Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівціводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03361780 |
Вебсайт: | https://vodokanal.cv.ua |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5 |
Контактна особа: |
Едуард Батрановський +380372544367 tendervodokanal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 10:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 10:14 |
ТД труби сталеві 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-30-000026 ● 64e91ffbcd6d4064baa8b4aa9308f58d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2021 № 220
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30 березня 2021 року № 220
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-02-09-002039-а від 09.02.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-06 15:56:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві для мереж водопостачання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-002039-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРИ-А-ПЛЮС», якщо:
- ним у складі тендерної пропозиції надано сертифікати якості на труби сталеві, виробником яких є ТОВ «ДМЗ Комінмет», а вантажоодержувачем – ТОВ «РЕ КОН», та які датовані 18.04.2019, 18.06.2019, 03.07.2019, 06.08.2019, 29.08.2019, 09.09.2019, 05.03.2020 і оформлені як «зразок»; сертифікат на труби стальні безшовні холоднодеформовані ТОВ «Кам’янський трубний завод», виданий 12.04.2019 за договором 03.09.2018 № 0309-18, оформлений як «зразок»; а також інші сертифікати якості, оформлені таким же чином, завантажені у файлі під назвою «Сертифікати якості .pdf»;
- ним, як переможцем процедури закупівлі, завантажено довідку Департаменту інформатизації МВС України, яка датована 20.02.2021, в той час, коли відповідно до пункту 1 Додатку 4 тендерної документації така довідка повинна містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (04.03.2021).
2) Яким чином Вами визначено відповідність пункту 1 розділу 3 тендерної документації (всі надані документи у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату проведення торгів) документів, наданих ТОВ «ТРИ-А-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, якщо деякі з них подані без дати і номера, а саме наступні: лист Інтерпайп (лист ІП.pdf), лист ТОВ «Український трубний завод» (лист УТЗ.pdf), лист ТОВ «Кам’янський трубний завод» (лист КаТ.pdf), а лист ТОВ «ДМЗ Комінмет» (лист КМ.pdf) датований 01.02.2021, тобто, до оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі (09.02.2021)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-09 12:54:35
Пояснення по закупівлі ID:UA-2021-02-09-002039
- У вимогах не було конкретизовано на чиє ім'я повинен бути виданий сертифікат якості-виробника, і яким чином повинні бути оформлені. Крім того учасником надано Лист гарантія від 23.02.2021 №32 (лист-гарантія додається);
- Учасник надав довідку департаменту інформатизації МВС України датовану 12.03.2021 до моменту укладання договору. У ТД не було встановлено спосіб у який переможець повинен надати довідку (довідка додається);
- Якщо лист наданий без дати та номера, або датований датою раніше оприлюднення закупівлі, це не свідчить про те, що він не є дійсним на дату проведення торгів. І відхилення з такої причини не може являтись підставою, якщо у листа був вказаний термін дії, тоді це можливо. Крім того, звертаємо увагу, що ТД не було конкретизовано, щоб саме ці документи надавалися з датами та номерами реєстрації. Крім цього учасник несе відповідальність за дійсність наданих документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що тендерним комітетом КП «Чернівціводоканал» було проведено засідання щодо вивчення Висновку опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19.04.2021 по закупівлі ID:UA-2021-02-09-002039-а та вирішено врахувати в подальшій роботі тендерного комітету зауваження по Висновку. Крім того звертаємо Вашу увагу, що дії викладені у Висновку не спричинили нанесення збитків підприємству.
2021-04-23 15:50:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-04-27 09:28:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" |
3 639 145,20
UAH з ПДВ
|
3 639 145,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А ПЛЮС ТРЕЙД" |
3 693 399,00
UAH з ПДВ
|
3 693 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" #41690201 |
Переможець |
3 639 145,20
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 12:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2022 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 13:52
|
ДУ №2 до ДОГ №129 ТРИ-А-ПЛЮС.PDF | зміни до договору |
21 лютого 2022 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:14
|
ДУ №1 ДОГ.№129 ТРИ-А-ПЛЮС.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 14:14
|
129.PDF | укладений |
15 березня 2021 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |