби від 26 січня 2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття Обласного закладу «Спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат «Болградська гімназія ім. Г.С. Раковського, розташованого за адресою: Одеська обл., м. Болград, пл. 28 Червня,1. Коригування». ДК 021:2015: 45453000 -7 - Капітальний ремонт та реставрація (ID номер у Prozorro UA -2023 -12-22-014975-а)
На запит від 26 січня 2024 року відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Щодо питання, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «А-ПРО-ГРУП» (ЄДРПОУ 44809028), повідомляємо наступне: як зазначено в Обґрунтуванні підстави зазначеної закупівлі, Замовником здійснена закупівля відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей та об’єктивними обставинами, які унеможливлюють дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів є необхідність в найскорішому (у стислі строки) забезпеченні повноцінного та безпечного використання приміщень закладу освіти в умовах воєнного стану. У зв’язку з чим, з метою реалізації мети зазначеної закупівлі, враховуючи принцип ефективності оскільки ТОВ «А-ПРО-ГРУПП» здійснювались роботи на вищезазначеному об’єкті за Договором № 32
від 30 листопада 2022 року (строк дії до 31.12.2023), укладеному на підставі підпункту 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№ 1178
(далі - Особливості) в редакції, діючої на дату проведення закупівлі, при виборі виконавця робіт враховувалась необхідність продовження безперервності повного технологічного циклу робіт, розпочатих підрядником за договором № 32 від 30 листопада 2022 року (ID номер у
Prozorro UA-2022-12-06-008202-a), досвід виконання аналогічних робіт.
До пояснення надаємо у додатку Експертний звіт ( позитивний) №1159/е/23 від 13 листопада 2023, реєстраційний номер
ЕХ01:0139-7547-1652-9821.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ПРО-ГРУП" #44809028 |
Переможець |
3 977 932,46
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 15:43
|
повідомлення А_ПРО_ГРУП.pdf | укладений |
05 вересня 2024 15:43
|
досудова вимога А_ПРО_ГРУП (1).pdf | укладений |
05 вересня 2024 15:43
|
обгрунтування підстави.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:27
|
договір № 31 від 21.12.2023.pdf | укладений |
22 грудня 2023 15:27
|