Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для офісної техніки формату А-3 )
Очікувана вартість
180 433,50 UAH
UA-2019-12-10-002153-b ● 295fe6d2c82a41b89cfd1ed30943f6c9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 180 433,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 902,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
папір для офісної техніки формату А-3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1235 пачка
папір для офісної техніки формату А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 14:06 |
15 ТД бумага а3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:38
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З огляду на вимогу ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не містить посилання на торгівельну марку. Додатком 7 Тендерної документації передбачено необхідність зазначення найменування предмету закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції відбувається в порядку передбаченого розділом 5 Тендерної документації.
Оцінка тендерної пропозиції відбувається в порядку передбаченого розділом 5 Тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
08 січня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій