Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область
Очікувана вартість
14 345 109,20 UAH
UA-2024-06-04-010676-a 29ca5ec104f244c39024e7939d41db8b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєрокурова Людмила

+380678624931 buhzosh2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гімназія № 2 Звягельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22060184
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Франка Івана, будинок 19
Контактна особа: Сєрокурова Людмила
+380678624931
buhzosh2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2024 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2024 00:00
Очікувана вартість: 14 345 109,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 725,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Електронна банківська гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником банківської гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж 0,5% із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку прийняття рішення замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір про закупівлю з учасником, замовник протягом не більше ніж п’ять днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням суми електронної банківської гарантії, а так само реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та згідно яких здійснюється перерахування суми гарантії замовнику, та у випадку, коли забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо замовником у визначений цим пунктом строк на адресу учасника здійснено відповідне відправлення (у вигляді поштового відправлення згідно юридичної адреси учасника, або на адресу електронної пошти, визначеної згідно тендерної пропозиції учасника), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абзацом 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником наданих послуг за кількістю та якістю, що визначена договором про закупівлю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків надання послуг. Замовник набуває права на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена електронною банківською гарантією, на свою користь та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, разом з копією відповідної претензії до учасника, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов замовником (Бенефіціаром), та у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме надання послуг якість яких не відповідає умовам договору про закупівлю, порушення учасником строків надання послуг, що визначені згідно договору про закупівлю, а так само у випадку часткової або повної відмови учасника від виконання договору про закупівлю в частині надання послуг, та що було зафіксовано шляхом складення замовником відповідної претензії, адресованої учаснику після допущення останнім будь-якого з вказаних порушень.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Івана Франка, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 червня 2024 16:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Електронна банківська гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником банківської гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж 0,5% із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку прийняття рішення замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір про закупівлю з учасником, замовник протягом не більше ніж п’ять днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням суми електронної банківської гарантії, а так само реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та згідно яких здійснюється перерахування суми гарантії замовнику, та у випадку, коли забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо замовником у визначений цим пунктом строк на адресу учасника здійснено відповідне відправлення (у вигляді поштового відправлення згідно юридичної адреси учасника, або на адресу електронної пошти, визначеної згідно тендерної пропозиції учасника), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абзацом 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником наданих послуг за кількістю та якістю, що визначена договором про закупівлю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків надання послуг. Замовник набуває права на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена електронною банківською гарантією, на свою користь та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, разом з копією відповідної претензії до учасника, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов замовником (Бенефіціаром), та у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме надання послуг якість яких не відповідає умовам договору про закупівлю, порушення учасником строків надання послуг, що визначені згідно договору про закупівлю, а так само у випадку часткової або повної відмови учасника від виконання договору про закупівлю в частині надання послуг, та що було зафіксовано шляхом складення замовником відповідної претензії, адресованої учаснику після допущення останнім будь-якого з вказаних порушень.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Додатку 4 до тендерної документації
Дата подання: 10 червня 2024 12:31
Дата відповіді: 11 червня 2024 09:53
Доброго дня! Просимо привести у відповідність встановлені Вами вимоги у Додатку 4 до тендерної документації • Для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документівна виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУвід26.102011р. №1107(зі змінами) з наступним переліком: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). -зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; - роботи з монтажу та налагодження системи протипожежного захисту; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри, або в зоні розташування підземних комунікацій, оскільки - роботи з монтажу та налагодження системи протипожежного захисту, відсутні у переліку, який затверджений КМУвід26.102011р. №1107(зі змінами) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. В умови тендерної документації будуть внесені зміни.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 10 червня 2024 12:37
Дата відповіді: 11 червня 2024 11:38
п. 6. Розділу3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається : Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлютехнічномузавданнюповиннабутипідтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї;пояснювальна записка;локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів;відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надайте посилання з зазначенням такого у тендерній документації, згідно якого нормативно-правового акту та затвердженої форми Учасник повинен надати у складі своєї тендерної документації аналіз ринку цін на основні матеріали. Завчасно вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Відповідно до законодавства, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлення вимоги щодо надання аналізу ринку цін на основні матеріали обумовлена тим, що предметом закупівлі є роботи, а саме нове будівництво. Ця інформація має довідковий характер і слугує замовнику орієнтиром при розгляді тендерних пропозицій та надає можливість в повному обсязі оцінити розрахунки учасників, вивчити ціноутворення. Оскільки предметом закупівлі є роботи, то на них поширюється Настанова з визначення вартості будівництва, яка містить розділ та правила визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), де згідно з 05.10. поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Слід зауважити, що окремих вимог до складання аналізу ринку цін на основні матеріали тендерна документація не містить, отже учасник вправі надавати документи на власний розсуд.
Щодо Додатку №4
Дата подання: 10 червня 2024 14:09
Дата відповіді: 11 червня 2024 09:54
Вимагаємо виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу вимогу передбачену п.6. Додатку 4 до тендерної документації. Учасник надає інформацію про виконання учасником не менше 1 аналогічного договору протягом останніх 4 календарних років згідно пункту3.1цієї документації, із вартістю такого договору (сумою) не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: - довідку учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) аналогічного(их) предмету закупівлі (виконаний (і) або який (і) виконується (ються)) (з відповідною інформацією – назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт); - не менше 1-ї копії договору (виконаний (і) або який (і) виконується (ються)), зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками (сума аналогічного договору має бути не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі). Звертаємо Вашу особливу увагу на те, що встановлення у Документації наведеної вище умови, в частині вартості аналогічного договору, що має має бути не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі). Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єктигосподарювання, які мають в наявності аналогічний договір, вартість якого має бути не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Додатку 4 до тендерної документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси майбутніх учасників , пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до тендерної документації (Додатку 4), шляхом виключення встановлених дискримінаційних вимог. У разі невиконання даної вимоги, ми будемо змушені скористатися своїм правом та звернутися до Постійно діючої комісії АМКУ, з метою виключення дискримінаційних вимог та проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. В умови тендерної документації будуть внесені зміни.
Встановлення вимоги щодо надання аналізу ринку цін на основні матеріали
Дата подання: 11 червня 2024 12:54
Дата відповіді: 11 червня 2024 15:14
Просимо більш детально описати в тендерній документації в якому вигляді має бути аналіз цін на ринку?
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Учасник має право надавати аналіз цін на ринку в довільній формі, оскільки умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог до його оформлення.
невідповідність тендерної документації вимогам законодавства про публічні закупівлі
Дата подання: 12 червня 2024 08:49
Дата відповіді: 12 червня 2024 15:16
Доброго ранку, шановний Замовнику. Це похвально, що ви почали приводити свою тендерну документацію у відповідність з чинним законодавством України, однак досі вами не враховані останні зміни до постанови 1178, зокрема квітневі, а саме згідно постанови КМУ № 382" Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178". Окрім того просимо пояснити, на яких законних підставах ви прописали таку вимогу: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Вважаємо вищезазначену вимогу також незаконною, оскільки вона не відповідає вимогам постанови КМУ 1178
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Відповідно до умов п.2 частини 2 розділу 5 тендерної документації: у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Таким чином, умови тендерної документації не обмежують учасника в своїх правах та не порушують законодавства.
Тендерна документація
Дата подання: 14 червня 2024 15:17
Дата відповіді: 14 червня 2024 16:42
Доброго дня! Повідомляємо, що Ваше твердження, що умови тендерної документації не обмежують учасника в своїх правах та не порушують законодавства є хибним та протиправним, оскільки Ваша тендерна документація не відповідає чинному законодавству України. ЗОКРЕМА 1) - у п 3 « Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Вашої тендерної документації текст «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).» не відповідає вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскільки в Особливості було внесено зміни Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-08-000011 ● 5e3e7f9daba34c98b917903fe007ae67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2024 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.07.2024
№ 51-з

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.07.2024 № 51-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-06-04-010676-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-10 11:33:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-010676-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги». Організація що видала вище перерахований документ повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 та містити дійсний атестат акредитації, згідно чого учасник у складі тендерної документації надає підтверджуючі документи.
На вище зазначену вимогу учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надано сертифікати від 25.08.2023 № 80120.QMS.040-23 та від 13.04.2023 № 80120.
Аналізом встановлено, що сертифікат від 13.04.2023 № 80120 має додатки, які є його невідємною частиною, однак зазначені додатки відсутні у тендерній пропозиції учасника.
Також, пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї;пояснювальна записка;локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів;відомість ресурсів до локальних кошторисів;аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі,адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково- аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутня підсумкова відомість ресурсів.
Також, відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник повинен надати свідчення (довідку) про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі.
Також, встановлено вимогу, що на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії/оригінал свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку);
якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені (договір оренди, лізингу, договір про надання послуг або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються:
1) завірені копії дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю договорів: оренди (лізингу) або договори про надання послуг та інших (договори на всі, вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації);
2) завірені копії актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
На вище зазначену вимогу, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" надано довідку матеріало-технічної бази від 12.06.2024 № 02/12-06/261(далі – Довідка № 02/12-06/261) .
На підтвердження пунктів 23 та 24 Довідки № 02/12-06/261 надано договір від 01.11.2023 №01/11/23-у.
Однак, аналізом встановлено, що вище вказаний договір наданий не в повному обсязі, а саме, відсутній пункт 5.3 розділу 5 та не вповному обсязі пункт 8.5 розділу 8 договору від 01.11.2023 №01/11/23-у.
Аналогічно, для підтвердження пункту 22 Довідки № 02/12-06/261 надано договір від 01.01.2024 № 01/01/2024.
Однак, аналізом встановлено, що вище вказаний договір наданий не в повному обсязі, а саме, відсутній пункту 5.1.3 розділу 5 та пункт 10.2 розділу 10 договору від 01.01.2024 № 0101//2024.
Також, на підтвердження пунктів 26 та 27 Довідки № 02/12-06/261 надано договір від 01.12.2023 №01/12/23-п.
Однак, аналізом встановлено, що вище вказаний договір наданий не в повному обсязі, а саме, відсутній пункту 7.9 розділу 7 договору від 01.12.2023 №01/12/23-п.
Таким чином поясніть, чому вами на порушення пункту 41, підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) невідхилено тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-15 11:40:10

Гімназією № 2 Звягельської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.

Відповідь на запит №1:
На підставі «Програми економічного і соціального розвитку Звягельської міської територіальної громади на 2024 рік» затвердженою рішенням Звягельської міської ради, Гімназії № 2 Звягельської міської ради доручено виконати роботи з будівництва ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель та виступити замовником з будівництва по цьому об’єкту.
Проектно-кошторисна документація по об’єкту: Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» розроблена ФОП Шавловським Миколою Петровичем на замовлення Гімназії № 2 Звягельської міської ради. Загальна кошторисна вартість складає 15576,894 тис.грн. Проектно-кошторисна документація зареєстрована в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: PD01:3166-4834-7467-9188
В рамках виконання проектних робіт розроблена документація пройшла експертизу, що засвідчується звітом, який видало Товариство з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» від 09 травня 2024 року № Т822-ТВ Експертний звіт зареєстрований в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва 24.05.2024р. за реєстраційним номером ЕХ01:4007-72З6-9481-8962.
На виконання Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року (зі змінами) Гімназія № 2 Звягельської міської рали затвердила проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Нове будівництво ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» на підставі позитивного експертного звіту № Т822-ТВ наказом директора Гімназії № 2 Звягельської міської ради № 3-г від 24.05.2024 року.
Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету в сумі 15576000,00 грн. згідно рішення Звягельської міської ради (копії надаються)
На підставі наведеного та враховуючи вкрай необхідність проведення будівництва ПРУ на території Гімназії № 2 Звягельської міської ради за адресою: вул. Івана Франка,19, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область» у 2024 році, керуючись кошторисними нормами України, а саме: «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року, уповноваженою особою з публічних закупівель Сєрокуровою Л.В. здійснено розрахунок очікуваної вартості та затверджено технічне завдання на закупівлю.
Технічне завдання на закупівлю(технічні та якісні характеристики предмета закупівлі) визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідь на запит №2:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, які зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково- аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" на підтвердження вимоги надані в окремому файлі розрахунок договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів до кожного окремого локального кошторису, розроблені у програмному АВК-5 (3.9.1) відповідно до Настанови.
Щодо сертифікату від 13.04.2023 № 80120, наданого у складі тендерної пропозиції учасником, додатки до вказаного сертифікату не надані, оскільки не вимагалися умовами тендерної документації.
Замовником детально було проаналізовано тендерну пропозицію учасника, по договорам учасника, наданим ним у складі його тендерної пропозиції на підтвердження матеріально- технічної бази та технологій у замовоника зауважень не було, тому у вимозі про усунення недоліків це не було висвітлено.
Відповідно до пункту 3 «відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації,
крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (у разі недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах та/або у разі відсутності документів, які передбачені пунктом 6
«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника буде відхилена з підстави зазначеної вище, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції)
— є такою, строк дії якої закінчився;
— є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
— не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Замовником не було відхилено пропозицію учасника, тому що відсутність додатків до сертифікату від 13.04.2023 № 80120, відсутність пункту 5.1.3 розділу 5 та пункт 10.2 розділу 10 договору від 01.01.2024 № 0101//2024, відсутність пункту 7.9 розділу 7 договору від 01.12.2023 №01/12/23-п не відноситься до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні характеристики - це геометричні, розмірні та міцнісні параметри, що вимірюються за допомогою технічних засобів. Відповідно до статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIII технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва.
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити; детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Так у Додатку №2 тендерної документації «Технічне завдання до закупівлі» прописані вимоги до технічних функціональних та якісних характеристик: обсяги робіт, їх кількість, тип матеріалу, візуалізація об’єкта згідно проектних рішень, відомість кольорового рішення та опорядження фасадів, робочий проект. Учасники процедури закупівлі повинні були надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником згідно із Додатком 2 до тендерної документації.
На підставі вищенаведеного пояснюю, що невідповідності у документах, надані Учасником у складі тендерної пропозиції не підпадають під відхилення тендерної пропозиції згідно пункту 41, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду Висновку договір про закупівлю робіт було розірвано.

2024-08-05 12:27:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2024-08-19 16:28:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 14 344 245,58
UAH з ПДВ
14 344 245,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 червня 2024 14:03
Електронний підпис
25 червня 2024 14:01
Ліцензія.pdf.p7s
25 червня 2024 13:59
Ліцензія.pdf
25 червня 2024 13:59
Довідка (1).zip
25 червня 2024 13:59
Довідка.zip
21 червня 2024 14:55
Електронний підпис
21 червня 2024 14:51
Дозвіл №62.22.32 до 05.01.27.pdf
18 червня 2024 17:41
Електронний підпис
18 червня 2024 17:39
3 Установчі документи.pdf
18 червня 2024 17:39
10 Довідка Кадри.pdf.p7s
18 червня 2024 17:39
1 ТП Гімназія 2.pdf.p7s
18 червня 2024 17:39
7 Документи МТБ.rar.p7s
18 червня 2024 17:39
14 Документи по тз.rar
18 червня 2024 17:39
Гімназія 2-сж.pdf
18 червня 2024 17:39
11 кадри.rar
18 червня 2024 17:39
11 кадри.rar.p7s
18 червня 2024 17:39
аналіз цін Гімназія 2.rar
18 червня 2024 17:39
Гімназія 2-сж.pdf.p7s
18 червня 2024 17:39
6 Довідка МТБ.pdf.p7s
18 червня 2024 17:39
6 Довідка МТБ.pdf
18 червня 2024 17:39
1 ТП Гімназія 2.pdf
18 червня 2024 17:39
10 Довідка Кадри.pdf
18 червня 2024 17:39
5 Довідка бенефіціари.pdf
18 червня 2024 17:39
14 Документи по тз.rar.p7s
18 червня 2024 17:39
17 згода з відхиленням.pdf
18 червня 2024 17:39
7 Документи МТБ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40609167
Переможець 14 344 245,58
UAH з ПДВ
25 червня 2024 12:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2024 13:44

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не надано дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація) з наступним переліком: - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри, або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи з монтажу та налагодження системи протипожежного захисту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Приміток Додатку 4, для виконання робіт, Учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація) з наступним переліком: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри, або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи з монтажу та налагодження системи протипожежного захисту. У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: - дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація) з наступним переліком: - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри, або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи з монтажу та налагодження системи протипожежного захисту. У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт.

Документи

25 червня 2024 12:52
Довідка НАЗК
25 червня 2024 12:52
Електронний підпис
25 червня 2024 12:48
Протокол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2024 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40609167
14 344 245,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2024 12:52
Довідка НАЗК
25 червня 2024 12:52
Електронний підпис
25 червня 2024 12:48
Протокол 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2024 12:16
Додаткова угода 1.pdf укладений
05 серпня 2024 12:10
Електронний підпис укладений
04 липня 2024 13:46
Договір 45 з додатками.pdf укладений
04 липня 2024 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2024 — 01 серпня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору за згодою сторін