Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 2 411 413,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 15:54 |
Додатки до ТД.doc | |
27 вересня 2019 15:53 |
Додаток 3 проект договору вул. Цадика в м.Бердичеві.doc | |
27 вересня 2019 15:51 |
ТД капітальний ремонт вул. Цадика в м. Бердичеві.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-31-000018 ● 2f6f2323588f49e19aacf69ce67e1c6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2019
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-09-27-000983-c від 27.09.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником В процесі моніторингу закупівлі № UA-2019-09-27-000983-c від 27.09.2019р. Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві, за замовленням Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, було встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в в підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі робіт менше 20 мільйонів гривень. З висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не погоджуємось. Повідомляємо, що тендерною документацією по зазначеній закупівлі, у тому числі і підпункті 3.5.7 пункту 5 розділу III Замовником не встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, адже вартість закупівлі послуг менше 20 мільйонів гривень. На підставі вищевикладеного вважаємо, що порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї немає. Стосовно не відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД» у зв’язку із неналежним наданням документів відповідно до вимог частини підпункту 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: документу, що підтверджує наявність власної лабораторії (з підтвердженням компетентності учасника в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)) з додатками або копія чинного договору, який діє протягом усього строку виконання робіт, залучення сторонньої лабораторії з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо)), або лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги за предметом закупівлі (копія документу з підтвердженням компетентності в галузі проведення вимірювань (атестації, сертифікації лабораторії, тощо) з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії). Повідомляємо, що згідно Положення про Добровільну систему сертифікації УкрСЕПРО ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» затвердженого 01.11.2017р. ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та введено з 1 січня 2018 року, а саме п. 5.2 передбачено, що Орган з сертифікації, який претендує на проведення робіт в Системі УкрСЕПРО, повинен мати відповідну компетентність: • бути акредитований НААУ на технічну компетентність та незалежність відповідно до ДСТУ ISO/IEС 17065, • бути акредитований НААУ як орган з сертифікації систем управління за ISO/IEC 17021 та ISO/TS 22003 (для харчової продукції); • мати досвід робіт з сертифікації продукції не менше десяти років; • мати достатню кількість компетентного штатного персоналу та штатних сертифікованих аудиторів відповідно до сфери акредитації; • мати власну систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001; • мати власну випробувальну лабораторію (центр), акредитовану НААУ на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025. Випробувальні лабораторії повинні брати постійну участь у раундах порівняльних випробувань Враховуючи надання Учасником ПП «АК-ІНВЕСТБУД» у складі тендерної пропозиції копії чинного договору від 05.09.2019 року щодо залучення сторонньої лабораторії, укладеного з Дочірнім підприємством «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та копії атестату виробництва асфальтобетонних сумішей, виданий ДП «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» Добровільна система УкрСЕПРО, підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД» умовам тендерної документації та не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Стосовно надання у складі тендерної пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД» гарантійного листа, адресованого на ім’я Замовника відповідно до підпункту 3.6.6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, про гарантію відвантаження асфальтобетонних сумішей, які вказані у Додатку № 2 тендерної документації, необхідної кількості та якості, від свого імені, а не від виробника асфальтобетонних сумішей повідомляємо, що надані Учасником копії атестату виробництва асфальтобетонних сумішей, договору оренди окремого індивідуально визначеного майна від 12.09.2018р. № 109-15 з Дочірнім підприємством «Київське обласне дорожнє управління» публічного акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та наданий зазначеним підприємством листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу щодо не заперечення використання його заводу для виконання робіт учасником за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві» дають підстави Замовнику вважати Учасника ПП «АК-ІНВЕСТБУД» таким, що відповідає умовам підпункту 3.6.6 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку 06.11.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі був розміщений в системі Прозорро 18.11.2019 року. Тобто запит про надання пояснення та висновок про результати моніторингу надійшли після 30.10.2019р. коли було укладено договір з переможцем торгів Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №63 п/з від 30.10.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві» не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. З дня завантаження Протоколу №222 від 18.10.2019 р. до Органу оскарження не надходило жодної скарги на прийняті рішення Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації, які викладені в цьому протоколі. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в грудня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі завершити виконання робіт, які вже знаходяться на завершальній стадії, у поточному році. Отже, за таких підстав, не буде закінчено виконані робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві, а отже і не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Цадика в м. Бердичеві, Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на виконання робіт, вартість яких нижча від очікуваної на більш ніж 850 тисяч грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2019-11-22 10:59:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
1 830 633,60
UAH з ПДВ
|
1 549 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
2 370 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "Шляхове будівельне управління №35" |
1 842 776,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
1 839 333,42
UAH з ПДВ
|
1 745 909,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
2 381 081,58
UAH з ПДВ
|
2 357 081,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Переможець |
1 549 999,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:12
|
ДУ 1 від 28.11.19 до договору 63 пз від 30.10.19.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 15:47
|
Договір № 63 пз від 30.10.2019 ПП АК-ІНВЕСТБУД.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Розділ 20 Договору частину "Замовник" |
Номер договору про закупівлю: | 63 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |