Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Туалетна кабінка для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) (в зборі) з монтажем
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2022-10-17-002740-a 29562813e44347c0aca90cb65d15b677
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Міщенко

+380668278277 buh.school22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 21065558
Вебсайт: https://poltavaschool22.at.ua/
Місцезнаходження: 36015, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ НИЗОВА, будинок 8
Контактна особа: Анна Міщенко
+380668278277
buh.school22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Конструкційні матеріали (Туалетна кабінка для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) (в зборі) з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36015, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Низова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

17 жовтня 2022 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШАБАЛІН СТАНІСЛАВ ГРИГОРОВИЧ
#2771903675
Переможець 49 800,00
UAH
17 жовтня 2022 11:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 10:56
ДУ2 туалеткабінки.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 10:54
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2022 10:48
ДУ кабінки.pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 10:47
Дог. кабінки.pdf укладений
17 жовтня 2022 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №955-VІІІ (із змінами та доповненнями), за взаємною згодою, внести зміни до пункту 4.3 Договору та викласти в наступній редакції, а саме: "4.3. Загальна сума договору складає 35000,00 грн (тридцять п'ять тисяч грн.00 коп) без ПДВ. Ціна договору зменшена на 14800,00 грн (чотирнадцять тисяч вісімсот грн. 00коп)
Номер договору про закупівлю: 17-10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вексти зміни до п.8.1. розділу 8. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ Договору й викласти в наступній редакції: 8.1. Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє протягом дії воєнного стану, а в частині оплати за поставлений товар-до здійснення оплати. У разі продовження дії воєнного стану дія договору автоматично продовжується на період, на який продовжено воєнний стан, але не більше як до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 17-10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML