Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дивани
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002190-b 29778597608844e39ef92c358a6d8ae7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балицька Світлана Іванівна

380444018471 balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія
Контактна особа: Балицька Світлана Іванівна
380444018471
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 11:13
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Дивани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:00
Меблі (дивани) 2020 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:14
Дата відповіді: 14 лютого 2020 12:56
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. При визначенні переможця будуть розглядатися товари всіх Учасників закупівлі. 2. Одним з основних критеріїв оцінки пропозицій являється ціна. Тому розглядатися будуть всі пропозиції Учасників незалежно від того платник він ПДВ чи ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-13-002190-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41466070
Дата подання: 02 березня 2020 16:53
Оскарження дискваліфікації - грубі порушення закону про Закупівлі!
Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві порушив низку законодавчих актів та діє всупереч діючому Законодавству України.

Протокол засідання тендерного комітету порушує усі можливі норми законодавства. Основною причиною дискваліфікації учасника ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" Замовник вказав "ненадання підтвердження п.4.5 Розділу 4", хоча у файлі "підтвердження обладнання.pdf" наданого Учасником у складі тендерної пропозиції присутні усі необхідні підтвердження до вимог Закупівлі.

Що стосовно надання зразків товару:
- В чинному законодавстві про закупівлі відсутні умови про зразки;
– Замовник встановив обмеження кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, що суперечить частині 1 статті 5 Закону;
– Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві вимагає надати товар до укладення договору закупівлі, що суперечить частині 7 статті 2 Закону;
– Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості й частині 1 статті 3 Закону.

Зразки продукції що пропонуються на торги які вимагаються після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків та протоколів, чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону!!

Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 15:14
У чинному законодавстві України відсутні заборони щодо отримання зразків запропонованого Товару.
Відповідно до п. 4.10. Інформації про закупівлю, учасник з мінімальною ціною по результатам аукціону, зобов’язаний протягом 2-х робочих днів після його проведення, надати Замовнику зразки товару для ознайомлення. У випадку ненадання зразку товару, або встановлення невідповідності технічним вимогам Замовника, пропозиція такого учасника відхиляється.
В період з 13 по 18 лютого 2020 року, учасник міг звернутися до замовника з пропозиціями, або запитами за роз’ясненням, однак жодних запитів стосовно неможливості надання зразків не надходило.
Подаючи пропозицію, учасник погоджується з умовами проведення закупівлі.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно з інформацією в Ціновій пропозиції вих. №12/02/2020-1151 та Оновленій ціновій пропозиції вих. №12/02/2020-1181, ТОВ «КІСПРІ Україна» погоджується з умовами, що Замовник може відхилити Вашу чи всі пропозиції згідно з умовами документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-13-002190-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41466070
Дата подання: 02 березня 2020 17:07
Вимагаемо скасувати рішення щодо дискваліфікації.
Безответственный подход к оценке рисков - основная причина ухудшения морального, финансового и карьерного состояний.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 15:14
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що викладена в ній інформація не відповідає дійсності.
1. Стосовно підтвердження права власності або права користування матеріально-технічною базою: звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.4.5 інформації про закупівлю, учасник мав підтвердити права власності або права користування саме матеріально-технічної бази. Згідно з інформацією зазначеною в довідці № 12/02/2020-558 в ТОВ "КІСПРІ Україна" наявні наступні обладнання та матеріально – технічна база:
- Нежитлове офісне приміщення, загальною площею 78 м. кв. (орендоване) – документами не підтверджено.
- Нежитлове складське приміщення, загальною площею 226 м. кв. (орендоване) – документами не підтверджено.
- Нежитлове виробниче приміщення, загальною площею 636 м. кв. (орендоване) – документами не підтверджено.
- Автомобіль ГАЗель 3302, 2011 р. в. (власне)– документами право власності не підтверджено.
- Автомобіль Reno Kadjar, 2017 р. в. (власне)– документами право власності не підтверджено.
- Виробниче та офісне обладнання у достатній кількості (власне) – документами право власності не підтверджено.

У файлі «підтвердження обладнання.pdf» надана копія договору оренди виключно обладнання, що в свою чергу суперечить інформації зазначеній в довідці №12/02/2020-558.
Номер вимоги: UA-2020-02-13-002190-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41466070
Дата подання: 04 березня 2020 15:32
Сейчас посмотрим как договора аренды следующего участника хватит для акцепта))) Оборудование, автомобили и штат Участника Заказчика не волнует.
Сейчас посмотрим как договора аренды следующего участника хватит для акцепта))) Оборудование, автомобили и штат Заказчика не волнует)
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 16:43
Згідно Закону України № 2704-VIII від 01.01.2020 "Про забезпечення функціонування української мови як державної" вимога не може бути розглянута. Замовник розглядає на відповідність/невідповідність , враховуючи вимоги інформації про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 79 990,00
UAH з ПДВ
79 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 170 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 164 564,00
UAH з ПДВ
148 489,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ" 165 300,00
UAH з ПДВ
148 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 176 900,00
UAH з ПДВ
176 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 179 075,00
UAH з ПДВ
179 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:06
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 10:26
Витяг з ЄДР 2020.pdf
19 лютого 2020 18:47
Аналогічний Договір 97.PDF
19 лютого 2020 18:44
Гарантійний лист.pdf
19 лютого 2020 17:50
Висновок СЕС на ДСП.pdf
19 лютого 2020 17:49
Лист виробника.pdf
19 лютого 2020 17:45
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ.pdf
18 лютого 2020 16:06
2 Витяг з РПЄП.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:57
Аналогічний договір.PDF
19 лютого 2020 12:57
Висновок СЕС.pdf
19 лютого 2020 12:57
Висновок СЕС шкір зам.pdf
19 лютого 2020 12:57
Гарантійні листи.pdf
19 лютого 2020 12:57
Лист Згода.pdf
19 лютого 2020 12:57
Сертифікат.PDF
19 лютого 2020 12:57
Довідка з банку.pdf
19 лютого 2020 12:57
Довідки.pdf
19 лютого 2020 12:57
Виписка з банку.pdf
19 лютого 2020 12:57
Виписка.pdf
19 лютого 2020 12:57
Виписка (2).pdf
19 лютого 2020 12:57
Витяг.pdf
19 лютого 2020 12:57
Паспорт.pdf
19 лютого 2020 12:57
Контактна информація.pdf
19 лютого 2020 12:57
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 12:57
Технічні умови .pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:58
Оновлена цінова1.pdf
20 лютого 2020 13:49
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:48
pdf.pdf
20 лютого 2020 13:48
file.pdf
20 лютого 2020 13:48
Dovidka_20045555930020815203.pdf.p7s
20 лютого 2020 13:48
Dovidka_20045555930020815203.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка.zip
20 лютого 2020 13:48
Довідка-2.zip
20 лютого 2020 13:48
p-41.pdf
20 лютого 2020 13:48
p-31.pdf
20 лютого 2020 13:48
p-21.pdf
20 лютого 2020 13:48
p-5.pdf
20 лютого 2020 13:48
p-4.pdf
20 лютого 2020 13:48
p-3.pdf
20 лютого 2020 13:48
p-2.pdf
20 лютого 2020 13:48
kispri-3.jpg
20 лютого 2020 13:48
kispri-2.jpg
20 лютого 2020 13:48
kispri-1.jpg
20 лютого 2020 13:48
Document_USR_1006365372.rtf
20 лютого 2020 13:48
Цінова пропозиція-1.pdf
20 лютого 2020 13:48
Статут завіренний.pdf
20 лютого 2020 13:48
СЕС Кіспрі.pdf
20 лютого 2020 13:48
СЕС Киспри.pdf
20 лютого 2020 13:48
Протокол №6.pdf
20 лютого 2020 13:48
Повноваження.pdf
20 лютого 2020 13:48
Наказ на призначення.pdf
20 лютого 2020 13:48
Лист-згода ПД.pdf
20 лютого 2020 13:48
Лист санкції.pdf
20 лютого 2020 13:48
згода ПД.pdf
20 лютого 2020 13:48
Захист довкілля.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка мат-тех.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 7.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 6.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 5.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 4.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 3.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 2.pdf
20 лютого 2020 13:48
Довідка 1.pdf
20 лютого 2020 13:48
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
20 лютого 2020 13:48
Відгук_КІСПРІ УКРАЇНА.pdf
20 лютого 2020 13:48
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 09:04
Витяг платника ПДВ.pdf
20 лютого 2020 09:04
Витяг з ЄДР ТОВ МУРАЛ.pdf
20 лютого 2020 09:04
Статут ТОВ МУРАЛ.pdf
20 лютого 2020 09:04
Висновок ДСЕЕ тканина.pdf
20 лютого 2020 09:04
Висновок ДСЕЕ клей.pdf
20 лютого 2020 09:04
Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
20 лютого 2020 09:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 15:22
Фото пуфи модульні.png
20 лютого 2020 15:22
Фото Диван для холу.png
20 лютого 2020 15:22
Фото Диван 2-місний.png
20 лютого 2020 15:22
Фото Диван – крісло.png
20 лютого 2020 15:22
Паспорт ФОП Чобур О.В..pdf
20 лютого 2020 15:22
Витяг 10.09.2019.pdf
20 лютого 2020 15:22
Висновок СЕС на дерево.pdf
20 лютого 2020 15:22
5903 Кожзам.pdf
20 лютого 2020 15:22
8Довідка щодо підпису.pdf
20 лютого 2020 15:22
5Довідка обладнання.pdf
20 лютого 2020 15:22
1Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 10:20
Електронний підпис
19 лютого 2020 10:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2776105114
Відхилено 79 990,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:35
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2959316596
Відхилено 130 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 10:10
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
#41466070
Відхилено 148 489,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 15:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"
#41860013
Переможець 148 490,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:45

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУРАЛ"
#41860013
148 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 13:45
Договір № 45.pdf укладений
11 березня 2020 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 490,00
UAH